ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/09/2018 07:11 PM

Anastasia
Ik hoorde hoe ze over me praatte en voelde mijn ogen rood worden. Ik draaide me naar de tuin en keek naar Faya. 'Kijk uit wie jullie een slet noemen want Faya en Bowie hebben zich heel goed met elkaar vermaakt. Ondertussen aan Mike te zien heeft hij dat sletje ook onderhanden genomen en dan heb ik het nog niet eens over het verleden en hoeveel neukertjes jullie daar in gehad hebben. Mike heeft nog maar op het nippertje zijn dick kunnen behouden van al die hoertjes die eraan gezogen hebben. Maar no offence hoor, want volgens mij heb ik een ochtendhumeur, of niet soms Bowie.' zei ik en keek hem aan. Ik draaide me oogrollend om. 'Assholes.' mompelde ik erachteraan en liep naar de wijnkelder waar ik wist dat nog een paar goeie flessen bourbon stonden.

Lorenzo
Ik keek naar Anastasia als ze zich met de conversatie ging bemoeien. Ik beet op mijn lip met een grijnsje. Ze had een punt, maar waar dit opeens vandaan kwam geen idee. Ik keek naar Millie en haalde kort mijn schouders op. Faya zag er pislink uit, maar ik hoopte dat ze wel beter wist dan tegen Ana in te gaan als ze woedend was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2018 07:39 PM

Bowie
Als Ana dat zegt schiet ik in de lach." Well ze is schattig als ze boos is" zei ik terwijl Mike en Faya elkaar nog verbaast aankeken. De volgende morgen was ik op school ik sprak niet tegen anstastia en zij niet tegen mij. Maar dat boeide me niet volgens mij zag ze me niet eens als familie lijkt er op dat de tafels zijn gedraaid.. Lorenzo mocht me wel en zij mocht me niet. Ik zag Givan lopen en liep nonchalant op hem af "ik weet niet wat je het recht geeft om mijn zusje te naaien en vervolgens te bemoeien met mijn familie." Zei ik "maar ik wed er op dat je geen ruzie wilt met een Lincoln." Mijn ogen schoten rood terwijl hij me grijnzend aankeek "maak je geen zorgen ik blijf van haar." Zei hij met een attitude terwijl hij grijnzend wegliep.

Givan
Als ik Anastasia vind in de sportopslag ruk ik haar bloesje van haar lijf en duw ik haar op 1 of andere mat. Niemand ging mij verbieden om haar niet te pleasen ik trok mijn shirt over mijn hoofd. En keek haar grijnzend aan.

Millie
"Ik heb wat research gadaan thuis.. en  het  blijkt dat Bowie niet de enige half mens Lincoln is." Zei ik tegen Lorenzo terwijl we in de les zaten "hij heeft een verloren tweeling maar het geslacht is onbekend." Ik had opgeschreven van wat ik weet over de Lincolns en  zag ergens dat  1 van de tweelingen een heks is. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2018 07:49 PM

Anastasia
Als ik opeens verrast word door Givan grijnsde ik. Binnen no time voelde ik de mat onder mijn rug. 'Waar heb ik dit aan verdiend?' vroeg ik en trok hem aan zijn broekrand op de mat. Mijn lippen plakte ik snel tegen de zijne en ik kuste ruw met hem mee. Ik maakte zijn riem los en keek hem in zijn ogen aan.

Lorenzo
Ik keek op van het bord naar Millie en fronste. 'Waarom heeft Tyler daar nooit iets van gezegd? Hij zou het toch wel weten als hij nog een kind had? Ik bedoel het moet dan op het zelfde moment uit Bo zijn moeder zijn gekomen.' zei ik en zuchtte. 'Deze familie en de geheimen ik word er niet goed van.' zei ik zuchtend. 'Meneer Lincoln, iets wat u met de klas wilt delen?' vroeg de docent. Ik rolde mijn ogen. 'Niet bepaald.' zei ik en hij ging verder met les geven. 'Hoe heb je dit gevonden?' vroeg ik zacht aan Millie.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2018 09:28 PM

Givan
"Sinds your brother thinks that he is the boss of me.. ik Ben ouder dan hem en zijn leraar." Zei ik terwijl ik mijn lippen kort op de haren drukte en mijn hand door haar haren glee. Mijn handen trokken haar string over haar benen terwijl ik op haar onderlip beet "I like to see hun mad beacause of you." Zei ik grijnzend.

Millie
"I dont know misschien was hij er niet eens bij de geboorte... Bowie's moeder was namelijk een scharrel voor een paar nachten verder niks." Zei ik tegen Lor terwijl de meester me niet liet uitpraten." Fine kom babe we gaan ergens anders heen" ik kwam overeind en trok Lorenzo de klas uit naar een wat rustige plek.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/10/2018 08:29 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip. 'Dus eigenlijk gebruik je me gewoon om mijn broertje dwars te zitten?' vroeg ik met een grijnsje. Ik was nu te horny om hem voor zijn kop te geven. Ik grinnikte en liet mijn hand in zijn broek glijden. Ik kneedde zacht in zijn lid wat al blij bleek te zijn met wat hier gaande was.

Lorenzo
Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. We liepen de les uit en liepen richting de aula, waar nu niemand was omdat de les bezig was. Ik beet op mijn lip. 'Dan zou Bowie toch niet bij zijn vader zijn opgegroeid? Denk je niet?' vroeg ik haar en zocht een plaatsje uit.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/11/2018 05:01 PM

Givan
Ik grijnsde breed en voelde haar hand terwijl ik een grom liet gaan." Je maakt me echt helemaal gek" ik drukte haar na achter en begon haar te vingeren om haar een beetje aan te zetten.

Millie
"Omdat hij niet vanaf kinds af aan bij zijn vader is opgegroeid.. Darren had hem pas gevonden op zijn 5e." Zei ik terwijl ik alles op zijn plek probeerde te zetten. Ik ging op zijn schoot zitten en keek hem aan "jou familie is alleen maar drama." Ik drukte mijn lippen kort op de zijne. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/12/2018 12:03 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en sloot genietend mijn ogen wanneer zijn vingers het werk deden. Ik haalde diep adem en kreunde zacht terwijl mijn hand ondertussen nog met zijn vriend speelde. Ik keek hem lipbijtend aan en fluisterde vervolgens in zijn oor. 'Ik wil je voelen.' 

Lorenzo
Ik zuchtte. 'Vertel mij wat.'zei ik en kuste met haar mee. Ik liet mijn hand over haar rug strelen. 'Ik snap ook niet waar al die geheimen voor nodig zijn.' Ik legde mijn handen op haar heupen en dacht na. Wie kon die tweede Lincoln zijn?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/12/2018 08:12 PM

Givan Als ze dat zegt grijns ik breed en haal ik mijn magische vriend uit mijn boxer. Terwijl ik haar vervolgens omdraaide op haar buik en mijn vriend in haar liet gaan." Wees voorbereid want ik ga je goed en hard neuken." Zei ik grijnzend tegen haar terwijl gelijk begon net een hard tempo.

Millie "Ik heb geen idee al heb ik wel een culprit." Zei ik terwijl ik mijn hand in zijn nek legde "ik denk dat Givan hiermee van af weet.. Ik bedoel maar van alle meisjes hier wilt hij Anastasia neuken.. En van alle jongens wilt hij perse Bowie helpen." Zei ik terwijl ik Bowie de kantine in zag lopen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/12/2018 08:51 PM

Anastasia
Ik grijnsde als hij me op mijn buik draaide. Ik haalde een hand door mijn haar en genoot van zijn vriend wat in me gleed. Mijn nagels kraste in de mat onder mijn  buik en ik genoot van het tempo. Een harde kreun verliet mijn mond. Ik beet op mijn lip om mezelf een beetje te smoren maar het lukte niet echt.

Lorenzo
Ik keek naar Millie en glimlachte. 'Nou, het Ana gedeelte van jou theorie is niet zo gek want iedereen wilt haar wel neuken. Er is hier geen enkele jongen op school die ik ooit heb horen zeggen niet haar te willen neuken.' zei ik en keek naar Bowie die binnen kwam. Dat gedeelte is wel erg toevallig inderdaad. Ik zuchtte kort. 'En? Nog iets opgestoken van die kut les?' vroeg ik hem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/12/2018 09:55 PM

Bowie
"Ging wel." Zei ik terwijl ik een joint opstak "oom Conor houd een diner voor de familie bij jou thuis had ik gehoord." Zei ik tegen Lor terwijl ik de joint door gaf aan Millie en kleine wolkjes uitblies.

Bowie
Niet veel later was iedereen er van de familie Lincoln inclusief mijn half zusje.. die zichzelf niet herkend als mijn zusje maar ze het op een dag toch gaat accepteren. Ik ging zitten naast Anastasia en keek mijn vader aan. Die zich ogen niet van Teresa kon afhouden "lijkt er op dat hun het beter kunnen vinden dan wij 2." Zei ik terwijl ik een joint opstak en mijn stropdas goed zetten.

Millie
Ik mocht ook komen Teresa haar opa zou vandaag komen de gevreesde Darren de 2e. Ergens was ik wel bang maar ook weer niet. een hele hele knappe man kwam de zaal binnen... niet te geloven en deze man heeft zijn vrouw bijna om het leven gebracht. Al was zijn ex vrouw en broer hier niet op het moment dat leek me ook niet zo best.. de oom van de 3 ook niet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum