ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/03/2018 08:32 PM

Roan
De hele week had ik seks gehad met Hailey maar uiteindelijk werd het vrijdag.. Maria kwam terug. Ik zat in de troonzaal terwijl de poort open schoot en Maria naar binnen kwam gelopen met haar wachters ze boog voor me.'' Welkom terug mijn vrouw'' zei ik terwijl ze glimlachte ''ik heb goed nieuws liefste.'' Ik keek haar aan en glimlachte ''ik ben zwanger.''

Maddie
''Ik vind dit een te dure winkel.'' Klaagte ik tegen Dylan terwijl ik weigerde in zulke dure kleding te lopen zoals hij.'' Ik heb liever iets 2e hands.. dan vergeet ik niet waar ik eigenlijk echt vandaan kom'' ik nam zijn pols vast richting een goedkopere winkel waar 2 jonge meisjes liepen te breien ''welkom.'' Ik glimlachte en zag al gelijk een goeie wolle trui voor de winter. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 08:56 PM

Hailey
Ik ging in de deuropening van de troonzaal staan. Ik keek glimlachend en verleidelijk naar Roan. Maria stond met haar rug naar me toe maar ik hoorde maar al te goed welk nieuws ze bracht. Mijn glimlach verdween meteen en ik keek naar de twee. Ik liep naar binnen en kuchtte even. 'Roan, Je word verwacht door Max over een dreiging bij de grens.' zei ik en keek naar Maria die zich omdraaide. 'Oh hallo uwe koninklijke hoogheid.'zei ik, maar ik boog niet. 

Dylan
Ik zuchtte. 'Prima, dan moet je het zelf weten.' zei ik en liep met haar mee. Ik keek naar de twee meisjes. 'Dank u.' zei ik tegen ze en keek door de winkel heen. 'Ik snap niet dat je hier iets leuks tussen kunt vinden.' zei ik en keek naar de kleding. Al zag zij er natuurlijk wel goed uit in alles.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 09:39 PM

Maddie
Ik kocht wat spullen en keek Dylan aan ''dat jij zo verwend bent opgegroeid.. is niet mijn probleem.'' Zei ik mompelend tegen hem terwijl ik de meisjes betaalde en een muts zag die hem vast zou staan. Ik deed die bij hem op en keek met een glimlach naar hem ''je ogen zijn nu meer te zien nu zal je meer bij de vrouwen in de smaak vallen.'' Zei ik grappend terwijl we de winkel uitliepen en ik er maar het beste van maakte. Nu Hailey me waarschijnlijk nooit meer wou zien.. ik en Dylan waren beide wel een beetje aan de kant geschoven maar het boeide me niet zoveel.

Roan
''Hoelang?'' Zei ik terwijl ik Hailey even negeerde ''2 weken'' het kon niet zo zijn dat ze zwanger was van mij. Ik had maar 1 keer in de maand seks met haar ''van wie is het?'' Vroeg ik toen maar ''Max,'' Gaf ze toen toe ik nam diep adem geen wonder dat ze naar hem was gerend nu Dylan niet meer beschikbaar was ''ik stuur je naar het klooster.. ik laat een wagen klaar maken voor vanavond.'' Ik keek naar Hailey ''wacht op me in mijn kamer.'' Zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 09:55 PM

Hailey
Ik zuchtte als hij me negeerde en keek naar de twee. Zodra ik hoorde dat het kind niet van Roan was kwam er een kleine glimlach op mijn gezicht. Ze ging naar een klooster. Dat betekende dat ik Roan helemaal voor mezelf had. Als hij dat zei knikte ik en liep ik naar zijn kamer. Dit maakte hem ook weer zwak in zijn positie als koning. Ik was er de afgelopen week veel te weinig mee bezig geweest. Alleen wegens de seks. De geweldige seks.

Dylan
Als ze me de muts opzet grinnikte ik kort. Ik haalde een hand door mijn haar na hem af te hebben gezet. ‘Nou ieder zo zijn smaak denk ik dan.’ Zei ik haar en liep met haar mee de winkel uit. Ik keek om me heen en zag allemaal mensen die hier doelloos rond liepen. Ik hield niet van winkelen. Ik vertelde altijd wat ik wou en liet iemand voor me winkelen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 10:13 PM

Maddie
We liepen door de stad terwijl ik een vleugel zag midden op straat.'' Speel wat'' zei ik terwijl ik hem duwde richting de vleugel en mijn baret af deed ik zou hem laten zien hoe leuk de buitenwereld kon zijn. Ik keek hem streng aan hij mocht geen nee zeggen ik voelde dat ik een soort van macht over hem had dan hij over mij.. alsof hij me toeliet. 

Roan
''Je zet me te schande.. Ik moet je wel naar daar sturen..'' zei ik tegen Maria terwijl ze met tranen in haar ogen me aankeek ''maar daar heb ik niks meer Roan.'' Ik schudde mijn hoofd vroeger had ik nog medelijden gehad maar nu heb ik Hailey.'' Vertrek'' ik liet haar achter in de troonzaal en liep naar mijn kamer waar ik Hailey zag zitten ''jij kon ook niet je mond houden he en die blikken voor je houden.'' Zei ik pijnzend terwijl ze me het net wel erg moeilijk maakte om haar niet aan te raken waar mensen bij waren ik had haar zo senl tussen mijn vingers gekregen niet te geloven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 02:19 AM

Hailey
Ik liep naar hem toe en ging achter hem staan. Ik liet zo mijn handen over zijn schouders glijden naar zijn borstkas. 'Ik vond me toch redelijk subtiel. Ik had ook kunnen zeggen; Roan neem me nu, ik heb zin in je.' zei ik in zijn oor en grijnsde terwijl ik mijn vingernagels lichtjes langs zijn blouse liet krassen. 

Dylan
Ik keek naar de vleugel. 'Ik kan hier toch niet midden op straat beginnen te spelen?' vroeg ik haar en keek haar aan. Aan haar blik te zien kwam ik hier niet onderuit. Ik zuchtte even kort met een scheve grijns en zette de eerste stappen naar de vleugel die er stond. "Bespeel mij" stond erop. Ik zuchtte en ging erachter zitten. Ik begon met het spelen van Wolfgang Amadeus het piano quartet nummer 1 in G mineur. Als ik piano speelde ging ik er helemaal in op. Of het nu triest en gevoelig was zoals nu of over vrolijk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2018 09:23 AM

Maddie
Als hij begint spelen en mensen al snel kwamen kijken glimlach ik. Ik liet mensen in mijn baret kwartjes gooien ookal had ik die niet nodig ik kon ze geven aan de wezen die hier op staat dwarrelde. Tenslotte was ik ook een wees geweest hoe meer Dylan in zijn spel opging hoe meer mensen er kwamen. Zo hadden we de hele dag door bespeelt ik gaf het geld aan de wezen die met een glimlach een stuk chocola of speelgoed konden kopen. Ik keek glimlachend naar Dylan “je speelde de sterren am de hemel.” Ik gaf hem een klopje op zijn schouder en begon hem te mogen.

Roan
Ik grijnsde terwijl haar brutaliteit me wel aanstond. Ik greep haar gezicht vast “je haalt weg echt de duivel uit mij.” Ik drukte mijn lippen op de haren en gooide haar vervolgens op bed.” Kleed je uit zei ik commanderend ik knoopte mijn bloes open. En Trok mijn broek uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 10:17 AM

Hailey
Ik grijnsde en beet op mijn lip eenmaal op bed begon ik mij langzaam verleidelijk uit te kleden terwijl mijn ogen niet van hem afweken. 'Dat is de bedoeling.' zei ik en gooide mijn shirt naast zijn bed. Mijn zwarte kanten bh gooide ik ook naast mij zodat ik hier alleen nog maar in mijn rokje en string zat. Ik kwam wat meer overeind en trok Roan aan zijn open blouse op het bed. Mijn lippen zochten voor de zijne en gingen intens op in de zoenen terwijl ik zijn blouse van zijn schouders duwde en net als mijn shirt en mijn bh naast het bed gooide.

Dylan
Voor ik het wist was er een hele dag verstreken. Door het spelen was ik het hele tijdsbesef kwijt. Ik kwam overeind van het krukje en glimlachte als de mensen klapten. Ze liepen een voor een ook weer weg en ik liep naar Maddie. 'Dat viel nou ook weer mee.' zei ik tegen haar en keek naar haar baret waar allemaal geld in lag. 'Heb ik dat opgebracht?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2018 08:32 PM

Roan
Als ze me het bed in sleurt raken mijn handen haar bijna overal aan. Ik glee met mijn lippen naar haar nek en maakte reusachtige zuigzoenen. Waarna ik af glee naar haar buik ik nam haar heupen vast en keek haar nog even met een grijns aan.'' Is kijken wat je klaar gemaakt heb onder dat schoolrokje van je'' ik verdween met mijn hoofd onder haar rokje. En om grappig te zijn gaf ik haar af en toe een likje waarna ik haar het hele gerecht gaf.

Maddie
''Ja dat heb je.. kijk hoeveel nut je heb opgebracht'' zei ik met een glimlachje. Waarna ik mijn sjaal goed zetten en een klein meisje en haar broertje mijn baret gaf.'' Dankjewel mevrouw en meneer'' zeiden ze nog lievelijk. Ik voelde mijn engelenbloed stolen maar probeerde het niet te showen. Straks werd Dylan nog nieuwsgierig. Ik was eigenlijk helemaal geen Martyr ik stamde af van de Lincolns alleen hun bloedlijn is gesplitst in tweeen. Je had de duivels en de engelen.. maar de engelen waren al een tijdje uitgeroeid doordat de duivels meer macht wilde. Seth Lincolns laatste over over groot nichtje. Ik haten duivels ik haten zelfs Hailey maar ik probeerde het te onder drukken.  Ik was een wapen omdat ik mezelf kon uitbreiden als ik kinderen begon te maken met een bloedverwant. Maar geen enkele duivel zou dat doen tenzij je een verrader bent. 

Reply Edited on 11/04/2018 08:41 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 09:08 PM

Hailey
Ik beet op mijn lip als ik zijn lippen over mijn lichaam voelde. Hij zette mijn huid altijd in vuur en vlam. Ik snapte niet dat Maria het ergens anders zocht, maar ik was er extreem blij mee. Ik grijnsde als hij verdween onder mijn rokje. Een kreun verliet mijn lippen en mijn rug holde zicht. Mijn handen grepen in de lakens die onder ons lagen. 'Fuck, Roan.' hijgde ik.

Dylan
Ik keek zwak glimlachend naar de kleine kinderen en vervolgens naar Maddie. 'Kom, we gaan.' zei ik haar en begon terug richting het kasteel te lopen. Vandaag was de laatste dag dat ze eraan zouden werken dus het zou nu vast veel beter uitzien als toen we hier kwamen. Ik denk dat het kasteel van Roan toch al vol met drama moet zitten nu Max daar was. Vieze hufter dat het was. Ik beet op mijn lip en keek kort om naar Maddie.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum