ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/13/2018 11:36 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip en keek kort naar onze voeten. 'Bowie, je bent lief en ik wil ook niet dat dit stopt, maar voor nu wil ik niks met jou vader te maken hebben.' zei ik tegen hem en slikte. Ik drukte nog een kus tegen zijn lippen en keek naar mijn auto die open stond. 'Ga je mee? Of zie ik je later?' vroeg ik hem en beet op mijn lip.
Lorenzo
Ik kwam terug. Die meeting had dus niet lang meer geduurd. Ik zuchtte en vroeg een maid om me een fles bourbon te komen brengen naar mijn kamer. Ik liep naar boven en schrok als de moeder van Millie opeens in de opening van mijn slaapkamer stond. 'Hey, wat doet u hier?' vroeg ik een beetje nerveus. Ze keek me woedend aan en sprak een spell uit. Mijn hoofd begon inmense pijn te doen. Ik zakte naar de grond en zette mijn handen op mijn oren. 'Pas op, u wilt uw positie in deze familie niet in gevaar brengen.' sprak ik met moeite uit.
from walkingdead on 05/13/2018 11:40 PMMillie
"Mam stop het.. ze vermoorden je!" Zei ik terwijl ze stopte en me dodelijk aankeek "voorlopig hoef je niet thuis te komen Milliana.. En ik meen het." Zei ze terwijl ik mijn ogen rolde en er vandoor ging Ik zakte bij Lorenzo neer "gaat het?" Vroeg ik lipvijtend.
Bowie
Als ze dat zegt zucht ik zacht "Ik ga mee." Ik keek kort naar het kasteel en stapte vervolgens in. Mijn vader wist zich zelf weer is in de nesten te werken.
from LostSouls on 05/13/2018 11:53 PMLorenzo
Als het eindelijk stopt zuchtte ik opgelucht. Ik keek naar Millie. 'Nou dat had niet beter kunnen gaan toch?' zei ik en gniffelde kort. 'Wees gerust. Ik vertel niks. Als je moeder in de problemen komt, dan kom jij dat ook en dat wil ik niet.'zei ik en druke een kus tegen haar lippen. 'Je kunt hier blijven. Als je wilt tenminste, want mijn familie kon niet nog meer gefuckt zijn.'
Anastasia
Ik knikte en stapte in. Als ook Bowie in de auto zit startte ik de auto en reed vervolgens de stad uit. Ik zou naar het leegstaande penthouse gaan van oom Conor en Julie. No way dat ik nog thuis kon blijven. Af en toe keek ik op zij naar Bowie. Het boeide me totaal niet dat hij mijn broer was. Ofja, half broer. Het punt was dat mijn hele leven een leugen was. Het enige wat klopte was mijn naam. Als we eenmaal aankomen loop ik het gebouw in en nam de lift naar de bovenste etage. 'Ik ga er vanuit dat je niet voor eeuwig weg wilt blijven van de familie, maar kun je me beloven dat je niemand verteld waar ik ben?' vroeg ik hem en pakte zijn hand vast.
from walkingdead on 05/16/2018 10:57 PMBowie
Ik keek haar met een belachelijke blik aan." Met wie moet ik dan feesten naar school gaan en domme trio's hebben?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek." Dan zit ik alleen opgeschept met die bleekscheet Lorenzo" tegen hem aankijken was ook niet altijd leuk. Vooral omdat hij nogsteeds een grudge tegen me had." Ik ken je pas 2 weken.. maar je voelt nu al als de wereld voor me Anastasia het enige meisje waar ik ogen voor heb." Ik bekeek haar lichaam "Als je echt beslist om te blijven dan laat me verwennen deze laatste avond." Ik dreef haar in de lift naar achter terwijl mijn hand al brutaal onder haar rok was gegleden. I was born to please my sister.
Millie
"Alright ik blijf hier." Zei ik zuchtend terwijl mijn karakter een soort van aanpassingen had. Ik hielp hem overeind en keek naar de wiet op zijn nachtkastje "eigenlijk heb ik wel zin in een joint en seks." Zei ik "als mijn toekomstige koning van Rusland dat natuurlijk wilt." Zei ik kort met rode ogen.
from LostSouls on 05/16/2018 11:12 PMLorenzo
Ik grijnsde breed en trok haar naar me toe. Als ik haar rode ogen zag fronste ik. 'In welke volgorde?' vroeg ik haar en legde mijn handen op haar wangen. 'Wat is dit met je ogen?' vroeg ik en haalde een hand door haar haar. 'Ze zijn net zo rood als de mijne.' ik liet haar los en stak de joint alvast aan.
Anastasia
Ik gniffelde als hij dat zei. 'Lor is niet zo erg als je hem beter kent.' zei ik al wist ik dat Lor een hekel aan hem had. Waarom geen idee. Ik beet op mijn lip als hij dat allemaal zei over ons en grijnsde. Als de lift er is werd ik al snel naar binnen gewerkt en tegen de muur aan geduwd. Zijn handen gingen ondeugend onder mijn rok en ik sloeg mijn armen om zijn nek. Mijn lippen raakten de zijne en ik voel een passie die ik nog nooit heb gevoeld wanneer ik intiem was met iemand. Mijn vingers trokken zacht aan zijn haar terwijl ik mijn rechterbeen al om zijn middel sloeg.
from walkingdead on 05/17/2018 04:35 PMBowie
Ik drukte zuigzoenen in haar nek terwijl mijn vingers zich voort bewogen en al reactie voelde. De liftdeur ging open terwijl ik haar optilde naar binnen en op tafel gooide. Ik trok mijn shirt uit en grijnsde breed waarna ik met mijn riem begon.
Millie
"Rode ogen?" Vroeg ik verbaast ik liep naar de spiegel en zag het ook." Fuck!" Ik had de sirelink tussen mij en Bowie niet verbroken maar hoe kon het.. dat ik reactie voelde op al dat slechtheid. Ik was een heks.
Fajen salmizno
"Ik wist wel dat ik er hier niet had moeten brengen." Klaagde ik tegen Xenia terwijl ik haar wilde beschermen tegen haar vader Darren Lincoln de gevreesde. Na dat zijn vrouw ervandoor was gegaan had ik vaak afspraken in bed met Darren gehad. Millie was een ongeluk echt waar.. maar ik was nog zo jong en dom. En wilde niet dat Millie zou opgoeien als een slecht kind ookal zat het al in haar bloed. Ik had haar altijd verteld dat haar vader van haar weg was gegaan. Teresa weet dat ze bestaat maar de Lincoln familie erkent geen bastaards.. kinderen die zijn ontstaan door servants.. omdat ze het toch niet lang genoeg overleven. Alleen de vampire en duivel kinderen of de wolf en duivel. Bowie had alleen het geluk dat hij de uitverkorene is. Mijn klein meisje was verstoten ik werkte nog teeds voor ze maar wilde Millie niet in hun klauwen hebben. Vooral hoe ze Lorenzo zijn tante kan zijn.
from LostSouls on 05/17/2018 04:47 PMAnastasia
Ik kreunde zacht en genoot van zijn aanrakingen. Eenmaal op de tafel trok ook ik mijn shirt uit. Mijn rokje liet ik nog even aan en ik begon hem te helpen met zijn riem terwijl mijn lippen de zijne weer vonden. 'Je maakt me gek.' hijgde ik tussen het zoenen door en trok zijn broek zover ik kon naar beneden. Ik liet mijn hand kort in zijn boxer glijden en voelde dat ik ook een reactie bij hem gaf. Ik beet zacht op zijn lip en keek hem vervolgens aan. Mijn handen gleden over zijn borstkas.
Lorenzo
'Wat is er?' zei ik tegen haar en nam een diepe hijs van de joint. Ik beet op mijn lip en zag lichtelijke paniek en verwarring bij haar. 'Maak ik je innerlijke duivel los.' grapte ik kort. Ik kwam overeind en liep naar haar toe. 'Het staat je wel sexy.' zei ik terwijl ik achter haar stond en haar haar over een schouder streelde. Mijn lippen kuste haar teder in haar nek en vervolgens keek ik haar via de spiegel aan.
from walkingdead on 05/17/2018 06:46 PMBowie
"Wauw ik ben nog nooit zo hard geweest." Zei ik met een lachje terwijl ik haar grijnzend aan keek." Waar zal ik mee beginnen zoveel keus als ik naar jou kijk" zei ik met een grijnst terwijl ze me echt geil maakte. Mijn handen nam haar borsten kort was en knepen er zacht in.
Millie
Een kreuntjes verliet mijn mond bij zijn kusje." Ik snap het niet ik ben een heks ik kan geen dui.. vels instinct hebben" zei ik grijnzend bij zijn aanrakingen. Ik nam zijn joint over en nam een paar teugen alsof het normaal is. Ik voelde de wiet inkicken en grijnsde breed.0
from LostSouls on 05/17/2018 07:06 PMLorenzo
Mijn handen gleden over haar borsten naar haar slipje waar ik mijn rechterhand in liet glijden. Het kwam goed uit dat ze alleen in lingerie stond. Kostte minder tijd. Mijn lippen plaatste ik weer in haar hals. Mijn vingers begonnen haar te verwennen terwijl mijn linkerhand naar haar borst ging.
Anastasia
Ik beet op mijn lip. Mijn vinger gleed langs zijn lip en vervolgens tikte ik met diezelfde vinger op mijn vriendin. 'How about some diner?' vroeg ik hees en trok mijn rokje omhoog. Ik haalde een hand door mijn loshangende haar en bekeek hem verleidelijk.
from walkingdead on 05/17/2018 10:59 PMBowie
Als ze dat zegt grijns ik breed "je houd er echt van wanneer ik deze gebruik." En ik speelde kort met mijn vingers en boog me voor over waarna ik haar kort tongde. En vervolgens met een spoor kusjes naar onder glee. Ik had wel zin in mijn avond eten ik stak mijn tong uit en besloot häar te teasen bij haar clit met kleine cirkeltjes.
Millie
Als zijn vingers in mijn slipje glijden laat ik een kreun gaan." Lor" zei ik high terwijl het gevoel zo goed was. Ik had me nog nooit zo springerig gevoelt en het voelde geweldig.