ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 07/02/2018 12:42 AM

Anastasia
'Het verbaast me dat het überhaupt leeft.' zei ik om er een beetje overheen te praten. Tijdens mijn zwangerschap ben ik niet gestopt met drinken, drugs en moorden, dus ja het verbaasde mij toen het huilend en wel uit mij kwam. Ik draaide me weg van zijn gezicht zodat ik hem niet aan hoefde te kijken en zuchtte. 'Well, nu dat ze weg is.' zei ik en kwam overeind met een beetje moeite. Ik schonk een glas bourbon in en dronk deze in een keer leeg voor ik hem terug bijvulde. 'Nu kunnen we eindelijk vieren dat alle banden naar Givan weg zijn.'

Lorenzo
Ik grijnsde en legde mijn handen op haar billen. 'Je verpest de verassing wel een beetje, misschien moet ik nu toch wel weer 3 jaar wachten voor ik je vraag.' zei ik plagend en genoot ervan hoe ze mijn vriend verwende. Dit waren toch wel de beste onderbrekingen van werk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/02/2018 12:54 AM

Millie
Ik grinnikte en voelde zijn handen op mijn billen terwijl ik sneller ging." Misschien vraag ik jou wel" zei ik sexy in zijn oor "aangezien ik de gene ben die je altijd uit je stoel moet halen voor goeie seks." Zei ik in een kreun terwijl ik glimlachte en het niet lang duurde voordat ik klaar kwam ik meestal wel snel klaar als we het weer op de stoel deden." Als ik met jou trouw dan wil ik een honeymoonn in hawaii onder de sterren weers doen alsof ik de heilige maria ben." Terwijl ik het al voor me zag.  Toen ik ontmaagd werd door hem was het net een sprookje we waren toen 16 en besloten het gewoon op het stand te doen tijdens een schooluitje met allerlei soorten palmbomen om ons heen. Ik keek in Lorenzo zijn ogen de ogen waarmee ik wilde trouwen.

Bowie
"Anastasia.. Ik kan het niet meer." Zei ik tegen haar "je gedrag word steeds erger en erger en nu Lorenzo niks met ons te maken wil hebben word het alleen maar erger." Zei ik zacht tegen haar "ik denk dat je zonder mij beter af bent..  want soms weet ik het ook even niet meer en ga ik mee met fouten dingen.. Terwijl ik eigenlijk meer wil dan dat."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 01:05 AM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen en dronk mijn glas leeg. 'Jij snapt het echt niet hè.' zei ik en liep vervolgens naar het balkon waar ik uitkeek over een zakkende zon wat een mooie roze gloed aan de lucht gaf. 'Wat denk je dat er gebeurd als ik mijn humanity weer aan zet? Ik word overspoeld door emoties, schuldgevoel, verdriet. Ik heb geen zin om in elkaar te zakken als een little bitch dat haar problemen niet kan hendelen. En als jij niet kan accepteren dat ik die pijn niet wilt ervaren so be it.' zei ik en draaide me met mijn rug naar hem toe terwijl ik naar buiten staarde.

Lorenzo
Ik gromde van genot en beet op mijn lip. 'Alles wat jij wilt babe. Ik neuk je net als de eerste keer in Hawaii. Maar eerst moet jij geduldig wachten op je ring morgen in het fancy restaurant wat ik voor ons twee heb gereserveerd aan je favoriete tafel.' hijgde ik en merkte dat ik het niet lang uit ging houden. Ik had dit maanden van te voren al gepland. Nou niet dat het heel groots was. Haar restaurant was het duurste in de buurt, maar het was intiem en het had een hele lange wachtlijst. Ik had haar een ring gekocht met een grote diamant en kleine diamantjes op het ringetje zelf. Ik greep haar steviger in haar billen en voelde mezelf klaarkomen bij de gedachte hoe ze morgen zonder string aan die tafel zou zitten zodat ik meteen toegang tot haar had wanneer ik wou na haar ja woord.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/02/2018 08:15 AM

Bowie
"Ik snap niet waarom je het gewoon niet faced.. we zijn 1 van de sterkste creaties dat hier rondloopt we leven voor duizend jaar lang." Zei ik terwijl ik Anastasia aankeek "pijn is een deel van dat.." Zei ik met ironische lachje "ik lijk wel de elijah hier en jij bent mijn klaus." Ik liep op haar af "en in the end of the day zou ik je nooit kunnen loslaten.. want je bent mijn enige bloedverwant die ik accepteer." Ik nam diep adem en keek haar in haar ogen aan "i am in love with you sinds the day i met you." Ik kon me het nog goed herinneren zij die het op mijn mensen nek had gemunt en ik die toevallig verbijsterd was door haar schoonheid.

Millie
Als hij dat allemaal zegt zoen ik hem teder op zijn lippen." Ik kan niet wachten om de koningin te zijn tot mijn koning." Zei ik terwijl mijn hand glee langs zijn wang ik kwam overeind en trok mijn badjas weer aan terwijl ik eigenlijk wel in was voor een bad samen." Als je opschiet met je papierwerk kunnen we lekker in bad een filmpje kijken.. want deze toekomstig wife verveelt zich namelijk te pletter zonder jou." Ik drukte nog een zoen tegen zijn lippen en verliet zijn kantoor richting de badkamer. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 11:31 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en gniffelde zacht als hij me met Klaus vergelijkt. Ik stapte op hem af en drukte mijn lippen tegen de zijne als hij verklaart altijd van me te hebben gehouden. Ik zoende hem teder en voelde een klein vonkje. Ik liet hem los. 'Morgen oké? Ik ben moe. Ik heb een heel kind uit me geperst.' zei ik en liep terug naar bed.

Lorenzo
Ik grijnsde en knikte. 'Ik maak het hier af en ik zie je zo in de badkamer.' zei ik en keek haar na. Die heerlijke billen van haar ik kon geen genoeg er van krijgen. Ik zuchtte kort en haalde uit mijn la wat briefpapier waar ik een brief op schreef naar Bowie. Ik wou weten hoe het met hem en Ana was. Alleen dat meer hoefde ik niet te weten. Anders zou ik Millie misschien verdrietig maken en dat wou ik niet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/02/2018 11:40 PM

Bowie
Ik glimlachte zwak bij haar zoen en knikte wanneer ze dat zei." Je lijkt wel een oma" zei ik terwijl ik haar achterna liep naar de normale chambers waar ze sliep. Ik trok mijn kleding uit en keek naar haar "Ik kan toch bij je komen liggen of word dat je ook al te veel?" Vroeg ik voor de grap. 

Millie
Ik bubbelde wat in het bad en keek naar de tv terwijl ik fifty shade of grey keek. Ik liet wat schuim over mijn lichaam glijden en dacht aan van alles. Als ik zou trouwen zou ik officieel de koningin van Moskou zijn en Lorenzo zijn vrouw van een simpel tiener meisje na een echte vrouw.. de switch in mijn hoofd was nog niet echt gemaakt maar Lorenzo hielp me daar wel mee als het ware.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 11:58 PM

Anastasia
'Nou nu wil ik jou toch wel zien bevallen dan piep je anders.' zei ik en ging liggen. Ik klopte naast me op het bed zodat hem duidelijk werd dat hij naast me moest komen liggen. Als hij eenmaal ligt kruip ik tegen hem aan en sloot genietend van zijn warmte mijn ogen.

Lorenzo
Zodra ik helemaal klaar was liep ik naar de badkamer waar ik me ontdeed van mijn kleren. Ik kroop achter Millie het bad in en drukte een kusje in haar nek als ik eenmaal zat. Ze had 50 shades opgezet wat me wel deed grijnzen. Altijd al haar favoriet geweest.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/05/2018 12:59 PM

Millie
De volgende ochtend lag ik alleen in het grote hemelbed van mij en Lorenzo. Zins hij een kasteel voor zich zelf had voelde ik me al snel als zijn vrouw. Nog niet helemaal maar we hadden vooruitgang geboekt dus binnenkort werd het Milliana Lincoln. Ik sloeg mijn benen over het randje van het bed. Ik vroeg me af waar Lorenzo zo vroeg in de morgen naartoe was gegaan.

Bowie
"Dus jij en Millie willen gaan trouwen?" Vroeg ik terwijl ik een slok nam van mijn koffie. En ik Ana ook door had laten slapen in het Lincoln kasteel." Wel snel dat ze je het heeft vergeven.. weet ze ook de details over onze rampen met Anastasia?" Zei ik met een lachje terwijl ik ik naa3 buiten keek hij had het geluk dat Millie zijn eerste officiele vriendin was. Ik en Anastasia kwamen met meer complicaties dan alleen half broer en zus. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/07/2018 09:26 PM

Lorenzo
Ik zuchtte gelukkig en knikte. 'Ja, ze weet het al maar ik ga haar vanavond officieel vragen in haar favoriete restaurant met een romantisch string kwartet die haar favoriete liedjes van vroeger en nu speelt. Overal rozenblaadjes. Het is een privé kamer dus geen last van alle andere gasten en toch een intiem gezellig sfeertje.' zei ik. Het had me een hele tijd geduurt om het allemaal te regelen. Als Bo over de avonturen met Ana begint haalde ik mijn schouder op. 'Ik heb haar alles willen vertellen, maar ze wou er niks over weten.' zei ik en zuchtte. 'Zolang ik alle contact met jullie zou verbreken was alles voor haar zoals het moet zijn.'

Anastasia
Verveeld liep ik door het kasteel. Het was veranderd nu ik er in woonde. Betere decoraties. Ik liep naar beneden waar een paar mensen voor me stonden die ik door mijn servants naar het kasteel had laten meenemen. 'Breakfast time.' zei ik en liep naar de eerste jongen in de rij. 'Laten we eens waarmaken wat voor een slechte moeder ik zou zijn geweest.' zei ik en streelde met mijn vinger langs zijn nek en drukte eerst een kus voordat ik mijn tanden erin zet en hem leeg dronk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/07/2018 10:20 PM

Bowie
"Begrijpelijk." Zei ik knikkend terwijl ik snapte waarom Mills geen contact wilde met ons." Al zou je Anastasia toch een verklaring moeten afleggen.. Ik vind het allemaal prima dat je wegblijft." Zei ik terwijl ik geld neerlegde "nog succes met je huwelijk."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum