ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/26/2018 10:46 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip als hij over mijn familie begint. 'Ik ben echt blij met alle aspecten van het Martyr bloed, maar het was zo veel zuiverder geweest als ik het niet bezitte.' zuchtte ik. 'Laten we ophouden over mijn fucked up familie.' zei ik met een zwak glimlachje en streek een pluk haar achter mijn oren.
Lorenzo
Als hij het afslaat knikte ik enkel kort en wou verder lopen, maar Millie liep al snel naar de limo van Bowie. Als ze dat zegt haalde ik diep adem. 'We helpen je.' bevestigde ik wat Millie zei. Als hij toch een duivel wou worden kon ik hem het beste helpen met de anger issues die hij ging krijgen.
from walkingdead on 05/26/2018 11:32 PMGivan
''Wat jij wilt prinses.'' Ik stak een joint op en keek Anastasia aan ''je cijfers voor Frans zijn verrassend goed.. dus waarom de bijles eigenlijk?'' Vroeg ik terwijl ik haar aankeek ''maybe french in your blood?'' Ik kwam wat dichterbij ''of je probeert me in bed te krijgen.''
Bowie
Als ze me ongevraagd te hulp schieten kan ik ze niet afwijzen. Niet veel later waren we bij mij thuis maar helemaal aan de andere kant van het kasteel zodat mijn vader niet suspicious zou raken.'' Concentreer je op iets wat je zo woedend kan maken dat je ready bent om iemand te doden.'' Zei Millie terwijl ik mijn ogen sloot the 1 thing dat me zo woedend kon maken..''Het enige wat me zo boos kan maken are the faces who raped me and almost beat me to death when i was a little boy.'' Zei ik terwijl ik mijn woeden al voelde borrelen toen ik mijn vader nog niet kende was geadopteerd door de familie van mijn moeder haar zus verkocht me aan mannen voor seks. Until this day i still have nightmares. Mijn vader had ze gelukkig wel allemaal uitgemoord voor hem was het ook een hele rit geweest tot ik weer de oude werd.'' en al die jaren dat ik alleen was nobody to care for.'' Ik opende mijn ogen en wist zeker dat mijn ogen pik rood waren. Daarom was ik zo beschermend over Ana zij was de enige waarvan ik wist dat ze later de mijne zal zijn.. ondanks dat we jaren gescheiden van elkaar leefde.
Millie
Als hij dat zegt kijk ik Lorenzo kort aan ''wat hebben ze met je gedaan wie?'' Vroeg ik terwijl ik dat helemaal niet had verwacht hij was zo aardig Ik voelde alleen maar medelijden maar zag dat hij zijn duivel wel ontketend had en dit keer uit zichzelf.
from LostSouls on 05/26/2018 11:50 PMAnastasia
Ik grijnsde wat ik probeerde tegen te houden door op mijn lip te bijten. Ik haalde een hand door mijn haar en keek hem recht in zijn bruine mysterieuze ogen. Ik slikte kort. 'Bijspijkeren kan nooit kwaad.' zei ik wat zachter en voelde het effect wat hij op me had. Ik keek kort naar zijn hand die tegen mijn arm aan lag om vervolgens weer in zijn ogen te staren.
Lorenzo
Ik keek vanaf een afstandje mee wat Millie deed. Als Bowie zijn verhaal verteld beet ik op mijn lip. Het kwam hard aan. Harder dan ik had gedacht van iemand wat ik zag als een indringer van de familie. Al was dat gevoel al knap aan het vervagen. 'Ik moord hun families uit.' zei ik zacht in mezelf. Ik kon hem niet uit zijn concentratie halen door mijn eigen duivel die op kwam borrelen.
from walkingdead on 05/27/2018 02:28 PMGivan
Ik glimlachte zwak ''you cute.'' Ik kwam overeind en pakte mijn boeken bijelkaar ''ik zie je morgen weer prinses ik heb een afspraak met een certain men.. maar zorg wel dat je huiswerk af is.. misschien beloon ik je wel.'' Zei ik met een knipoog terwijl ik Darren Lincoln's aanwezigheid kon voelen ik liep de klas uit naar buiten ''sinds wanneer Givan?'' Horde ik achter me terwijl ik me joint grijnzend weggooide en 1 oog rood werd ''hello father.''
Bowie
Als Lorenzo ook boos word verbaast het me ik zette mijn hand op zijn schouder ''don't be mad het ligt in het verleden.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn duivel verbazend goed onder controle had.Ik keek op naar de lucht en voelde mijn bloed sneller stromen door mijn aders langzaam verscheen het Lincoln teken in mijn nek.
from LostSouls on 05/27/2018 02:38 PMAnastasia
Ik knikte. Niet dat ik mijn huiswerk zou maken. Dat deed ik namelijk nooit. Ik kwam een tijdje nadat hij het lokaal had verlaten weer een beetje bij zinnen. Ik kwam overeind en liep het lokaal uit naar de parkeerplaats waar ik in mijn auto stapte en naar oom Conor reed. No way dat ik naar huis ging. Ik liep naar binnen als ik daar was en ging in de woonkamer zitten waar ik voor mezelf een glas bourbon in schonk.
Lorenzo
Ik knikte kort en schoof het maar van me af. 'Hoe voel je je nu?' vroeg ik en keek naar hem. Je merkte wel een verandering in zijn karakter. Niet veel. Gewoon dat kleine extra'tje wat het duivelzijnde met zich mee brengt.
from walkingdead on 05/27/2018 04:39 PMBowie
''Overpowered.'' Zei ik terwijl ik naar Millie keek ''je bent geweldig.. jullie beide eigenlijk.'' Zei ik terwijl ik Anastasia het nieuws wilde vertellen maar iets me tegenhield.'' Als jullie willen kunnen jullie blijven voor diner.. al lijkt het me sterk dat je aan 1 tafel met mijn vader wil zitten.'' Zei ik tegen Lorenzo terwijl we naar binnen liepen en tante Teresa net van de grote trap afliep. Ik maakte kort een buiging en was haar inmiddels al gewend ookal wist ik bijna niks over de verhouding tussen haar en mijn vader.
Givan
''Ik ben hier om mijn bruid mee te nemen.. je weet dat ze beloofd is aan mij voor Bowie vader.'' Zei ik grijnzend terwijl ik obsessed was met Anastasia zins de heksen me foto's van haar als kind lieten zien. Ik was een klein jongetje opgegroeid in een weeshuis met supernaturel kinderen. En het enige wat me boeide was Anastasia vinden.. and kill my brother.
from LostSouls on 05/27/2018 06:22 PMLorenzo
Ik keek naar Teresa die de trap af liep. 'Lorenzo, leuk je weer eens te zien.' zei ze. Ik rolde mijn ogen en liep door richting de diner zaal. 'Zal best.' zei ik ongeïnteresseerd als ik langs haar liep en ging vervolgens aan tafel zitten. Ik deed dit voor Bowie en voor Millie anders zou ik nooit met deze twee aan een tafel gaan zitten. Ze hebben mijn favoriete nichtje haar hele leven lang voor gelogen.
Darren
'Minder hebberig zijn Givan. De prophecy gaat over haar en Bowie. Het heeft geen zin om haar te claimen want ze zal altijd uitkomen bij Bowie. Tenzij jij ervoor kan zorgen dat gevoelens een verandering maken in die hele rot voorspelling.' zei ik tegen hem. Ik heb altijd al gewilt dat mijn Givan zou eindigen als de helft van de Prophecy.
from walkingdead on 05/27/2018 08:39 PMGivan
''Ik denk dat Anastasia niet eens iets voelt voor mijn liefe broertje.'' Zei ik terwijl ik vals grijnsde ''prophecy's change'' zei ik terwijl ik mijn vader aankeek ''je weet dat ik Bowie gewoon om het leven breng als het moet.. hij stelt niks voor vergelegen met mij.''
from LostSouls on 05/28/2018 12:36 AMDarren
'Dat weet ik. Ik heb je opgevoed.' zei ik trots. 'Heb nog even geduld Givan.' Het pastte niet in het plan om overhaast dingen te ondernemen. Anastasia moest helemaal van Givan worden en normaal boeit het me niets op welke manier ik dan ook mijn zin moet krijgen, maar in deze zaak moesten we vooral geduld houden.
Anastasia
Ik zuchtte en keek naar het nummer wat ik van Givan had gekregen als ik vragen had over Frans. Ik beet op mijn lip en klikte het snel weer weg. Ik tikte Bowie aan en stuurde hem een bericht. - U okay? Je was best snel weg na de les? X - Ik liep naar mijn slaapkamer die ik had bij oom Conor en plofte daar op bed.
from walkingdead on 05/29/2018 12:23 AMBowie
Ik keek op mijn telefoon en zag een berichtje van Anastasia terwijl we aan het eten waren.-ja gaat prima, stuurde ik kort af terug. Terwijl ik geen zin haar had op de 1 of andere mannier. Ik had meer zin om Lorenzo en Millie beter te leren kennen "dus hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" Vroeg ik.
Givan
"I dont care.. maar gelukkig voor Bowie is ze nu alleen maar bezig met mij." Zei ik terwijl ik mijn vader aankeek "you raised me first Bowie is een laat komer.." Ik had niet altijd met de heksen geleefd ik was tot mijn 5e opgegroeid met mijn vader opgevoed om later als 1 van de sterkste duivels te worden zodat ik later de uitverkorene en ook wel Anastasia kon beschermen. Een tweeling zijn was een regelrechte vloek de 1 had ongeluk en de ander had meer kansen en geluk. Ik was de gene met meer geluk en Bowie kwam regelrecht in zijn verdoemenis als kind.