ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/11/2018 08:52 PM

Maddie
Als ik Dylan zijn stem hoor kom ik de sauna naakt uit “hier ben ik.” Zei ik zwak glimlachend terwijl ik naar hem keek jammer dat hij niet naakt was.

Roan
Als ze mijn badkamer in verdwijnt kom ik haar grijzend achterna.” Ik moet wel uitkijken dat ik je niet paar ongeluk neuk met dat geile lichaam van je” en gaf er vervolgens een pets op har bil.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 08:59 PM

Hailey
Ik grijnsde breed en slaakte een gilletje als hij op mijn bil petst. 'Dat is niet een ongeluk wat ik zou betreuren, meneer Lincoln.' zei ik en zette de douche alvast aan. 'Weet je zeker dat je het überhaupt wel aan kan? Ik heb je gisteren namelijk ook flink toegetakeld.' grijnsde ik ondeugend.

Dylan
Als ze de sauna naar buiten kwam glimlachte ik. Ik bekeek haar prachtige naakte lichaam en liep naar haar toe om haar een zoen te geven. 'Je ziet er prachtig uit.' zei ik en streelde langs haar zij. 'Je had even kunnen wachten tot ik terug kwam. Dan hadden we samen prachtig in die sauna kunnen zitten.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 09:31 PM

Maddie
''Waarom kunnen we gewoon niet nu genieten van de hitte.'' Zei ik sexy terwijl ik zijn jasje al van zijn schouders duwde. Maar me het ineens niet zo handig leek ''ik ben mijn handdoek vergeten.'' Zei ik toen mompelend terwijl ik juist zo een zin had in wat er in zijn broek zat.

Roan
Ik grinnikte ''je had me zeker toegetakeld heb nog steeds een aardige spierpijn in mijn schouder.'' Ze had me zo goed gereden gisteravond en mijn handen bleven maar haar tieten vasthouden onder het seks dat ik denk ik een soort van spier had verrekt. Ik stapte onder de douche en maakte mijn haren nat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 09:35 PM

Hailey
'Arme Roan toch.'zei ik terwijl ik erbij stapte en naar hem keek terwijl hij met zijn lichaam recht onder de straal stond. Ik ging tegen zijn rug aan staan en liet mijn armen zo via achter om hem heen slaan. Mijn handen gleden over zijn buikspieren naar beneden waar ik kort zijn vriend aan raakte maar mijn handen weer naar boven verplaatste.

Dylan
Ik grijnsde. 'Gelukkig ben ik met kleding aangekomen die we erna kunnen aantrekken.' zei ik en hielp haar met mijn kleren. Ik drukte mijn lippen ondertussen weer tegen die van haar. Ik was blij dat zij me kon afleiden van alles wat net bij Roan voordeed. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 09:46 PM

Maddie
Als hij dat zegt glimlach ik opgewonden niet veel later was Dylan ook naakt. Ik zoende hem terwijl we op de vloer zaten van de sauna door het vocht waren zijn haren nat geworden en ik vond het zo sexy staan. Ik glee met mijn handen langs zijn gespierde armen terwijl ik op zijn schoot zat ''heb je ooit sauna seks gehad?'' Vroeg ik speels terwijl ik op zijn onderlip beet.

Roan
Als ze mijn vriend aan raakt grijns ik breed ''mijn lul is op vandaag.'' Zei ik terwijl hij niet stijf werd ''misschien moet je hem activeren met die pijptrucjes van je.'' Zei ik met een glimlachje niet te geloven dat ik mijn zus zo onder handen liet nemen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 09:49 PM

Hailey
Als hij dat zei grijnsde ik en draaide ik hem om aan zijn schouders. Ik ging op mijn knieën zitten, wat lichtelijk pijn deed, maar ik zette me eroverheen. Ik likte langs het topje van zijn vriend om hem een beetje wakker te maken en nam hem vervolgens helemaal in mijn mond.

Dylan
Die vraag deed mijn mondhoeken krullen. 'Nee, nooit.' zei ik en streelde langs haar figuur. Ik verplaatste mijn lippen naar haar nek en zette er kleine zuigzoentjes. Door het zweet van de hitte glinsterde onze lichamen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 10:01 PM

Maddie
''Dan word dit je 1ste keer.'' Zei ik met een zacht kreuntje ik liet zijn vriend in me glijden en nam zijn schouders vast voor grip.'' ik ben pas 1 dag geen maagd meer en ik kan nu al niet zonder je dick.'' Zei ik wat over geil ik vond seks zo opwindend ik kon het volgens mij de hele dag hebben als ik wilde.

Roan
Als ze me begint te pijpen voel ik mijn vriend steigeren en vooral hoe ze me zo aankeek met die katten oogjes die vroegen om geneukt te worden.'' Je hebt zo net elke spier in mijn dick ontketend,, als je gaat staan dan neem ik je nog even goed voor dat we gaan ontbijten.'' Zei ik grijnzend het enige wat ik hier doe met Hailey is letterlijk neuken en nog is neuken. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 10:06 PM

Hailey
Ik grijnsde als hij dat zei en voelde inderdaad in mijn mond hoe zijn vriend snel stijver en stijver werd. Over geil als dat ik was stond al snel recht. Ik draaide me met mijn rug naar hem toe en ging tegen het glas van de douche staan. Mijn benen wijder uit elkaar zodat hij makkelijk erbij kon. Het koude glas maakte mijn tepels op hun stijfst.

Dylan
Als ze op mijn vriend begon te rijden gromde ik van genot. Seks was echt iets waar ik van genoot en nu ik het weer kon doen met iemand waarvan ik hield was het nog beter. Ik legde mijn handen op haar heupen en sloot genietend mijn ogen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 10:28 PM

Maddie
Ik was zo goed geneukt in de sauna dat lopen zelfs een moeite werd. Helemaal nog in schok van wat er was gebeurt in de sauna liep ik in Dylan zijn bloes hand in hand naar zijn kamer. Ik glimlachte de heletijd tevreden wat hij me gegeven had ''hoe was je afspraak met Roan troiwens?"' Vroeg ik terwijl ik op bed neer plofte en naar zijn blote borstkast keek. 

Roan 
Ik en de familie waren aan het ontbijten terwijl ik af en toe naar Maria en haar kleintje keek... ik moest de baby wel erkennen waarschijnlijk om geen schande te pakken. Ze was alsnog getrouwd met me ik kon een 2e vrouw erbij nemen maar dat zou Hailey niet zo leuk vinden.. al wilde ik haar wel als mijn 2e vrouw maar ik denk niet dat ze het leuk zou vinden als ik misschien 2 keer in de week seks heb met Maria.. om zo niet op te vallen dat we allebei ongelukkig waren met elkaar. Ik keek naar de plek waar Dylan vroeger zat met Rose toen der tijd was Rose onze beste vriendin maar zins ze er niet meer was;.. Lijkt alles zo ingewikkelder. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 10:39 PM

Hailey
Ik keek vol afschuw naar Maria en dat bastaard kind van haar. Ik mocht haar al vanaf het begin niet. Dat was omdat officieel op papier Roan van haar was. Al was ik heel blij dat dat kind niet van Roan was. Als ik hem was had ik het kind laten doden. Als bastaard is het leven alleen maar ruk en Maria verdiende het niet om iets in haar leven te hebben wat haar gelukkig maakt. Maar dit was dan ook de pure duivel in mij die sprak.

Dylan
Ik keek voor me uit terwijl ik hand in hand met Maddie liep naar onze kamer. Ik zocht in de kast naar schone kleren die ik klaar zou leggen om na het douchen aan te trekken. Als ze naar Roan vroeg zuchtte ik. 'Slecht. Hij had me gevraagd om met Hailey mee te gaan naar onze vader. Hailey wilt hem ontmoeten. Ik niet zo zeer. Ik zei ja met tegenzin, maar hij werd jaloers en eiste zowat dat Max mee moest. Toen heb ik hem gezegd dat als hij Max meer vertrouwd dan mij dat hij Max maar alleen met Hailey moest sturen. Toen ben ik vertrokken.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Benzine voor niks verreden dus.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum