ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/13/2018 08:29 PM

Teresa
'Bedank me maar niet.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik kon beter mijn afstand houden nu hij weer terug was. Nu alles geregeld was moesten we alleen nog wachten op de rest. Clarence komt binnen en geeft me een kus. 'Als er iets is hoor ik het babe.' zei hij en liep vervolgens de ruimte weer uit. Ik had hem gevraagd niet er bij te zijn. Ik wist niet wat er allemaal gezegd ging worden als reactie en ik wou niet dat hij zich ermee ging mengen.

Anastasia
Als Bowie binnen komt glimlachte ik en beet op mijn lip. Hij had zijn vader mee genomen. Niet dat ik daar zo blij mee was. Ik had genoeg ooms en zo een chagrijn was niet echt een toevoeging. Als Lorenzo zijn ouders ook nog binnen komen zijn we zo goed als compleet. 'Dus, waar gaat het nu weer over? Waarom moeten we allemaal hier zijn? Ik had op dit moment veel zinnigere dingen kunnen doen.' zei ik en keek naar mijn moeder en oom Conor die naast haar ging zitten.

Conor
Als ik binnen kom met Julie zie ik dat we de laatste zijn. Ook viel me op dat Tyler was gekomen. Al had ik dit niet verwacht. Ik ging zuchtend aan de tafel zitten en keek naar Ana als ze dat vroeg. 'We zijn hier voor verschillende redenen. Zoals bekend hebben we nu een extra member in de familie en is er een terug gekeerd dus ik wil dat alles oké blijft in de familie en dat we weer terug naar de basis gaan. Family before all. Always and forever.' zei ik en keek hierbij Tyler aan. 'We moeten het ook hebben over de taken verdeling en de erfenissen wanneer onze generatie aftreed en afstand doet van taken en bezittingen.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 09:21 PM

Tyler
Ik grinnikte "Ik weet prima wat ik wil.. Mijn land Frankrijk waar ik recht op heb want ik ben de enige met fransbloed.." Zei ik opervlakkig "dat gaat niet zolang ik nog leef." Als ik de stem van mijn vader hoor kijk ik duivels op."Ik ben koning van Frankrijk niet jij Tyler" als hij dat zegt schiet ik overeind." My mother made you King dont flatter yourself."  Zei ik terwijl ik de neiging kreeg om hem te doden als Conor's moeder er ook nog bij komt en achter Conor, Zack en Teresa. Raak ik diep van binnen van streek en ik wist zeker dat Xenia mijn pijn kon voelen." Niet omdat je 3 kinderen heb gemaakt met de sterkste duivels van de wereld betekend het niet dat ik je gewoon niet neer knal." Mijn ogen werden kort rood ik haten dat wijf "TYLER kijk me aan!" Zei mijn vader boos terwijl ik hem aankeek en mijn humanity uit stond." Ik weet dat ik je veel heb teleurgesteld en je heb alle recht om me te haten.. but you still my son en die knul daar is mijn kleinzoon.. i dont want for him to see you like this." Ik kalmeerde een heel klein beetje ik voelde me verraden." Dingen zijn veranderd Brother..  ma is er zelf akkoord mee gegaan om bij Darren in te trekken.. zodat Zack veilig kan opgroeien met zijn familie.. inclusief met jou." Zei ze terwijl ze Xenia gewoon gehersenspoeld hadden "hoor je jezelf wel door die faggot hebben wij geen thuis meer." Zei ik terwijl ik naar Anastasia keek die ook onder de plak van hem zat." Ik ga weg hier en neem mijn zoon mee.. stelletje backstabbers" eerst wilde ik mijn moeder zien.

Bowie
Ik volgde het een beetje en merkte dat mijn familie 2delig was. Als het goed was had mijn vader maar 1 volbloed zusje en de rest half. Mijn vader voelde zich niet thuis hier en dat kon ik zien. Maar ik voelde me prima hier al het rijkdom die ik had.

Zack
Als die Tyler neerbuigende opmerkingen maakt. Kom ik overeind "geef het aan hem pa.. hij heeft gelijk ik ben niet Frans Conor ook niet dus is het zijn land." "Maar Zack.. je had plannen voor Frankrijk." Ik schudde mijn hoofd "niet nu moeder.. Ik weet niet wat mijn ouders je hebben aan gedaan.. maar ik voel dat je boosheid terecht is." Ik maakte een buiging en kon maar beter gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/13/2018 09:32 PM

Anastasia
Ik keek toe hoe iedereen tegen elkaar inging en begon te schreeuwen en dat alleen maar voor Frankrijk. Die man verdiende het niet. Ik kwam overeind. 'Ik dacht het niet, Zack. Of je nu frans bloed hebt of niet. Het is een deel van onze familie die jij, Tyler, hebt verwaarloosd. Dus bloed is geen goede reden om een krachtig land als Frankrijk zomaar op te geven aan jou. Als we slim zijn, en onze persoonlijke gevoelens niet laten meespelen, kijken we niet naar bloed want zo komen we er ook niet uit. Kijk naar wie de beste belangen heeft voor Frankrijk. Diegene die met het plan komt wat Frankrijk het meest welvarend maakt krijgt Frankrijk.' zei ik en keek naar Zack en Tyler. 'Of jullie geven het gewoon aan mij and be done with it.' zei ik schouderophalend erachteraan.

Lorenzo
Als Ana dat zegt keek ik haar aan. Het verbaasde me dat ze zich er in mengde. Ze moest eens weten van Tyler. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn vader. 'Ik weet niet of dat werkt. Tyler heeft niet bepaald vrienden gemaakt binnen deze familie en andere hebben weer een zwak voor hem, dus we hebben geen onpartijdige jury die dit uit maakt.' zei ik en keek vervolgens naar mijn opa. 'Er is zoveel land, waarom moet je nu per sé Frankrijk hebben Ty.' Zei tante Xenia die eigenlijk alleen maar vrede wou.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 09:51 PM

Tyler
Als mijn dochter zich er in mee mengt." Weet je waarom ik dat land wil.. zodat jij en je broer een erfenis hebben.. voordat je moeder het vergeten te vertellen is voor 17 jaar lang ik ben je vader.. die ogen, hersens en dit leven heb je dankzij mij.. want je moeder zou nooit van iemand anders kinderen kunnen krijgen behalve van mij." Dropte ik terwijl Bowie stil was het bleek hem zelfs geen zorgen te baren.. dat hij een zusje had." Die fat fuck Clarence is niet je vader."

Bowie
Als mijn vader dat neer gooit kijk ik Ana kort aan. Iets zei me dat ik het had verwacht maar om er zo achter te komen.. Ik kwam overeind "Dit is niet hoe je met mensen om gaat pa."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/13/2018 10:02 PM

Anastasia
Als Tyler dat verteld val ik stil. Ik keek hem aan als een botsauto en vervolgens keek ik naar mijn moeder. Tranen kwamen omhoog en ik kwam terug overeind. 'Vertel me nu dat het niet zo is.' zei ik terwijl mijn kaken weer terug stijf op elkaar stonden. 'Ana.. Ik..' zei ze maar ik schudde mijn hoofd gooide mijn stoel naar achter en liep de troonzaal uit. Tranen rolden over mijn wangen maar ik verbood het mezelf om in te storten. Mijn leven was een leugen. Ik liep naar buiten en stapte in mijn auto.

Lorenzo
Als Tyler het nieuws brengt sluit ik kort mijn ogen in een zucht. Ik had liever gezien dat ze het Ana rustig hadden kunnen uitleggen. Als Ana de kamer uit stormd kwam ik overeind. 'Is dit serieus de reden dat je ons er bij wou hebben? Je wist dat die eikel zijn bek niet zou kunnen houden.' siste ik naar mijn vader en naar Teresa. 'Ze zou er toch wel achter komen Lor.' zei mijn vader. 'Ze mag een duivel zijn maar ze heeft verdomme wel gevoel, ja?!' riep ik woedend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 10:16 PM

Bowie
Ik verliet de zaal en moest Ana vinden.. ookal was ik nu ineens haar broer. Het veranderde niks tussen ons." Ana wacht" ik pakte haar arm vast en draaide haar naar me toe " ik wist het al.. of nou ja ik voelde al zo iets.. maar dat maakt niks uit mijn vader is een klootzak voor het achter laten van jou.. maar als hij het had geweten.. was hij zeker met jou gebleven en zou ik nooit geboren zijn." Zei ik terwijl ik haar me aan liet kijken "we can face it together."

Tyler
"Is dat wat je wilt Tyler je beide kinderen ongelukkig maken?" Vroeg Teresa in tranen terwijl ik haar ijskoud aan keek." She is my daughter and deserves to know the truth."   Zei ik "zo nu kunnen jullie me France geven." Zei ik terwijl ik terzake kwam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/13/2018 10:22 PM

Conor
Ik schudde mijn hoofd met een spottend lachje. 'Dat is echt het enige waar je nu aan denkt. Niet aan je kinderen. Alleen maar aan dat klote land? Prima Ty. France is yours. Als dat is wat je nodig hebt om weg te blijven en geen drama meer te veroorzaken. Het is niet alsof deze familie je iets doet.' zei Teresa.

Anastasia
Ik keek naar Bowie en schudde mijn hoofd. 'He wouldn't. I don't want to face it or him.' zei ik en slikte. 'ik moet weg hier. Ik krijg geen lucht.' zei ik terwijl ik lichtelijk begon te hyperventileren. Ik wou gewoon weg. Ergens waar ik mijn tanden in talloze zinloze levens kon zetten en het helemaal kon opslurpen. Verdrinken in chaos en het vernielen van families. Precies zoals mijn ouders mijn leven hebben verpest.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 10:56 PM

Bowie
Om haar te kalmeren plaatste ik mijn lippen op de haren. Ze stribbelde tegen maar ik pakte haar polsen vast en drukte haar tegen de auto aan als ze het begeeft.. en ik haar tong voel. Glimlach ik kort ik had er geen moeite mee dat we uitverkorene  misschien waren. Mijn zusje zou toch mijn alles worden. Ik had geen keus.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/13/2018 11:05 PM

Anastasia
Als ik zijn lippen voelde wilde ik eerst niet. Ik was nog altijd lichtelijk in paniek. Ik werd tegen de auto geklemd en kalmeerde langzaam van zijn lippen. Mijn armen sloeg ik om zijn nek en ik begon met hem mee te zoenen. Mijn tong streelde langs de zijne en ik vergat even wat er aan de hand was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2018 11:24 PM

Bowie
Ik stopte met zoenen en keek haar grijnzend aan "see als je me wat tijd geeft en mijn vader ook komen we wel op iets i promise." Ik legde mijn hand op haar wang en voelde dat ik rode ogen kreeg zelfs zonder sirelink.. Anastasia werd langzaam de kern van mijn duivel. Ik nam haar hand vast "ik vind het niet erg dat we broer en zus zijn ik vond het ookal niet erg toen ik hoorde dat je een duivel was." Zei ik met een glimlachje.

Millie
Ik lag lekker te rollebollen in Lorenzo's bed en had muziek opgezet. Uit verveling ging ik in mijn lingerie de boel op ruimen aangezien er toch geen maid kwam." Ik zal het hier proberen" de deur ging ineens open terwijl ik mijn moeder zag staan "mijn goeie hemel.. Milliana" meestal zou ik in elkaar zakken. Maar mijn brutale mond kon het niet laten "jep ik ben Lorenzo Lincolns eigendom net zoals u Xenia Lincolns eigendom bent." Zei ik grijnzend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum