ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 34 | 35 | 36 | 37 | 38 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/26/2018 10:17 PMAnastasia
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip met een grijns. 'Ik beloof niks. Ik ben wel in voor wat fun.' zei ik tegen ze en liep voor ze uit naar de ingang van het vliegtuig. Ik compelde de stewardess om me door te laten en liep vervolgens naar een van de mooiere stoelen aan het raam. Met een zucht ging ik zitten en opende een tijdschrift om de tijd te doden.
Lorenzo
Ik keek Bowie geïrriteerd aan. 'Als een van hen ook maar iets gebeurd Bowie.' zei ik tegen hem en liep door. Ik gaf de stewardess mijn boardingpass en liep door. In het vliegtuig zag ik Ana al zitten op de stoel naast de mijne. Ik ging naast haar zitten. 'Ik dacht dat jij niet meer terug wou naar Rusland?' vroeg ik haar.
from walkingdead on 06/26/2018 10:32 PMBowie
Na 3 uur in het vliegtuig gezeten en gerezen te hebben naar het oude Lincoln kasteel. Kon ik eindelijk neer ploffen op mijn oude bed ik had gemist hier ik had vele herinneringen gemaakt op deze kamer samen met Anastasia mijn 1ste triotje. Ik grijnsde breed en kwam overeind het waren maar een paar keren dat ik alleen met Anastasia seks had gehad zonder een 3e wiel. Ik kwam overeind ergens vond ik het wel jammer dat de situatie tussen mij en Ana zo inelkaar zat.
Millie
Ik verbleef niet in het Lincoln kasteel en wilde mijn locatie het liefst geheim houden. Ik stond bij het graf van Stefan en legde een bloemetje neer ''ik hoop dat je het me kunt vergeven.'' Zei ik zacht ''ooit zullen we elkaar terugzien.''
from LostSouls on 06/26/2018 10:51 PMAnastasia
Nu we terug waren in Rusland ging ik mee naar het Lincoln Kasteel van mijn moeder. Nu er toch geen familie was zag ik niet in waarom ik het me niet zou toe eigenen en mijn rol als heerster van de hell zou oppakken. De wereld zou er wel wat donkerder uitzien met mij als heerster. Ik liep de kamer van Bowie in en glimlachte. 'Ben je nu trots? Je hebt me eindelijk mee naar Rusland gekregen.' zei ik.
Lorenzo
Ik had mijn spullen in ons ouderlijke plekje gedump en stuurde Millie een bericht dat ik geland was en nu naar haar toe kon komen. Ik vroeg me af wat ze van me verwachtte. Ze hield niet meer van me in ieder geval dus dat was het al niet.
from walkingdead on 06/26/2018 11:17 PMBowie
''Niet persé'' zei ik terwijl ik haar aankeek ''want ben je toch een stomme trut soms'' zei ik terwijl ik haar op mijn schoot trok en haar kin vastnam.'' Hier ben ik wel de baas'' zei ik grijnzend terwijl mijn ogen kort rood werden in Frankrijk kon ze me nog ontwijken door haar nieuwe imago daar. Maar hier was ze nogsteeds de veraadster van de familie.
Millie
Als ik voetstappen hoor kijk ik op naar Lorenzo ik glimlachte zwak. Ik had al heel lang niet geglimlacht naar hem. Maar op het moment voelde het alsof hij mij en Stefan opving en zich helemaal over ons ontfermde. Maar in werkelijkheid was het niet zo ''ik kon het niet alleen..'' zei ik lipbijtend terwijl ik nogsteeds geen afscheid had genomen.
from LostSouls on 06/26/2018 11:23 PMAnastasia
Ik keek hem met een grijnsje aan. 'Voor deze keer dan, meneer Lincoln.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen tegen de zijne. Het was alweer een tijdje geleden dat we echt met alleen ons twee seks hadden. Normaal was er altijd een 3e bij.
Lorenzo
Ik liep over het kerkhof en zag uiteindelijk Millie staan bij het gedeelte waar al haar familie lag voor al eeuwen. Ik beet op mijn lip. Als ze dat zegt haalde ik diep adem en nam haar tegen me aan. Ik streelde door haar haar en keek naar het mini grafje. Wat had ik hem graag leren kennen. Hem opgevoed.
from walkingdead on 06/27/2018 03:58 PMMillie
Als Lorenzo me tegen hem aan neemt schiet ik in tranen. 20 jaar was voorbij gegaan maar het voelde alsof ik net een kind had verloren. Hij moest me nooit uit die coma halen. Ik kneep zacht in Lorenzo zijn jas "Alles verlaat me."
Bowie
"Ik vind het nog geiler als je grote broer zegt." Zei ik met een grijns terwijl ik haar op bed gooide en haar al snel weer terug kuste. Ik trok haar bloesje kapot en zag dat ze geen nu droeg ik greep haar rechter tiet vast en liet mijn andere hand haar verwennen down under.
from LostSouls on 06/27/2018 07:06 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip en bekeek hem kort. Als ik zijn handen mijn lichaam voelde betasten kreunde ik zacht en sloot genietens mijn ogen. Ik drukte mijn lippen terug tegen die van haar en haalde een hand door zijn haar. Kort trok ik zacht aan zijn haar om vervolgens de spijlen van het bed vast te grijpen.
Lorenzo
Ik hield mijn mond en voelde een traan opkomen. Ik keek naar het mini grafje. Die zouden eigenlijk niet mogen bestaan. Kinderen ongeboren of super jong zouden niet mogen sterven. Om geen enkele reden. Ik drukte een kus in Millie haar haar en nam haar steviger tegen mij aan.
from walkingdead on 06/27/2018 07:17 PMBowie
Ik voelde mijn vingers kleverig worden maar ging toch door. Mijn lippen gleden naar haar nek en maakt reuze zuigzoenen. Dit winden me zo erg op na een tijdje trok ik haar broek over haar benen recht op de grond. Ik keek naar haar geile lichaam "eigenlijk moeten we dit niet doen." Zei ik zuchtend "het voelt alsof ik je misbruik." Wetende dat haar humanity niet eens aan stond.
Millie
Na een tijdje liepen we samen terug naar zijn auto. Ik kon geen woord uitbrengen behalve dat er van alles rond in mijn gedachtes ging. Ik keek bekeek Lorenzo en merkte dat hij veel mannelijker en stoerder was geworden. Ik wilde niet eens weten wat hij achter me rug heeft gedaan tijdens die coma. Dus besloot ik een deal met mezelf te maken. Of ik laat hem gaan of ik het hem een 2e kans maar dan moest hij zich volledig op mij richten en niet op Anastasia nor Bowie die 2 hadden al genoeg veroorzaakt. Ik greep zijn hand vast terwijl we zo een tijdje liepen "Ik.. wil het weer proberen."
from LostSouls on 06/27/2018 08:14 PMAnastasia
Ik kneep de spijlen hard tot ik merkte dat het bijna boog en liet ze vervolgens los. Als hij stopt en vervolgens zo mijn broek uit te trekken. Kort lachte ik. 'Het is geen misbruik als beide partijen akkoord gaan. Kom op Bo, het is niet de eerste keer.' zei ik terwijl ik nog een beetje hijgde van de inspanning.
Lorenzo
Ik liep met haar mee en dacht na over al mijn foute beslissingen. En dat waren er een hoop. Als ik ook nog Millie kwijt zou raken zouden daar alleen nog maar meer van bij komen. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. Als ze begint over verder gaan met ons fronste ik. 'Waarom ben je van gedachte veranderd?' vroeg ik haar. 'Niet dat ik dat erg vind.'
from walkingdead on 06/27/2018 08:38 PMMillie
"Je maakt me compleet je bent al een deel van me zins we kleine kinderen waren." Zei ik zacht terwijl ik kort omkeek "ik mag dan wel niet weren wat je in de tijd zonder mij heb gedaan maar iets zegt me dat het niet erger kan zijn dan mijn duivel." Ik keek naar de grond "maar als je het niet zitten dan begrijp ik dat wel."
Bowie
"Kijk ik hou echt van je maar ik hou mezelf voor de gek als ik niet zeg dat ik verliefd op je ben." Ik nam diep adem terwijl ik dacht aan Givan die er alles aan gedaan had om Anastasia voor zich zelf te krijgen.. Ik wilde niet als hem eindigen. Wetende dat ze nooit iets voor me zou voelen.