ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/31/2018 11:42 PMAnastasia
Als hij opeens naast mij zit haalde ik mijn schouders op. 'Zover ik me kan herinneren schelen we ons niet zo heel veel in leeftijd.' zei ik met een grijnsje en keek kort naar hem om vervolgens een slok uit de fles tequila te nemen. Ik zette de fles neer en keek weer op naar Givan.
Lorenzo
Ik keek Millie na en trok vervolgens mijn broek en boxer uit. Ik stapte bij haar in de hottub en keek hoe Bowie los ging op Faya haar borsten. Ik grijnsde. 'Als ik dat doe krijg ik problemen.' zei ik grappend. Al zou ik het niet erg vinden als ik wat actie te zien zou krijgen tussen Millie en Faya. Die twee waren bloedgeil samen.
from walkingdead on 06/01/2018 06:25 PMGivan
Ik glimlachte "zo zo." Zei ik grijnzend terwijl ik haar aankeek "Je bent de prinses van hell is het niet gevaarlijk om alleen op stap te gaan?" Vroeg ik terwijl ik mijn hand op haar been legde." Vooral als je jongens zo als mij tegen komt." Mijn vingers gleden naar boven.
Millie
Als Lorenzo blijft staren naar Faya. Trek ik hem aan zijn oor "problemen krijg je zeker." Zei ik terwijl ik in zijn armen ging liggen. En Faya Bowie mee trok onze tube in." Watch this" Faya legde haar hand op mijn wang en plaatste haar lippen op de mijne terwijl ik eerst terug wilde trekken maar toch erin mee ging.
from LostSouls on 06/01/2018 07:30 PMAnastasia
Ik grijnsde klein en keek hem aan met een ondeugende blik. 'Wie zegt dat de prinses van de hell niet prima voor zichzelf kan zorgen?' vroeg ik en keek hem aan. Ik voelde zijn hand omhoog glippen en likte kort langs mijn lip om me in te houden hem niet te bespringen midden in de club.
Lorenzo
Ik keek naar Millie als ze aan mijn oor trekt. Ik sloeg mijn armen grinnikend om haar heen en haalde een hand door mijn inmiddels natte haar. Zodra Faya en Bowie zich bij ons voegden bekeek ik de twee. Al snel kreeg ik in de gaten wat ze wilde doen en grijnsde. Alle jongens begonnen te joelen, inclusief mijzelf.
from walkingdead on 06/01/2018 07:50 PMGivan
Ik grijnsde breed en nog geen enkele minuten later trok ik haar kleren van haar lijf. In mijn range rover. Ik schuurde zo wat haar string kapot terwijl ik haar zoende en mijn vingers haar behaagde. Daar ging mijn achterbank het zou me uren koste voordat ik de seksgeur er uit zou krijgen na ons partijtje. Ik kon Bowie en Lorenzo over haar hele lichaam ruiken ik zou zorgen dat ik de laatste ben van mijn familie.
Millie
Faya Grijnsde tegen me lippen terwijl ik al die jongens horde joelen." Ooit een 4some gehad of een 3some perfect girl?" Vroeg ze zacht in mijn oor. Terwijl ik haar hand ergens voelde gaan "ik wed dat ik haar beter kan verwennen dan jij Lorrie." Zei ze terwijl ik kort een paniek raakte "nee heb ik niet.. dat is vast niks voor mij." Zei ik zacht.
Bowie
Als ik zie dat Faya nog verder wou gaan. Schud ik mijn hoofd "nee Anastasia is meer geschikt voor dit Millie is geen sloerie weet je.. niet dat me zus een sloerie is maar als je begrijpt wat ik bedoel." Zei ik tegen Faya terwijl ze een vinger op mijn lippen legde "wat vind jij Lor?"
from LostSouls on 06/01/2018 08:00 PMAnastasia
Eenmaal in zijn auto was ik volgens mij nog nooit zo snel uitgekleed geweest. Ik zoende heftig met hem mee en voelde zijn vingers mij pleasen op de lekkerste plekjes. Ik beet kort op zijn lip en liet een kreuntje ontsnappen. Mijn vingernagels krasten over zijn inmiddels ontblootte borstkas waarna ik mijn hoofd in mijn nek legde van genot.
Lorenzo
Ik bekeek de twee en schudde gniffelend mijn hoofd. Als Millie zich een beetje terug trok en Bowie over Ana begon en alles zuchtte ik kort. 'Millie moet doen waar zij zich comfortabel in voelt. Ze lijkt me inderdaad geen type voor dat Faya.' zei ik tegen haar en keek naar Millie. Ik trok haar naar me toe. 'Je hoeft niets te doen wat jij niet wilt babe.' zei ik en drukte een kusje tegen haar voorhoofd.
from walkingdead on 06/01/2018 08:11 PMMillie
Ik glimlachte zwak als Lorenzo dat zegt en drukte een kusje in zijn nek." Ja Ana zou het zo gedaan hebben" zeiden Mike en Jill "waar is ze eigenlijk?" Ik nam diep adem altijd maar Ana Ana." Ik ga naar huis voel me ziek babe ik spreek je morgen." ik stapte uit de tube en liep naar binnen.
Bowie
Als Millie uit de tube stapt. En Faya al snel switch op Lorrie pijl ik Lorenzo's reactie." We kunnen het ook zonder haar doen we lenen de oude Lorenzo weer even en dan kan je zo terug naar de nieuwe." Ze glee met haar vingers langs zijn nek "just a bang bang." Zei Jill Lachend "maar dan met 2 mannelijke Lincolns.. En misschien een Ubrov." Zei Faya richting Mike die knipoogt.
Givan
Ik voelde mijn rug branden en vond het een geweldig geil gevoel. Ik beet op haar onderlip "shall i just fuck you or eat you" vroeg ik grijnzend terwijl mijn middelvinger haar nog teeds bleef verwennen.
from LostSouls on 06/01/2018 08:23 PMLorenzo
Ik beet op mijn lip en keek Millie na als ze de jacuzzi uitstapt. Ik duwde Faya van me af en stapte het bad uit. Ik sloeg snel een handdoek om mijn middel en liep achter Millie aan naar binnen waar ik haar aan haar pols pakte. 'Babe, alles oké? Moet ik ze wegsturen?' vroeg ik haar. Millie woonde praktisch bij ons in dus ik wou niet dat ze naar huis ging naar haar moeder die haar alleen maar shit gaf.
Anastasia
Ik beet op mijn lip en wist niet hoe snel ik moest zeggen dat ik hem in me wou voelen. 'Fuck me.' hijgde ik in zijn oor en drukte mijn lippen weer voor even tegen de zijne.
from walkingdead on 06/01/2018 08:33 PMMillie
"I'm fine" zei ik tegen hem terwijl ik in zijn mooie ogen keek." Maar ik prefer je toch liever voor mezelf op het moment.. Je hoeft ze niet weg te sturen Bowie houd ze wel bezig." Zei ik zuchtend terwijl ik nog steeds naakt was.
Givan
Als ze dat zegt grijns ik breed ik wilde haar zo hard neuken dat ze de volgende dag moeilijk zou kunnen lopen. Ik liet me in haar glijden en ging gelijk op een keihard tempo. Ik draaide het raam open zodat ze haar benen eerder kon spreiden. Ik nam haar voet vast en zette die uit het raam en spreed haar benen wijd open. Dit partijtje zou ze echt voelen ik boog me voorover en zoog kort aan haar tepels die al stijf waren. Het teken dat ik mocht ramen.
from LostSouls on 06/01/2018 08:47 PMNa niet lang voelde ik hem in me en het voelde verdoms goed. Als hij de ramen opent en ik dus meer ruimte had kon ik me vol op overgeven aan Givan. Ik gaf de controle nooit graag aan een ander. Behalve tijdens de seks. Dan mochten ze doen met me wat ze wouden. Ik beet op mijn lip en holde mijn rug van genot. Ik kreunde hard zijn naam. 'Givan!!' De auto stond niet meer stil dat was een ding dat zeker was.
Lorenzo
Ik keek naar Millie en glimlachte. Ik streelde langs haar wang en vervolgens naar haar lichaam. 'Ik deel jou ook liever niet.' zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen. Ik keek haar grijnzend aan. Ze had me echt hard veranderd. Als ik nog de oude was zou ik haar bijna gedwongen hebben wat met Faya te doen. Ik was altijd echt een eikel.
from walkingdead on 06/01/2018 09:25 PMGivan
''Meneer Lincoln voor jou.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn handen rond haar keeltje zetten. En dit een gewledig aanzicht vast ze was zo super geil als ze kreunde. Het zou nog geiler zijn als we in een bed lagen ik werd alleen maar nog meer verliefd op haar.
Millie
Ik glimlachte zwak en kuste zachtjes met hem mee ''je bent perfect.''