ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 26 | 27 | 28 | 29 | 30 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/02/2018 01:40 PMAnastasia
Ik keek hem na en schudde kort mijn hoofd. Ik draaide me om om naar binnen te lopen maar zag Bowie staan. 'Nu al genoeg van het feestje?' vroeg ik hem en ging naast hem staan terwijl ik tegen de muur leunde. 'Moet toch wel erg saai zijn geweest.' ik nam ook een sigaret uit mijn tas en stak deze aan. Ik nam er een diepe hijs van en keek vervolgens opzij naar Bowie. Hij was veel te leuk om mijn broer te zijn.
Lorenzo
Ik gromde en hijgde en voelde mijn spul opborrelen. Na nog geen minuut kwam ik in Millie klaar en pompte nog kort in haar tot ik helemaal klaar was. Ik keek naar mijn buik waar haar krassen op gemarkeerd stonden en grijnsde. 'Territorium afbaken?' vroeg ik met een grijnsje.
from walkingdead on 06/02/2018 01:50 PMMillie
Ik keek grijzend naar mijn werk "dat is wat je doet met mijn nek." Zei ik terwijl ik me ver over boog en mijn lippen op de zijne plaatste. Ik liet een hand door zijn haar glijden en keek hem liefjes aan.
Bowie
"Niet echt ben gewoon moe van de seks." Zei ik "als je Faya half verslonden tegen komt dan was dat mijn werk." Ik nam een paar flinke hijsjes en keek haar aan "Wie was die gozer die je thuis kwam brengen?" Terwijl ij er van uit ging dat het een dude was want ze rook naar seks.
from LostSouls on 06/02/2018 02:03 PMAnastasia
Als hij over Faya begint voel ik een zure jaloezie in me op komen broeien. Ik zei echter niks en nam maar gewoon een paar hijsjes achter elkaar. 'Givan. Kwam hem tegen in de club.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik beet op mijn lip en gooide mijn sigaret tussen de kiezels van de oprit.
Lorenzo
Ik glimlachte en drukte een kusje tegen haar lippen. 'Ik hou van je Millie.' Zei ik tegen haar. 'Ik ben altijd een eikel geweest, maar wat ik voor jou voel.' zei ik en streelde een pluk van haar haar uit haar gezicht achter haar oor.
from walkingdead on 06/02/2018 02:14 PMBowie
Als ze Givan zegt kijk ik haar geïrriteerd aan." That scum" zei ik terwijl ik hem uitkotste." Ik wil niet dat je seks met hem hebt desnoods heb je seks met de hele wereld maar niet met hem." Terwijl ik een soort van grudge tegen hem had het voelde alsof ik hem kende.. En een eeuwe lange vijand was.
Millie
Als hij dat zegt glimlach ik zwak "Ik hou ook van jou Lorenzo." Terwijl het voelde alsof ik getrouwd met hem was. Ik ging naast hem liggen en keek nog even in zijn ogen mijn armen sloeg ik om zijn middel terwijl ik mijn ogen sloot.
from LostSouls on 06/02/2018 02:21 PMAnastasia
'Sinds wanneer mag jij dat voor mij bepalen? Ik zeg toch ook niks over het feit dat je die slet net uit elkaar getrokken hebt?' vroeg ik hem geïrriteerd. 'We hebben een open relatie Bowie. Dat houd in dat naast jou ik iedereen mag neuken die ik wil net als dat jij iedereen mag neuken die je wilt.' zei ik en haalde diep adem. 'Als voelt dit tussen ons totaal niet als een relatie zoals jij me behandeld. Alsof ik maar een van je sletten ben.' zei ik en liep naar binnen richting mijn kamer.
Lorenzo
Als ze in mijn armen ging liggen sloeg ik een deken over ons heen. Ik drukte een kus tegen haar voorhoofd. Ik vertrouwde Bowie er wel op dat mijn huis niet zou affikken. Ik zuchtte en viel zo in slaap.
from walkingdead on 06/02/2018 02:25 PMBowie
Als ze dat zegt voelde ik me bezitterig worden. Ik greep haar pols vast en keek haar met rode ogen aan "als jij en ik later kinderen moeten baren kan je maar beter naar me luisteren Anastasia." Zei ik tegen haar "en terzijde dat.. Ik ben je broer of je me vader wel of niet accepteerd ik ben en blijf je broer en ik vind dat Givan niet goed voor je is."
from LostSouls on 06/02/2018 02:30 PMAnastasia
Als hij dat doet worden mijn ogen net zo rood als bloed. 'Wat denk je? Dat dit je helpt? Ik baar helemaal niks met jou totdat jij weer normaal kan doen.' zei ik en rukte mijn pols los uit zijn greep. 'Besides, bewijs jij dan maar eens dat je mijn broer bent. Dat dat stuk tuig mijn vader is. Eerst zien dan geloven.' zei ik en beet mijn kaken samen. 'Je kent Givan niet. Tot nu toe is hij beter voor me geweest dan jij. In zijn ogen besta ik tenminste' siste ik.
from walkingdead on 06/02/2018 02:38 PMBowie
Voordat ik het wist knapte ik. Ik haalde uit naar haar en voelde mijn pols vastgegrepen worden. Mijn ogen gloeiend rood Terwijl ik in roodgroene ogen keek dezelfde ogen als die van mijn moeder." Je bent je jas vergeten Anastasia" zei Givan terwijl hij zijn blik niet losmaakte van de mijne en ik terug trok ik rukte mijn pols los "Wie heeft je toestemming gegeven om hier binnen te komen?"
Givan
Ik keek Bowie duivels aan terwijl ik zijn pols bijna kapot kneep. Niemand raakte Anastasia aan. Eigenlijk zou ik hem hiervoor om het leven moeten brengen.. maar geduld was tijd zei mijn vader. Bowie moest ontbonden blijven van de Lincolns.. hij moest weer een no one worden.. Ik kon mijn broertje ergens niet doden in mijn hart." Je vriend Mike deed open.." hij keek me nog even intens aan en liep toen weg. Ik draaide me om naar Anastasia en legde mijn handen op haar schouders "hij is gevaarlijker dan ik dacht.. misschien was dit de reden dat zijn vader hem niet de krachten wil geven waar hij recht op heeft."
from LostSouls on 06/02/2018 02:54 PMAnastasia
Als hij me legit wou slaan werden mijn ogen snel normaal uit verbazing. De Bowie die ik kon zou dit nooit doen. Ik beet mijn kaken samen en keek hoe Givan tussen beide kwam. Ik haalde een hand door mijn haar en keek kort naar de grond. Als hij weg liep keek ik naar Givan. 'Hij is niet zo gevaarlijk als hij er eenmaal mee overweg kan. Ik weet dat hij me eigenlijk niet wou slaan. Zo is hij niet.' zei ik en nam mijn jas van Givan aan. 'Dankje.' zei ik en glimlachte zwakjes. Nog steeds proberend te realiseren wat zojuist gebeurd was. 'Ik eh.. ga slapen.' zei ik tegen Givan en draaide me om om naar mijn kamer te lopen.
from walkingdead on 06/02/2018 03:26 PMGivan
Als ze dat zegt kijk ik haar na.. misschien moest ik Bowie wel uit zijn slof laten schieten. Zodat ze hem zou verafschuwen.
Ts
Bowie
De volgende dag was ik thuis ik sprak mijn vader weinig zins mijn verandering ook met Ana sprak ik niet. Ik schaamde me ergens dat ik haar wilde slaan. Die woede kwam van nowhere. Ik stak een joint op en lag op mijn bed terwijl Lorenzo straks even langs zou komen om te kijken hoe het ging met mijn duivel. Al had ik hem niet verteld dat ik Anastasia bijna wou slaan.