ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 57 | 58 | 59 | 60 | 61 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/06/2018 09:14 PMMaddie
“iel” zei ik “en Noah dan?” Vroeg ik terwijl Jace een beetje verveelt keek we hadden ruzie namelijk.” Hij mag zijn mond niet open doen van Dylan” zei ik “ze weten dat ik een engel ben.” Zei ik vevolgens.
Roan
“Omdat niemand weet dat ze een Lincoln is.” Zei ik simpel als hij zegt dat geen enkele duivel te vertrouwen is met Maddie. Krijg ik twijfels “dat wilt dus zeggen dat je om haar geeft” zei ik tegen hem en gaf hem een duwtje.
from LostSouls on 11/06/2018 09:21 PMHailey
'Noah?' vroeg ik fronsend. 'Noah is toch gevlucht die avond? Ik heb niets meer van hem gehoord.'zei ik tegen haar en dacht na over die avond, maar ik had hem helemaal niet meer gezien nadat ik hem had gestuurd om Maddie te zoeken. Ik beet op mijn lip. Als ze me verteld dat ze weten dat ze een engel is keek ik haar geschokt aan. 'Hoe in hells naam weten ze dat?' vroeg ik haar. Het was een onderdeel van mijn plan om Maddie haar Engel kant sterker te maken. Zo kon zij iedereen manipuleren met haar goedheid om zich tegen de Lincolns te keren en hen te vernietigen. Zo kon ik op de troon zitten. Dit plan viel al in het water, maar Dit was niet de enige reden waarom. Mijn gevoelens voor Roan waren ook niet helemaal onder controle.
Dylan
Ik zuchtte. 'Dat zeg ik toch niet. Ik vertrouw gewoon niemand met zo een sterk wapen in hun handen.'zei ik tegen hem. Al wist hij waarschijnlijk wel dat ik loog. Ik was heel veel om Maddie gaan geven, maar dat hield ik voor me. Al zeker omdat het niet wederzijds leek te zijn en omdat het gewoonweg niet zou kunnen.
from walkingdead on 11/06/2018 09:43 PMMaddie
Ik keek naar de grond “omdat ik me niet kon inhouden we werden aangevallen.” Zei ik tegen haar “maar ik denk dat ik de lincolns niet meer wil vernietigen.” Zei ik tegen haar “ik mag Dylan wel eigenlijk.. en jij zeker ook die broer van je” zei ik tegen haar want het feit datt ze zo een kort rokje hier droeg gaf me al genoeg hints.
Roan
“Ik vraag me af of hoe ze zich zou voelen om als wapen gezien te worden.” Zei ik tegen hem “ga haar niet te veel in de weg staan.. het is beter dat ze aan onze kant staat en trouwt.. ik kan er ook gewoon uithuwelijken aan Max.” Zei ik met een knipoog tegen hem “laat me weten als je gevoelens voor haar niet wederzijds zijn.” Zei ik met een knipoog terwijl ik hem beter kende dan iedereen zo was hij ook bij Rose geweest. Toen we nog op night academie zaten hij kon zijn gedachtes niet van haar afhouden.. steeds maar zeggen dat hij geen toekomst in haar zag. Dat waren nog is goeie tijden.
from LostSouls on 11/06/2018 09:58 PMHailey
Ik zuchtte en keek naar haar. 'Eigenlijk niet nee. Ik wil nog steeds de macht, maar ik wil niet mijn familie daarvoor omleggen.' zei ik en zuchtte. 'Ik weet het zelf ook even niet meer wat nu de bedoeling is.'zei ik en glimlachte naar haar. 'Ik ben blij dat je oké bent.' zei ik tegen haar. Zij voelde pas echt als mijn familie. Ik voelde me totaal geen Lincoln.
Dylan
Ik gaf hem een stomp tegen zijn arm. 'Max krijgt helemaal niks.'zei ik met een lachje. Als hij me door had zuchtte ik even. 'Ze zijn niet wederzijds. Ik zou bijna zeker zijn dat ze me weer haat.' zei ik en keek even kort naar de grond. We hadden zoveel gemeen en ik was echt om haar gaan geven. Ik wou haar niet met een ander zien.
from walkingdead on 11/06/2018 10:55 PMMaddie
Als ze zegt mijn familie neem ik diep adem.” Ik red me wel” zei ik terwijl ik Dylan aan zag komen lopen. Ik wilde alweer terug naar het kasteel ik had genoeg van hier.
Roan
Ik liep met Dylan mee en zag Ailey en Maddie “miss Martyr,Jace” zei ik terwijl ik naar Hailey keek. Jace boog voor me terwijl ik Dylan een handdruk gaf “blijf je hier of ga je terug?” Vroeg ik.
from LostSouls on 11/06/2018 11:01 PMHailey
Ik voelde afstand tussen ons en eigenlijk stond die me niet aan. Ik fronste even en keek op als ik Roan hoorde die met Dylan de zaal binnen kwam. Ik ging zuchtend in een stoel zitten en staarde denkend voor me uit.
Dylan
Als ik Maddie zie kon ik een lichte glimlach niet onderdrukken. Dat is wat ze met me doet. Die kop van Jace ernaast laat hem echter wel meteen verdwijnen. Als Roan me vraagt of ik blijf dacht ik even na. 'Ik blijf in iedergeval nog een paar dagen. Ik neem dan de beslissing.' zei ik tegen hem en keek naar Maddie. Volgens mij was er iets gaande tussen haar en Hailey aan het gezicht van Hailey te zien.
from walkingdead on 11/06/2018 11:07 PMRoan
“Je bent zo goed als welkom” zei ik terwijl ik Hailey zag weglopen. Ik nam diep adem “ik ga dan even met miss Lincoln praten.” Zei ik met een glimlach terwijl ik ze achterliet in de gang. Ik gong tegenover Hailey zitten en zag dat ze ergens mee zat “gaat het?” Vroeg ik zacht.
Maddie
Als ik Dylan zie glimlach ik instant maar als hij zegt dat we hier langer moeten blijven. Vertrekt mijn glimlach “waarom hier blijeven?” Vroeg ik mompelend aan hem.
from LostSouls on 11/06/2018 11:30 PMHailey
Ik keek op als Roan bij me kwam zitten. 'Ja.' zei ik en glimlachte zwakjes. 'Ben je blij dat Dylan er is?' vroeg ikom van onderwerp te veranderen. Ik had geen zin om met hem over Maddie te praten. Al helemaal niet als ik dan uit frustratie zou verklappen dat ik wist wat ze was. Niemand kon dat hier weten.
Dylan
Ik zuchtte even. 'Wees blij. You can play Catch up with my dear sister.'zei ik tegen haar. 'Misschien heb je hier meer geluk een of andere duivel te vinden.' zei ik en keek naar Jace die zijn gezicht een klein beetje vertrok. 'Heb jij niks anders te doen?' vroeg ik Jace en ik zag hem buigen en vertrekken zonder een woord te wisselen met Maddie. 'Wat heb je hem gedaan dat hij zo chagrijnig kijkt?' vroeg ik haar en schonk een glas Whiskey in.
from walkingdead on 11/07/2018 05:03 PMMaddie
Ik schudden mijn hoofd “hij is chagrijnig omdat ik mijn ware gevoelens heb blootgesteld aan hem.” Zei ik zacht “ik vind hier echt geen prins Charming hoor” zei ik mompelend ik raakte geïrriteerd van hier. Omdat ik hier niet kon genieten van Dylan zijn bijzijn hoer waren al zijn maîtresses te vinden. Ik nam diep adem “het liefst ben ik snel terug bij het personeel.” Ik miste Hailey niet omdat dit niet de Hailey is die ik ken,, waarom zou ze naar bed gaan met Roan als ze Noah had.
Roan
“Ik ben blij dat hij er is nu kan ik alles een beetje voor ogen zien.” Zei ik tegen haar “ik wil je wel alavast zeggen.. Dylan is offlimits als hij iets probeert ga er niet op in” zei ik tegen haar terwijl ik jaloers ofzo was.” Je kent de gezegde om oorlog te starten met 1 van de Lincoln jongens neuk er 2” ik kwam overeind.. op night academie had ik die isseus gehad met Dylan.. om Rose alleen ik was de gene die haar neukte toen het uit ging tussen hun.
from LostSouls on 11/07/2018 05:21 PMDylan
Ik zuchtte. 'We zien wel. Je hebt terug in Moskou bijna iedereen al gehad hoor.'zei ik tegen haar. Ik was ook degene die ze bijna allemaal had weggejaagd. Ik wou Maddie voor mezelf hebben. Ik nam een slokje van de whiskey. 'Als Max hier blijft ingesteld op mijn oude positie gaan we terug, maar als ik mijn positie bij Roan terug krijg blijven we.'zei ik tegen haar. Zo simpel was het. Als ik mijn positie niet terug kreeg voelde ik me alsnog verraden.
Hailey
Als hij dat zei fronste ik. 'Ro, we hebben niks. Als ik iemand anders wil neuken is dat mijn zaak.' zei ik tegen hem. Niet dat ik van plan was om iemand anders te neuken. 'Zolang jij je best doet, heb ik geen reden om het ergens anders te zoeken.' zei ik en kwam overeind. Dylan was ook een lekker ding, maar 1 broertje was genoeg. Ik wou niet eindigen zoals mijn moeder. Al zou ik een buiten echtelijk kind wel hebben gehouden. Het is tenslotte mijn kind.