ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 10/15/2018 12:09 AM

Hailey
Ik beet mijn kaken samen als ik zie hoe Maddie weer opschoot uit haar stoel. Er was iets met haar sinds de missie. Ik liep achter haar aan en nam haar aan haar arm vast om haar naar me om te draaien. 'Wat is er mis met je? Je bent al 2 dagen zo. Je weet toch wel zeker dat alles goed is verlopen?' vroeg ik sissend door mijn tanden en keek haar recht aan. De ogen van de rest prikten in mijn rug dus ik knikte naar haar om mee te lopen naar een andere ruimte. 'Als deze missie heeft gefaald en dat vieze mens leeft nog of ook maar 1 iemand heeft gezien dat jij het was, dan is alles voor niets geweest.' zei ik en slikte om me in te houden.

Dylan
Ik beet op mijn lip en keek naar Roan. Ik kon niet meer van zijn zijde wijken. Ik had eigenlijk die kogel moeten kunnen opvangen. Mijn hand gleed door mijn haar waarna ik naar de tekening keek. Dit was precies het meisje wat ik gezien had. Ik keek naar Roan en vervolgens naar de tekenaar en de dokter. 'Laat ons alleen.'zei ik en keek ze de kamer uit. 'Roan ik ga je niet weer in de steek laten, vraag iemand anders om het te doen.'zei ik en keek naar hem. 'Je zei dat het onze zus was? Dit meisje is niet onze zus.' zei ik. Ondanks dat haar gezicht me wel aansprak. Ze had geprobeerd mijn familie iets aan te doen en dat kwam haar duur te staan. 'Als je mij stuurt kan ik niet garanderen dat ik haar onaangeraakt aflever.'zei ik tandenbijtend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2018 08:45 AM

Roan
“ Ik vertrouw jou het meest.. aangezien je oog in oog met haar stond.” Zei ik tegen hem terwijl ik niet zo goed kom bedenken waarom ze me zou willen neerschieten. Aangezien mijn naam niet zomaa een naam was.” De enige reden waarom iemand mij zou willen doden is omdat ik niet de rechtvaardige troonopvolger ben.” Zei ik zuchtend terwijl ik Maria moest gaan bezoeken al was ik nog niet goed uitgerust “vind haar en we weten gelijk de reden waarom ze een volslagen door gedraaide moord op mij wilde plegen.”

Maddie
Ik trok me terug “hailey je doet raar.” Zei ik tegen haar terwijl haar ogen puur rood waren.” Natuurlijk is alles goed verlopen” zei ik pijzend “als je me even wilt excuseren ik ga wat slachtoffertjes maken in de kroeg.” Ik maakte een buiging en ging er zo snel mogelijk van door. Als Hailey die ogen had was ik liever niet bij haar in de buurt ze waren nog erger dan die van die jongen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2018 10:20 PM

Hailey
Ik beet mijn kaken samen en merkte dat ik mijn controle aan het verliezen was. Ik probeerde me weer terug rustig te krijgen door diep te ademen en keek haar na. Ik zuchtte nog een keer diep en ging terug aan tafel. 'Alles oké?' vroeg Noah. Ik keek hem kort aan wat eigenlijk al genoeg zei. Hij ging verder met eten terwijl ik voor me uit staarde en het me toch niet helemaal lekker zat.

Dylan
Ik zuchtte. 'Oké dan, ik zal haar vinden.'zei ik en keek naar Roan. 'Ik vertrek niet voordat hier iemand op mijn post staat, want je weet maar nooit of ze hun missie komen afmaken hier.'zei ik en keek op mijn horloge. 'Ik zal haar binnen 24 uur proberen te vinden. Dan ben ik terug.'zei ik tegen hem en wist niet of me dat wel ging lukken. Ik zou hem in iedergeval een update geven over 24 uur.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/20/2018 10:12 AM

Roan
“Maak je maar geen zorgen om mij.. ik ben ook een Lincoln.” Zei ik met een lachje. Terwijl ik met behulp overeind kwam en maar is moest checken hoe het mijn wife ging.” Ik reken op je” zei ik nog tegen Dylan.

6 uur later

Maddie
“Laat me los!” Riep ik tegenstrijdig terwijl 2 royalridders me op de grond duwde voor de voormalige koning. De koning die dood horde te zijn. Ik keek naar de jongen waar ik zonet mee had gevochten en me helemaal had overtroffen. Hij was nog sterker dan Hailey en zeker van zichzelf. Het irriteerde me verschrikkelijk.

Roan
“Dus jij bent de gene die me heeft neergeschoten?” Zei ik met een lachje terwijl mijn kroon zwaar op mijn hoofd voelde. Ik zette mijn mantel goed op mijn schouders en kwam overeind.” Ik heb zo het idee dat je niet echt weet wat je hebt gedaan” zei ik terwijl ze me vurig aankeek ze leek op een insect die ik net zo goed dood kon trappen. De royal familie was niet gediend van insecten “ je krijgt geen woord uit me geloof mij maar.” Ik glimlachte zwak en liep op haar af “Weet je wel tegen wie je praat?” Zei ik met duistere ogen ik bracht mijn lippen naar haar oor “where is my sister?” Ik doorboorde mijn hand door haar lichaam richting haar hart maar voelde al snel een shock door me heen gaan. Ik trok mijn hand terug en zag dat ik helemaal verbrand was “she is a weapon.” Zei ik tegen Dylan “ze bezit Martyr bloed.” Het enige bloed in de hele wereld die ons dood kon maken “die moet Hailey’s spionnetje wel zijn.” Zei ik niet heel lang geleden had ik Hailey ontmoet levenloos op straat bijna dood terwijl ik in een dure koets reed. Uit schaamte had ik een rijk gezin compelled om voor haar te zorgen.. op dat moment vond ik haar een insect een bedreiging voor mijn troon.. en nu snap ik waarom ze me dood zou willen hebben. Ik had alles van haar afgepakt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/21/2018 10:14 PM

Dylan
Ik keek naar de meid die ik zojuist makkelijk had overmeesterd. Ze was niet echt sterk voor iemand van Hailey haar sloofjes. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Roan die de situatie handelde. Als hij haar wil dreigen met haar leven maar snel terug deinste fronste ik en keek naar de meid. Ik rolde mijn ogen. Tuurlijk had ze zoiemand geregeld. Ze was slim. 'Je zou je afvragen waarom ze zo een belangrijk wapen, zo zwak heeft gemaakt.'zei ik en keek naar de kleine serpent. 'Denk je dat we je nu laten leven? Al betwijfel ik of Hailey je zou laten leven als ze erachter komt hoe erg je gefaald hebt.' zei ik terwijl ik haar gezicht vastneem en vervolgens ruw wegduw. Ik keek naar de royal Guards en zuchtte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/21/2018 10:41 PM

Maddie
Als die jongen me ineens belachelijk maakt bijt ik mijn kaken opelkaar.'' Hailey is niet zoals jullie.. zij heeft temminste een hart'' zei ik brutaal ''geen wonder waarom ze jullie ook uitspuug.'' Zei ik geniepig terwijl ik naar mijn bloed keek die op de grond vloeide ''als ik dood ga.. gaat jullie hele entire bloodline er aan.'' Lang geleden trouwde een lincoln met een Martyr om langer te kunnen leven op aarde maakte ze een alliance. De lincolns hadden de Martyrs verraden en hebben ze uiteindelijk om het leven gebracht en half kindjes gebaard die uiteindelijk volbloed duivels zouden worden. Ik ben de enige die nog volbloed Martyr is.

Roan
Ik kon een glimlachje niet laten ze had wel gelijk.. we kennen Hailey niet.'' Dylan ze valt nu onder 1 van jou slaafjes'' zei ik tegen hem omdat ze zo brutaal was.. kon ik er niet achter laten met mijn andere ridders of de kerkers. Dylan had heel veel mistresses en zo een kleine sloof kon er wel begevoegd worden. Ik legde mijn hand op het meisje haar voorhoofd en kon haar gedachtes zien ''deverox mansion.. ik ga er heen en alleen.. hoef geen ridders om me te beschermen.'' Zei ik tegen Dylan terwijl ik het kasteel verliet. Mijn zusje was nog lang niet jarig.

Roan
'' Uhm kan ik u helpen?'' Vroeg een meisje elegant gekleed in een schooluniform ik stak een sigaret op.. en leek helemaal niet op een koning nu.'' Waar is Hailey Deverox?'' Vroeg ik met een grijnsje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/21/2018 10:54 PM

Dylan
Ik grijnsde en keek naar het meisje. 'Ik hou wel van een uitdaging.'zei ik en tilde haar aan haar arm overeind. Ik drukte met mijn duim op haar pols en voelde mijn ogen rood worden. Mijn duim begon in haar pols te branden en mijn teken verscheen op haar pols. 'You're mine now.' zei ik met rode ogen. Ik keek nog kort naar Roan en knikte. 'Voorzichtig neefje van me.'zei ik en haalde een hand door mijn haar 'We are going to have some fun.' zei ik en nam haar mee naar de living waar ik op de bank plofte en haar vroeg een drankje voor ons beide in te schenken.

Hailey
Ik hoorde iemand bij de voordeur en keek naar de achterkant van Ashley die ik bij de deur zag staan. 'Ash lieverd, stuur ze weg. We hoeven niks van die bedelaars.' zei ik en bladerde in een tijdschrift. Als ze nog altijd bij de deur staat zuchtte ik en liep naar de voordeur. 'Laat mij maar.'zei ik zuchtend en opende de deur verder. Mijn blik veranderde meteen in steen. Maddie had godverdomme haar taak niet uitgevoerd. Als het goed is wist hij niet hoe ik uit zag. 'Kan ik u helpen?' vroeg ik op een arrogante toon en hoopte maar dat hij niet wist hoe ik uitzag.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/21/2018 11:10 PM

Roan
Als mijn kleine zusje eindelijk tevoorschijn komt kijk ik haar glimlachend aan.''Kan ik je onder 4 ogen spreken ik wil graag wat dingen bespreken en daarna ben ik weer weg.'' Zei ik met duivelse ogen ik wilde haar niet in mijn buurt dat zou me zwak maken voor het volk. Ik wilde niet dat het koningkrijk er achter kwam dat mijn zusje een peasant was.. dan zouden ze haar iets kunnen doen. 

Maddie
Als ik een sire link op mijn pols krijg kijk ik hem vurig aan.'' Vergeet het maar..ik dien alleen Hailey.'' Zei ik tegenstrijdig ik vouwde mijn armen overelkaar ''een insect dient geen fake royals.'' Zei ik terwijl ik gewoon bleef staan en hem verveelt liep aan te kijken ik keek om me heen en zag 2 andere meisjes nogal schaars gekleed achter een bar staan. Ik bloosde wie was hij eigenlijk.. moest ik nu ook zo erbij lopen?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/21/2018 11:22 PM

Hailey
Ik gniffelde even. Belachelijk dit. 'Ik heb niks met jou te bespreken.' zei ik. Hij wist wel wie ik was. Dat kon ik zien. 'Ashley ga naar binnen.' zei ik en ze luisterde meteen. 'Hoor jij niet onder de grond te liggen?' vroeg ik en glimlachte sarcastisch. Wat wou ik hem graag hier en nu afknallen. Het zou niet moeilijk zijn als hij zich zo dom opstelde zonder bescherming naar mijn mansion te komen.

Dylan
'Je kent blijkbaar alleen haar kant van het verhaal.'zei ik en knipte in mijn vinger. Jennifer kwam vluchtig aangerend en schonk mij een whiskey in waarna ik de handen van Fira op mijn schouders voelde. Ze begon me te masseren en ik sloot kort genietend mijn ogen. 'Als je niks te drinken wilt, ga op zijn minst zitten. Je werkt op mijn zenuwen.' zei ik geïrriteerd en keek haar doordringend aan. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/21/2018 11:33 PM

Maddie
ik Keek in shock naar de meisjes en beet mijn kaken opelkaar.'' Ik weet genoeg om te weten dat Roan een fake koning is'' zei ik tegen hem terwijl ik naar hem keek ''wie ben jij eigenlijk?'' Vroeg ik terwijl ik hem nog nooit had gezien op tv of ook maar ergens hij leek me geen royal.. want hij gedroeg zich als een arrogante ridder die toevallig bevriend was met de koning en toegang had tot bepaalde dingen die insecten namelijk niet hadden.

Roan
'' Dat is nogal hard om te zeggen nu je broer voor het eerst in levende lijfen spreek.'' Ik bekeek haar van top tot teen ze was prachtig. Haar schoonheid was precies gemaakt voor een kroonprinses.'' Ik had wel meer van je verwacht dan een zielige insect die mij zomaar eventjes neerschiet.. je weet toch dat ik over de beste healing power bezit,, Maar ik ben hier niet gekomen om te discusseren.. mijn moeder heeft je niks voor niks weggedaan bastaard kind dit nu nog steeds voor problemen zorgd.'' Ik legde mijn hand op haar wang terwijl mijn ogen rood kleurde ''je hebt mijn  duivel wakker gemaakt.. als ik jou nog 1 keer zie in dit leven maak ik je af..dat is iets wat ma altijd al had willen doen voordat je geboren bent bastaard.'' Macht was alles voor me en ik zou het beschermen ook.. maar het risico nemen dat Hailey ontdekt zou worden was nog veel riskanter.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum