ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 10/31/2018 09:02 PM

Maddie
Als hij me na achter duwt en ik op de grond val kijk ik hem aan in zijn rode ogen.'' Your girlfriend is she death?'' Vroeg ik terwijl ik me niet kan voorstellen dat Dylan ooit van iemand heeft gehouden. Ik kwam overeind ''antwoord maar niet.'' Zei ik terwijl ik mijn excuses aanbood over het feit dat ik nu ingang had tot 1 van zijn gevoelige snaren. Ik sloeg mijn haren over mijn schouder en was van plan om weg van hem te lopen ik had geen zin om me te bemoeien met hem.

Roan
''Het volk weet niet eens dat je bestaat laat staan bloedhoer,'' Zei ik geergerd tegen haar ''ik kan je niet beschermen tegen je haat op mij of wat dan ook.. maar ik kan je wel beschermen tegen de mensen die jou liever dood hebben dan uberhaupt levend.. daarom gaf ik je de kans om weg te blijven van hier.'' Zei ik tegen haar ''ik mijn rug zelfs moeten keren tegen mijn..'' ik stopte met mijn zin ''in ieder geval als je me zo graag onder de grond wil krijgen daag ik je uit om achter mijn zwakte te komen.. tenslotte is dit ook jou kasteel is het niet Hailey Lincoln.'' Ik liep dichter naar haar toe en keek in haar ogen '' ik geef je een maand om er achter te komen als je het gevonden hebt stap ik weg van de troon.. en zal ik je laten erkennen door het volk.''

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 09:24 PM

Hailey
Ik lachtte spottend. 'En hou weet ik of je je eraan houd als het me lukt?' vroeg ik hem en keek hem aan. 'Je hebt mijn krachten, je kunt me net zo goed opsluiten in een of andere stoffige kamer opgedroogd van bloedtekort aangezien ik dat nu harder nodig ga hebben nu ik mijn duivelse kant niet kan gebruiken.' zei ik en zuchtte. Die kut vampier kant ook. Niet dat ik dat altijd dacht. Ik genoot er van om mensen te vermoorden door ze leeg te drinken. Maar in dit geval is het niet handig. 

Dylan
'Het gaat je niks aan.' siste ik en nam haar weer aan haar arm vast en keek haar diep in haar ogen aan. 'Jij verteld niemand wat jij gezien hebt, begrepen? Het interesseert me dan niet meer wat Roan zegt... Ik maak je af.' zei ik indringend en wachtend op bevestiging van haar dat ze haar mond zal houden. Ik kon het echt niet gebruiken dat al mijn slaven dit te weten kwamen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 09:41 PM

Roan
''Ik ben een man van mijn woord.'Zei ik tegen haar terwijl ik een klopje horde op mijn deur ''dat is mijn vrouw je bent vrij om door mijn kasteel heen te walzen.. maar gebruik nooit je echte indentiteit dat gaat je een hoop problemen bezorgen.'' Ik liep naar de deur en opende die terwijl Maria me aankeek ''alles oké?'' Ik knikte en liet haar binnen ''dit is Hailey deverox ze was een beetje dronken maar ze komt van een goeie huizen en verblijft een tijdje hier.'' Zei ik tegen Maria terwijl ze argwaanend knikte ''welkom.''

Maddie
Als hij me bedreigd kijk ik hem fel aan ''als dat in die kamer je zo verbitterd maakt gooi het dan weg.'' Zei ik tegen hem ''dat deed mijn moeder ook met mij.. ze zal waarschijnlijk nu wel een eigen hoerenzaak hebben.'' Zei ik mompelend ik keek toen in zijn ogen die zo kil als wat waren,Ik trok me los.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 09:50 PM

Hailey
Ik keek hem aan en slikte. Als zijn vrouw binnen komt keek ik haar strak aan. 'Dank.' zei ik enkel en liep langs haar weg uit de kamer. Hij was niet slim. Hij gaf me een maand om zijn zwakte te leren kennen. Je moet je vijanden nooit je zwaktes laten zien. Misschien is dit wel een val. Heeft hij geen zwakte in gedachte waardoor ik hier voor altijd vast zou zitten. Ik zuchtte en liep terug naar beneden. Ik kan ook gewoon weglopen. Zo het kasteel uit. Kort aarzelde ik maar sloeg mezelf al snel in het gezicht. Ik zou niet gaan zonder mijn krachten en al helemaal niet zonder wat ik wil. De macht. Na wat dwalen vond ik de living waar een karaf whiskey stond. Als dit was wat hij vertelde kon ik maar beter echt dronken zijn. Maakte de situatie misschien wat beter.

Dylan
Als ze dat verteld verzacht mijn blik. 'Het spijt me dat te horen.' zei ik en liep langs haar weg richting de kamer van Roan. Ik moest weten wat hij met Hailey zou doen. Als ik eenmaal bij de deur ben klopte ik kort en zag dat hij met Maria niet ver van de deur stonden te praten. 'Roan, kan ik even met je praten? Onder vier ogen.'zei ik erachteraan en keek kort naar Maria. Roan had moeten trouwen voor liefde en ik wist dat het in hun relatie van beide kanten afwezig was, maar goed ik mocht me daar niet mee bemoeien.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 10:31 PM

Roan
Ik keek Hailey na en zag dat Dylan me wou spreken. Ik zag an hem dat het dringend was en stuurde Maria weg “wat is er?” Vroeg ik.

Hailey
Als hij dat zegt kijk ik hem bedonderd na “waar sloeg dat op?” Dacht ik zuchtend

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 10:36 PM

Dylan
'Ten eerste, wat heb je gedaan met Hailey? Ik moet weten welk verhaal ik hoog moet houden als er vragen komen. Ten tweede... Hailey is niet alleen gekomen daarstraks. Er was een jongen bij. Ik heb hem geturned en opgesloten in de kerker beneden. Wil je dat ik informatie over Maddie en Hailey los frutsel?'vroeg ik hem en bedacht me dat ik alles met hem kon doen wat ik wilde. Ik haalde een hand door mijn haar en grijnsde kort. 'Ook even tussen ons, het lijkt er niet op dat je veel seks krijgt? Weet je zeker dat je geen minares wilt?' vroeg ik hem grijnzend.

Hailey
Ik dronk van de whiskey en zag een stereo. Ik glimlachte en besefte me wat voor een luxe hier eigenlijk was. Ik zette de stereo aan en hoorde meteen harde muziek uit de boxen knallen. Ik grijnsde en nam nog een slok terwijl ik op de muziek begon te dansen. Kon mijn tijd hier beter goed spenderen. Want ik zat hier of voor altijd vast of het werd mijn nieuwe thuis.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2018 10:50 PM

Roan
“Hoezo word je Maddie zat?” Vroeg ik droog terwijl ik inderdaad lang geen seks had gehad. Hailey was constant in mijn hoofd.” Niks heb een deal met haar gesloten die ze sowieso niet kan nakomen.” Zei ik met grijns terwijl ik wijn inschonk en hem een glaasje gaf.” Maria is 1 van jou scharrels die ik toevallig gebruik om het kasteel beschermen.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/31/2018 11:35 PM

Dylan
Ik grijnsde. 'Geloof me, Maddie blijft van mij.' zei ik en haalde een wenkbrauw op. 'Waarom überhaupt een deal sluiten als we haar gewoon meteen kunnen afmaken? Zijn we van het gezeik af.' zei ik. Ik deelde mijn vader met Hailey en Roan deelde zijn moeder. Waarschijnlijk had zij alle slechte trekken dus van mij kon ze oprotten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/01/2018 07:22 AM

Roan
“Dat konden we allang doen inderdaaad.. maar ze is familie en ik denk niet dat ik een stukje van mijn moeder om het leven kan brengen.” Zei ik terwijl ik Dylan aankeek “maak je geen zorge Hailey is helemaal mijn probleem.” Zei ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder plaatste “zorg dat je geen feelings begin te catchen voor madame Martyr.” Zei ik met een knipoog terwijl ik merkte dat hij anders met haar om ging meestal had hij zijn. Slaafjes allang geneukt of gemarteld voor überhaupt brutaal zijn. Maar het was ook vooral omdat ze veel op Rose leek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/01/2018 01:36 PM

Dylan
Ik grinnikte even. 'Geloof mij maar, dat gebeurd niet.' zei ik tegen hem. 'Ik word nooit meer verliefd.' zei ik en keek kort naar de grond maar herpakte me weer binnen een seconde. 'Zorg jij maar dat je niks voor je zusje gaat voelen... Je kent de Lincoln gezegdes. Onze ouders hebben dat wel bewezen.' zei ik zuchtend en hoorde van onder harde muziek komen. 'Ze doet wel zeer zeker alsof ze thuis is.' zei ik zuchtend en beet op mijn lip. Hailey was een mooie meid. Nu zonder krachten moest ik maar zorgen dat ik me niet aan haar vergreep.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum