ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 08/08/2018 08:01 PM

Lorenzo
Als ze verteld me toch niet te haten verwarmde dat mijn hart een beetje. Ik fronste als ze het zo depri brengt. 'Waarom vertel je dit alsof je afscheid neemt? Je zei net dat je hier in trok?' vroeg ik verward en keek naar Dylan die heerlijk aan het spelen was. Ik kon zo uren naar hem kijken. Mijn liefde voor mijn kind was echt onbeschrijfelijk. Zo was mijn liefde ook eens voor Millie, maar toen gebeurde er vanalles. Ik beet mijn kaken samen als ik daar aan terug denk en richtte me weer op ons gesprek.

Anastasia
Ik gniffelde spottend. Als wij een kind krijgen moet hij niet eens proberen de goede oom te spelen. Ik wil hem niet in mijn buurt of die van de kinderen hebben.' zei ik en moest denken aan mijn lieve dochter die ik afgestaan heb. De grootste fout van mijn leven, maar tegelijkertijd de beste beslissing die ik gemaakt heb.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/09/2018 09:37 AM

Millie
"Lorenzo ik zal hier niet meer zijn Givan ook niet." Ik keek hem aan "zorg ervoor dat Dylan zijn moeder herinnerd als die heilige maagd dat ze was." Zei ik met een glimlachje en waterige ogen "he is or baby."

Bowie
"Zo zo" zei ik terwijl ik rechter ging zitten "jij krijgt ook echt alles voor mekaar als jij dat wilt." Zei ik glimlachend "ik weet het nog niet hij is mijn broer.. mijn enige volbloed broer." Zei ik lipbijtend 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/09/2018 12:57 PM

Anastasia
'Geef toe babe. Lorenzo heeft zich meer dan een volbloedbroer gedragen dat dat slappe excuus van een Givan.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Denk je nou echt dat als jij opeens sentimenteel over jullie bloedband begint dat hij er in mee gaat? Er gemeend in mee gaat? Dat geloof ik toch niet.'zei ik en ging net als hem wat rechter zitten. Ik haalde een keer diep adem en vroeg me af of dit een ding tussen ons zou gaan worden.

Lorenzo
Ik keek verbaasd naar Millie. 'Ben eens duidelijk Millie? Wat bedoel je nu eigenlijk? Als je Givan per se wilt neem je hem van mijn part mee naar hier. Je zoon heeft je net zo hard nodig als dat hij mij nodig heeft. Ik heb je nodig als moeder van mijn kind. Het is nu niet het moment om met je loverboy weg te rennen van alle verantwoordelijkheden.' zei ik lichtelijk gefrustreerd aangezien ik er niet vanuit ging dat ze Dylan achter laat voor een andere reden als zoiets doms als wat ik haar vertel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/16/2018 11:05 PM

Bowie 
Ik nam diep adem en begon te twijfelen aan alles." Als wij een kind krijgen wil ik geen Lincoln meer zijn" zei ik tegen haar terwijl ik naar haar buik keek "het liefst gum ik onze bestaan gewoon uit." Zei ik simpelweg terwijl ik mijn kind niet wilde laten opgroeien als de demonische mensen dat we waren. 

Millie
"Ik ben over een ander halve maand dood Lorenzo." Zei ik tegen hem ik trok mijn vest uit waardoor je mijn paarse nek kon zien." Die spell van jullie heeft heel wat gesloopt in mijn lichaam.. maar het is goed zo ben liever dood dan deze Lincoln vloek op me hebben." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/16/2018 11:10 PM

Lorenzo
Als ze dat laat zien zette ik een stap achteruit en slikte. 'Dit...' zei ik maar kreeg niet meer mijn strot uit. Was dit echt onze schuld? Heb ik nu serieus de moeder van mijn kind van hem afgenomen. Alhoewel nog niet. 'Er moet toch een oplossing zijn? Een cure? Ik kan je niet laten sterven Mills.' zei ik en keek kort over haar schouder of Dylan mee luisterde, maar hij zat te druk in zijn eigen wereld.

Anastasia
Ik zuchtte kort. 'Bo, Ons kind zal onze krachten hebben. Je kunt zijn of haar achtergrond niet verbergen hoe graag we dat ook zouden willen.' zei ik tegen hem. Aan de ene kant was ik het wel met hem eens, maar aan de andere kant zaten er ook voordelen aan de naam Lincoln. Je werd overal gevreesd of geliefd. Het was een naam met veel macht. Een hoge positie. De hoogste om precies te zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/26/2018 01:55 PM

Millie
“Lorenzo ik kom niet van jou generatie.” Zei ik tegen hem terwijl ik te kalm was mijn zoon moest nu opgroeien zonder moeder.” De lincolns leven in 2 generaties als er een 3e komt is het tijd om voor de 1ste generatie te gaan. Het was een soort van vloek die over de familie raasde ik was Darren Lincoln’s 2e dochter dus mijn tijd is geweest.” Ik heb Givan aan me gelinked van hem zal je geen last hebben” ik keek Lorenzo aan en legde mijn hand op zijn wang “je verdiend iemand beter.”

Bowie
“Dat weet ik maar vergeet niet dat ons kind half mens zal zijn.” Zei ik terwijl ik zelf ook eentje was.” Er zijn genoeg opties maak je daar maar geen zorgen over” ik drukte een kus op haar wang en kwam overeind.” Het is tijd voor jou en mij om te beginnen met het wekken van een mooi half duivels kindje.” Ik zetten een plaat op en kwam vervolgens terug op het bed om vervolgens met ana te vreien. Ik drukte mijn lippe zachtjes op de geen en kuste vervolgens haar nek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/26/2018 11:11 PM

Lorenzo
Ik schudde mijn hoofd. 'Er is niemand beter dan jij Millie en ik wil dit niet meer horen. Ik vind wel een manier, ik laat jou niet sterven. Ons verhaalt hoort niet zo te eindigen.' zei ik tegen haar en voelde de woede in me opborrelen. Ik haalde een hand door mijn haar en werd gevuld met een schuld gevoel. 'Ik vind een manier Mills echt.' zei ik en begon te ijsberen.

Anastasia
Ik grijnsde breed als hij de plaat op zet en genoot van de muziek tot hij bij me was. Zijn lippen hadden een betoverende werking en ik was weer helemaal als was in zijn handen. Een zacht kreuntje verliet mijn lippen toen zijn lippen mijn nek raakte. Zwak plekje. Ik liet mijn vingers door zijn haren strijken en sloot mijn ogen om helemaal te verdrinken in het moment.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/06/2018 01:37 AM

Millie
Ik trok Lorenzo tegen me aan en drukte mijn lippen teen de zijne.. kort maar niet te kort. Ik draaide zijn nek om waarna hij vervolgens op de vloer viel. Ik keek naar Dylan die rustig op de bank inslaap was gevallen en liep op hem af. Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd en deed hem mijn Lincoln ketting om “mommy loves you forever.” Zei ik met tranen in mijn ogen ik keek kort naar Lorenzo.. de enige jongen die mijn hart zal blijven stelen.

Bowie
Na 2 maanden was het me gelukt om een kind te krijgen met Ana. Zijn naam was Roan 2 jaar jonger dan Dylan maar onze kleine koning. Dylan en Roan zijn te verschillend Dylan rookt smoken en drinkt dat was ook hoe zijn vader opgevoed was.. en de rebel van de familie. Roan daarin tegen is gepassioneerd, rustig en zo niet als Dylan hij is slim en charmant en heeft ogen voor de familie troon Roan werd ook wel de perfecte koning genoemd. Je kon zeggen dat Dylan een beetje weggeduwd werd vanwege zijn moeder en zijn vader die geen interesse in hem had. Maar Roan houd van zijn neefje het was zijn beste vriend de enige vriend die hij nodig had. Het was 10 augustus 2019 Roan’s 13e verjaardag sommige zeggen dat ik en Anastasia het prima voorelkaar hebben.. een perfecte zoon en rijkleventje. Maar zo was het niet voor Hailey Deverox Anastasia’s firstborn dochter. We hadden geprobeerd om haar te vinden maar het universum laat ons niet toe.. en maar beter ook we zouden haar leven kunnnen verpesten. Steeds als ik naar Anastasia keek denk ik aan de oude ons hoe slecht we waren maar we hadden Roan or perfect boy

Roan
“Wat heb je gewenst?” Vroeg Dylan speels terwijl ik de kaarsjes van de meters lange taart had uitgeblazen. Ik nam diep adem “een zusje of broertje.” Zei ik terwijl mijn ouders druk met de gasten aan het praten waren. Ik had alleen Dylan die tegen me sprak elk jaar vroeg hij het hetzelfde wat wens je?;” Een zusje of broertje” was mijn antwoord dan. Mijn ouders wilde geen kinderen meer op de 1 of andere manier maar ik wel.” Dat wens je elkaar.. wat dacht je van zelf zo een poke kind maken.. gaat heel makkelijk heb ik gehoord van Bex je stopt je piemel zonder condoom in een meisje en dan plop een kindje.” Zei Dylan terwijl ik mijn ogen rolde “je bent een idioot.” Zei ik terwijl ik van de kruk af kwam Dylan was echt een duivel hij had al seks en deed alles wat een normaal mens niet zou doen. Nou hij was ook geen mens ik wel ik was geboren als mens ik had helemaal geen supernatural krachten. Ik was gewoon Roan omringd door duivels. Ik keek om me heen en voelde blauwe ogen lang naar me staren blauwe ogen waar ik over droom elke nacht.. een klein babymeisje. Al snel verdween de illusie door Dylan die me een cadeau in de handen drukte “i’ll Will find you Hailey.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/07/2018 05:14 PM

Anastasia
Ik liep rond en probeerde zoveel mogelijk te regelen. Het was de verjaardag van mijn zoon en bij hem wou ik alles goed doen. Mijn dochtertje had ik weggegeven. De grootste fout van mijn leven. Iets waar ik enorme spijt van heb gehad. Ik klapte zodra Roan zijn kaarsjes uitblies. Ik drukte een kus in zijn haar en liep vervolgens naar de ouders van een jongetje die bij hem op school zat. Ik luisterde niet echt. Ik was meer bezig in mijn hoofd met Hailey. Die naam hadden ze mijn loving firstborn gegeven. 'Ana, luister je wel?' vroeg de vrouw. Ik glimlachte zwakjes. 'Excuseert u mij even.' zei ik en zocht door de menigte naar Bowie. 'Ik leen mijn man even van u, sorry.'zei ik en nam de arm van Bowie vast. Ik drukte een kus tegen zijn mondhoek en keek hem met een glimlachje aan. 'Heb je nog iets gehoord?' vroeg ik hem over Hailey en glimlachte hoopvol. Ik wou haar gewoon vinden. Laten weten dat ik haar niet zomaar heb weggedaan als een speeltje waar ik klaar mee was. 

Lorenzo
Zuchtend keek ik rond. Ik had een whiskey glas in mijn handen. Hoe ik mijn dagen meestal wel spendeerde. Natuurlijk had ik nog altijd voogdij over Dylan, maar hij was oud genoeg voor zichzelf te zorgen. Dat deed ik ook al op die leeftijd. Hij liet mij zoveel denken aan Millie. Soms als we ruzie hadden kwam dat ook puur om het feit dat ik boos was dat Millie zomaar had opgegeven. Ik dronk mijn glas leeg en liep naar Roan en Dylan. 'Nou Roan, heb je een beetje een leuke verjaardag? Leuke cadeau's gekregen?' vroeg ik hem en gaf hem een aai over zijn bol.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/07/2018 05:38 PM

Bowie
Ik keek Anastsia hoofdschuddend aan ''lieverd misschien is het beter dat we de zoektocht opgeven.. misschien wilt ze niet eens gevonden worden.'' Zei ik terwijl ik Roan zag kijken ik nam Anastasia mee naar een plek waar het rustig was ''Roan weet niet eens dat ze bestaat, plus het volk rekent op een goeie duivel koning voor Roan's veiligheid kunnen we beter Hailey aan haar lot overlaten.'' Ik en Anastasia hadden een plan uitgewerkt maar ik had nu zo mijn twijfels. Hailey was geboren als de 1ste duivel van 5e generatie ofzo en Roan was een mens het volk zou natuurlijk 100 procent voor Hailey kiezen om hun te leiden.. als je er goed over na dacht.'' Lorenzo.. hij is haar vader wilt hij wel dat we haar vinden?'' Vroeg ik.

Dylan
Als Roan dat zegt kijk ik hem bespottend aan ''temminste een slimme idioot.'' Ik nam diep adem en keek om me heen ik zag de maid die 8 jaar ouder dan me was naar me wenken. Ik beet op mijn onderlip ik had bijna elke maid hier gehad zelfs mijn vaders minaresen. Ik nam een glas wijn en liep tegen mijn vader op die zonder me maar een blik te gunnen tegen Roan sprakl. Mijn vader keek me nooit echt aan sommige zeggen vanwege dat ik op mijn moeder lijk ik beet op mijn onderlip en liep mompelend weg.

Roan
''Gaat wel.'' Zei ik met een klein glimlachje terwijl ik Dylan al zag wegtrekken van woede. Dylan haten zijn vader hij blaimde hem nogsteeds over de dood van zijn moeder. Zijn moeder betekende alles voor hem hij was 6 jaar van zijn leven door haar opgevoed maar hij herinnerd nog alles precies hoe ze voor hem zorgde en zong als hij naar bed ging. Ik had haar nog nooit ontmoet er waren ook geen fotos van haar in het familie boek.. geen idee waarom. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum