ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/27/2018 09:18 PM

Lorenzo
Ik keek haar zwak glimlachend aan. 'Natuurlijk wil ik dat wel. Ik hou van je. Er is nooit iemand geweest waar ik meer van heb gehouden.' zei ik tegen haar. 'Ik wil er voor je zijn, zeker na alle fouten die ik heb gemaakt met je.' zei ik en tilde haar kin op. Ik drukte mijn lippen tegen de hare. 

Anastasia
Als hij daarover begint gaan er alarmbellen in mijn hoofd af. Ik kwam overeind en kleedde me aan. 'Don't Bowie.' zei ik. Diep van binnen schreeuwde mijn humanity hetzelfde. Ik hou van Bowie, maar ik kon mijn humanity niet laten winnen. Ik vond het prima zo. Nergens om geven. Als je nergens om gaf kon niemand je pijn doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2018 09:42 PM

Millie
Als hij me zoent zoen ik gelijk mee wat had ik deze warmte gemist. Ik kneep zacht in zijn shirt en besefte hoelang ik hem niet had aan geraakt. Mijn handen wilde hem het bed in sleuren maar we waren aan het einde van de kerkhof en er was alleen een auto. Dus ik besloot het niet te doen en liet zijn lippen los "heb je nog steeds de sleutels van ons oude huis?" Vroeg ik met een glimlachje. Terwijl ik het echt weer wilde proberen maar er dingen aan vast zaten.. Ik wilde Anastasia niet in mijn leven hebben.

Bowie
Ik greep haar pols vast "Ana loop niet weg." Zei ik terwijl ik naar het bed keek "je moet gewoon weten dat mijn plan was om je hier zwanger te maken zodat je humanity aan gaat.. Ik dacht.. Dat een kind in je verwekken je hier zou houden." Zei ik tegen haar "dat is wat ik bedoelde met misbruiken." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2018 09:48 PM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen. 'Laat mijn humanity met rust. Alsof een baby dat terug gaat brengen. Ik had het vermoord en het interesseert me vrij weinig wat je daar van vind.' zei ik en rukte me los waarna ik zijn kamer uit liep naar beneden. Ik schonk een glas bourbon in en dronk een slok hiervan. Dit was zijn domste plan ooit. Vooral het gedeelte waar hij zei dat hij van me houd. Het enige wat hij wou was dat ik mijn humanity aan zou zetten en mijn gevoelens allemaal terug zouden komen. Mooi niet.

Lorenzo
Ik glimlachte tegen haar lippen en voelde vlinders in mijn buik zoals de eerste keer dat we zoenden. Ik keek haar aan en streelde een pluk haar achter haar oor. Als ze de sleutel vroeg haalde ik mijn beurs uit mijn achterzak en nam de sleutel eruit. 'Ik kon het niet. Het zou voelen alsof ik je helemaal uit mijn leven sloot als ik het huis weg had gedaan.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2018 10:12 PM

Millie
"Goed" zei ik glimlachend terwijl ik hem in zijn ogen aankeek. Niet veel later waren we in het huis ik had alle kaarsen aangestoken in de kamer. En keek naar Lorenzo die al in zijn boxer op bed lag. Ik zette het strikje van mijn string goed en draaide me toen om naar het bed. Ik kroop boven op hem en zoende hem teder op zijn lippen terwijl het alleen maar liefde hier was. Ik wilde alles vergeten wat er was gebeurt en ik hoopte dat Lorenzo voor mij het ook zou doen. 

Bowie
Als ze dat zegt voel ik een steek door mijn hart gaan. Ik kwam overeind en liep haar achterna "hoor je wel wat je zegt?" Zei ik geïrriteerd ergens dacht ik dat het beter was als we in plaats van Millie Anastasia onder de grond hadden gezet. Ik pakte haar vast "je bent al zwanger maar niet van mij." Zei ik tegen haar "die miskraam van jou is er nooit geweest het leeft nog steeds in je.. en nu Givan uitgeschakeld is zal het zijn weg wel vinden." Door mijn jaloezie had ik haar een miskraam bezorgd terwijl het een pauze was zolang Givan onder de grond lag zou het niet verder groeien.. Maar nu. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2018 10:37 PM

Anastasia
Ik draaide me naar hem om met een ijs koude blik. 'Volgens mij verwar je me met Millie. Zij had een miskraam omdat ze niet kon omgaan met een beetje verdriet. Ik ben niet zwanger al zeker niet van Givan. Ik zou het merken als er een wezen in me zou leven.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Geef het gewoon op Bowie, ik zet het niet terug aan.' zei ik en ging zitten. Als ik zwanger was had ik allang door moeten hebben dat er een wezen was dat mijn bloed dronk, dat mijn eten at en dat in me zou bewegen.

Lorenzo
Ik bekeek elke beweging die ze maakte en glimlachte. Ik had niet gedacht dat het zo snel goed zou komen tussen ons. Hell, ik had überhaupt niet gedacht dat het goed zou komen tussen ons. Ik beet op mijn lip en legde mijn handen op haar heupen zodra ze boven op me kroop en zoende teder met haar mee. Ik voelde mijn vriend reageren op haar en grijnsde tegen haar lippen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2018 10:51 PM

Bowie
"Je weet het niet eens meer." Zei ik hoofdschuddend "Je koos Givan over mij.. en ik kon het niet hebben" zei ik terwijl ik naar haar buik keek "toen werd je zwanger.. Je was blij en ook weer niet je vroeg Millie haar moeder om het kind als ze geboren zou zijn naar een betere plek te brengen.. Millie haar moeder zei dat het kind een miskraam is en als een stomme trut zoals jij zou worden.. en toen maakte je haar af zonder genade." Zei ik "ik haten Givan ik haten dat ding dat in je groeit dus zocht ik een mannier om Givan van je te scheiden en het kind nooit een plek zal krijgen in deze familie.. Ik was pure evil geworden.. je miskraam maakte je duivels het infecteerde iedereen rond je.. dankzij mij.." Zei ik lachend "jij en ik zijn vreselijke mensen."

Millie
Ik voelde de tinteling van zijn handen en ging recht op zijn middel zitten. Ik had een soort van veterstring aan waardoor mijn vriendin op een cadeautje leek." Het is nog geen kerst maar ik heb je vroege cadeau al" zei ik speels terwijl ik nog net zo geil als vroeger was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2018 10:58 PM

Anastasia
Als hij dat zegt viel het me binnen en meteen knapte er iets. Geen goed iets moest ik zeggen. Ik haalde mijn schouders op en kwam terug overeind. 'Een manier om het op te lossen toch?' vroeg ik en brak de tafel waardoor de poot van de tafel scherp afbrak. Ik hield de punt tegen mijn buik en keek naar Bowie. 'Jij wilt dat kind niet, ik wil dat kind al helemaal niet. Givan is er niet om het kind af te nemen omdat ik het niet wil. Dus dan is er maar 1 optie.' zei ik tegen hem. Ik drukte de punt langzaam verder mijn buik in en kreunde van de pijn.

Lorenzo
Ik grijnsde breed en keek naar het strikje. Ik draaide haar op haar rug en maakte de strik los met mijn  tanden waarna ik haar ontdeed van haar slipje. Ik opende haar benen en liet mijn tong plagens haar vriendin verwennen op de plekjes waar ze zo hard van genoot. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2018 11:33 PM

Millie
Ik voelde zijn tong en glimlachte breed "o mijn hell." Zei ik intens terwijl hij nog steeds goed werk leverde maar veel beter dan voorheen. Ik nm de lakens vast en keek naar hem in zijn speels ogen.

Bowie
"Anastasia stop het!" Ik nam het ding van haar af en greep haar polsen vast." Voordat je humanity uit zetten wilde je alles voor je kindje doen het kan nog steeds.. Ik kan je helpen." Beet ik toe terwijl ik haar niet insane wilde laten worden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 05:22 PM

Anastasia
Een kreun verliet mijn lichaam net als de houten poot. Ik slikte en keek naar mijn bebloedde buik. 'Ik hoef geen kind en al helemaal niet van Givan. Nu kun je me daarmee helpen of je kunt weg wezen Bowie.' beet ik hem toe en plofte even op de bank zodat mijn wond sneller kon helen. Ik gaf nergens meer om. Pas als ik mijn humanity terug zou krijgen zou ik weer realiseren hoeveel ik van Bowie heb gehouden.

Lorenzo
Ik deed mijn uiterste best om haar te laten genieten. De laatste 20 jaar had ik nog wel een paar trucjes bij geleerd. Ik voelde haar sap al komen en verwelkomde het in mijn mond met een grijns. Haar gekreun bevestigde alleen maar hoe goed ik het deed en wat heb ik dat geluid gemist.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/01/2018 05:41 PM

Bowie
"Het mag dan 2el van Givan zijn maar het draagt mijn gene.." Zei ik tegen haar "we halen het uit je en laten het gewoon adopteren ofzo" zei ik terwijl ik niet beter wist. Ik ging naast haar zitten "je wil toch niet op onze vader lijken?" Zei ik zacht "het enige wat we hebben is elkaar." Zei ik zuchtend.

Millie
Ik school half overeind en kreunde het uit "don't stop." Zei ik terwijl hij precies  deed wat ik zei en ik maar bleef klaar komen. Mijn ademhaling schoot omhoog terwijl mijn gekreun steeds hoger werd "Lorenzo!" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum