ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/29/2018 12:31 AMAnastasia
Ik las zijn korte antwoord en rolde mijn ogen. - Fine, laat maar zitten.- stuurde ik terug. Waarom ik zo pissig werd wist ik niet. Het irriteerde me. Ik gooide mijn telefoon op bed en kwam overeind. Ik trok de kast open. Gelukkig waren de enigste kleren die hier hangen voor het uitgaan. Ik trok een strak kort jurkje aan. Gewoon zwart en spoot wat parfum op. Als ik nu thuis was geweest kreeg ik commentaar dat ik uit ging op een school avond. Ik bracht wat meer make up aan en klipte twee van mijn voorste plukken samen naar achter en trok zwarte hakken aan. Als we zo gaan doen heb ik er ook geen zin meer in.
Darren
'Wees niet meteen zo zeker van je zaak Givan.' zei ik nog en liep vervolgens weg van hem.
Lorenzo
Ik nam een hap en keek naar Bowie die op zijn telefoon keek. Ik zuchtte tevreden met het eten en lachtte kort als Bowie vroeg hoe we elkaar ontmoette. 'Gewoon op school. Ze haatte me echt heel erg. Al snap ik niet waarom want ik was gewoon geweldig.' zei ik grijnzend en keek Millie aan. 'We kregen een project waar we aan moesten werken en toen sloeg de vonk eigenlijk over.'
from walkingdead on 05/29/2018 10:25 PMMillie
Ik grinnikte ''aan dat project hadden we zeker niet gewerkt.'' Zei ik terwijl ik een tomaatje naar binnen slikte en mijn hand op Lorenzo's been lag.''Lorenzo is my first love'' zei ik tegen Bowie terwijl ik hem iets wilde vragen maar waarschijnlijk ongepast was. Ik wilde weten hoe het tussen hem en Anastasia zat.'' Ik ben thuis!'' Horde ik Bowie's vader roepen terwijl hij binnen kwam gelopen en ons alle 3 even een blik gaf ''we hebben bezoek zie ik.''
Bowie
Als ze zegt dat Lorenzo haar 1ste liefde is glimlach ik zwak.''Ja als jij met mijn tante naar bed kan gaan in mijn bijzijn kan ik heus wel gasten over de vloer hebben.. o nee mijn neef en zijn vriendin.'' Zei ik hardhandig ''je moet het volgende keer vragen.'' Zei mijn vader ik liet een belachelijk lachje gaan ''ik hoef niks te vragen he is family geen vreemde.'' Tewijl ik Lorenzo volop verdedigde ik keek kort naar Teresa die aan het eten was ''ik zie dat mijn vader jou ook onder zijn duim houd net als mijn moeder die hij om het leven heeft gebracht.'' Mijn ogen werden rood terwijl ik mezelf wijn inschonk ''mijn huis uit.''
from LostSouls on 05/29/2018 10:33 PMLorenzo
Ik beet kort op mijn lip als ik Millie haar hand op mijn been voelde. Als ik vervolgens Tyler hoor thuiskomen zuchtte ik en beet mijn kaken samen. 'Bo, calm down.' zei ik zacht tegen hem als ik zag dat zijn ogen rood werden. 'We gaan al.' zei ik terwijl ik opstond en keek naar Teresa en Tyler. 'Ik ben benieuwd hoelang mijn vader het toestaat.' zei ik en nam Millie haar hand. 'Bowie ga je met ons mee?' vroeg ik en beet mijn kaken samen.
Anastasia
Ik stak een sigaret op en liep het huis uit richting mijn auto. Toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk niet meer terug zou kunnen rijden dus belde een taxi. Ondertussen leunde ik tegen mijn auto en nam teug na teug. Waarom moest Bowie opeens zo afstandelijk doen? Ik scrolde wat door mijn instagram en beantwoordde een paar appjes van vriendinnen.
from walkingdead on 05/30/2018 06:27 PMBowie
Ik kwam lachend overeind "alsof ik hier wil zijn." Ik liep Lorenzo en Millie achterna en kreeg totale schijt aan mijn vader. Ik had teveel van hem gepikt ik zag het smsje van Anastasia en zag dat ze boos was.- Ben met Lor en Mil daarom zo kort af- Bowie.
Millie
Als Bowie zijn familie belachelijk maakt bijt ik op mijn lip. Zijn duivel was dus goed aan het inwerken. Ik nam Lorenzo zijn hand vast terwijl we naar buiten liepen "we kunnen ook naar Lor zijn huis gaan dan houden we een poolparty met zijn drieën tenzij je iemand wil uitnodigen." Zei ik grijnzend tegen Bowie terwijl we de limo instapte." Gewoon om je duivelzijnde te vieren."
from LostSouls on 05/30/2018 06:47 PMAnastasia
Nog altijd wachtend op de taxi liep Derek het terrein op. Ik glimlachte naar hem en keek kort naar de Mansion of ik in de gaten werd gehouden. 'Heb je het spul?' vroeg ik aan hem. Hij knikte. 'Heb jij mijn geld.' Ik rolde mijn ogen en haalde 2 100 dollar biljetten uit mijn bh die ik ongezien in zijn hand schoof. Ik kreeg het zakje cocaïne en keek kort. Dit was wel goed voor een paar dagen. Uit de verte zie ik koplampen deze kant op komen en schudde mijn hoofd. 'Je moet gaan.' zei ik hem. Hij zette zijn capuchon op en liep in een snelle pas het terrein af terwijl ik het zakje in mijn tas stopte. Ondertussen deed ik alsof ik gewoon op mijn telefoon keek en zag het bericht van Bowie. Ik zuchtte oogrollend.
Lorenzo
We liepen naar buiten waar ik kort zuchtte. Eenmaal in de limo stemde ik in. 'Mijn ouders gaan vanavond weg voor zaken en komen overmorgen pas weer terug dus we kunnen de hele drank vooraad plunderen.' zei ik met een grijnsje en keek nog kort naar het kasteel van Teresa en nu dus ook Tyler. Na niet zo een lange rit waren we bij mij thuis. Ik stapte uit en zag Ana bij haar auto staan. 'Waar ga je heen?' vroeg ik haar. 'Wat boeit jou dat? Ik wacht op een taxi.' zei ze kribbig.
from walkingdead on 05/30/2018 08:28 PMBowie
Als we Anastasia tegenmoet komen zie ik niet faya aan komen in haar Porsche." Well veel plezier" zei ik verveelt terwijl ik naar het grote kasteel keek van Lorenzo en zijn ouders." Pool Party!" Riepen Mike Rick en Jill die ons waren gejoind. Lorenzo wist hoe hij snel een feestje kon geven.
Givan
Ik zat met een joint in de club een waittres leeg te drinken terwijl ik vandaag kribbig was.
from LostSouls on 05/30/2018 08:33 PMAnastasia
Ik keek hoe de oprit volstroomde met dure auto's. Fijn, als ik morgenochtend thuis kwam lagen die allemaal ergens te pitten op de grond. Wanneer die Faya langsrijd voel ik een steek van jaloezie door me heen gaan. Kort keek ik naar Bowie en liep vervolgens naar de taxi die inmiddels voor het terrein stond. Ik gaf hem het adres en we vertrokken meteen. Na niet lang rijden stonden we voor de club. Ik betaalde de chauffeur en liep langs de rij klagende mensen naar binnen.
Lorenzo
Vanaf mijn telefoon zette ik de stereo installatie door het hele huis en de achtertuin aan met muziek. Terwijl ik langzaam naar binnen liep zag ik Ana nog haar jaloerste blik uitwisselen met die Faya. Ik schudde mijn hoofd en liep meteen door naar de drank voorraad in de kelder om klaar te zetten boven. 'Ik kom zo, oké.' zei ik tegen Bowie en Millie.
from walkingdead on 05/30/2018 11:08 PMMillie
Ik keek Lorenzo verward aan en knikte "is goed babe." Ik liep met Bowie naar de gasten die hun plek in het Lincoln Mansion al goed kende." Oeff wat heb ik dit zwembad gemist Levi's huis is echt suck." Zei Mike terwijl iedereen al ging skinnydippen in andere woorden "naakt".
Bowie
Ik keek Anastasia na en liep vervolgens naar de rest terwijl mijn oog op Faya viel die zich uitkleden. Ze zag me kijken en glimlachte breed." Zit je weer naar mijn tieten te staren Bowie!" Riep ze luid terwijl ik een klein beetje rood werd maar wel in de lach schoot." Als je wilt mag je ze voelen" iedereen floot "doe dan Bowie!" Zei Mike aansporend terwijl ik 2 weken terug nog ruzie met hem had over het wel en niet Lincoln zijn.
Givan
Ik veegde met mijn mouw een beetje bloed van mijn mondhoeken af. En kwam overeind Rusland was een hele andere kaliber vergelijken met Frankrijk. In Frankrijk had je wijnen aan lekker bloed goeie seks en goeie drugs. Rusland stikte van de magere dunnepoten. Ik liep naar de bar en bestelde een tequila. Terwijl ik mijn geduld aan het verliezen was mijn vader kon maar beter mijn wens laten vervullen en dat is Anastasia Lincoln. Ik had zoveel redenen waarom ik de uitverkorene was. De heksen hadden het voorspelt one of us shall die by love and hatred.. and marry the queen of Hell.
from LostSouls on 05/30/2018 11:14 PMAnastasia
Ik kwam binnen in de club en hoorde de muziek pompen door de boxen. Ik glimlachte en liep naar de VIP waar ik op de bank ging zitten en keek over het balkon naar iedereen beneden. Ik knipte in mijn vingers en er kwam een bediende met een fles tequila en een shotglaasje. Ik zuchtte en dronk 5 shotjes na elkaar voor mijn ogen kruisten met die van Givan die bij de bar zat. Ik glimlachte zwakjes en nam nog een shotje waarna ik van hem wegkeek.
Lorenzo
Na alle drank de hebben gehaald zette ik het buiten op de tafel en zag dat vrijwel iedereen al naakt in mijn zwembad zat. Ik bekeek Bowie die werd aangespoort met die Faya aan te pappen. 'Zal Ana niet leuk vinden.' zei ik grinnikend tegen Millie. 'Je had haar gezicht moeten zien net toen Faya kwam aanrijden.' Ik nam een slok van een fles Bourbon en trok mijn shirt uit.
from walkingdead on 05/31/2018 11:33 PMGivan
Als ik Anastasia de club in zie lopen. Glimlach ik zwak wat wou ik haar neuken zeg. Vooral hoe de alcohol in mijn systeem zat." Wat doe jij hier en dan ben je nog zo jong" vroeg ik met een grijnsje terwijl ik op duivelsnelheid naast haar zat." Je blijft me maar verbazen Anastasia Lincoln."
Millie
Ik grinnikte en trok mijn jurkje ook uit. Waarna ik naakt in het bubbelbad ging zitten. Ik wilde mijn lichaam toch nog ergens verbergen voor de grote jongens die Lorenzo's vrienden waren.
Bowie
"Waarom ook niet?" Zei ik grijnzend terwijl ze een slagroom spuitbus pakte en 2 klonte op haar tieten deed.ik liep op haar af en likte als alle eerst de slagroom ervan af "nu Lorie o nee die heeft een relatie!" Zei Dylan plagerig"tenzij Millie het ook wil doen."