ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/22/2018 10:44 PMAnastasia
Het had niet lang geduurd of ik had de jongen al in de pocket. Ik zat op mijn knieën voor me en genoot van zijn lid. Ik zoog kort aan het topje van zijn lid en keek vervolgens naar hem op. 'Ik weet wel wat ik doe.' zei ik waarna ik kort op mijn lip beet en verder ging met het verwennen van zijn vriend.
Teresa
Ik beet op mijn lip. 'Misschien heb je gelijk.' zei ik. 'Hij kan zorgen voor catatrophes.' zei ik tegen hem en keek hem kort aan. 'Denk je niet dat hij zelf een oplossing gaat vinden op hoe hij zijn duivel kan deblokkeren?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar. Het was moeilijk in te schatten wat door Bowie zijn hoofd ging.
from walkingdead on 05/22/2018 11:39 PMTyler
"He will maar ik zal eerder dan hem zijn." Zei ik terwijl ik naar T keek "ik was vergeten te zeggen dat je gegroeid bent tot een sterke sexy vrouw en de seks nog altijd even goed is."
Givan
"Hmm bazig" zei ik grijnzend terwijl ik haar liet stoppen." Well dit is genoeg" ik hees mijn broek op en deed mijn riem dicht. Ik had geen intentie om het zusje dus blijkbaar misschien mijn zusje te neuken in een one night stand. Ik wilde haar verlijden en haar laten zien hoe goed het kan zijn met mij als je sekspartner. Tenslotte was ik volwassener dan haar.
from LostSouls on 05/23/2018 12:40 AMAnastasia
Ik kwam overeind. Kort keek ik hem verward aan, maar ik herstelde me snel. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Je weet niet wat je mist.' zei ik en keek hem kort verleidelijk aan voordat ik de kast verliet. Er was nog nooit iemand die me zo had laten lopen. Meestal konden ze zich niet inhouden en kregen ze geen genoeg van me. Ik liep naar mijn kluisje en veegde nog kort langs mijn mond.
Teresa
Ik grijnsde wanneer hij dat zij en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Ik wou dat je al die tijd bij me was geweest.' zei ik. Het vrat aan me. Nu nog meer dan toen hij nog vermist was.
from walkingdead on 05/23/2018 07:55 PMGivan
Ik keek haar grijnzend na en zette mij stropdas weer goed ready om weer les te geven. Ik liep richting de Elite klas waar Bowie zat en liep de klas binnen." Goedemiddag iedereen ik ben mister Wright maar noem me maar gewoon Givan." Ik keek kort grijzend naar Anastasia.
Bowie
Ik zat onderuit en zag Givan zijn blik naar Anastasia. Well het intresseerde me toch niet. Ik keek kort op naar Lorrie en Millie die 2 hadden het bijna altijd goed.
Millie
Als meneer Wright zich voorstelde als Givan. Glimlach ik " je niet slecht." Zei ik met een grijnsje "tenminste niet zo een oude vot als meneer Krillie."
from LostSouls on 05/23/2018 08:08 PMLorenzo
Ik keek naar de nieuwe docent. Hij zal echt niet ouder dan mij zijn. Als Millie dat zegt gaf ik haar een klein duwtje. 'Eyes on the prize miss Salmizno.' zei ik met een grinnikje en keek vervolgens weer naar die Givan. Ik vroeg me af wat hij hier kwam doen. 'Waar is meneer krillepot eigenlijk?' vroeg ik en ging achteruit in mijn stoel zitten met mijn armen gekruist.
Anastasia
Ik ging zitten en beet kort grijnzend op mijn lip als hij naar me keek. Ik staarde maar naar mijn boek om niet te opvallend te zijn, maar dacht ondertussen aan onze tijd in het congierge hok. Werd tijd dat er wat meer van dat soort snoepjes hier kwamen.
from walkingdead on 05/23/2018 10:26 PMMillie
Ik schoot kort in de lach "jij bent zeker wel een goeie prijs." Ik drukte kort een zuigzoen in zijn nek terwijl zijn hele nek bijna paars was door mij. Well ik was nogal wild in bed maar hij ook. Als meneer Givan naar Anastasia glimlacht geef ik Lor kort een poor "lijkt er op dat je nichtje weer ergens op uit is." Zei ik met een klein lachje.
Bowie
Als Anastasia naar Givan glimlacht. Geef ik haar een poor "He is a teacher." Zei ik tegen haar terwijl ik kort naar hem keek en ze volgens mij nu al onder de plak van hem was.
from LostSouls on 05/23/2018 11:15 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip en keek naar Bowie als hij me aanstoot. 'Nou en? Als het een lekker wijf was zou jij haar ook doen of niet soms. Plus hij is niet eens oud.' zei ik met een grinnikje. Ik zuchtte en kriebelde wat in mijn schrift.
Lorenzo
Ik beet op mijn lip bij haar zuigzoen. Als ze zich naar Anastasia richt keek ik naar haar en keek ik vervolgens naar Givan. 'Ik vraag me af of ze überhaupt weet hoe ze uit de problemen moet blijven.' zuchtte ik. Ik haalde een hand door mijn haar. Ik vertrouwde deze situatie sowieso niet.
from walkingdead on 05/26/2018 09:47 PMBowie
''Helemaal niet'' zei ik mompelend terwijl het me irriteerde. Ik kwam overeind en had geen zin in Ana die helemaal onder de plak was was van ''Givan'' ik zat naast Sara en keek naar buiten. De les duurde niet lang dus kon ik eerder naar huis ik had genoeg dingen aan mijn hoofd. Ik zag de limo al die mijn vader had gestuurd en moest nog steeds er aan wennen dat mijn vader een entire country rulede.
Givan
''Het lijkt er op dat je broer niet onder de indruk van me is.'' Zei ik tegen Anastasia terwijl ik haar hielp met Frans. Ik wilde zo graag zeggen ''onze'' broer maar ik hield mijn mond. Bowie was niet zo stoer en fel als ik maar dat kwam ook omdat hij zijn duivel nog niet had. Ik was er zeer zeker van dat Anastasia mij over Bowie in de toekomst zou kiezen.
Millie
Ik liep hand in hand met Levi naar zijn limo en zag dat Bowie er ook stond.'' Hey Bo wat ga jij doen vandaag?'' Vroeg ik terwijl ik zijn heks niet meer was dankzij mister casanova.''Niets misschien het aan horen van hoe mijn pa seks heeft met zijn nichtje aka mijn tante'' zei hij mompelend terwijl hij heel afwezig was.
from LostSouls on 05/26/2018 09:54 PMAnastasia
Ik keek Bowie oogrollend na en richtte me weer op de les. Deze was al snel afgelopen en Givan zou me helpen met mijn frans. Ik was hier eigenlijk best wel goed in, maar het gaf me wel wat speciale alone time met hem. 'Als het aan mij ligt is hij nog steeds mijn broer niet want zijn vader is niet die van mij.' zei ik en schreef een paar woorden in mijn schrift. 'Hij is sowieso niet zo snel onder de indruk volgens mij.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik keek kort in Givan's ogen, maar lang genoeg om het een korte staar te kunnen noemen. Ik beet op mijn lip en keek weer naar mijn schrift.
Lorenzo
Ik kneep zachtjes in Millie haar hand en drukte er vervolgens een kusje op. Als we Bowie tegen komen zucht ik eerst kort, maar goed. Ik begon hem wel wat meer te vertrouwen. Hij zat niet meer achter mijn meisje aan. Zo zag ik het tenminste. 'Je weet dat je bij ons altijd welkom bent als je er gek van word. Ik denk dat Ana ook nog niet naar huis gaat dus die zullen we vanavond vast over de vloer hebben.' zei ik en keek naar hem.
from walkingdead on 05/26/2018 10:17 PMBowie
Als Lorenzo dat zegt klikt er wat bij me.. ik haten het dat ik de enige was die zich niet voelde als een Lincoln. Ik voelde me meer een mens en voelde me alleen op de 1 of andere manier. Ik voelde me al zins ik geboren was alleen ''dankje maar ik red me wel'' glimlachte ik zwak ik stapte in de limo. En keek naar buiten ik was gewoon moe ofzo.
Givan
''Wie is je vader dan?'' Vroeg ik terwijl ik haar een beetje schuin aankeek. Het klonk alsof ze Bowie meer als een chess peace zag in haar twisted game of love. Maar ik kon het ook zo spelen mijn tweelingbroer en ik waren complete opposites. Mijn vingers gleden kort langs haar arm ''je familie embleem is opgesplitst in 2 delen zins de martyrs hé?'' Vroeg ik terwijl de duivels eerst niet afkomstig waren van vampiers.
Millie
Voordat Bowie de limodeur sloot hield ik hem tegen ''ik en Lor gaan je helpen met je duivel ontketenen.'' Stemde ik in terwijl ik Lorenzo vastberaden aankeek.
Givan