ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 56 | 57 | 58 | 59 | 60 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/06/2018 07:10 PMMaddie
“Omdat ik vrede wil tussen beide.” Zei ik “maar ik heb geen duivel in gedachten hoor” zei ik zenuwachtig.” Ik ben nog zoekende” verklaarde ik toen terwijl ik overeind kwam. Ik keek hem aan als hij zegt dat hij me niet laat gaan “als ik hier blijf vind ik nooit mijn duivel.”
Roan
“Vooruit” zei ik toen maar omdat ze zo gretig voor mijn Dick was. Ik zette mijn tanden in haar nek en onsealde mijn Lincoln teken in haar nek waardoor ze haar lachten terug kreeg.
from LostSouls on 11/06/2018 07:15 PMHailey
Ik grijnsde breed en kreunde zacht als ik zijn tanden in mijn nek voelde. Ik voelde de kracht terug in me stromen en grijnsde breed. Als hij zijn tanden uit mijn nek had gehaald drukte ik mijn lippen tegen de zijne om mijn eigen bloed te proeven. 'Ik smaak zoet.'zei ik met een grijnsje en kwam overeind. Ik begon langzaam mijn blouse te ontknopen en liet dat vervolgens op de grond vallen. Zelf ging ik op mijn knieën en trok zijn broek en boxer naar beneden. 'Je verwent mij al de hele week, laat me jou nu verwennen.' zei ik met een grote grijns en nam zijn vriend in mijn handen. Eerst trok ik hem zachtjes af om vervolgens mijn mond te gebruiken.
Dylan
'We blijven niet hier. We kunnen terug komen naar Roan. Als we daar zijn kan ik zorgen dat er geschikte duivels langs komen die je kunnen leren kennen.'zei ik tegen haar en glimlachte. 'Tenzij je hier wilt blijven. Dan laat ik ze hier komen.'zei ik tegen haar en leunde wat achterover. 'Your choice.'
from walkingdead on 11/06/2018 07:23 PMMaddie
Als hij dat zegt voel ik mijn hart in tweeen breken.” Nee nee dat hoeft niet” zei ik met een glimlach “mijn tijd komt wel.” Ik keek even om me heen en raakte van streek diep van binnen “ik denk dat ik wel een oogje heb op Jace.” Zei ik terwijl ik richting de deur liep “ik kan hem beter maar opzoeken zodat hij weet dat ik in orde ben.” Ik maakte een buiging “bedankt dat je me gered hebt heer Lincoln.”
Roan
Als ze me pijpt neem ik haar haren vast “godverdomme pijpen is 1 ding waar ik gevoelig voor ben.” Vooral haar volle lippen die over mijn schaft schoven.” Dit is de 2e keer dat ik je ga neuken vandaag... en ik denk hierna dat je goed gaat slapen” zei ik grommend terwijl ik geen genoeg van haar kon krijgen.
from LostSouls on 11/06/2018 07:39 PMDylan
Als ze over Jace begint schud ik meteen mijn hoofd. 'Jace is geen goede match voor jou.'zei ik tegen haar. Als ik iets niet wou was dat ze samen kwam met iemand die ik elke dag moest zien. Ik wou haar überhaupt niet helpen aan een duivel of ook maar iemand die haar van me af kon pakken.
Hailey
Ik zoog een beetje terwijl ik op en neer ging met mijn hoofd. Ik wist wel wat ik deed. Vervolgens verwende ik het topje van zijn vriend en liet ik mijn handen met zijn klokkenspel spelen. Mijn hele tong gleed met het punje over de schaft naar beneden en weer terug naar boven waar ik weer zijn mannelijke vlees naar binnen werkte.
from walkingdead on 11/06/2018 07:56 PMMaddie
“Jij wilt me gewoon niet zien met Jace” zei ik toen opmerkelijk “je hebt bijna al zijn kansen verpest.” Zei ik tegen hem “en oja ik ben niet je Maddie zolang ik niks met je heb.” Zei ik weer als de Maddie die geen interesse in hem had.” Ik ben zegmaar niks van je behalve een wapen dat je bezit” net alsof hij mijn hart had gebroken en dat had hij ook. Ik liep van hem weg en ging Jace opzoeken.
Roan
Als ze het onwerkelijke doet springt mijn duivel naar buiten. Ik trok haar omhoog en schoof mijn spullen van mijn bureau zo de grond op. Ik zette haar neer en spreiden haar benen mijn gedachtes alleen maar op lust. Ik trok mijn lul recht en duwde die zo bij haar naar binnen “jij bent zo ongelofelijk geil ik had eerder je duivel moeten releasen.” Zei ik grommend terwijl ik begon te soten.
from LostSouls on 11/06/2018 08:08 PMDylan
Ik beet mijn kaken op elkaar. Als ze mijn kamer uit was pakte ik mijn glas en gooide dat boos kapot tegen de muur. Ik zuchtte en plofte achteruit in mijn stoel. Na een tijdje kwam ik weer overeind. Dan ging ik het eruit spelen. Ik liep naar de bovenste verdieping van mijn kasteel waar ik de muziekkamer had. Ik nam daar de chello. Het enigste wat ik kon bespelen waren de Chello en de piano. Ik stemde de chello eerst en begon toen met het spelen van het Cello Concerto III : Cantilena van Witold Lutoslawski. Een spannend achtervolgend snel stuk wat goed is om agressie eruit te spelen.
Hailey
Voor ik het wist lag ik met mijn rug op zijn houten bureau. Ik voelde hem snel binnen dringen en kreunde terwijl ik mijn armen boven mijn hoofd legde en daarmee de rand van het bureau vast greep. Mijn rug holde terwijl ik genoot van de stoten die ik in me voelde. 'Fuck Roan, je neukt me diep.' kreunde ik uit van genot en voelde mijn ademhaling 10 keer harder gaan net als mijn hartslag. Mijn benen sloeg ik om zijn midden.
from walkingdead on 11/06/2018 08:21 PM2 weken later
Maddie
Zuchtend stonden ik en Jace te wachten op Dylan. Die op staatsbezoek was bij Roan ik keek om me heen en zag Hailey niet. Die was zeker gehersenspoeld ofzo door haar broer. Ik vroeg me af hoe het met Noah ging en de rest. De verhouding tussen mij en Dylan was zo verwarrend ik had het met iedereen geprobeerd die een duivel is. Maar hij verpesten steeds mijn kansen wat wilde hij nou van me?
Roan
“Welkom terug neef” zei ik grijnzend “Dylan” zei Max geïrriteerd. Terwijl Hailey tussen al mijn andere hofdames stond. Ik had het eindelijk naar me zin in het kasteel ik had een goed lijf dat ik mocht neuken wanneer ik wilde.” Hoe is het met onze engel” zei ik opmerkelijk terwijl mijn blik richting Haley ging die hier van af moest weten.
from LostSouls on 11/06/2018 08:48 PMDylan
Ik keek naar Roan als ik binnen kwam en zuchtte als ik Max naast hem zie staan. 'Dankjewel.' zei ik en keek kort naar Max alsof hij een stuk afval was. 'Indringer.' zei ik ongeïnteresseerd en zette mijn gesprek voort met Roan. 'Prima, ik vertel je strakjes alles. Onder 4 ogen.'zei ik. In ieder geval niet met Max erbij want die hond vertrouwde ik niet. Ik keek naar Hailey. Ze zag er prachtig uit. Een zwakke glimlach kwam ervan af, maar snel richtte ik me weer op Roan. 'Ze is al in de vergaderzaal met Jace.' zei ik.
Hailey
Ik keek op als Dylan naar binnen kwam en glimlachte. Aha. Mijn andere lange verloren broertje. Ik zuchtte kort even en hoorde van hem waar Maddie aan het wachten was. 'Excuseer mij.' zei ik tegen de andere hofdames en liep snel weg naar de vergaderzaal. Als ik daar Maddie zie rende ik op haar af en sloeg ik mijn armen om haar heen. 'Jezus Maddie, ik heb je gemist. Heeft ie je aangeraakt?' vroeg ik meteen en bekeek haar, maar ze leek in orde.
from walkingdead on 11/06/2018 09:01 PMMaddie
Als Hailey me omhelst kijk ik haar straight aan “nee hij heeft me niet aangeraakt.” Zei ik terwijl ik me verraden voelde maar ik het zo min mogelijk liet zien.” Hoe is het met je grootste vijand?” Vroeg ik toen terwijl ik de man die ik voor haar neergeschoten had nooit onder oen zou komen.
Roan
“Ze doet niks kwaad dus ik zal er snel uithuwelijken als ik jou was.” Zei ik tegen Dylan “tenslotte zijn er genoeg duivels die zich wel aangetrokken zullen voelen tot haar zodra ze mijn eed krijgen.” Zei ik wetende dat het volk engelen haten. De blik van Dylan naar Hailey irriteerde me dus ik nam aan dat Maddie van het lijstje viel.
from LostSouls on 11/06/2018 09:08 PMDylan
'Ze heeft genoeg duivels gehad.' zei ik en zuchtte. 'Ik vertrouw niemand met haar.' Ik legde mijn hand op Roan zijn schouder om hem mee weg te leiden uit deze openbare hal en nog belangrijker, weg van Max. Ik beet op mijn lip. 'Waarom is Hailey een van je hofdames? Ze had onder in de kelder moeten zitten, bij het andere uitschot.' zei ik hem en vertrouwde Hailey bijna net zo min als Max.
Hailey
Als ze een beetje koeltjes doet fronste ik. 'Roan zit om mijn vinger gewonden.' zei ik met een glimlachje. 'Totdat ik weet hoe ik verder moet is hij een leuke bezigheid.'zei ik schouder ophalend. 'En wie heb jij meegenomen?' vroeg ik terwijl ik naar de jongen naast haar keek. Zo te zien een wachter die mee met haar en Dylan is gekomen.