ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 45 | 46 | 47 | 48 | 49 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 10/21/2018 11:43 PMHailey
Mijn ogen werden bloedrood. 'Daag me niet uit, je weet niet wat je tegen komt. 'siste ik en sloeg zijn hand van mijn wang. 'Onze moeder interesseert me niet. Jij bent het insect die de troon niet verdient en ik zal niet rusten voor je van je misplaatste plekje verstoten bent. De volgende keer zorg ik voor iemand die zijn taak afmaakt.'zei ik terwijl ik dichter naar hem toe liep. Hij was dan wel iets groter dan mij, maar ik was niet bang. 'Je snapt het niet. Ik heb niks te verliezen, en mensen die niks hebben te verliezen zijn tot vanalles in staat. Geniet van je regie zolang het nog kan broertje. It won't take long.' zei ik en merkte dat iedereen vanuit het raam keek wat er aan de hand was. Hun ogen prikten in mijn rug, maar het kon me niks schelen. 'Je mag dan op die hoge stapel van macht, geld en privileges zitten. Maar des te hoger je zit, des te harder je valt.'
Dylan
Ik dronk van mijn glas en keek naar haar. 'Roan is geen fake koning. Hij is de juiste koning. Jouw lieve baasje is een bastaard en die hebben nu eenmaal geen claim op de troon. Of ze de oudste zijn of niet.' zei ik schouder ophalend. Ik wuifde naar de meiden dat ze moesten opzouten en leunde iets naar voren. 'Vertel me je naam, dan vertel ik je wie ik ben.' zei ik met een scheve grijns.
from walkingdead on 10/22/2018 12:00 AMRoan
Ik grijnsde breed ''ik zal op je wachten zusje.'' Zei ik grijnzend ik bracht mijn lippen naar haar oor ''reken er maar niet op dat het volk je met open armen zal ontvangen.. jij zal nooit wat word worden je bent nu al niks laat staan een kroonprinses.'' Zei ik zonder genade alsof ze een insect was die ik net had plat gestampt ''zorg goed voor je slappe legertje.. heb al 1 van je kleine slonse in mijn bezit wens je veel succes.'' Ik draaide me om alsof ze niks was en verliet de mansion.. ik was niet altijd zo geweest er was een tijd dat ik voor Hailey had gezorgd.. maar haar geheugen had gewist.
Roan 12 jaar Winter 2014
''Hey meisje wat is jou naam?'' zei ik terwijl ik mijn sjaal wat beter om mijn nek deed. En ze onderkoeld in de sneeuw lag ik nam diep adem en trok mijn jas uit die ik toen om haar heen zetten. Ze zei nogsteeds niks. Ik hielp overeind en nam haar hand vast ''je kan niet zo in de kou blijven straks vries je nog dood'' haar gescheurde schoenen en weeshuis kleren spraken boekdelen... ze was 1 van die wezen die niet geaccepteerd werden en vervolgens wegrende van hun te huis.Nog steeds kwam er geen woord uit haar we liepen richting een mansion ik belde aan en compelde de bewoners om voor haar te zorgen.''Bedankt'' zei ik tegen het echtpaar terwijl ik van plan was om weg te lopen maar het meisje mijn jas vastpakte ''Hailey'' zei ze zacht. Ik glimlachte zwak ''mooie naam Hailey.'' Vanaf die dag kwam ik elke dag langs om te kijken of het goed met haar ging ''Rowie!'' Zei ze toen nog glimlachend ik bracht haar cadeau's las haar een verhaaltje voor als ze ging slapen. Maar op 1 dag veranderde dat alles door dat ik zo onverzichtig was geweest.
Maddie
''Maddie Martyr.. de laatste van haar bloedlijn'' zei ik arrogant terwijl ik nog een stap na achter zetten en niks van hem wilde weten.
from LostSouls on 10/22/2018 12:08 AMDylan
'Dat maakte je al duidelijk inderdaad.' zei ik en dronk mijn glas leeg. 'Luister Maddie, je mag koppig zijn wat je wilt, maar als je niet naar mij luistert kan ik je garanderen dat je eindigd zoals de lieve dames die je net zag. De sirelink houd je binnen het kasteel. Elke voet die je erbuiten zet doet zoveel pijn dat je wenst dat je dood was, dus als ik jou was zou ik niks proberen. De trap op eerste deur rechts is je kamer, maar je bent natuurlijk altijd welkom in mijn kamer. Die is aan het eind van de gang links. De deur helemaal rechtdoor is off limits.' zei ik en keek naar haar. 'Bedenk hoe je je gedraagt. Dat kan het verschil maken in hoe plezierig je verblijf hier zal zijn.'
Avalynn
Ik balde mijn vuisten en keek hoe hij verdween. Ik liep naar binnen en schopte de eerste tafel die ik tegen kwam door de kamer. 'Dat ongedierte denkt dat hij gewonnen heeft. Dat dacht ik dus niet.' zei ik en keek naar Noah. 'Hoorde ik hem nou zeggen dat hij een van ons heeft.' vroeg hij voorzichtig. 'De enige die ontbreekt is Maddie. Dus ja. Ik denk het wel.' zei ik en zuchtte. Ik moest haar terug krijgen, en ik wist precies hoe.
from walkingdead on 10/22/2018 12:23 AMMaddie
''Ik zal nooit eindigen als die zielige seksslaafjes van je.. ik zal ontsnappen maakt niet uit hoe.. maar ik blijf niet langer in een ruimte met jou.'' Zei ik terwijl ik de kamer verliet richting de kamer die hij me had toegewezen. Het was beter dat ik me opsloot en hem nooit onder ogen zou komen.
Roan
''Kijk is Hailey ik heb een cadeautje voor je.'' Zei ik glimlachend terwijl ik haar een nieuw boek gaf over sneeuwitje en de 7 dwergen. Vol bewondering nam ze het cadeau vast ''bedankt Rowie.'' Ik was een kop groter dan Hailey waardoor ik ouder leek.. het gaf me een goed gevoel net alsof ik een broer was. Hailey liet me glimlachend. Als ik ineens glas hoor vallen kijk ik op ''Murna alles oke?'' Riep ik van uit de woonkamer. Maar als er ineens een gil ontsnapt uit Hailey's mond en mijn vader met zijn duivelse ogen in de mijne kijkt bijt ik mijn kaken opelkaar.'' RAAK HAAR NIET AAN'' riep ik kwaad terwijl mijn ogen gloed rood werden ''wat had ik je gezegd over dit misbaksel?'' Zijn armen zaten te strak om haar nek terwijl ik alleen maar woede voelde ''ik laat haar toch niet toe in het kasteel dus wat is het probleem!
from LostSouls on 10/22/2018 12:30 AMDylan
Ik grijnsde en liet haar maar gewoon naar haar kamer gaan. Als ze niet wou luisteren kwam ze er vanzelf wel achter. Van deze ging ik genieten. Ik hield wel van koppig. Ik haalde een hand door mijn haar en kwam overeind. Ik stuurde Roan een appje om te kijken of alles oké was en hoopte maar dat het niet uit de hand zou gaan lopen daar bij ons lieve zusje.
Jonge Hailey
Ik genoot van mijn cadeau als ik net als Roan opeens glas hoorde vallen. Ik duwde mezelf overeind en liep naar beneden waar ik gilde. 'Ga weg uit ons huis!' riep ik boos en liep naar de boze man toe om hem te slaan. Met veel meer kracht dan dat ik dacht dat ik in me had sloeg ik de man. Uit domme verbazing liet hij Murna los en richtte zich op mij. 'Weet je wel wie je nu aanraakt, klein serpent?' vroeg hij en ik slikte. 'Een indringer in het verkeerde huis. Opgerot!' riep ik naar hem en bleef staan waar ik stond ook al kwam hij steeds dichterbij.
from walkingdead on 10/22/2018 12:13 PMMaddie
“Denk je nou echt dat ik dat slettenpakje aan ga doen?” Vroeg ik aan de dienstmeid die hetzelfde aan had.” Het zijn prins Dylan zijn orders” ik vouwde mijn armen overelkaar “zeg maar tegen prins Troep dat ik niet zo in zijn bijzijn erbij ga lopen.. hoepel nou maar op.” Zei ik terwijl ze zonder iets te zeggen haar prins ging informeren.. natuurlijk. Ik nam diep adem en keek uit het raam zal Hailey me komen redden?
Roan
“Gaat het babe?” Vroeg ik vanuit de badkamer “ja ga nu met Dylan naar het banket.” Ik poetste mijn tanden snel en was net voordat ze vertrokken aanwezig.” Hoe gaat het met die insecte meid?” Vroeg ik Dylan terwijl ik Maria haar hand vastnam. En een maid aan kwam lopen aan haar look kon je zien dat het Dylan’s schoothondje was. Mijn maids zagen er beschaafder uit “prins Dylan het meisje weigerd om u uniform te dragen.” Zei de zacht.
Roan
Ik trok Hailey tegen me aan en haalde mijn Lincoln ketting tevoorschijn.” Ik zal je afmaken vader als er iets met haar gebeurt” zei ik beschermend terwijl ik Halley nog meer tegen me aan nam.” Het enige waar je aan denkt is macht je houd niet van mij.. of ma” zei ik tegen hem “want anders zou je me niet weg houden bij mijn zus.” Zei ik voor het eerst.. ik zei nooit tegen Hailey dat ze mijn zus was. Ik had er laten denke dat ik een vreemde was die voor haar kwam zorgen.” Je weet dat je dat niet wint Roan.. als jij geen afstand neemt van dat insect.. zal ze vroeg of laat ontdekt worden door het volk dood gemaakt worden als een slappe incest bloedhoer.” Zei mijn vader duivels “of je neemt nu afscheid of je zet je bloedlijn op het spel kies maar.” Ik beet mijn kaken opelkaar en keek Hailey aan en nam haar handen vast “luister heel goed naar me oke?”
from LostSouls on 10/27/2018 11:14 AMDylan
'Nou zo..' zei ik als de maid me informeerde. 'Ik los het wel op. Ga, voor ik zorg dat je een week niet meer kan lopen.' siste ik naar haar. 'Ik moet hier ook alles zelf doen.'mopperde ik. 'De grote zaal is opgemaakt voor het banket, ik zie jullie zo.'zei ik met een geërgerde zucht en liep naar boven naar haar kamer. Zonder te kloppen gooide ik haar deur open en liep binnen. Een harde klap zorgde voor een rode wang en een meeting met de grond. 'Ik heb je gewaarschuwd Maddie. Je zult niet meer ongehoorzaam zijn.' zei ik terwijl ik haar tegen de grond aan hield met haar gezicht. Na een tijdje liet ik haar los. Ik liep naar de kledingkast in haar kamer waar nog zo een setje in hing. 'Binnen een uur, verschijn je beneden in dit pakje. Als je er dan nog niet bent. Ga er dan maar van uit dat je je leven niet zeker bent.' siste ik en liep de kamer weer uit.
Hailey heden
Nog een blik werp ik in de spiegel. Ik had een mooie lange zwart met gouden jurk aan dat nauwaansluitte op mijn lichaam met hele dunne bandjes. Mijn haar hing flatteus over mijn schouders en mijn make up had nog nooit zo mooi gezeten. Het was tijd om te laten zien aan de wereld dat Roan en die Dylan niet de enige Lincolns zijn. Met een gemene glimlach keek ik naar Noah die er net zo goed uit zag in een pak. 'Laten we Maddie terug halen.' zei ik tegen hem en drukte een kus op zijn mondhoek waarna we de mansion verlaten om naar het Lincoln kasteel te vertrekken.
from walkingdead on 10/28/2018 01:48 AMMaddie
Als ik de klap voel en hij me achter laat op de koude vloer, voel ik mijn verleden opkomen. Voor dit alles was ik een 12 jarig meisje met een harde werkende moeder in een bordeel. Opgesloten in de kast zodat ik niet hoefde te kijken hoe mijn moeder elke avond met 100e mannen naar bed ging. Soms werd ze geslagen wanneer ze naar haar geld vroeg aan de bordeelmeester en dan reageerde ze al haar woede op mij uit.” Ik wou dat ik je nooit had gekregen” schreeuwde ze dan uit. Ik kwam overeind en pakte het pakje op en trok het aan ik keek in de spiegel en besloot sterk te blijven ik kon mijn inkijk niet verbergen en probeerde zo min mogelijk te bukken in Dylan zijn bijzijn. Het feit dat ik hier met nog een ander meisje stond die voeten te likken van die afschuwelijke klootzak maakte me razend. Het meisje zat onder de zuigzoenen en beten in haar nek “ik walg van je” zei ik terwijl ik Dylan aankeek “hoe kan zo een misselijkmakend iemand zoals jij een royal zijn?” Ooka zou hij me weer slaan ik ging mijn mening niet voor me houden.
Roan
Ik voelde een aanstaanjagende sondering door me heen gaan. Maar besloot er niet op in te gaan “Dylan heeft het allemaal voor mekaar met die Maddie die komt er niet meer levend van af..” zei Maria terwijl ze maar bleef blerren over Dylan. Ik wist dat Dylan haar gehad had mij boeide het niet zoveel al merkte ik dat ze jaloers was op de 1 of andere manier.” Dylan heeft zoveel maîtresses gehad.. Maddie is zeker niet ze laatste” merkte ik op terwijl ik kort keek naar het portret van mij en mijn ouders.” Ik denk dat ik binnenkort haar geheugen moet releasen” zei ik zuchtend terwijl ik overeind kwam Maria keek me vragend aan. Ik kon Hailey zo niet langer meer beschermen als ze me zal herinneren zal ze verliefd op me worden. Net als ik hoe ik mijn hele leven al verliefd ben op haar en haar schoonheid. Het volk zou razend worden maar ik wist een manier waardoor ik toch mijn bastaard zusje kon pleasen.
from LostSouls on 10/31/2018 04:30 PMDylan
Ik grijnsde bij haar opmerking. 'Dat ik Royal blood heb, maakt mij nog geen brave jongen.' zei ik tegen haar en bekeek haar even. Nu ze het uiteindelijk toch had aangedaan en naar me had geluisterd glimlachte ik. 'Doe het uit. Er hang een jurk aan de andere kant van de kast. Trek die maar aan.' zei ik. De jurk was beschaafder. Netter. Niet zo bloot. Ik zou haar belonen als ze luisterde. Zo kreeg ik uiteindelijk wel wat ik van haar wou. 'Als je die jurk aanhebt kom je naar beneden. Er zijn een paar hooggestelde mensen die ik wil dat jou ontmoeten.' zei ik en glimlachte terwijl ik de kamer uit liep naar beneden. Het Banquet zou vast zo beginnen.
Hailey
In de limo nam ik een glas champagne. 'Hoe wil je dit eigenlijk gaan doen? De eerste seconden dat ze je hebben gespot laten ze je verwijderen van het gebouw of erger nog.. ze houden je daar.' zei Noah. Ik grijnsde. 'Niet zo bezorgd. Ze houden mij niet daar. Daar hebben ze niks aan. Daarom hebben ze Maddie. Zij is de enige die de twee kan omleggen en als ze haar onder de duim houden, ontwikkeld zij haar krachten niet en zijn zij veilig voor de rest van het bestaan. Ik kan alleen hen macht stelen. Zij zien niet in dat het volk ook van een zielig bastaard meisje kan leren houden.' zei ik en dronk mijn glas leeg. We kwamen op het terrein maar bleven nog even in de limo zitten. Er waren al genoeg mensen die aantraden voor het banquet.