ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/08/2018 07:27 AM

Roan
“Moet ik jou er aan herinneren dat ik en Rose geen familie zijn” zei ik tegen hem als hij zegt dat ik hem af moet maken twijfel ik er niet eens aan. Ik doorboorde mijn hand door zijn borstkast en kneep zijn hart fijn.” Hailey is van mij en ik wil niks horen” zei ik satanische “ik neukte dat tering wijf omdat jij er niet wilde en nu is ze dood.. komt waarschijnlijk omdat je waardeloos bent.” Zei ik fluisterend in zijn oor “je jaloezie nam je ze over dat je niet eens het meisje dat je leuk vind de waarheid kan vertellen.” Terwijl ik het nu over Maddie had ik trok mijn hand terug “ moet ik jou er aan herinneren dat je vader je niet eens wilde en mijn ouders voor je zorgde... En nu heb je het zo ver laten komen dat ik me ga verloven en je prachtige engeltje to make you suffer more.” Hij had geen idee dat Hailey de liefde van mijn leven was bij Maria had ik het niet erg gevonden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 03:34 PM

Dylan
Ik kermde zacht van de pijn die het deed. Zijn grip op mijn hart was stevig en het zou denk ik ook niet veel meer kracht meer nodig hebben om het te verpulveren. 'Ik wist wel dat je gevoelens voor haar had.' zei ik tegen hem doelend op Hailey. 'Als je dat gewoon duidelijk had uitgesproken had ik haar niet aangeraakt.' Mijn ademhaling werd moeilijker des te langer hij mijn hart vast hield. 'Rose was de liefde van mijn leven. Zij had wel anders gedacht dan dat ik waardeloos was. En je kan makkelijk de woorden van mijn vader herhalen, maar dat maakt je wel een beetje onorgineel, vind je niet?' vroeg ik hem met een klein beetje spottend. 'Geniet van Maddie. Mij wilt ze toch niet.' zei ik en slikte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 04:41 PM

Roan
"Je bent nog zwakker dan ik dacht." Ik liet zijn hart los ik trok mijn hand terug en keek hem aan. Terwijl ik mijn humanity aan zetten "ik vergeef het je maar doe het niet nog een keer." Ik was boos omdat Hailey niet verliefd op me was ik was boos omdat ze iemand anders neukte dan ik." Als Maddie je niet moet dan zet ik wel mijn set." Zei ik tegen hem en dit keer liet ik Hailey gewoon weg aangezien ze geen rekening met mij wilde houden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 04:47 PM

Dylan
Als hij mijn hart los laat hoestte ik van de gulzige lucht inname. 'Als je maar zorgt dat je haar gelukkig maakt.'zei ik tegen hem. Het was doelloos om hem te verbieden met haar te trouwen. Het lukte me misschien bij derest om ze weg te slaan, maar een aanbod als deze zou ze zeker niet afslaan. Ik beet op mijn lip en ging in mijn bureaustoel zitten en keek bedenkelijk naar mijn vingers waar ik mee aan het friemelen was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 05:01 PM

Roan
"Dat zal ik doen" zei ik terwijl ik de kamer verliet zonder genade. Na 3 weken had ik me verloofd aan Maddie met tegen zin. Hailey was misschien wel aanwezig in mijn household maar ik negeerde haar compleet. Ik had alleen oog voor Maddie. Waar ik sterk het gevoel van kreeg dat ze me steeds ontloopte. Ik koos een pak uit en keek naar Dylan "zie ik er niet cgarmant uit?" Vroeg ik grijnzend.

Maddie
ik stond in een jurk naar mezelf te kijken ik was er niet helemaal akkoord mee gegaan om met Roan te gaan trouwen. Maar voor mijn volk was dit de beste keuze want Dylan zag me blijkbaar niet staan en dat had hij zwaar laten merken. Zins hij Hailey neukte en er akkoord mee ging dat ik met zijn neef zou trouwen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 05:11 PM

Hailey
Ik liep over de gangen en keek een kamer naar binnen waar ik Maddie zag staan. Ik liep terug naar de deur en ging in de opening staan. 'Je ziet er mooi uit.' zei ik met een zwak glimlachje. We lagen elkaar op dit moment niet echt goed en waarom wist ik niet eens. Maddie deed gewoon afstandelijk. Ik wou het eigenlijk helemaal niet. Het voelde alsof ik mijn zusje kwijt was geraakt. Mijn echte zusje. 

Dylan
Ik staarde wat voor me uit. Ik was de afgelopen weken heel erg afwezig met mijn gedachte. Maddie zou met mijn neef gaan trouwen. Het deed me zoveel pijn, maar wat moest ik anders? Maddie had een hekel aan me dat wist ik bijna zeker. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als ik zijn vraag hoor. 'Ja, heel charmant.'zei ik ook een beetje afwezig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 05:34 PM

Maddie
Ik liet een maid mijn korset vast trekken en horde Hailey haar opmerking.” Vind je ik lijk wel een dwijl” zei ik mompelend ik bam diep adem en besefte dat ik met de machtigste man van de hell ging trouwen en opnieuw koningin werd. Allemaal leuk maar ik was verliefd op iemand anders Dylan zat nog steeds in mijn hart “hoe zit het tussen jou en Dylan?” Wetende dat ze niet wist dat ik verliefd op hem was

Roan
Ik grijnsde breed en nam diep adem “ik kan niet wachten tot onze honeyman is ze maagd denk je?” Vroeg ik terwijl ik heen en weer liep en me zorgen maakte ik had nog nooit iemand ontmaagd. Ik nam diep adem en keek weer naar Dylan “een 2e vrouw hebben is lastig en vooral als ze je compleet negeerd.” Zei ik zuchtend Maddie was best wel moeilijk om bezig te houden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 06:26 PM

Hailey
Ik gniffelde en liep binnen. 'Het had iets flateuzer gemogen inderdaad, maar dit is wel een traditionele jurk.' zei ik tegen haar en trok haar jurk iets strakker zodat haar rondingen wat meer zouden uitkomen. Als ze naar Dylan vraagt zuchtte ik even. 'Dat was eenmalig, omdat ik boos was op Roan en hij. Hij was gewoon chagrijnig om een of andere reden.' zei ik tegen haar.

Dylan
Ik zuchtte en keek naar Roan. 'Toen ze onder mijn supervisie stond heeft ze niks uitgevreten dus ga maar uit van wel.'zei ik tegen hem. Het liefst wou ik Roan op zijn bek slaan. 'Maak het kenbaar. Misschien kunnen jullie op zijn minst vrienden worden. Maakt dit fake huwelijk misschien wat dragelijker.'zei ik en kwam overeind. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/08/2018 06:36 PM

Roan
“Ik heb echt gevoelens voor haar.” Zei ik tegen hem “al heeft zij ze niet voor mij.” Loog ik terwijl het tijd was voor de bruiloft. Ik wilde snel met haar trouwen dan was ik er vanaf. Zo hoefde ik niet naar Hailey te kijken die niks voor me betekende maar dat was ook weer een leugen.

Maddie
“En dan neuk je broertje en zijn neef?” Vroeg ik droog “dat is de gemeenste streek van het jaar.. natuurlijk verveelt Dylan zich hij is nou überhaupt geen gevoelsmens.” Zei ik een beetje geïrriteerd ik was boos op hem omdat hij mij niet zag staan nu nog steeds niet.. hij gaf me gewoon weg aan Roan alsof ik niks was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2018 07:01 PM

Hailey
Ik fronste. 'Ik ben niemands eigendom, Maddie. Ze hebben beide geen gevoelens voor me, dus waarom zou ik iets fout doen?' vroeg ik haar en sloeg mijn armen over elkaar. 'Dylan is niet gevoelloos. Hij is verkeerd begrepen. Misschien als je eens met hem zou praten zoals jullie blijkbaar deden in Moskou zou je daar achter komen.' zei ik tegen haar. 'En ik zeg dit niet omdat ik Dylan wil. Het is namelijk alles behalve.' zei ik tegen haar. 'Zodra jij getrouwd bent verlaat ik dit kasteel. Ik maak Roan en Dylan openlijk bekend dat ik niks te maken wil hebben met deze familie of de troon.' zei ik tegen haar.

Dylan
Ik slikte en schudde mijn hoofd lichtjes. Het leek wel alsof hij het express deed om me nog meer te laten boeten dat ik ons zusje had genaaid. 'Ik ga de ringen pakken.' zei ik tegen hem en liep de kamer uit naar de mijne waar ik de ringen had neergelegd voor de ceremonie. Ik kon het niet uitstaan dat ik zo dadelijk Roan zag weglopen met het meisje waar ik gruwelijk verliefd op was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum