ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/04/2018 09:25 PM

Maddie
Ik zag het kasteel al in de verte en keek kort naar Dylan.''Hoe voelt het eigenlijk om zegmaar getrouwd te zijn.. verliefd?'' Vroeg ik hem uit het niets. Terwijl ik best wel benieuwd was want in mijn ogen konden de duivels niet van iemand houden. In mijn bloedlijn waren ze afgeschilderd als monsters mijn moeder had me gekregen door een klant die best wel vaak kwam. Al wist ik nooit dat de man die mij geschapen heeft mijn moeder een brieven had nagelaten allemaal voor mij. Er stond in dat ik zou opgroeien als iemand die verstoten zou worden door de supernaturel wereld.. maar ik in de toekomst weer zal herijzen. Mijn vader was een vreemde man, wiens gezicht niet eens meer kan herineren. 

Roan
Als ze mijn naam uitkreunt ga ik sneller veel intenser. Ik nam haar heupen beter vast en trok haar naar me toe wauw ik kon geen genoeg krijgen van hoe ze smaakte. Als Dylan hier nog zou zijn geweest zou hij sowieso snuffelen aan zijn zusje.. zo was hij wel. Elke Lincoln in elke generatie deed het met elkaar gelukkig was ik de 1ste die mijn handen op die geweldige billen van Hailey mocht neerleggen. Al vroeg ik me ergens toch af hoe het met hem ging.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 09:38 PM

Dylan
Ik beet op mijn lip als ze dat vroeg. 'Liefde is dat je hele lichaam pijn doet als je niet bij diegene kan zijn. Alleen maar aan iemand kunnen denken. Helemaal jezelf kunnen zijn bij diegene. Alsof er duizenden kriebelende vlinders door je lichaam vliegen van blijdschap als je diegene ziet. Helemaal gek worden van verlangen als je diegene aanraakt. Liefde is...' zei ik en stopte kort. 'Liefde is iets wat je zelfs als duivel iedereen gunt in zijn of haar leven.' zei ik en glimlachte. 'Liefde is diegene iedere dag zo hart missen dat je zou wensen bij ze te kunnen zijn. Ook al moet je daar je leven voor geven.' zei ik en slikte.

Hailey
Ik kon me moeilijk inhouden en kreunde en hijgde steeds harder. Mijn handen gingen door zijn haar en trokken zachtjes eraan. Mijn tenen krulde en ik voelde een orgasme aan komen stormen. Wanneer hij net het goede plekje likte kreunde ik nog een keer zijn naam en kwam heerlijk en meerdere malen klaar op zijn tong.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2018 10:00 PM

Maddie
Ik slikte en voelde de opwinding van zijn woorden.” Wauw dat lijkt me een rot gevoel” zei ik tegen Dylan. Terwijl we het kasteel binnen liepen “welkom terug Maddie.” Zei Jace waarna hij snel een buiging maakte voor Dylan “heer Lincoln.” Hij glimlachte en keek weer naar mij “doe je vanavond mee met het concert in de keuken.” Vroeg hij terwijl het personeel dol op me was ik had mijn eigen orkest in elkaar geflanst nadat Dylan me wat vrijer behandelde.” Natuurlijk doe ik mee ik ben Maddie Martyr muziekkant van het jaar.” Zei ik overdreven terwijl hij barstte in lachen “elke dag groeien mijn gevoelens meer voor je Maddie Martyr.” Zei hij toen met liefde in zijn ogen “niemand zal mijn hart winnen jongeman.” Ik gaf hem een duwtje en liep toen richting mijn kamer.

Roan
Als ze al zo vaak klaar gekomen is glij ik onder haar rokje vandaan. Mijn mond was zo nat geworden dat je het waarschijnlijk kon zien.” Wauw dat was pas diner” zei ik met een grijnsje terwijl ik haar omdraaide en har rokje weer omhoog gooide en mijn vriend in haar liet glijden haar achterste hield ik voor het laatst. Seks kon zo vurig met mij zijn.. weinig vrouwen hebben dit van me ervaren. Dus als ik je uitgebreid neukte moet je speciaal voelen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 10:23 PM

Hailey
Ik kwam bij van de intense likbeurt en keek naar hem. Ik grijnsde en voor ik het zelf in de gaten had lag ik op mijn buik. Ik voelde zijn stijve lid in me glijden en graspte naar adem. Ik stak mijn billen meer naar achter zodat het voor hem makkelijker was om dieper te stoten. Ik zat inmiddels op mijn knieën maar nog met mijn borsten op het bed. Ik kreunde hevig en genoot van hoe hij me intens nam.

Dylan
Als we in het kasteel kwamen haalde ik mijn schouders op. 'Mijn verhaal liep slecht af. Als je bij elkaar kunt zijn zoals dat voorheen met Rose kon, dan is liefde het beste wat er is.' zei ik en keek op als ik Jace zijn stem hoorde. Ik vond het nog altijd niets dat die twee elkaar zo goed lagen. Ik zuchtte kort en keek naar de twee. 'Probeer mijn gerenoveerde keuken niet af te breken met dat orkest van jullie.' zei ik enkel en liep naar mijn kantoor waar een fles bourbon zat te wachten. Ik had al een paar dagen geen seks meer gehad en had mijn slaven niet meer echt gecommandeerd. Nu ik hier weer terug was voelde ik me daar nooit meer voor in de stemming. Te veel herinneringen aan Rose. Dan heb je ook nog Maddie hier over de vloer.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2018 10:47 PM

Maddie
“Hij begint altijd over zijn Rose” zei ik tegen Dalia de keukenmeid “wat nou hij kijkt verliefd naar me als ik speel.” Zei ik met een belachelijk glimlachje.” Ik blijf het je maar zeggen Maddie Dylan is in geen jaren zo aardig tegen ons geweest.. je moet iets gedaan met hem hebben” ik beet op mijn onderlip “nee hoor ik heb niks gedaan hij is nog steeds verliefd op zijn rose.” Zei ik simpelweg terwijl ik er vandoor ging naar de woonkamer waar ik gister nog gespeeld had voor het personeel Dylan deed nog steeds niet mee. Ik nam diep adem en zetten een plaat op waarna ik Jace binnen zag komen.” Ben ik uitgenodigd voor een dans?” Vroeg hij met een buiging terwijl hij mijn hand al snel vast nam “Madde je bent nog mooier dan alles hier.” Hij draaide me in een pirouette tegen zich aan en keek in mijn ogen.” Ik snap waarom Dylan zo zacht word tegen ons je hebt iets engelachtigs.” Zei hij zacht ik verstikte bijna maar besefte dat het maar een synoniem is voor lief en aardig.” Dat zal wel” zei ik terwijl ik in zijn ogen keek en hij zijn lippen dichter naar de mijne wilde brengen. Ik was zo verstikt in de gedachtes dat hij misschien wist wat ik was dat ik bijna mijn eerste kus zou weggeven aan een ridder.

Roan
Hijgend liet ik me naast haar neerzakken terwijl ik haar lichaam al snel naar me toe trok en mijn handen haar borsten vastnamen.” Wauw kan je stoppen met zo goed zijn in bed” zei ik tegen haar. Terwijl ik mijn lippen in haar nek plaatste “je billen zullen vast wel branden na al dr gepets.. en je tem wat schorder dan normaal door het uitkreunen van mijn naam.” Zei ik zacht in haar oor “het wind me op om met je te spelen zusje.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 11:01 PM

Dylan
Ik had me een drankje ingeschonken die ik snel opdronk en weer vulde. Na wat zaken op orde te hebben gemaakt liep ik met mijn glas mijn kantoor weer uit richting de eetzaal. Als ik langs de woonkamer kom en naar binnen keek bleef ik abrupt stilstaan. Ik zag Maddie met Jace en beet mijn kaken samen. Met mijn glas in mijn hand leunde ik tegen de deurpost terwijl ik naar de twee keek. Als ik zag dat hij haar wou zoenen kuchte ik en nam ik een slokje van mijn bourbon terwijl ik genoot van zijn geschrokken gezicht. 'Ik neem aan dat jij ergens anders harder nodig bent dan hier te staan lanterfanten, Jace.'zei ik tegen hem en keek kort naar Maddie. 'Het spijt me mijn heer. Ik ga meteen aan de slag.' zei hij met een onzekere stem en verliet de kamer na nog een keer naar Maddie te hebben gekeken. 'Volgens mij vermaak jij je wel hier in mijn kasteel.' zei ik en dronk nog een nipje van mijn glas.

Hailey
Ik hijgde en grijnsde van oor tot oor. 'Ik kan er niks aan doen. Het is een gave.'zei ik lachend en draaide me naar hem om. Mijn bovenste been legde ik over zijn benen heen. 'Wat ga je nu doen aan Maria? Je kunt haar er toch niet mee laten weg komen dat ze een kind baart van jou adviseur? Als ik jou was zou ik haar helemaal kapot maken. Net als dat nagebroed van haar.'zei ik terwijl mijn duivelse ik haar helemaal kapot wou hebben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2018 11:26 PM

Roan
“Dat kan ik niet maken..” zei ik tegen haar. Terwijl ik rechter ging zitten “het is mijn neef zijn kind dus hij beslist wat hij doet ermee.” Ik keek haar eventjes aan en liet mijn hand langs haar wang glijden “mis je Maddie niet?” Vroeg ik voor de zekerheid aangezien het haar vriendin was. Soms kreeg ik het gevoel dat ik iets te bezitterig werd over Hailey.

Maddie
Als Dyla het stopt tussen ons 2 kijk ik Jace na.” Gegarandeerd” zei ik tegen hem terwijl ik dichter op hem afliep “wat moet ik anders doen jou zien weg kwijnen aan je liefdesverdriet?” Vroeg ik hem terwijl ik recht in zijn ogen keek.” Een mooie vrouw houd zich zelf wel bezig” zei ik bekwaam. Terwijl ik me omdraaide en de plaat mijn lievelings nummer draaide waar je een wilde tango op moest doen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2018 11:50 PM

Dylan
Ik keek naar Maddie. 'Ik kwijn niet weg in mijn liefdesverdriet. Deze plek heeft gewoon teveel herinneringen.'zei ik tegen haar en hoorde het lied afspelen. Ik glimlachte zwakjes. Ik nam haar hand vast en trok haar in een draai tegen me aan. 'Laat me je leiden.' zei ik en begon de tango met haar te dansen. Al snel merkte ik dat dit ook een van haar kwaliteiten was. We waren best gelijk qua interesses had ik gemerkt. Ik bleef met mijn ogen in de hare gehaakt tijdens de hele dans.

Hailey
'Hij heeft je ook verraden, doet je dat dan niks?' vroeg ik hem. 'Ik had hem allang aan zijn handen met schroeven gehangen.' zei ik schouder ophalend. Als hij over Maddie begon keek ik even bedenkelijk. Natuurlijk miste ik haar. 'Ik mis wel meer. We kunnen blijkbaar niet alles hebben.' zei ik en kwam overeind. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2018 07:14 AM

Maddie
Als hij me lijd en hij soepel beweegt volg ik zijn pas bij het einde van het liedje stopte we precies op de maat. Hij keek recht in mijn ogen dat het bijna eng werd ik probeerde geen gevoelens te ontwikkelen voor deze man en keek direct weg. Mijn handen lieten de zijne los terwijl ik diep adem nam “je pas is sneller dan die van Jace.” Zei ik met een glimlach “alleen niet snel genoeg om mij bij te houden.” Ik liep naar de platenspeler en voelde mijn hart sneller kloppen dan normaal.. alle tekens die hij had benoemd kreeg ik last van.

Roan
Als ze fully haar Duivelkant laat zien barst ik in lachen uit. Ik schudde mijn hoofd “ik hield niet van Maria.. en dat wist ze daarom liet ik haar vrijuit rond neuken.” Zei ik tegen Hailey terwijl ik een joint begon te draaien na de goeie seks kon ik het wel gebruiken.” Ik heb sympathie voor die dingen aangezien ik half mens ben” zei ik terwijl ik vervolgens mijn joint dicht likte “mijn vader haten dat altijd mijn moeder niet ze was er trots op.. grappig als je beseft dat je vader de half mens is en je moeder de duivel.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 10:25 AM

Hailey
'Dat is omdat je vader zichzelf haatte. Dat hij een half mens was natuurlijk. Hij haat het deel van jou wat hem daaraan herinnert.' zei ik en trok mijn lingerie aan. 'Je bent ook wel te soft af en toe, maar dat is alleen zo in het perspectief van duivels, denk ik.'zei ik en zuchtte even. 'Het volk houdt blijkbaar van soft.' zei ik en beet op mijn lip. Ik haalde een hand door mijn "Ik ben net goed genomen" haar en draaide me naar hem om. 'Ik herken me wel in jou vader. Al haat hij mij tot op het bot.'

Dylan
Ik bleef even staren in haar ogen. Wegkijken leek onmogelijk. Als zij het oogcontact uiteindelijk verbreekt word ik lichtelijk wakkergeschud. Ik liep achter haar aan en bleef een paar centimeters van haar verwijderd. 'Ik ben een beetje uit vorm.' zei ik zacht. 'Op tango gebied dan.' voegde ik nog snel toe. Ik aarzelde maar deed toch weer een paar stappen weg van haar. Ik kon voor haar geen gevoelens gaan ontwikkelen. Al betwijfelde ik dat ze er niet al zaten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum