ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/05/2018 11:29 AM

Maddie
Ik grinnikte en keek Dylan aan “danste je veel vroeger met je verloofde?” Vroeg ik terwijl ik mezelf wat whiskey inschonk. En in zijn ogen keek.

Roan
“Dat zal het vast wel zijn” zei ik met een zuchtje “vraag je niet soms af waarom we geboren zijn in een familie als dit?” Vroeg ik terwijl ik naar haar keek en een hijs nam van mijn joint.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 11:39 AM

Hailey
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik draag officieel niet eens de naam. Ik heb nooit in deze familie gehoort.' zei ik tegen hem en nam zijn joint over als hij een hijs had genomen. Ik nam zelf ook een diepe hijs en beet op mijn lip. 'Ik heb er ook nooit perse bij willen horen. Ik wou de familie vernietigen uit wraak op mijn verwaarlozing.' zei ik en staarde even naar het plafond. 'Mama heeft me nog altijd niet opgezocht. Als ik dood was geweest, had ze het niet eens geweten.' zei ik.

Dylan
Ik glimlachte en knikte. Het glas wat ik op de rand van de haard had gezet nam ik weer vast en ik dronk het leeg. 'Maar genoeg over haar.' zei ik en ging op de vernieuwde bank zitten. 'Waarom heb je bij Hailey gezeten. Je bent... heel anders dan haar lijkt me. Er zit in jou meer diepgang.'zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2018 10:11 PM

Maddie

als hij vraagt waarom ik bij Hailey heb gezeten bijt ik op mijn onderlip." Er is meer diepte gang in mij omdat.." maar voor ik het wist werd ik onderbroken." Heer Lincoln er zijn heksen voor u" zei Jace dramatisch maar voor we het wisten liepen 3 heksen het kasteel binnen."hesmantos Devisuim" een jonge vrouw stak haar hand uit waarna Dylan schreeuwend op de vloer belanden " jij hebt iets wat ik wil hebben het is een wapen." Als ze dat zegt ging ik direct voor Dylan staan mijn ogen kleurde blauw "volgens mij ben je opzoek naar mij" ik spreiden mijn engelen vleugels "laat hem gaan en ik kom met jullie mee." Zei ik  terwijl ze glimlachteb"Aphordite onze koningin." Ze boog voor me "u vader is opzoek naar u." Als ze mijn echte naam zegt bijt ik mijn kaken opelkaar ik draaide me om naar Dylan "kom niet achter me aan." Zei ik tegen hem "en zorg goed voor het personeel." Zei ik ,et een glimlach waarna ik de heksen achterna liep. Ik was met Hailey gebleven omdat ik haar als familie zag.. en ik wilde niet zoals mijn vader zijn. Mijn moeder heeft hem al jaren ontlopen dat ze  me zelfs in een weeshuis moest plaatsen en me een andere naam moest geven. En nu had hij me gevonden open en bloot. 

Roan

"Ze heeft alles geprobeerd tot aan haar dood.. alleen mijn vader was een narcist." Zei ik "hij haten het feit dat je de dochter bent vanmijn oom." Zei ik ik trok haar aan haar heupen terug op bed "maar ik ben alsnog tevreden met je zus of nicht boeit me niet.. ik wil jou alleen" zei ik terwijl mijn handen langs haar borsten gleden en ze zacht kneden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 10:31 PM

Hailey
Ik grijnsde en beet op mijn lip. 'Je krijgt ook geen genoeg van mij.' zei ik en draaide me naar hem om. Mijn lippen vonden die van hem. Ik haalde een hand door zijn warrige haar en grijnsde tegen zijn lippen. Elke aanraking van hem gaf me kippenvel. Ik had nooit gedacht dat ik hier zo met hem zou belanden.

Dylan
Ze wou me net antwoord geven als ik de deuren achter me hoorde open vliegen. Jace half in paniek kwam binnen. Ik haalde diep adem en keek naar de drie bekende dames die binnen kwamen, maar voor ik wat kon zeggen ging er een intense pijn door me heen. Ik schudde mijn hoofd en probeerde me door de pijn heen te bijten. 'Maddie, nee!' riep ik moeizaam en zag haar witte vleugels. Dat was haar geheim? Ze was een engel. Zodra ze de kamer hadden verlaten viel de pijn weg. Met moeite kwam ik overeind en liep achter ze aan. Nog voor ze de deur uit konden lopen channelde ik mijn innerlijke warlock en liet de deuren dichtvallen. 'Ik mag dan wel een half bloedje zijn Celia, maar ik heb nog wel wat magie achter de hand. Je kan me pijn doen wat je wilt maar Maddie neem je niet mee.' zei ik tegen haar. 'Ingardia vistatom Igone.' sprak ik uit waardoor er een seal over het kasteel viel. 'Je komt hier niet meer weg tot je Maddie besluit hier te laten en opdonderd met die sekreten van je.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2018 10:45 PM

Roan

Ik zat in mijn kantoor wat papierwerk te doen en besefte dat ik Dylan miste. Ik schudde het van me af en ging verder met noteren. Zonder Dylan voelde ik me somber en zwak ookal had ik Hailey.. ik maakte nu besluiteloze keuzes. Ik kwam overeind en liep mijn kantoor uit richting de vergaderzaal waar Max me stond op te wachten.” Wie is dat nieuwe meisje van welke huize komt ze?” Vroeg Max nieuwsgierig over Hailey “Deverox” zei ik “ze is 1 van mijn maîtresses.. zins ik Maria weg heb moeten doen kan ik maar beter mijn pik in iets loyaals zetten.” Ik glimlachte speels naar Hailey en dacht dat Max de hint wel begreep.” Zo zo de oude Roan d weer terug.. “ Zei hij lachend.

Maddie
Als Dylan dat doet draai ik me om “ben je gek geworden?” Zei ik met tranen in mijn ogen “ik hoor hier niet thuis Dylan.” Zei ik tegen hem “ik ben niet je Rose.” Als Celia haar krachten meer op hem uitlaat voel ik ren steek van boosheid door me heen gaan. Ik hief mijn hand op waardoor ze met een windkracht van 10 tegen de muur werden geblazen.” Als je nog 1 ding of spreuk op hem zet zorg ik ervoor dat ik je laat lijden zodra ik mijn vader uitgeschakeld heb.” Zei ik giftig terwijl ik dat niet had moeten doen ik voelde mijn kracht weg ebben en viel neer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/05/2018 10:54 PM

Dylan
Als ze dat zegt wou ik reageren maar alweer een pijnlijke maar korte steek door mijn lichaam. Wanneer ik weer vooruit kon kijken zag ik Maddie op de grond liggen. Ik rende naar haar toe, knielde bij haar neer en nam haar in mijn armen. 'Je bent niet mijn Rose. Je bent mijn Maddie.'zei ik tegen haar en veegde wat haar uit haar gezicht. Ik keek naar Celia die met haar twee teven weer opstonden en door kregen dat Maddie out of practice was. Met Maddie in mijn armen kwam ik overeind en rende ik op vampier snelheid naar de kelder. Jace had zich stiekem een weg naar ons gevonden. 'Ik wil al het vampier personeel boven hebben om ze aan te vallen. En niet stoppen tot ze dood zijn. Ik kom jullie zometeen versterken.' zei ik tegen hem en hij knikte en ging naar boven. Ik keerde me terug naar Maddie.

Hailey
Ik liep de vergaderzaal in en hoorde wat hij vertelde aan Max. 'Niet zo zeker zijn dat ik loyaal ben, Roan. Misschien heb ik allang geneukt met dat tuig in je keuken. Of de jongen die je zwembad schoonmaakt.'zei ik met een grijnsje. Natuurlijk deed ik dat niet. Ik schonk voor ons 3 glazen whiskey in en schoof 2 over de tafel naar de heren toe.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/06/2018 11:07 AM

Roan
Als ze det zegt bijt ik mijn kaken opgelkaar “waag dat maar niet... want dan haal e echt de duivel uit mij.” Zei ik met een valse grijns terwijl ik een slok nam van de whiskey Max glimlachte en nam ook een slok.” Ik maak me zorgen om mijn neef” zei ik geloof het of niet ik had een sensor voordat als mijn neef in gevaar liep. Ik wilde zelfs dan een vliegtuig pakken en naar hem heen gaan. Dat was hoe sterk de band tussen ons was.” Dylan red zich zelf wel.. heeft hij altijd al gedaan” zei Max ik krabde door mijn hare en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 02:46 PM

Hailey
Ik grijnsde en ging op de tafel zitten. Ik nam een slokje van de Whiskey en hield mijn oog op Max. Ik vertrouwde hem voor geen meter. 'Misschien moet je het hem gewoon vragen.'zei ik tegen hem en haalde mijn schouders op. 'Als hij je nog wilt spreken uiteraard, na hoe je hem eruit hebt gegooid hier.'zei ik en dronk nog een slokje van mijn glas.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/06/2018 04:34 PM

Roan
Ik nam diep adem “mij spreken wilt hij zeker niet.” Vooral als hij e achter zou komen dat ik gevoelens voor Haley had. Mijn familie keek naar me op mijn keuzes had daarbij veel invloed. En vooral wie mijn lieveling is ik nam diep adem “ik ga hem bellen.” Ik verliet de troonzaal richting mijn kantoor zonder Dylan stelde ik hier niks voor.

Max

Ik keek Roan na en richtte me toen op Hailey.” Dus neuk je ook andere behalve Roan?” Vroeg ik terwijl ik wel geïnteresseerd in haar was.

Maddie
Ik kwam langzaam bij terwijl ik in een hemelbed lag. Het huis rook naar extreem veel bloed als Dylan zie in de deuropening. Kijk ik hem met grote ogen aan maar ik was blij om hem te zien. Ik kwam overeind en liep op hem af.” Waarom liet je me niet aan?” Vroeg ik toen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2018 05:00 PM

Dylan
Als ze bij komt ga ik iets rechter staan. Het was een lang moeilijk gevecht geweest, maar Celia en haar 2 heksenvrienden waren dood. De heksen haten mij sowieso al dus nog meer haat kan er wel bij. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'Zoals ik al zei. Je bent niet mijn Rose. Je bent mijn Maddie. Ik kan jou toch niet zomaar laten gaan? Al helemaal niet met hen.' zei ik en streelde wat haar uit haar gezicht. 'Telefoon voor u heer Lincoln.' zei Jace die binnen kwam. Ik zuchtte en nam de telefoon aan. 'Blijf bij haar.'zei ik terwijl ik de gang op liep. 'Dylan Lincoln.'antwoordde ik, al had ik geen idee wie mij nou zou moeten bellen.

Hailey
Ik knikte en keek Roan na. Ik dronk mijn glas leeg en keek op naar Max als hij me dat vraagt. 'In iedergeval niet met jou Max. Ik vertrouw jou voor geen ene meter.' zei ik tegen hem en zette het glas naast me op de tafel neer. Ik wiebelde kort met mijn benen die in de lucht zwierde omdat de tafel hoog zat.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum