ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/09/2018 09:49 PM

Lorenzo
Ik hoorde de deur achter me openen en draaide me om waar ik de vader van Bowie zag. Bebloed. En niet van zichzelf. Mijn ogen werden rood. 'Te laat zul je bedoelen? Je zoon zoekt voor je en jij gaat op een killing spree? Good parenting mate.' zei ik en zag dat dit geen reactie was wat hem kalmeerde. Ik hoorde mijn vader achter me. 'Lor, maak dat je weg komt.' zei hij met rode ogen. Ik ging niet weg, maar wel aan de kant.

Conor
Ik keek naar Tyler met dreigende rode ogen. 'Je bent snel. Mij werd nog geen minuut geleden verzekerd dat je nog achter slot en grendel zat Brother.' zei ik en keek naar het bloed van mijn beveiligers. Ik zuchtte. 'Het is bijzonder om nog goed personeel te vinden hedendaags.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 10:09 PM

Tyler
"Wat heb je gedaan met mijn zoon Conor?!" Zei ik kwaad terwijl hij het bloed van onder mijn nagels vandaan haalde. Mijn duivel was nu helemaal awakened en ik was er zeker van dat iedereen in de familie mijn aura voelde. I was ready to kill.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/09/2018 10:34 PM

Conor
'Wat ben je weer dramatisch. Je zoon zit ergens veilig waar hij met al het geduld terug zichzelf kan worden. Een deel van onze familie. Wat dacht je nou, Ty? Je maakte alleen jezelf gelukkig door hem bij ons weg te houden.' zei ik tegen hem en keek naar Lorenzo die vol ongeloof het gesprek volgde. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 10:53 PM

Tyler
"I dont want him to be one of us." Zei ik sissend "de enige reden waarom je gebruik van mijn zoon maakt is omdat de jouwe niet voldoet aan de eisen." Ik keek naar Lorenzo "het boeit me niet hoe miserabel onze familie word.. mijn zoon wekt geen enkel kind met dezelfde bloedverwant.. I will not allow to pass that curse on him." Ik zelf had er moeite mee dee eeuwige kwelling dat ik Teresa niet had kunnen beschermen tegen iemand waar ze helemaal niet mee wou zijn. Ze was voor eeuwig in love met mij en ik ook met haar maar ik wilde niet dat Bowie ons op zou volgen samen met Anastasia. Omdat hij nog steeds half mens is en mensen maken geen kinderen met hun eigen verwant. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/09/2018 11:09 PM

Conor
'Doe niet zo bitter Tyler. Als jij gewoon je gevoelens had geuit was je nu samen met Teresa en was je gelukkiger dan ooit! Wie zegt dat jou zoon dit niet zelf wilt?!' riep ik woedend naar hem. 'Als mens vind hij nooit de liefde van zijn leven. Hij is een Lincoln, Tyler. Zijn liefde ligt hier!' Ik was zo heilig gaan geloven in dat dit het goede was na Tyler Teresa zo ongelukkig had achtergelaten. Ik wenste dit niemand in de familie toe dus ik was bereid om alles te doen om mijn familie gelukkig te houden en als dat incest inhield was dat maar zo.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 11:20 PM

Tyler
Binnen no time greep ik Conor bij zijn nek en tilde hem tegen de muur op." Don't compare Teresa and me to this nonsense" zei ik grillig terwijl ik hem verbitterd aankeek." Tyler!" Horde ik ineens "Anastasia is your daughter." Als ik Teresa haar stem hoor die ik al in geen jaren heb gehoord verstijf ik. En bij haar confession raak ik al helemaal van slag. Ik liet Conor los en keek haar nu recht in de ogen aan "what did you say?" 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/09/2018 11:28 PM

Conor
Ik keek hem recht in zijn ogen alsof het me niets deed dat zijn handen om mijn keel sloten. Ik graspte ondertussen toch naar adem. Als Teresa het huis binnen kwam keek ik fronsend op. Ik hoestte zodra hij me los liet en herstelde al snel. Het werd tijd dat dit uit kwam. Ik ging met een hand door mijn haar en keek nog eens streng naar Lorenzo als teken dat hij nu echt weg moest gaan en dit deed hij dan ook.

Teresa
'Je hoort toch wat ik zeg? Ze is je dochter. Ik kwam een week nadat je besloten had ons te laten barsten erachter dat ik zwanger was. Ik hield het echter geheim en nog geen 2 weken later werd ik aan Clarence gekoppeld door mijn vader.' zei ik tegen hem met tranen in mijn ogen. 'Niemand begreep dat Ana te vroeg werd geboren.' zei ik en beet op mijn lip. 'Het is jouw dochter. Onze dochter.' Ik veegde een traan van mijn wang en keek naar Conor die uiteraard niet geschokt bleek. Hij vermoedde dit al meteen. Ze leek best veel op Ty.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/09/2018 11:56 PM

Tyler
Ik beet mijn kaken opelkaar als ik het geweten had." Als het echt mijn dochter is.. is er nog meer reden om Bowie weg van haar te houden." Zei ik lachend terwijl ik doordraaide "Ben je het vergeten Big Brother always and forever no matter what?" Als Xenia er ook nog is bijkomt wil ik eigenlijk instortte." Aha dus nu spannen jullie allemaal  samen met alleen maar leugens?" Ik keek ze alle 3 aan "als 1 van jullie het leven van mijn zoon verpesten dan breng ik jullie om het leven." Zei ik glimlachend terwijl ik ging zitten "maar beter ook dat die barier spell er is." Terwijl ik merkte dat ik vast zat in de kerker. Ik zag dat wijf die ons generaties lang servde als heks ondertussen dat ik afgelijd raakte horde ik de spell. Voorlopig bleef ik hier een tijdje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/10/2018 12:06 AM

Teresa
Het deed me pijn om hem zo te zien. Ik beet mijn kaken samen. Ergens had hij wel gelijk. We gingen te ver om het te laten gebeuren. Ik liep naar de kerkers en beet op mijn lip. 'Ik zorg dat je Bowie kunt zien oké. Probeer niets om hier weg te komen. Zo verpest je het alleen voor jezelf.' zei ik tegen hem. Ik hield nog zoveel van hem. Ook al hield hij niet meer van mij. Ik liep terug de kerkers uit en zuchtte. Nu moest ik Bowie vinden en hem uitleggen wat er met zijn vader is gebeurd.

Lorenzo
Ik ijsbeerde door mijn kamer. Het nieuws wat ik net allemaal mee heb gekregen. Ik moest Ana een bericht sturen. Ze moest dit toch weten? Ik beet op mijn lip en werd helemaal gek van mijn gedachtes. Wist Millie dit? Heeft ze dit voor me verzwegen? 

Anastasia
Ik had mijn tanden gezet in de nek van een heerlijke man die me al de hele tijd had getrakteerd op drankjes. Ik had hem het steegje ingelokt met het idee hem seks te geven maar al snel genoot ik van het heerlijke bloed dat door zijn aderen stroomde. 'Thanks for the drink.' zei ik tegen hem terwijl ik hem naast me neer gooide en overeind kwam. Ik rukte zijn hart uit waar ik een hap uit nam en naast hem neer liet vallen. Ik grijnsde en liep het steegje uit om terug naar huis te gaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/10/2018 12:28 AM

Tyler
Als Teresa tegen me praat reageer ik niet. Ik wilde haar stem niet horen dat moest me alleen maar denken aan de belachelijke fouten die ik in het verleden had gemaakt. Naar 10 secondes stilte keek ik haar na ze had nog steeds dat zelfde sexy loopje. Ik nam diep adem en hoopte dat het goed ging met Bowie.

Bowie
Ik voelde een soort van steek door me heen gaan. Terwijl ik me klaar aan het maken was voor het bal.

Millie
Ik stijlde mijn haren en appte Lorenzo -Wanneer kom je me halen baby?- ik legde mijn telefoon aan de kant. En kon niet wachten tot ik en Lorenzo zouden shine op het bal als ook een echt koppel.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum