ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/19/2018 11:17 PMAnastasia
Ik startte de auto en keek op als de deur openging en Givan instapte. 'Get the fuck out of my car!' siste ik boos. 'Ik wil niks te maken hebben met leugenaars en ik red het prima zelf met mijn eigen keuzes.' zei ik en keek naar Millie en Lorenzo die ook ruzie hadden nu. Deze familie maakte zichzelf kapot zonder het door te hebben.
Lorenzo
'Je houd toch van me? Of is dat ook opeens veranderd nu?' vroeg ik haar en schudde mijn hoofd licht. 'Het maakt niet uit of het waar is of niet. Wij zijn toch sterker dan dat? Of hebben we al die jaren dat we samen waren gewoon onze tijd verdaan?' vroeg ik, bijna boos.
from walkingdead on 06/21/2018 10:15 PMGivan Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip en kijk ik haar standvastig aan." Op een dag zal je het begrijpen" ik stapte uit. En zag Bowie kijken met zijn armen overelkaar en met die vergroenen ogen van ma.. ogen die ik het liefst er uit wou prikken. Als hij niet geboren zou zijn was ik nu met Anastasia en zou mijn moeder nog leven.
Millie "Ik hou van je Lorenzo met heel mijn hart.. maar." Ik stopte en keek hem toen recht in de ogen aan waar ik voor was gevallen." Geef me tijd oké" zei ik rustig tegen hem terwijl ik Givan zag lopen deze familie was zo standvastig.. en dat ik er een deel van uit zou maken was dan ook permanent." Please Lorenzo" zei ik met tranen in mijn ogen terwijl ik er klaar voor was.. he was going to dump me.
Bowie
Als Anastasia er van door gaat laat ik het tussen mijn vingers glippen. Ik kwam later wel op haar ik keek naar mijn tweeling broer." Denk maar niet dat ik van je ga houden ooit in mijn hele leven.. you are invisible to me" zei ik met rode ogen de enige reden waarom ik hem nog niet had uitgeschakeld. Was omdat hij deel was van mijn moeder het enige wat ik had. Deep down was mijn band zovere met hem nog in leven dankzij onze moeder. Zolang hij Anastsia niet in zijn klauwen had kon hij niks doen.. dat wijf ging er toch altijd vandoor wanneer ze wilde.. en eindstand zou ze toch weer naar me terug komen om te neuken ofzo iets. Ik liep terug naar binnen.
from LostSouls on 06/21/2018 10:27 PMAnastasia
Ik keek hem na en perste kort mijn lippen samen. Mijn blik gleed af naar Bowie. Tranen welde op in mijn ogen maar ik hield ze binnen vervolgens reed ik weg. Niet zomaar weg. Naar het vliegveld.
Lorenzo
Ik slikte en keek naar haar. 'Prima. Just don't take to long. Ik kan niet zonder je.' zei ik. En dat was niet alleen op liefdes gebied. Millie hield me bij elkaar. Ik zou niet weten in wat voor een gruwelijk persoon ik zou veranderen als zij er niet was om me kalm te houden en me af te leiden van alles wat me aantrok. Ik beet op mijn lip en liep langzaam achteruit terug het huis in. Ondertussen hoorde ik de banden van Ana haar auto wegscheuren. Ze kwam wel terug. Ana komt altijd terug.
from walkingdead on 06/21/2018 11:03 PM20 jaar later
Bowie
"Zit stil" zei ik terwijl ik haar polsen drukte tegen de wand van de boomhut. Ik maakte zuigzoenen op haar rug terwijl mijn vingers haar ingang zochten." Je zei dat je zus ons zou joinen.." zei Vanessa kreunend terwijl ze eigenlijk had gehoopt dat Anastasia haar zou pleasen. Lijkt er op dat ze best wel een naam had als het ging om seks hebben met beide geslachten." Ik loog en nu ga ik je neuken tot je niet meer kan" ze grijnsde terwijl ik haar algauw onder de lakens mee nam. Ik en mijn neef Lorenzo hadden Rusland verlaten en zijn verder gegaan in een klein stadje in Frankrijk na dat we onze zusje/nichtje hadden getraceerd. Lorenzo en ik maakte samen seksslachtoffers terwijl we Millie hadden achtergelaten in Rusland als de enige jonge Lincoln aan het hof. We wilde onze Anastasia terug halen maar dat ging niet zonder slacht of stoot in de tijd dat ze weg was gegaan heeft ze haar humanity switch uitgezet. Dus soms gebruikte ze me voor seks of trio's en dan geeft ze een hele speech van waarom ze niet terug komt. Ookal had ik Givan en mijn hele familie gedaggered Millie wilde we ook daggeren maar ze was van Lorenzo en hij wilde dat niet omdat het nog zijn meisje is maar zij dat niet weet. Toen we het hadden gedaan leek alles veel gemakkelijker.. de enige die niet weet waar de helft van haar familie is.. is Millie die in Coma is gebracht door servants.. zodat ze nooit uit haar duivel ontwaakt. Als ik de deur hoor open gaan en ik al in Vanessa stoten zie ik Anastasia staan "je deed te lang." Zei ik geïrriteerd "je mag blij zijn dat ik nog niet gedronken heb."
Millie
"Lorenzo please doe me dit niet aan." De tranen stonden in zijn ogen terwijl ik mijn lichaam uit voelde vallen had laatste wat uit zijn mond kwam was." I love you" dezelfde routine elke dag elke keer werd ik in dezelfde nachtmerrie wakker. Ik had mijn tong verloren wanneer het donker werd in mijn dromen. Ik zou hier vooraltijd vast zitten nog steeds een tiener van 17.
Viola servant
Ik keek naar Millie met haar mooie lang bruine lokken die weer bijgeknipt moesten worden van de koning Lorenzo. Die al 3 jaar weg was de laatste keer dat ik voor hem boog en hij om een gunst vroeg was om Millie te beschermen met mij leven. Ik haalde de zuurstof masker van haar gezicht en kon zien hoe adembenemend mooi ze was. Net als haar vader en nichtje Anastasia die ik al 20 jaar niet heb gezien they just took off. En lieten me hier achter in het kasteel om te zorgen voor Millie en de Lincolns gedaggered te houden.
from LostSouls on 06/21/2018 11:17 PMAnastasia
Ik liep naar de boomhut en sprong naar boven. No way dat ik die ladder mijn manicure liet verneuken. Ik duwde het deurtje open en stapte binnen waar ik zag dat Bowie al begonnen was. 'Bo'tje toch ik weet toch dat je niet zonder mij kunt.' zei ik met een grijnsje en bekeek hoe die meid Vanessa genoot van Bowie zijn kroonjuwelen. Ik likte langs mijn lippen en voelde hoe mijn ogen rood werden van bloodlust. Ik knielde bij de twee neer en drukte kusjes over Vanessa haar lichaam. Als ik bij haar nek kom zette ik mijn tanden er in en begon te drinken. Dit was mijn leven de afgelopen 20 jaar. Nadat ik naar Frankrijk was gegaan ben ik alleen nog maar bezig geweest met feesten, neuken en moorden. Vooral de laatste twee heb ik me in geamuseerd. Niks wat me nog interesseerde zonder mijn humanity. Het was eigenlijk ook niet de bedoeling gevonden te worden maar ik heb me niet echt populair gemaakt bij de witches na een van hen vermoord te hebben toen ze niet deed wat ik vroeg. Dus een cloaking spell werd al gauw moeilijk. In het begin probeerde ze me terug te krijgen. Mijn humanity switch terug aan te zetten. Toen ze merkten dat het niet lukte deden ze mee aan mijn heerlijke lifestyle.
Lorenzo
Ik liep door de straten en sms'te Viola. - Update? - Ik was onderweg naar huis waar ik wist dat er een mooi blondje wachtte om leeg gedronken te worden. Sinds ik in Frankrijk ben heb ik geen problemen met het drinken van mensen. Ik was losbandiger maar nog steeds dacht ik aan Millie. Ooit werden we toch weer herenigd.
from walkingdead on 06/21/2018 11:41 PMBowie
Ik liet me rokend achterover op bed vallen en keek naar Anastasia. Terwijl Vanessa dood op de grond lag. Onder zuigzoenen en bloed als Lorenzo er was.. Was het erger geweest. We wisselde af soms ging Lorenzo er op uit met Anastasia maar dit keer was het mijn beurt." Ik ben al 3 jaar hier en toch vertik je het om mee te gaan naar Rusland.. bang dat je Givan weer gaat zien die in een box zit" zei ik ironische. Terwijl ze ook echt nooit vroeg naar Millie zij was gewoon lucht voor haar ze was allang al bij dat ik en Lorenzo haar pleasde. Ik sms te Lorenzo dat hij kon komen om het spelletje voort te zetten want ik merkte al dat Anastasia gretig werd.. ze wilde meer. Vanessa was al binnen 3 minuten out en dat was niet genoeg.. al moest ik zeggen dat Lorenzo beter slachtoffers maakte dan ik. Als Lorenzo binnen komt met blondie die we eerder hebben gehad grijns ik "voordat we beginnen wil ik je eerst de koningin zien zoenen.. Ik wil weten of de rumors waar zijn dat jullie 2 echt de servants zijn." Ik kon ruiken dat ze een Maria was en knikte naar Lorenzo dat hij mocht beginnen met onze zusje. Terwijl ik deze onder handen zou nemen en uiteindelijk zou killen.
Xenia
De enige Lincoln die ze vergeten waren was hun geliefde tante Xenia. Ik liep het kasteel genadeloos binnen en rook onraad "de kinderen zijn stout geweest Viola!"
Zei ik grijnzend terwijl ik haar zou killen wurgen voor het niet vertellen aan me. Voor meer dan 20 jaar.
Viola
- ze ademt normaal en haar haren zijn bijgeknipt heer- stuurde ik liefelijk. Maar zodra ik de stem hoor van Xenia laat ik de telefoon vallen en draai ik me om naar Millie. Maar voor ik het wist was mijn keel doorgesneden. Ik was zo goed als dood.
Xenia
Ik keek naar mijn nicht Milllie terwijl ik haar kracht aanvoelde. Ik grijnsde breed "tijd om wakker te worden pretty.. We gaan je nichtje en neefjes zoeken." Ik verbrak de spell met mijn Lincoln ketting.
Millie
Mijn ogen schoten open terwijl ik mezelf zag. Rode ogen roder dan bloed. Mijn haar was gegroeid en ik leek totaal niet meer op 17. Ik rook bloed.. Ik wilde bloed ik wilde noorden. Ik ging er op af en dronk uit het levenloze lichaam van een vrouw. Terwijl ik me niks neer herinnerde zelfs niet waar ik vandaag kwam. Ik keek op naar de vrouw "who are you?" Zei ik met geen gloed in mijn ogen terwijl mijn hoorns tevoorschijn kwamen. De 1ste Lincoln met hoorns en geen vleugels. Ik veegde mijn mond en ging overeind staan "free me Millie." Horde ik een stemmetje zeggen "je houd van me al je hele leven." In de spiegel zag ik een jongen hij zei iets en toen zei ik het "Givan."
from LostSouls on 06/21/2018 11:50 PMAnastasia
ik veegde het bloed van mijn mondhoeken en keek oogrollend naar Bowie. 'Denk je serieus dat Givan mij iets boeit? Als het aan mij lag lagen jullie nu allemaal in een kist. Blijft er meer voor mij over.' zei ik met een knipoog. Als ik Lorenzo binnen zie komen met een blondje grijnsde ik breed. 'Time for the next?' vroeg ik met een grijnsje. Als ze eisen begint te stellen keek ik haar koud aan. 'Als je dat maar weet blondie.' zei ik. Ik keek naar Lor en grijnsde wanneer hij op me afkwam. Mijn lippen vonden de zijne en genoten er van terwijl Bowie zich bezig hield met de bloedhoer.
Lorenzo
Ik duwde het blondje naar Bowie en liep zelf naar Ana. Ik grijnsde en drukte mijn lippen lustig tegen de hare. Dat was echt het enige wat we nog hadden. Lust en moordlust. Ik liet mijn handen over haar lichaam glijden en duwde haar met vampiersnelheid tegen de muur. Ik trok haar shirt over haar hoord en liet mijn mond afglijden naar haar nek.
from walkingdead on 06/22/2018 12:03 AMBowie
Als ik zie dat blonde geil word van het aanzien dat Lorenzo onze nichtje onder handen nam. Ruk ik haar kleren van haar lijf en gooi ik haar op bed." Hey Lorenzo" zei ik terwijl hij opkeek Ik maakte een bef gebaar. Zodat hij Anastasia er naast kon gooien en onze tong technieken konden uitoefenen. Zodat Anastasia blonde kon kussen of leeg drinken of wat ze dan ook deed zodat ik mijn tanden er ook in kon zetten. Dit deden we wel vaker de Lincolns waren immers niet normaal.
Millie
"Kill her" als hij dat zegt doe ik wat you zegt. De vrouw bleef maar doorkletsen over mijn "familie". Ik had geen familie ik had Givan ik vormde mijn hand tot een vuist en sloeg haar ingewanden er zo uit. Terwijl ze voorover viel en ik mijn bebloede hand terug trok." Klee je aan en rij naar de stille Oceaan zwem helemaal naar de bodem en bevrijd me met je krachten mijn Millie." Ik zei niks en deed wat hij zei terwijl duisternis me helemaal had overgenomen. Ik zag grote schilderijen van 4 kinderen inclusief mijzelf Millie salmizno zij bestaat niet meer.. she has been killed twenty years ago.. Zei Givan "jij bent Milliana Lincoln mijn vrouwe."
from LostSouls on 06/22/2018 12:12 AMLorenzo
Zodra Bowie me riep keek ik op en grijnsde. Ik tilde Ana op en nam haar al zoenend mee naar het bed. Ik gooide haar naast het blondje en trok haar jeans naar beneden. Haar string schoof ik opzij en ik liet mijn tong heerlijk met haar clitje spelen. Een kreuntje kwam bij haar vandaan en dat was het enige wat ik wou horen. Wetend dat ze genoot van wat ik deed.
Anastasia
Ik beet op mijn lip en liet een klein kreuntje over mijn lippen rollen. Al snel voelde ik het matras onder mijn rug en werd mijn jeans van mijn benen gerukt. Lorenzo begon gulzig te verwennen en ik liet een paar kreunen horen. Ik keek opzij naar het blondje die ook genoot van Bowie zijn vaardigheden. Ik streelde over de wang van de meid en drukte mijn lippen ondertussen tegen de hare. Na kort met haar gezoent te hebben nam ik haar pols en zette mijn tanden er in. 'Hmm... dit is een lekkertje boys.' zei ik hijgend en nam nog een paar slokken van haar zoete bloed.
from walkingdead on 06/22/2018 07:43 AMBowie
"Hoeveel hebben we nu gehad 3 ofzo." Zei ik tegen Lorenzo terwijl we al onze slachtoffers op een stapeltje hadden gegooid. En Anastasia uitgebreid in bed lag ze had genoten van gister ik keek kort naar Lorenzo terwijl ik mijn jas aantrok." Hoe gaat het net haar?" Vroeg ik terwijl ik het over Millie had. De laatste keer dat ik Millie had gezien was ik 17 Lorenzo wilde niemand in haar buurt hebben behalve servants.. van wat ik had gehoord was ze in Coma gebracht door hem zelf. Zodat ze niemand wat aan kon doen Millie was 1 van de puurste duivels geworden elke generatie had wel een hele slechte.. meestal waren ze mannelijk maar dit keer... het was 20 jaar geleden toen het ongeluk gebeurde zij was de gene die haar eigen vader uitschakelde voor de vrijheid die we altijd al wilde. Darren hadden we nooit kunnen daggeren die man zou ons allemaal vernietigen maar de enige die zijn kracht tipte was Millie.. maar misschien hadden we haar te veel gepushed waardoor ze overboord ging. Soms als ik in Lorenzo zijn ogen keek voelde ik hoe schuldig hij zich voelde over zijn enige meisje de rest waren allemaal hoeren." Als je wilt kan je terug gaan naar Rusland.. Ik weet hoeveel je net haar wilt zijn ookal ligt ze in Coma." Zei ik tegen hem "ik hou haar wel bezig." Ik wenkte naar Anastasia die niks over Millie mocht weten het zou haar alleen maar pushen om nog slechter te worden.
Millie
Ik keek naar de lucht terwijl de wind door mijn haar streek. Dit vrouwe lichaam voelde fantastische aan ik keek naar Givan die hijgend en helemaal nat op orde kwam. Ik draaide me naar hem toe en stak mijn hand uit terwijl hij die wegsloeg "ik red me wel." Ik knikte en keek weer naar de lucht dit strand moest me denken aan iemand.. Ik bloosde en dacht aan iets opwindends. Maar niet specifiek met een memory die ik had over iemand." Hoe lang lag je daar te rotten op zee?" Vroeg ik "over 20 jaar die 2 klootzakken." Ik fronste bij "klootzakken" en streelden mijn haar achter mijn oor "Lorenzo en Bowie."