ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 10/31/2018 04:56 PM

Maddie
“Belachelijk” zei ik bespottend aangezien ik niet door andere inderdaad zo gezien wou worden trok ik dir jurk aan in mijn kamer. Waarna ik de andere meisjes volgde richting het banquet. Een hele zaal vol met gasten voegde zichbijelkaar. Dit was juist mijn kans om te ontsnappen! Ik keek om me heen en ontvoegde me van de meisjes.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 05:45 PM

Hailey
'Klaar?' vroeg ik Noah. Hij knikte. 'Klaar.' Ik stapte uit de limo en liep naar binnen. In eerste instantie herkende niemand mij. Natuurlijk niet. Niemand weet wie ik ben behalve Dylan en Roan. Ik mengde me tussen de mensen en zocht naar Roan. Ik zag hem niet, wat me verbaasde. Waren we te vroeg? Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond of ik misschien Maddie zou zien. Ik kende Dylan zijn reputatie. Hij zou zo een pareltje zeker niet achter houden als hij kon laten zien dat zij van hem was. Ik haalde diep adem. Ook haar kon ik nog niet vinden. 'Oké, jij gaat opzoek naar Maddie.. Zodra ik Dylan en Roan zie zal ik de aandacht trekken en vertellen wie ik ben.' zei ik tegen Noah. Hij knikte en vertrok. Gelukkig hadden ze het podium opgebouwd onder de portretten van mijn moeder en.. I guess mijn oom? Ik snapte niks van de indeling van de familie. Ik wist alleen dat ik genoeg op mijn moeder leek om geloofwaardig over te komen als ik daar zou staan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 05:51 PM

Roan
Ik stond met een glaasje wijn te kijken naar mijn moeders portret terwijl ik Dylan al zag aan komen lopen.'' Ik kan nog steeds niet er aan wennen dat onze ouders dit al die jaren aankoneden.. dat gezeik van al die oudjes hier.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik een nipje nam van mijn wijn en Dylan zijn cadeautje wat gespannen om zich heen zag kijken.'' Wat doet zij hier?'' Vroeg ik hem terwijl ik geen idee had wat het enige wapen dat ons kon doden hier rond dwarrelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 06:01 PM

Dylan
Ik ging naast Roan staan en keek naar de portretten. 'Ik ben al lang blij dat jij koning bent. Ik hoef er niets van te weten.' zei ik. Al was dat niet 100% waar. Ik was altijd al een beetje jaloers geweest op Dylan. Zijn ouders hielden van hem. Mijn moeder liet me in de steek en mijn vader haatte mij erom. Ik nam alleen maar afstand en gedroeg me rebels om mijn vader te stangen. Als Roan begint over Maddie draaide ik me glimlachend om. 'Waarschijnlijk probeert ze te ontsnappen.'zei ik schouder ophalend. 'Dat is de hele test. Ze kan niet ontsnappen. Heb ik haar duidelijk gemaakt. Ze draagt mijn teken en kan daardoor het kasteel niet verlaten tenzij ik het teken verwijder.' zei ik en draaide me terug naar de portretten. 'Ik ben niet dom genoeg om het wapen dat ons kan vernietigen terug de wereld in te laten gaan. Daarnaast denk ik ook niet dat ze haar krachten optimaal bezit.'zei ik.

Hailey
Ik grijnsde als ik Roan en Dylan zie. Bij de portretten. Ik liep op ze af en liep zo langs ze de verhoging op. Ik nam de microfoon en begon mijn voorstelling. 'Hallo allemaal, welkom in Lincoln Manor. Ik ben Hailey Lincoln en ik zal uw host zijn voor vanavond. Mijn kleine broertje hier was even vergeten dat familie het belangrijkste is binnen de Lincolns... Maar dat geeft niet. Ik stel mezelf wel voor.' zei ik en keek neer naar de twee. Dylan riep meteen voor de Guards die zich ook al voor mij verzamelden. Zo makkelijk liet ik me echter niet afschepen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 06:23 PM

Roan
Ik glimlachte scheef en wilde terug reageren op Dylan maar als ik Hailey een aankondiging hoor doen. Stop ik de guards met een gebaar Maria keek op vanuit de menigte en keek me vragend aan.'' Weer zo een wicht van de straat die de familie ten schande probeert te zetten'' horde ik mensen fluisteren dit was niet de 1ste keer dat iemand beweerde dat hij of zij een verloren lincoln is. Ik bracht mijn lippen naar haar oor ''niemand geloofd je'' zei ik duivels mijn ogen werden rood terwijl ik mijn tanden in haar nek zetten net alsof ze 1 van die bloodtanks hier was. Haar bloed proefte naar wijn terwijl ik mijn cealde met mijn lincoln teken als ze het eindelijk begeeft en in mijn armen viel komt een guard te hulp ik schudde mijn hoofd ''ik breng haar zelf naar de bloedzolder.'' Met haar in mijn armen liep ik naar 1 van mijn slaapkamers en zette haar rustig op bed neer. De menigte had ze niet eens gefocust op haar tenslotte was het een banquet geen inhuldiging. Ik ging naast haar zitten en bleef maar naar haar staren ze leek wel echt op mijn moeder.

Maddie
Als ik Hailey hoor grijns ik breed maar als niemand haar sirieus neemt en de koning zijn tanden in haar nek doet. Worden mijn ogen rood van woede ik liep op het gedoe af maar werd al snel tegengehouden door Noah. '' Kom mee'' zei hij haastig hij trok me mee door de menigte de zaal uit terwijl ik me lostrok '''en hailey dan we moeten terug!'' Zei Ik Noah keek me met grote ogen aan ''Dit is haar probleem niet het jouwe ze zijn jouw familie niet.. kom we moeten ons zelf redden.''

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 07:11 PM

Hailey
Als ik de fluisteringen hoorde beet ik mijn kaken samen. 'Wacht maar... Zodra ik de macht grijp hebben jullie niet zo een luizenleven. Dan zorg ik dat jullie pas de echte hell ervaren.' siste ik door de microfoon, maar niemand leek onder de indruk. Als ik Roan naast me zie en zijn tanden in mijn nek voelde probeerde ik me los te worstelen, maar al snel voelde ik me zwakker worden en voor ik het wist werd het zwart voor mijn ogen. 

Dylan
Als ik zie dat Roan er voor zorgt keek ik om me heen om Maddie te zoeken. Al snel zie ik dat Hailey niet alleen was gekomen. Binnen 1 seconden stond ik voor ze. 'Waar denken jullie naartoe te gaan?' vroeg ik met een grijns? Ik zag in Maddie haar ogen dat ze naar Hailey wilde. 'De zwakte voor Hailey maakt je precies dat. Zwak. Kies maar. Wil je ontsnappen? Of wil je naar je lieve vriendinnetje?' vroeg ik en deed een stap opzij, wetende dat ze door mijn mark niet verder zou komen dan de grend. 'Jouw keuze.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 07:29 PM

Roan
Ik trok mijn bloes uit terwijl ik de littekens op mijn rug moest inzalven ze waren van een tijd geleden maar ik wilde van ze af. Ik wachtte rustig af tot Hailey bijkwam en had het banquet gelaten voor vandaag. Ik naar mijn mark in haar nek en had zo net al haar krachten opgesloten. 

Maddie
Ik beet mijn kaken opelkaar ''Noah ga.'' Zei ik terwijl hij me verbaast aankeek ''maar.'' Ik schudden me hoofd en zonder te aarzelen ging Noah er vandoor.'' Noem mij niet zwak achterlijke gladiool tenslotte kan ik een einde aan je maken'' zei ik met diepe rode ogen ''je mag uberhaupt blij zijn dat je familie van iemand bent die belangrijk voor me is.'' Zei ik terwijl ik hem geen tijd meer gunde en weg van hem liep opzoek naar Hailey.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 08:06 PM

Dylan
Ik grijnsde en keek naar Maddie. Ze was heel pittig. Daar hield ik wel van. Ze wist zelf denk ik ook wel dat ze ons nog niet kon afmaken. Ze wist waarschijnlijk niet eens hoe. Ik haalde een hand door mijn haar en keek haar na. Vervolgens liep ik Noah achterna en besloot hem ook gevangen te nemen. Ik zette mijn tanden in zijn nek tot hij bewusteloos zou raken. Zodra dat zo was besloot ik te doen waar ik Maddie en Hailey het meest me onder de huid zou kruipen. Ik gaf hem mijn bloed en brak zijn nek. 'Welcome to the vampire world.'zei ik en legde hem over mijn schouder en nam hem terug binnen. Hij was een van de weinige mannen die ik geturnd had. 

Hailey
Na een poosje voelde ik mijn bewustzijn terug komen en opende langzaam mijn ogen. Meteen realiseerde ik dat mijn plan mislukt was. Het volk zag blijkbaar geen gelijkenis. Ik beet mijn kaken samen en ging iets overeind zitten. Ik zag Roan met een ontbloot bovenlichaam en zuchtte. Ik kwam overeind en merkte dat ik me anders voelde. Ik miste mijn krachten, mijn bloeddorst had echter wel toegenomen. 'Wat heb je met me gedaan?' vroeg ik terwijl ik probeerde sterk op de grond te staan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 08:27 PM

Roan
''Ik zie dat je wakker bent.'' Zei ik terwijl ik overeind kwam en mijn bloes aandeed maar mijn knoopjes niet dicht deed.'' Probeer maar niks je hebt zelf zonet belachelijk gemaakt en ik had geen andere keuze om je krachten dan maar te sealen.'' Zei ik tegen haar terwijl ik een sigaret opstak ''nu ziet het volk je als 1 of andere bloodtank die gestoord is.'' Ik nam diep adem ''ik weet dat je me haat maar het ligt complexer dan je denkt.''

Maddie
Ik liep kamers in opzoek naar Hailey en liep zelfs de kamer in die offlimits was. Ik liep zonder genade naar binnen en zag toen iets wat Dylan zo nodig aan het verstoppen was. Het was een altaar kamer ik liep op het altaartje af en zag toen een mooie vrouw nog jong geschat in de 30. Ze had een fijne glimlach. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 08:36 PM

Hailey
'Spaar me je verhaal.' zei ik en voelde me beetje bij beetje terug normaal worden. Nouja, zonder mijn krachten dan. Ik kon weer normaal staan. Ik voelde aan mijn hals als ik iets voel kriebelen en had al gauw in de gaten dat het bloed langs mijn nek gleed. 'Zuig je nu ook al je eigen soort? Het volk komt er ooit zelf wel achter dat ik geen bloedhoer ben.'zei ik en liep de kamer uit de gang op.

Dylan
Als ik hem onder in de kelder aan een ketting had gehangen voelde ik aan mijn water dat er iets niet in orde was. Ik rende meteen naar boven naar de secret kamer en zag in de deur opening Maddie staan. Ik trok haar ruw aan haar arm naar buiten. 'Heb ik jou niet verteld dat je hier niet mocht komen?!' beet ik haar toe en duwde haar weg van de kamer de gang in. Ik sloot de deur nog eens dubbel af en keek naar Maddie met bloedrode ogen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum