ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/22/2018 04:28 PM

Anastasia
Ik lag grijnzend met mijn ogen dicht op het matras te genieten van zojuist. Na een tijdje kwam ik overeind en kleedde me aan. 'Nou heren, het was me een genoegen, maar ik moet gaan. Ruimen jullie op?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk niet een antwoord verwachtte. Ze wisten wel beter dan me tegen te spreken. Ik haalde een hand door mijn haar en sprong de boomhut uit. Zo ging het meestal. We deden iets heerlijk verschrikkelijks met zijn drieën en vervolgens liet ik hun met de troep zitten. Of ze het opruimden of niet maakte me eigenlijk niet uit. Ik dacht nergens meer over na en dat was geweldig.

Lorenzo
Ik grinnikte. '4, ik had er nog een voor ik hier heen kwam.' zei ik en trok mijn riem wat strakker aan. 'Ik kreeg toenstraks te horen dat de situatie nog altijd stabiel is. Er kan niemand bij haar behalve servants dus ik verwacht ook niet echt verandering.' zei ik en zuchtte. 'Ik blijf gewoon hier. Jullie hebben hier meer aan me.' zei ik en haatte het dat ik niet op twee plekken tegelijk kon zijn. Dit was praktisch mijn oude leven waar ik van genoot voor ik Millie leerde kennen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/22/2018 05:33 PM

Bowie
Ik grijnsde en keek Anastasia na." Wat is het toch een heerlijk kutwijf" zei ik merkzaam terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok." Je hebt in 3 jaar geen polshoogte genomen dus weet je het zeker?" Vroeg ik terwijl ik een joint opstak en straks een afspraak had in de stad met wat vrienden.

Millie
Ik zat maar voor me uit te kijken terwijl Givan achter het stuur had. Waar we heen gingen wist ik niet maar ik hield rekening met de situatie. Givan wilde iemand uisltschakelen met de naam Lorenzo en Bowie. Hoe hij hun namen uitsprak klonk als een echte bedreiging voor mij. Ik keek op naar het boordje waar Frankrijk stond. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 09:11 PM

Lorenzo
Ik grinnikte. 'Het had jouw heerlijk kutwijf kunnen zijn.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik liep naar de lijken en legde 2 over mijn schouder. 'Pak jij die andere? Waar zullen we ze dit keer dumpen?' vroeg ik en sprong naar beneden de boomhut uit. Millie zou het niet goedkeuren dat ik mensen leegdrink. Ik moest toch iets om het vertrouwen te winnen van Ana. Stiekem vond ik het totaal niet erg om mensen leeg te zuigen en voor seks te misbruiken, maar ik had gewoon liever mijn Millie terug.

Anastasia
Met een verwende, arrogante glimlach liep ik door de straten. Als ik bij mijn appartement kom opende ik de deur en plofte neer op de bank. Mijn leven was heerlijk. Ik kon doen wat ik wilde. Ik had mijn humanity veel eerder moeten uitzetten. Ik beet op mijn lip en zette de tv aan. Het was op het nieuws dat een van de zovele lijken was gevonden na een aanval van een of ander wild dier. Ze moesten eens weten dat ik dat wilde dier ben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/24/2018 10:37 PM

Bowie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip ''well temminste ligt ze niet in coma.'' Terwijl Ana al van mij was maar zij dat nog niet wist. Ik stak de lijken in brand en voelde een soort van onraad naderen.. maar ik ging er niet op in.'' Kom je mee naar Russo's daar staat weer iets anders op me te wachten.'' terwijl ik het over de officier had die opzoek was naar die beesten die iedereen aan rukken scheurt. Terwijl het gewoon ik ana lorenzo en een of andere trien in een kwartet waren.

Givan
We stapte uit bij een of andere café terwijl ik Millie vastgreep bij haar kin.'' Luister goed als je 1 van deze 2 gezichten ziet loop dan weg'' hij liet een foto zien van 2 jongens ik knikte braaf en liep het café binnen. Alle ogen gelijk op mij gericht ''zo te zien trek je alle aandacht met je schoonheid.'' Zei Givan grimmig terwijl we gingen zitten aan de bar ''hopelijk grijp ik dat wicht ook Anastasia.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 11:10 PM

Lorenzo
'Het is voor haar eigen veiligheid.' zuchtte ik. Ik keek naar de lichamen die langzaam wegbrandde. 'Ik vind het prima. Ze hebben geweldige Bourbon op die plek.' zei ik tegen hem en liep naar mijn auto die verderop stond. 'Ik vraag me toch af wat Ana uitspookt als we er niet zijn.' zei ik tegen hem en stapte de auto in. Ik wachtte tot Bowie plek had genomen en reed vervolgens naar Russo's.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/24/2018 11:20 PM

Bowie
''Geen idee vast zich zelf bewonderen.'' Als we er zijn stap ik uit en loop ik Russo's binnen. Iets klopte niet het was stiller dan normaal iedereen dronk zo rustig van zijn drinken. Ik keek om me heen terwijl iemand liep te drinken van een mens aan het figuur kon ik zien dat het een vrouw was. Ik besloot een kijk te nemen en zetten mijn hand op haar schouder ''drink je niet iets te..'' als ik word vast gegrepen bij mijn pols door een bekende greep. Kijk ik op ''raak mijn vrouwe alsjeblieft niet aan baby broertje.'' Voor ik het wist werd ik over de bar geslingerd ''Givan''

Millie
Ik keek op terwijl ik de 2 jongens zag maar eentje hield mijn blik vast alsof ik hem kende. Als Givan de ene slingerd over de bar veeg ik mijn wangen schoon.'' Ook leuk weer om jou te zien Lorenzo'' Givan sloeg hardhandig zijn arm om me heen ''lijkt er op dat ik je schatkist heb ontketend ik snap niet waarom je zo een lekker wijf in coma brengt.. je kan haar letterlijk alles laten doen.'' Hij nam mijn pols hardhandig vast terwijl hij een sirelink op mijn pols had gekierfd ''als je haar nog zo mooi terug wilt zien dan kunnen jullie beter Anastasia terug geven.''

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 11:25 PM

Lorenzo
Als we binnen komen hangt er een aparte sfeer. Als ik een bekend voorkomende vrouw zie drinken fronste ik. Al snel zag ik wie het was. 'Millie?' Mijn blik gleed af naar Givan en mijn kaak verstrakte. 'Je krijgt spijt dat je met je poten aan mijn meisje hebt gezeten.' siste ik terwijl ik een stoel kapot sloeg en het gespleten stuk hout van de tafelpoot naar hem toe hield. Ik keek naar de sirelink en haalde diep adem. 'Hoe heb je de spell verbroken? Hoe de fuck ben je bij haar gekomen!' schreeuwde ik woedend en gooide de dagger met vampierkracht zijn buik in. 'Er valt niks in te leveren Givan. Ana wilt niet terug en al zeker niet naar jou.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/24/2018 11:41 PM

Givan
Ik kreunde kort van pijn en keek naar Millie ''doe het.'' 

Millie
Als Givan zegt dat ik dat ene moet doen haal ik de dagger te voorschijn en dauw ik het ding bijna mijn hart in ''als ik tot 3 moet tellen steekt ze dat hele ding in haar hart en dan is je meisje vooreeuwig weg.'' Zei Givan dreigend terwijl ik emotieloos naar de dagger in mijn lichaam keek.

Bowie
''Release'' ik knipvingerde terwijl ik onder het puin vandaan was gekomen. Ik was niet vergeten dat ik Millie aan mij gesired had just incase dat Givan met trucjes zou komen om haar krachten te bemachtigen via mij. Als Millie weer gloed in haar ogen krijgt en ze bij zinnen komt trekt ze het ding uit haar lichaam en gooit ze het recht door Givan zijn hart. 

Millie
''Nog andere die me in de weg willen gaan?'' Ik draaide me om naar Bowie en Lorenzo terwijl ik een sexy bitch was geworden. Ik pakte je als je me niet aanstond. Ik verbrak de sirelink tussen mij en Bowie en zag mijn weerspiegeling ik was geen 17 meer.'' Waar is die bitch?'' Vroeg ik terwijl ik het over Anastasia had ''of lopen jullie 2 als pisjes achter haar aan?" Terwijl ik Lorenzo totaal negeerde ik haten hem met heel mijn hart en hij wist waarom. Anastasia killed my mom. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2018 11:47 PM

Lorenzo
Als Givan Millie opdraagt een dagger door haar hart te boren zette ik met de angst in mijn ogen een stap dichterbij. Ik slikte en wou mijn mond opentrekken om iets te zeggen, maar Millie kwam al bij zinnen. Ik beet op mijn lip en zuchtte opgelucht als Millie Givan af maakt. Zijn gezicht werd grijs en ik haalde diep adem. Vervolgens keek ik naar Millie. 'Millie, denk na voor je iets doet.' zei ik en beet mijn kaken samen. 'Ana kan een bitch zijn maar ze weet nu niet wat ze doet, haar humanity staat uit.' zei ik tegen haar en keek kort naar Bowie.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2018 12:00 AM

Millie
''I don't care wat ze doet i kill her.'' Zei ik glimlachend terwijl ik Lorenzo kort aankeek ''als je me niet 20 jaar in een coma had gezet zou ik nu nog van je gehouden hebben.. maar het enige wat ik voel is haat en alleen maar haat.''Ik kwam dichterbij ''waar is onze zoon?'' Vroeg ik fluisterend in zijn oor ''oja ook vermoord door je geweldig nicht.'' Zei ik terwijl ik shattered was zins de dood van mijn eerste kind ik was zwanger geweest van Lorenzo. Maar het kindje was overleden door de stress die ik had opgelopen zins de moord op mijn moeder en het uitschakelen van mijn vader.. alleen maar om mijn babytje te kunnen opvoeden in peace. 

Bowie
Als Millie uitvalt in haar gewoontes voel ik angst opborrelen.. bang dat ze Anastasia echt zou neerhalen.'' Millie je weet niet waar je aan begint.. ze is famillie'' zei ik nog om de situatie te verhelpen ''so was my son Bowie.'' Zei ze neerbuigend terwijl ik er nog nooit heb zien huilen zins ze haar duivel had ontketend voor ons.'' Lorenzo.. je moet haar duivel in coma brengen inplaats van haar hele lichaam.'' Zei ik sissend nu ze nog hier was ''zo kan ze niks meer doen.'' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum