ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/12/2018 11:10 AMAnastasia
Na even gedanst te hebben zuchtte ik. 'Ik heb het bal nooit zo saai gevonden als deze keer.' mompelde ik tegen Chris en Amber en keek zuchtend rond. Hoe kon iemand hier lol hebben. 'Ik ga naar huis. Ik heb het gehad.' zei ik en liep naar buiten terug naar mijn auto. Ook al had ik gedronken. Het is niet alsof ik dood kon gaan aan zoiets.
Lorenzo
Ik grijnsde. 'Ik herinner die dag als de dag van gisteren.' zei ik en liet mijn hand weer onder haar jurkje glijden net als toen. Als ik haar slipje vind liep ik met haar naar achter tot ze in de hoek was gedreven. Mijn vingers streelde over het slipje en voelde al meteen reactie.
from walkingdead on 05/12/2018 11:57 AMTyler
"Ik kan niet alles voor je doen.. want ik en Julie hebben het kasteel laten renoveren voor mijn zoon." Zei Conor terwijl hij de barier door die salmizno witch ongedaan liet maken." Wat moet een 17 jarige jongen met een levensgrote kasteel?" Vroeg ik "well als Conor verloofd word zal hij die nodig hebben aangezien hij koning word." Als hij dat zegt grijns ik "jou zoon is geen Fagelion.. dus hij heeft geen recht op france." Conor slikte terwijl ik dichter bij hem kwam "wat is de echte reden?"
Bowie
Als mijn vader een beetje gevaarlijk doet beet ik op mijn lip." Pap.. laat het gewoon je bent net vrij" zei ik "stilte Bowie.. Dit is tussen mij en mijn broer." Ik fronste maar deed toch een stap naar achter "vader is terug en wij hebben een jonger broertje van 20 jaar oud.. mijn moeder is daar ook ondergedoken en jou moeder woont nu met koning Darren." Even was er een stilte "what makes jou think.. om me dat aan te doen Conor?"
from LostSouls on 05/12/2018 12:12 PMAnastasia
Zodra ik thuis kwam hoorde ik gejammer van de woonkamer af komen. Fronsend liep ik ernaartoe en keek naar mijn moeder. 'Mam?' vroeg ik zacht. 'Het is niks Ana, hoe was het bal?' vroeg ze terwijl ze snel haar tranen droogde en opstond. 'Saai, vertel me nou wat je zo een pijn doet? Ik ben niet meer dat kleine meisje waar je niks tegen kunt vertellen.' zei ik en zag een verandering in haar ogen, maar als nog geloofde ik niet dat ze me iets zinnigs zou vertellen.
Conor
'Je liep er zelf van weg Tyler. Als je gewoon was gebleven en niet zo achterlijk had gedaan was het waarschijnlijk heel anders gelopen. Ik kan zorgen dat je een ander kasteel krijgt met heel veel land er aan vast. Maar ik kan ons thuis niet aan je geven.' zei ik tegen hem en beet mijn kaken samen.
from walkingdead on 05/12/2018 12:24 PMTyler
"He abonded us waarom laat je dat monster en dat motten wijf onderduiken in mijn moeders kasteel." Zei ik grimmig terwijl ik niks wilde horen "ik wil dat broertje van ons niet eens leren kennen.. hij is geen familie van mij." Zei ik geïrriteerd terwijl ik het niet kon hebben dat zijn mijn moeder er uit hadden gegooid "where is my sister?" Wat moest Xenia er wel niet van denken.
Zack Lincoln
Ik was de jongste Lincoln van de familie ik had 2 broers en 2 zussen alsnog kende ik mijn andere broer Tyler niet. Maar dat zat me niet dwars ik had nog een broer waar ik naar opkeek. Ik keek glimlachend naar mijn moeder die op de bank zat te lezen mijn vader Levi Lincoln keek zoals gewoonlijk naar een familie foto. Hij miste mijn broer Tyler elke dag.. van wat ik had gehoord was dat hij heel bot was maar een zachte kant heeft. Hij was het lievelingetje ik nam diep adem. En moest Martin nog appen mijn vriendje jep ik was gay en was niet van plan om me uit te huwelijken. Ik had ook nog 2 neefjes en een nichtje ik was dol op Lorenzo en Anastasia.. Maar echt vooral op Anastasia. Ik en mijn zus Xenia vertroetelde haar als een prinses.
from LostSouls on 05/13/2018 03:23 PMAnastasia
De volgende dag werd ik wakker tegen 11 uur. Vandaag was er een family meeting. Wat er besproken zou worden of wie er allemaal bij zou zijn geen idee. Veel zin had ik er niet in. Ik stuurde Bowie een appje of hij ook kwam en liep ondertussen naar de badkamer waar ik de douche aan zette en mezelf uitkleedde. Ik stapte snel onder de douche en waste mezelf en mijn haren. Na een kleine 10 minuten voelde ik me weer schoon en stapte ik uit de douche. Snel droogde ik me af, poetste mijn tanden en kleedde me aan.
Lorenzo
Nog een laatste keer bekeek ik mezelf in de spiegel en keek naar Millie die in mijn bed lag. Ik kroop op bed naar haar toe en drukte een kusje in haar hals. 'Babe, ik moet zo weg.' zei ik tegen haar. Familie vergaderingen. Wat was ik daar toch gek op. Niet dus. Ik hoopte dat ze Ana eindelijk de waarheid zouden vertellen. Ik wist namelijk niet of ik het nog langer voor me kon houden.
from walkingdead on 05/13/2018 07:10 PMBowie
"Wij gaan niet naar die familie bespreking." Zei mijn vader geïrriteerd terwijl hij me weg had genomen bij Xenia en we nu woonde in een van zijn oude panthuizen van zijn jongere jaren." Pa ik snap het niet zo goed.. je familie heeft me van je gescheiden ik weet om welke reden.. maar hoezo ben je ineens van gedachte veranderd om je aan te sluiten bij de familie?" Vroeg ik terwijl hij me aankeek.
Tyler
"omdat ze iets hebben verzwegen voor me een hele lange tijd.. en ik moet het fixen." Mijn zusje werkte ook niet helemaal mee zij was er helemaal mee eens dat Zack of hoe hij ook mocht heten in MIJN kasteel verblijft.. samen met die miezerige vader van me en zijn mistresse. Ik kon het niet hebben.. mijn eed gold alleen voor Teresa,Conor en Xenia family above all.. always and forever.
Millie
Ik voelde Lorenzo's kusje en grijnsde breed." Tot straks babe het is toch niet erg als ik lekker in je bed blijf liggen?" Vroeg ik met een grijns "de laatste keer dat ik dat deed schrok een maid zich rot."
from LostSouls on 05/13/2018 07:27 PMAnastasia
Eenmaal aangekleed en wel liep ik naar beneden. De troonzaal was gevuld met een enorm grote ronde tafel. 'Kan iemand me vertellen waarom het ook al weer hier gehouden word en niet bij oom Conor?' vroeg ik mijn moeder die alle maids aan het bevelen was. 'Omdat je oom niet de baas van de Hell is en ik wel.' zei ze en liep druk verder terwijl ik aan een van de stoelen ging zetten. Ik keek op mijn telefoon en beet op mijn lip. Geen reactie van Bowie. - Het spijt me als ik iets heb gedaan wat je liever niet had gedaan.- stuurde ik er maar achteraan. Misschien was dat trio een stapje te ver. Ik had het moeten tegen houden. Al was het wel iets waar we volgens mij alle drie van hadden genoten.
Lorenzo
Ik grijnsde. 'Ik had liever dat ik bij je kon blijven liggen, maar ik denk dat mijn vader me levend vilt als ik er niet bij ben.' zei ik tegen haar en streelde door haar haar. 'Blijf lekker liggen. Ik zal Tanya vertellen dat je er bent en ze zal alles voor je regelen wat je maar wilt.' zei ik en drukte nog een kusje op haar voorhoofd waarna ik overeind kom en nog een keer mijn blouse rechtstreek. 'Tot strakjes.' vroeg ik en liep vervolgens de deur uit.
from walkingdead on 05/13/2018 07:39 PMZack
"Hey sister." Zei ik terwijl ik kwam aangelopen en een kus op Teresa haar wang plaatste." Waar is al dit oproer Voor?" Vroeg ik fronsend ik wist dat ik een nieuw neefje had Bowie. Maar dat was ook mijn 1 na oudste broer zijn zoon.. Ik zag Anastasia ookal zitten en zwaaide kort." Komt hij?" Vroeg ik terwijl ze wist over wie ik het had. Xenia had me verteld dat Tyler in het begin er alles aan wou doen om me te vinden.. maar of hij er nu nog zo over dacht.
Bowie
"Nou ik ga wel" zei ik terwijl ik het bericht van Ana zag -kom zo x stuurde ik terug." You can't" zei mijn vader tegenstrijdig "ga je nou weer de baas over me spelen en alles voor me bepalen.. ze zijn ook mijn famili !" Zei ik een beetje boos "ookal ben ik nu nog mens.. aangezien jij me niet van die rot spell wil release." Mijn vader keek me vurig aan "je kan gaan en ik ga met je mee maar verwacht niet dat je leuke dingen te horen krijgt.. het enige wat deze familie me heeft opgeleverd is poisen." Hij trok zijn jas aan terwijl ik zuchte.
from LostSouls on 05/13/2018 07:58 PMAnastasia
'Dat hoor je zo wel.' zei mijn moeder tegen mijn oom Zack. Ik glimlachte breed als hij bij me kwam zitten. Met hem had ik toch wel de beste band van al mijn tantes en ooms. Misschien was dat omdat hij dichter bij mijn leeftijd zat. Ik wou net zijn vraag beantwoorden als ik het bericht van Bowie krijg. Ik glimlachte. 'Ja hij komt.' zei ik en beet op mijn lip. 'Dus nog leuke dingen gedaan?' vroeg ik met een grijns, doelend op zijn vriendje.
Lorenzo
Ik kwam binnen en zag alle maids druk bezig bij de troonzaal dus ging ervan uit dat het hier zou losbranden straks. Ik zag inderdaad dat oom Zack en Ana er al zaten en dat tante Teresa alles met de maids in orde maakte. 'Zijn mijn ouders er nog niet?' vroeg ik. 'Nee die komen er zo aan.' zei Teresa snel tussen door voor ze tegen een Maid begon te schelden over de decoratie. Ik ging naast Ana zitten. 'Nou dit word interessant.'
from walkingdead on 05/13/2018 08:17 PMBowie
Ik kwam de zaal binnen samen met mijn vader. En zag Lorenzo Anstasia en nog een onbekende man zitten. Ik ging tegenover Anastasia zitten terwijl mijn vader pijnigend naar die man keek.
Tyler
Ik zag Teresa en liep op haar af "Ik kon je niet echt proper bedanken voor mijn zoon terug brengen.. Dus bedankt T." Zei ik moeilijk terwijl ik naar die jongen keek je zag de gelijkenis gelijk met Conor both bastards..ik ging naast Bowie zitten en keek kort naar Anastasia.. my daughter.