ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/08/2018 11:41 PMLorenzo
Ik keek haar fronsend aan. 'Misschien wilt ie gewoon van al het gezeik af zijn? Ik weet ook niet wat er om gaat in die jongen.' zei ik tegen haar en zuchtte kort. 'Voor je het doet zal ik hem wel leren controle te hebben als ik jou was.' zei ik tegen haar en kwam overeind om me terug aan te kleden.
Anastasia
Ik tongde met Chloé mee en liet mijn handen over haar lichaam glijden. Zekerwetende dat Bowie wel moest genieten van deze show. Ik verwende haar borsten met mijn mond en keek ondertussen vanuit mijn ooghoeken verleidelijk naar Bowie. Ik genoot wel van een trio op zijn tijd. Ik voelde Chlo haar handen in mijn haar grijpen wat een reactie op mijn lichaam uitlokt.
from walkingdead on 05/08/2018 11:54 PMMillie
"Ik kan hem geen controle leren want ik ben geen duivel the first time toen jij je duivel had aangezet.. deed je waar je zin in hebt en totaal geen controle." Zei ik terwijl ik me nog kon herinneren hoe hij was hoe me zomaar een pets op mijn bil gaf toen hij nog scharrels neukte. Totaal geen respect." En ik denk dat je nicht hem al helemaal niet gaat helpen met controle krijgen aangezien ze zelf bijna geen controle heeft." Wat ik probeerde te zeggen was dat hij de enige was die Bowie zelfbeheersing kon leren.. voor Lorenzo heeft het jaren geduurd want in het begin toen we een soort van iets hadden was hij niet bepaald loyaal en erg opvliegerig. Tot dat hij echt gevoelens voor me begon te kweken en hij iets had om zich aan vast te binden zodat hij controle kreeg.. Ik ben zijn hele controle.
Chloe
Een kreuntje verliet mijn lippen terwijl ik grijnzend naar Bowie keek." Hey Ana weet je wat me zou opwinden if you ride his face en ik zijn vriend ondertussen in handen ga nemen.. als dat oké is net jou Tijger." Bowie begon al te stuiteren dat kon ik zien "deze pretty face wilt niks liever dan pussy." Zei hij grijnzend tegen Ana terwijl ik giechelde.
from LostSouls on 05/09/2018 12:02 AMAnastasia
Ik beet op mijn lip als ze dat voorsteld en keek naar Bowie. 'Dat lijkt me een uitstekend plan.' zei ik en stapte op Bowie af. Ik drukte eerst een lange kus op zijn lippen voor ik boven zijn gezicht ging hangen en hunkerde naar zijn tong die me zou verwennen. Als ik ergens van kon genieten was het dit. Ik zat met mijn gezicht naar Chloé toe zodat ik hun geile spelletje ook meekreeg.
Lorenzo
'Ana zal hem echt niet te ver laten gaan.' zei ik, al wist ik al meteen dat dat niet waar was. Ana was inderdaad zelf niet helemaal in controle. Ze dronk zoveel als ze wou, van wie ze maar wou. Ik zuchtte en snapte dat Millie op mij doelde. 'Als je nu op mij doelt. En ik weet dat je op mij doelt kun je het vergeten. Ik help die indringer niet.' zei ik tegen haar. Ik vertrouwde die Bowie voor geen ene meter. 'Hij zou sowieso niks van mij aannemen van ik mag hem niet en hij mij niet.'
from walkingdead on 05/09/2018 12:12 AMMillie
"Lor hij is echt niet zo erg als je denkt." Zei ik terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg." Why do you hate him so much?" Vroeg ik terwijl ik zijn schouders masseerde.
Bowie
Als ik de heerlijke smaak van Anastasia op mijn tong voel leg ik mijn handen op haar billen. En ga ik steeds dieper met mijn tong zodat ik haar steeds luider kon horen. Ze smaakte heerlijk ik gaf een pets en glee met een vinger in haar vriendin.
Chloe
Als ik Bowie haar vriendin zie bevredigen raak ik zelf ook nat. Ik kijk Ana grijnzend aan "lijkt er op dat Bowie het langer volhoud dan Lorenzo die vriendin van je in zijn gezicht." Zei ik terwijl we giechelde en ik alvast begin met pijpen en net als een joint gaf ik hem door aan Anastasia. De familie Lincoln was geweldig ik als servant in opleiding wilde ze echt graag dienen wanneer Anastasia koningin zou worden.
from LostSouls on 05/09/2018 12:19 AMLorenzo
Ik zuchtte. 'Ik geloof er gewoon geen snars van.' zei ik en zuchtte. 'Ik zal mijn familie altijd beschermen, hij deugd gewoon niet.' zei ik tegen haar en genoot van haar handen. 'En al is ie familie. Misschien is hij dan precies als zijn vader. Volgens de verhalen wist hij ook niet was always and forever inhield.' mompelde ik en keek in de spiegel naar ons.
Anastasia
Ik kreunde van genot en boog voorover om zijn dick over te nemen van Chlo en begon er aan te zuigen. 'Dit is veel leuker dan met Lor.' hijgde ik en drukte nog een kusje op het topje waarna ik Chlo weer haar gang liet gaan. Ondertussen zorgde ik dat haar haar niet in de weg zat en begon te rijden op Bo zijn gezicht.
from walkingdead on 05/09/2018 12:26 AMMillie
Ik schudde mijn hoofd bij Lorenzo zijn veroordelen. En drukte een kusje in zijn haar "Wat ben je toch weer is moeilijk." Zei ik zuchtend terwijl ik naar buiten keek na dit weekend zal ik de sirelink beëindigen hopelijk voor die tijd kon Bowie zich gedragen. Want eenmaal onder de invloed vooraltijd onder de invloed.
Bowie
Als ze beweegt gaat mijn tong op en neer en mijn wijsvinger en middel vinger steeds sneller." Jullie zijn echt geil wauw" zei ik kort waarna ik weer verder ging en wilde dat Anastasia klaar kwam zodat ik haar kon neuken.
from LostSouls on 05/09/2018 12:38 AMLorenzo
'Ik ben niet moeilijk. Ik denk realistisch.' zei ik. 'Ik zal zien wat ik kan doen, maar ik beloof je niks.'zei ik en haalde een hand door mijn al warrige haar. 'Zullen we dan maar gaan? Ik gok dat je moeder nu wel op de terug weg is van mijn huis.' zei ik tegen haar en kleedde me verder aan.
Anastasia
Bowie leek al mijn gevoelige plekjes te vinden alsof hij dit al jaren bij me doet. Ik voelde me steeds hoger komen en barstte uiteindelijk uit in een orgasme. Een luide kreun vulde de kamer waarna ik mijn lichaam na voelde sidderen. Na nog even gezogen te hebben kwam Chloe met haar gezicht naar me toe en drukte haar lippen weer tegen de mijne om me stil te houden.
from walkingdead on 05/09/2018 12:48 AMTs
Bowie
De volgende dag werd ik wakker met 2 meisjes aan beide kanten 1 daarvan was mijn nicht. En die andere wist ik veel wat haar naam ookalweer was. Ik stond voorzichtig op en kon me de nacht nauweijks meer herinneren. Ik rook naar seks en alcohol en dit was zo niet mij. Ik liep naar beneden in mijn boxer en zag dat mijn tante al wakker was." Zo te zien heb jij je wel vermaakt.. ik horde gister niet 1 maar 2 kreunende meisjes." Zei ze met een lachje terwijl ik mijn hoofd schudden "Ik had niet gepland om te gaan ballen met 2 meisjes en ook nog is Anastasia." Zei ik "ze weet ook nooit van jou en Lorenzo af te blijven." Zei ze hoofdschuddend "trouwens Lorenzo komt straks even op bezoek op mijn verzoek want hij heeft een smoking nodig voor het bal misschien dat je mee wil komen?" Ik schudde mijn hoofd "Lorenzo en ik gaan niet door 1 deur." De bel ging terwijl ik opkeek.
from LostSouls on 05/09/2018 12:58 AMAnastasia
Met een kreun werd ik wakker en rekte ik me uit. Ik opende mijn ogen en zag dat ik naakt in bed lag naast Chloé. Ik grijnsde en gaf haar een duwtje. 'Chlo word wakker.' zei ik met een grijnsje. Ze opende haar ogen en grijnsde. 'Ik zweer Ana. Best nacht van mijn leven tot nu toe.' zei ze met een schorre stem. Ik grinnikte en kwam overeind. Ik rook ontbijt.
Lorenzo
Een beetje onder dwang van Millie liep ik naar de voordeur van tante Xenia. Ik had hier totaal geen zin in en volgens mij zat Bowie er ook niet op te wachten, maar goed. Iemand moest het doen, daar in was het dan wel weer een compliment. Dat ik in controle was. Als Xenia uiteindelijk de deur open maakt liep ik binnen.
from walkingdead on 05/09/2018 01:04 AMBowie
Ik had me snel omgekleed in een korte broek en een polo. En zag Lorenzo ik gaf hem alleen een knik. En ging voor het ontijt zitten kort keek ik naar mijn kamer. Wat had ik in Godsnaam gedaan.
Millie
Ik had mijn jurk voor het bal al en kon niet wachten om Lorenzo te zien in een pak. Over een paar uurtjes was het al zo ver ik en Lorenzo eindelijk samen in het openbaar.