ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 38 | 39 | 40 | 41 | 42 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 07/07/2018 10:30 PMLorenzo
Ik beet op mijn lip en keek hem na. 'Bo.. Wat is er gebeurt met het kindje van Ana?' vroeg ik hem nog en kwam overeind. Stiekem hoopte ik dat ze het gehouden had. Dat gaf tenminste een reden om contact te zoeken. Het bleef mijn nichtje of neefje.
Anastasia
Als ik alle lijken zie liggen slikte ik kort. Het werd tijd. Ik beet mijn kaken samen en sloot mijn ogen. Langzaam maar zeker voelde ik alle gevoelens terugstromen. Wat er was gebeurd met Givan, mijn gevoel voor Bowie en wat het met me deed toen hij me sloeg 20 jaar geleden. Mijn kleine meid dat ik gister moest afstaan. De miljoenen mensen die ik heb afgeslacht. Ik raakte langzaam in paniek en opende mijn ogen waar ik mijn laatste 8 lijken zag liggen. Hyperventilerend belde ik Bowie op.
from walkingdead on 07/08/2018 01:33 AMBowie
"Ze is geadopteerd.. door een betere familie dan die van ons." Zei ik ijskoud tegen hem." Anastasia wilt het beste voor Gina" terwijl ik hem alleen haar naam en geslacht schonk. Ik voelde mijn telefoon trillen en nam op als Anastasia in paniek is probeer ik er snel te kalmeren "hey hey Ana blijf rustig ik ben nu onderweg." Ik keek kort naar Lorenzo "maak Millie gelukkig." Ik verliet het café richting Anastasia en voelde van alles door me heen gaan haar humanity was teruggekeerd. Nu zou zich mij herinneren zonder humanity hoe ik haar sloeg voor het om gaan met mijn broer. Dingen die ze me moet vergeven.
from LostSouls on 07/09/2018 02:04 PMLorenzo
Ik slikte en keek kort naar de grond. Gina. Ook ik liep het café uit en reed naar huis in mijn Audi. Eenmaal thuis liep ik meteen naar mijn werkkamer en deed de deur op slot. Ik belde mijn personal investigator. 'Ik heb een klus voor je. Ana is bevallen van een dochter, ze heet Gina en ze heeft haar weggegeven. Ik wil weten waar ze naar toe is, bij welke familie en of ze daar goed op haar plek is. Je begint nu.' zei ik en hing op. Ik plofte op mijn stoel en wreef met mijn handen door mijn gezicht.
Anastasia
Als hij opneemt word mijn ademhaling alleen maar zwaarder. 'Bowie please kom naar huis.' huil ik en weer iets rustiger als hij me kalmeert. Maar al snel als hij ophangt word de paniek erger. Waarom heb ik dit ook al weer gedaan? Niks voelen was veel beter dan dit? Wat heb ik gedaan? Ik heb gewoon mijn kind weggegeven. Ik keek naar de lijken die nog altijd op een stapeltje voor me lagen en begon te ijsberen.
from walkingdead on 07/09/2018 02:43 PMMillie
Ik horde wat Lorenzo zei en balde mijn handen tot vuisten. Ik verliet het kasteel richting de Lincoln tombe. En keek om me heen om er zeker van te zijn dat er geen ogen mee keken." Parsevi" zei ik terwijl de tombe deur open ging ik liep de tombe binnen en zag Givan in zijn kist tussen Xenia en mijn vader." Je kan weer wakker worden" zei ik tegen hem terwijl hij overeind schoot en ik mijn haar in een staart wikkelde "wat moet je nou weer van me Millie?" Vroeg hij grijzend terwijl ik hem een bloodbag gaf." Wist jij dat Anastasia zwanger was?" Vroeg ik hij stopte even met drinken en keek me aan "als het van mij was zou ik dat geweten hebben.. Maar jammer genoeg is het niet van mij want die trut wilt me niet." Zei hij bitter "wat Bowie heeft je zeker wijs gemaakt dat het van mij is.. het is niet de 1ste keer dat je vriendje en neefje liegen tegen je." Terwijl hij het over hun verraad had dat ze me beide hadden weggestopt in een kist." Anastasia was zwanger van de 1ste uitverkorene en we weten beide best wel wie dat is."
20 jaar geleden
Bowie
"We hadden seks ja en wat wil jij daar aan gaan doen?" Vroeg Lorenzo nijdig terwijl hij me pissed maakte mijn hele familie was ingestort. Mijn humanity stond uit die van Lorenzo stond uit. En dan hadden we Anastasia die me op de hielen zat.. het enige wat ze wilde was me terug pakken voor wat ik met haar had gedaan. En daar kon ze Lorenzo goed bij gebruiken ik sloeg Lorenzo recht op zijn kaak." Jij klier dat jij je stomme trut onder de grond moest zetten betekend het niet dat je het recht heb om Anastasia aan te raken!"
from LostSouls on 07/09/2018 02:53 PMLorenzo 20 jaar geleden
Ik grijnsde licht en voelde kort aan mijn kaak. 'Laat me je er aan herinneren dat Millie daar zit voor haar eigen en onze veiligheid. Wat denk je dat ze met je precious Ana had gedaan als ze vrij rond liep?' vroeg ik hem en haalde mijn schouders op. 'Misschien als jij je normaal had gedragen was jij degene geweest die regelmatig je lul in haar mocht steken.' zei ik en blokte hem wanneer hij me weer wou slaan. 'Accepteer het Bowie. Jij betekend niks voor haar.' zei ik en liep van hem weg.
Lorenzo heden
Na even nagedacht te hebben liep ik mijn kantoor uit en ging op zoek naar Millie. Ze was er niet? Ik stuurde haar een appje waar in ik vroeg waar ze was en liep vervolgens naar beneden waar ik een glas Whiskey inschonk en er meteen een slok van nam.
from walkingdead on 07/09/2018 03:16 PMMillie
Als Givan dat zegt "Lorenzo." Zei ik terwijl dit de grootste bombshell was van mijn leven. Ik had altijd gedacht dat Bowie of Givan de gene zouden zijn die Anastasia een uitverkorene zouden schenken." Ik weet genoeg.." Ik knipvingerde en Givan viel terug in Coma ik verliet de tombe. En liep het kasteel weer binnen als of er niks was gebeurt ik zag Lorenzo en moest niks laten merken... aangezien ik weer in verwachting was.
Bowie
Ik liep het kasteel binnen en zag Ana ik sloeg gelijk mijn armen om haar heen." Ik ben hier huil zoveel je wilt.. just know dat ik hier ben" zei ik sussend terwijl ik naar de lijken keek. En zij de laatste was die haar humanity eindelijk had aan gezet.
from LostSouls on 07/09/2018 03:33 PMLorenzo
Ik dronk mijn glas leeg en keek op als ik de deur hoorde open gaan. 'Millie?' vroeg ik en liep naar de hall. 'Hey, waar was je ik heb je door het hele kasteel lopen zoeken.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen. 'We gaan over een uurtje.' zei ik nog en glimlachte zwakjes. 'Alles wel oké? Je ziet een beetje bleek.'
Anastasia
Als Bowie eindelijk thuis komt val ik meteen in zijn armen en begon te huilen als nooit te voren. 'Ik wil niet meer Bowie. Ik wil het terug draaien.' zei ik terwijl mijn gedachtes all over the place waren. Alles wat Bowie me had aangedaan dacht ik niet eens aan. Het enige waar ik aan kon denken was kleine Gina en al die onschuldige mensen waar ik mijn plezier uit haalde. Na een uur was ik eindelijk stil. We lagen op de bank terwijl Bowie door mijn haar kriebelde.
from walkingdead on 07/09/2018 04:13 PMMillie
Als hij me kust voelt het niet meer als eerst." Ik voel me een beetje ziek.. Ik denk dat ik voor nu even moet gaan liggen" zei ik tegen hem terwijl ik al naar onze chambers liep. Hoe kan hij zo iets voor me verzwijgen.. als of ik niks voorstel.
Bowie
"We zijn allemaal schuldig aan foute keuzes." Zei ik zacht "dat is waarom ik nooit boos op Lorenzo kan zijn voor alles wat hij me aan heeft gedaan.. uiteindelijk blijft hij familie." Zei ik zacht tegen Anastasia zo had ik dat ook met Givan maakt niet uit hoeveel keer we elkaar in de rug staken family was always and forever. Ik drukte een kus in Anastasia haar haren "jij blijft de enige voor me."
from LostSouls on 07/09/2018 04:27 PMLorenzo
Ik fronste en werd er een beetje nerveus van. Ze wist dat ik vanavond mijn aanzoek wou doen. Ik was hier al super lang mee bezig? Ik liep achter haar aan onze kamer in. 'Zal ik wat thee voor je zetten? Ik verplaats alles wel naar morgen dan voel je je vast beter.' zei ik tegen haar en glimlachte.
Anastasia
Ik zuchtte kort en kwam langzaam recht zitten waarna ik hem met waterige ogen van het huilen aankeek. 'Ik wil met je zijn Bowie. Ik hou al van je sinds dag 1 ongeacht de bitchmoves die ik heb gemaakt met Givan en Lorenzo en dat ik zwanger ben geraakt van Givan. Ik... Ik wil mijn leven met jou delen.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne.
from walkingdead on 07/09/2018 04:40 PMBowie
Als ze zegt Givan bijt ik op mijn onderlip maar om dingen minder erg te maken.. hield ik het voor me. Ik kuste met haar mee en streelde over haar rug. Ik wist niet of ze nu seks wou dus besloot ik niks onverwachts te doen.
Millie
"Lorenzo.. Waar was je vanochtend?" Vroeg ik kalm terwijl ik mijn hand op mijn buik plaatste. Ik probeerde niet te ontploffen en keek hem aan.