ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 49 | 50 | 51 | 52 | 53 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/02/2018 09:25 PMRoan
Als ze dat zegt zucht ik zacht “soms word ik er moe van.” Zei ik zacht “maar ik heb Dylan die het af en toe overneemt en Maria mijn vrouw.” Ik keek naar haar en kon niet geloven dat ze ouder dan me was. Ik was net 18 en al getrouwd. Ik horde lawaai komen vanuit de troonzaal en moest is kijken. Ik liep terug naar binnen zag hoe Dylan en Max ruziede die 2 konden echt niet door 1 deur en dat ging wel even zo blijven.” Stop het jullie 2.. ik weet wat mijn besluit is Dylan jij vertrekt met Maddie als je haar zo graag wilt en Max jij word mijn vertegenwoordiger.” Zei ik terwijl een grijns op zijn gezicht onstond ik keek Dylan moeilijk aan “keer terug naar je kasteel in Moskou ik stuur je bediendes en maids mee.. van uit daar kan je rapporteren wat gaande is.”
Maddie
Als de koning die besluit maakt kijk ik hem met grote ogen aan “ik kan Hailey niet hier alleen laten!” Zei ik protesterend “ik denk dat Hailey het beter voor je vind als je vertrekt tenslotte heb je haar verraden.” Als die vuile woorden uit zijn mond komen bal ik mijn handen tot vuisten.
from LostSouls on 11/02/2018 09:33 PMDylan
Als Roan tussen bijde komt keek ik hem aan. 'No way. Ik blijf jou vertegenwoordiger en Maddie blijft hier.' zei ik. Ik keerde me naar Roan. 'Het gaat me niet alleen om Maddie, Roan.' fluisterde ik pissig naar hem. 'Je weet zelf ook dat ik hier niet weg kan.' zei ik doelend op de geheime kamer en alle overige zaken die ik hier had. Ook de zaken waar hij niet vanaf wist.
Hailey
Als ik de drama hoorde kwam ook ik overeind en nam mijn koffie mee achter Roan aan. Een dikke discussie over Maddie. 'Dylan heeft gelijk. Maddie blijft hier. Of wil je soms dat ik met haar mee naar Moskou ga?' zei ik tegen Roan. Ik nam een slok koffie en keek droog de zaal in. 'Wie jouw vertegenwoordigd in moskou en wie hier boeit me geen reet, maar Maddie blijft bij mij en ik blijf bij Maddie.' zei ik en haalde mijn schouders op.
from walkingdead on 11/02/2018 09:41 PMRoan
“Maddie is een wapen she can kill all of us.” Zei ik tegen ze “ik wil haar niet hier.. niet perse omdat het iets persoonlijks is.. het is gewoon gevaarlijk om haar hier rond te laten lopen wetende dat ik misschien verrraders kan hebben.” Ik keek naar Maddie “als je Hailey wilt beschermen zorg dan eerst zelf dat je veilig bent.” Zei ik tegen haar.
Maddie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip hij had gelijk mijn bloed was gevaarlijk 1 verkeerde ding en het was over.” Fine.. ik ga naar Moskou.. maar ondertussen komen jullie maar op 1 idee hoe ik jullie niet kan vermoorden.. en oja ik wil dat hij mee gaat.” Ik wees naar Dylan ik mocht hem niet maar ik had het gevoel dat hij me kon beschermen.” Maar als je dat niet wilt” ik wende mijn ogen tot Max die mijn blik ook ving en een beetje flirterig naar me glimlachte. Ieuw.
from LostSouls on 11/02/2018 09:47 PMHailey
Ik gniffelde van ongeloof. 'Je hoeft mij nergens van te beschermen Maddie.' zei ik tegen haar en keek naar Roan met een valse blik. Ik kon niet van Maddie worden gescheiden. Dat ging uiteindelijk alleen maar verkeerd. 'Krachten of niet, als je Maddie van me afneemt kun je echte hel verwachten. Niet dat softe gedoe wat jij runt. Echte brandende hell.' siste ik naar hem.
Dylan
Ik keek naar Maddie en een lichte frons ontstond wanneer ze mij perse mee wou hebben. Ik keerde me terug naar Roan. 'Als je me nu weg stuurd, kom ik niet meer terug. You'll be dead to me.' siste ik naar hem terwijl het echt voelde alsof hij een mes in mijn rug stak. Na alles wat ik voor hem had gedaan dankte hij me zomaar af naar Moskou om Max die totaal niet te vertrouwen is hier zijn raadsman te worden?
from walkingdead on 11/02/2018 10:15 PMRoan
“I don’t care” zei ik simpel tegen Dylan terwijl hij ineens niks meer voorstelde. Vroeger had ik hem nog verdedigd tegen mijn jaloezie maar nu.” Er word een wagen klaar gemaakt vanavond vertrekken jullie.. kom mee Max het is tijd voor 1 van mijn meetings.”
Maddie
Als Roan dat zegt ga ik zuchtend zitten misschien was het beter dat ik ver van Hailey was. Ik had inderdaad gelogen over Roan. Ik zag de verbitterde blik van Dylan en had medelijden met hem op de 1 of andere manier.
from LostSouls on 11/02/2018 10:22 PMDylan
Een schok ging door me heen toen hij dat zei. Het was alsof ik tegen mijn vader sprak. Ik beet mijn kaken samen en merkte dat mijn ogen vuurrood werden. Ik verliet de kamer vlug en liep naar de kelder. Cel voor cel ging ik af en zoog ik het leven uit elk wezen wat er zat. Als laatst kwam ik bij de vriend van Hailey. 'Ik had andere plannen voor je, maar je hebt het einde van je leven te danken aan Roan.' zei ik tegen hem en hij deinsde achteruit. Ik zette mijn tanden in zijn nek en rukte zijn hart eruit waarna ik hem levenloos liet vallen. Als Hailey hem zou vinden of erachter zou komen zou ze Roan nog meer haten dan dat ze nu al deed. Eens zien of hij dan nog op haar geilt.
Hailey
Ik keek Dylan na en beet op mijn lip. Van de geruchten had ik gedacht dat Roan de aardigere versie was en Dylan verschrikkelijk, maar nu ik dit zo zag zou je andersom denken. Mijn blik veranderde van hem naar Maddie en ik slikte. 'Veel plezier in Moskou, daar kun je me tenminste niet verraden.' zei ik tegen haar en verliet de kamer naar mijn eigen kamer.
from walkingdead on 11/02/2018 10:34 PMMaddie
Als Hailey dat zegt wil ik haar achterna gaan maar iets stopte me. Ze zagen me allemaal mar als een wapen zelfs Hailey. Ik beet mijn kaken opelkaar en probeerde niet te schreeuwen. Ik liep weg naar buiten en besloot adem te halen. De volgende morgen zat ik naast Dylan in de koets ik sprak niet tegen hem en hij niet tegen mij. Natuurlijk ik had Hailey veraden en hij was veraden door zijn enige dichte familie. Ik nam diep adem en besloot de stilte te breken “het spijt me.” Zei ik tegen hem.
Roan
Ik drukte een kus in Maria haar nek en zei haar gedag ze ging een tijdje naar Frankrijk haar ouders bezoeken.” Ik zie je snel weer babe” zei ik droogjes tegen haar terwijl ze nog even glimlachte “tot over 2 weken.” Ik zwaaide haar uit en liep toen weer terug naar binnen ik merkte dat Hiley het aardig naar haar zin had. Ze maakte ook echt gebruik van de luxe die ze had “zou je geen erfgename willen zijn?” Vroeg ik haar in de launch terwijl ze aardig wat alcohol naar binnen slikte.
from LostSouls on 11/02/2018 10:41 PMDylan
Ik staarde naar buiten. Woede raasde nog steeds door mijn lichaam. Roan had alles aan mij te danken. Als ik er geen afstand van had gedaan, had ik nu op de troon gezeten. Hij waardeerde me niet eens, na alles wat ik voor hem heb gedaan. Ik zou bijna beginnen te denken dat hij nooit om me heeft gegeven. Dat hij onder een hoedje speelde met mijn vader. Maddie doorbreekt mijn gedachtegang. 'Hij had me toch wel weggestuurd. Voel je vooral niet schuldig.' zei ik zonder enige emotie en ook zonder haar aan te kijken.
Hailey
De lege flessen alcohol omringde me terwijl ik een halfvolle tegen mijn lippen zette. Ik zat hier al van gisteravond, had niet geslapen. Ook niet dat ik dat nodig had. Na een paar slokken keek ik op naar Roan. 'Het enige wat ik wil is de macht over de hell, jou dood en nog wat meer alcohol want deze fles is bijna leeg.' zei ik enkel zonder hem aan te kijken en kwam overeind van de bank door een korte wankel stootte ik een fles om en zuchtte ik. 'Wat wil je?' vroeg ik en keek hem aan.
from walkingdead on 11/02/2018 11:02 PMMaddie
Als hij dat zegt zwijg ik de koets stopte en ik stapte als eerst uit. Ik keek mijn ogen uit over een oud vervallen kasteel.” Is dit jou kasteel?” Vroeg ik terwijl het een puinhoop was het was in ieder geval niet zo mooi als die van Roan. Ik liep naar binnen en zag al snel Dylan met datzelfde meisje getrouwd het portret hing boven de trap maar het zag er niet bepaald frisjes uit.” Aha je bent al eerder getrouwd geweest nou als dat je geheim is slaat het nergens op.” Zei ik suf al vroeg ik me af waar ze was.
Roan
Als ze dat zegt laat ik mijn ogen rood worden “nu ik iedereen even aan de kant heb.. vind ik wel dat het tijd is om je te bevrijden van die zieke gedachtes.” Ze was dronken en dit was de perfecte timing om haar me weer te laten herinneren. Ik nam haar pols vast en keek recht in haar ogen “je lijkt op mama.” Mijn lippen verzegelde die van haar terwijl haar gedachtes een eind terug gingen in de tijd.
Back in the days
Roan
“Weet dat je broer van je houd met heel zijn hart en dat je even moet wachten tot ik weer samen met je kan zijn.” Zei ik met tranen in mijn ogen terwijl mijn vader me vol afschuw bekeek.” Ik hou van je” ik drukte een kusje op haar voorhoofd net als mama die het ook bij mij deed als ik ging slapen.” Vergeet mij en zie me als je vijand iemand die je heeft verraden en je geluk heeft gestolen.” Dompelde ik haar.
from LostSouls on 11/02/2018 11:12 PMHailey
Ik slikte als ik zijn ogen zag en niet veel later voelde ik zijn lippen tegen de mijne. Beelden raasden door mijn hoofd en snel duwde ik hem dan ook weer van me af. Ik herinnerde het me weer. Ik beet mijn kaken samen en keek hem nog altijd boos aan. 'You shouldn't have done that.' zei ik en liep de kamer uit naar buiten.
Dylan
Ik rolde mijn ogen wanneer ze dat zei en keek naar mijn oude kasteel. Ik was hier al jaren niet geweest en er was ook nooit iemand aanwezig geweest aan personeel. Zij waren gelijk met mij vertrokken. 'Heer Lincoln, fijn u weer te zien.' zei Clive. Hij zag er nog altijd hetzelfde uit als 5 jaar geleden. 'Dankje, Clive. Zorg dat het hier een beetje opgeknapt wordt. Het ziet er niet naar uit dat ik hier snel weer weg ga.'zei ik en keek naar het schilderij. Het deed me pijn. 'En haal dat ding naar beneden. Ik wil het niet meer zien.' zei ik tegen hem. 'Zoals u wenst.' zei hij en ging meteen aan de slag. Ik nam Maddie vast bij haar pols en legde mijn duim op de mark van mij die op haar pols gebrand stond om hem aan te passen naar dit kasteel. 'Je kunt tot de randen van het landgoed komen. Niet verder, tenzij ik het zeg.'zei ik tegen haar en liep meteen door de gang naar de living. Alle oude meubels stonden er nog. Lakens met een hoop stof eroverheen. Ik kon niet geloven dat Roan me terug zou verbannen naar dit erfgoed.