ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/02/2018 12:17 PMAnastasia
Als hij in was gestapt reed ik met volle vaart weg richting huis. 'Weet je dit zeker? Mijn moeder is nou niet echt het gezelligste gezelschap.' zei ik tegen hem en dacht over de ruzie die ze met mijn vader had gister. Ik zuchtte en parkeerde mijn auto in de garage waarna ik uitstapte. 'Ze zit vast in haar kantoor.' zei ik en liep daarheen. Kort klopte ik op de deur en opende deze. 'Er is bezoek voor je.' zei ik tegen haar en ging in de stoel tegenover haar zitten. 'Bowie, de koningin van de hell. Mam dit is Bowie.' zei ik en keek naar mijn nagels.
from walkingdead on 05/02/2018 12:35 PMBowie
"Eh goede dag." Zei ik nerveus terwijl ze me lang bleef aan kijken "ik ben nog nooit eerder zo bijdehand begroet." Zei ze met een lachje "maar geen zorgen wat kan ik voor je doen.. mens?" Ze kwam overeind en kwam dichterbij "je gezicht is bekend.. moet me aan iemand denken die ik vroeger lief had." Ik fronste "ken je mijn vader?" Vroeg ik rechtstreeks "ligt er aan wie je vader is." Ik nam diep adem "Jij moet Bowie zijn." Horde ik ineens achter me als ik zie dat het die jongen is maar dan veel ouder van de familie foto schrik ik." Dat ben ik ja.. je vader was langs geweest hij heeft me gezegd dat ik de komende tijd jou voogd word om je te beschermen aangezien je nog mens bent.." Zei hij vriendelijk terwijl ik hem wel vertrouwde "wie is zijn vader Conor?"
Conor
Als Teresa blijft aan dringen open ik mijn mond "de third King his son." Als ze dat hord stort ze bijna in "dus hij is.. hij leeft.." Zei ze bijna in tranen "hij leeft maar wil niet gevonden worden." Dat was weer een leugen ik had hem gedaggered kort na dat hij vertrokken was maar in order om de familie sterk te houden hadden we Bowie nodig. Hij was sired to Anastasia aangezien Anastasia ook Tylers volbloed dochter is." Ik neem de zorgen over Bowie" ik legde mijn hand op Bowie zijn schouder "maar mijn vader.. hij zou me nooit achter laten." Ik compelde hem zodat hij inslaap viel en ving hem op "hij heeft tijd nodig Ana help je moeder en dan zie ik je vanavond bij ons thuis."
from LostSouls on 05/02/2018 12:48 PMAnastasia
Als dan opeens oom Conor zich ermee ging bemoeien fronste ik. 'Wat is dit?' vroeg ik verward en keek naar me moeder die heftig reageerde op dat de vader van Bowie nog leefde. Als mijn oom Bowie tot slaap compelde fronste ik nog dieper maar knikte. Ik draaide me naar mijn moeder. 'Mam wat is dit? Waarom neemt Oom Conor Bowie mee. Wie is zijn vader.' zei ik. 'Niet nu Ana. Ik leg het je allemaal uit, maar niet nu.' zei ze in tranen. 'Maar..' zei ik maar ze sprak me meteen tegen. 'Eruit!!' riep ze. Ik slikte en liep haar werkkamer uit. Wat is er net in godsnaam gebeurt?
from walkingdead on 05/02/2018 12:56 PMBowie
Met pijn door mijn hele lichaam werd ik wakker. Ik keek tegen een vrouw en een baby aan en fronste." Je bent wakker ik heb een maaltijd voor je klaar gemaakt want je moet vast wel honger hebben" zei ze vriendelijk. Ik had inderdaad honger "waar is mijn vader?" Vroeg ik ze beet op haar onderlip "hij heeft je achter gelaten om opnieuw te beginnen met je nieuwe familie mijn naam is Julie.. jou tante en dit is je nichtje Amaya mijn zoon Lorenzo is jou neef." Als ze dat zegt schud ik mijn hoofd "ik heb geen familie.. en zeker niet een stel monsters." Ik kwam overeind en keek om me heen al deze luxe hier.
from LostSouls on 05/02/2018 01:15 PMAnastasia
Na een emotionele dag in Lincoln Mansion liep ik richting de deur van de villa van mijn oom en tante. Lorenzo’s zat buiten op het bankje met een joint. ‘Is hij hier?’ Vroeg ik hem. Hij rolde zijn ogen. ‘Ja en niemand die me ook maar verteld waarom. Hij slaapt nog ‘ zei hij. Ik zuchtte en liep naar binnen. Al snel hoorde ik stemmen van de woonkamer komen. Hij was wakker. ‘Nou nou. Pas op met wat je zegt het enige wat verschilt tussen ons en jou is dat wij nog bloed erbij drinken.’ Zei ik en keek naar hem. ‘Ben je oké?’ Vroeg ik en keek naar tante Julie.
from walkingdead on 05/02/2018 03:04 PMBowie
"Ik voel me prima." Zei ik tegen haar op de 1 of andere mannier zakte ik mijn toon wanneer ik tegen haar sprak." Kan iemand uitleggen waar mijn vader is ik had maar 1 simpele vraag voor je moeder maar het lijkt er op dat er meer aan de hand is." Ik kon niet geloven dat ik een familie had.. die ook nog is allemaal krachten bezaten en dingen waren." Je vader is mijn broer Bowie ik weet dat het hard voor je aan komt maar dat is voor ons allemaal zo." Conor.. de man van de foto kwam binnen gelopen met een arrogante maar een hele mooie vrouw "je ziet het gelijk broer het is Tylers zoon." Zei ze opmerkzaam "ik ben Xenia prinses van de Fagelion familie en je vaders volbloed zusje." Zei ze "ik ben hier om de zorgen over jou over te nemen je kan het Anastasia en Lorenzo vragen ik ben de beste tante en ook de enige tante die je een goeie tijd kan geven." Ze liep op me af en gaf me een knuffel alsof het vanzelfsprekend is." Welkom bij de familie neefje" zei ze terwijl ik niet zo goed wist of ik ze wel moest geloven maar er was zoveel bewijs "maar ik ben een mens ik heb geen bovennatuurlijke krachten zoals jullie ik kan niet met jullie samen wonen." " Dat is wat Tyler je heeft wijs gemaakt familie is belangrijk voor ons.. jij bent belangrijk voor ons" als ze dag zegt voel ik me algauw op me gemak "Tyler heeft je vast niet veel over ons verteld maar er is genoeg tijd.. je zal naar een school gaan waar je kan werken aan je krachten die diep in je zitten er is een heks die je daarbij wil helpen een oude vriendin van me haar dochter.. haar naam is Millie en zij zal je de echte jou laten zien." Haar woorden vlogen als kogels door mijn hoofd en ik was overtuigd dat ik krachten had maar ze moest triggeren "waar wachten we op." Zei ik.
Millie
Ik was thuis met mijn ouders monopoly aan het spelen en kreeg ineens een opdracht van mijn moeder." Een goeie vriendin van mij Xenia Lincoln heeft een opdracht voor j waar je veel punten mee kan verdienen in de heksen gemeenschap." Ik fronste "je zal een jongen inwijden tot duivel." "Dat kan niet dan moet je geboren zijn als Duivel mam." Merkt ik op "dat is het nou er zit een spell op die jongen die je moet breken het gaat niet in 1 keer maar je krijg de tijd om het te onderzoeken." Ik klakte met mijn tong en vroeg me af of Lorenzo hiervan wist aangezien het zijn tante was die me om hulp vroeg.
from LostSouls on 05/03/2018 11:26 PMLorenzo
Nadat mijn joint op was liep ik naar binnen. Iedereen stond in de woonkamer. 'Fijn, een familie vergadering?' vroeg ik geïrriteerd en keek naar die Bowie. Hij was eindelijk wakker. 'Kan nu iemand mij vertellen waarom ons niks is verteld over die hele Tyler gast? Dat hij Bowie voor ons verzweeg betekend niet dat jullie hen voor Ana en mij hoefde te verzwijgen.' zei ik en plofte neer op de sofa. Als ik hoor dat ze de familie van Millie hebben gevraagd om Millie hem te helpen ontwikkelen bijt ik mijn kaken samen. Ik kon nu niet gaan flippen over dat ik het er niet mee eens was want niemand wist dat ik met Millie samen was.
Anastasia
Ik keek naar Bowie. Ik had wel met hem te doen. Hij wist helemaal niks van deze wereld en nu word hij er zo maar in gegooid. 'Ja, inderdaad. Waarom is mij nooit iets verteld over een of andere Tyler?' vroeg ik mijn moeder die het maar een beetje wegwuifde. 'We dachten dat hij dood was, Ana. Anders hadden we het jullie echt wel verteld.' zei ze en ging vervolgens zacht met Julie in gesprek. Ik rolde mijn ogen en keek naar Lorenzo als hij chagrijnig voor zich uit kijkt. Wat een sukkel. Hij maakte ophef om niets. Ik keek weer terug naar Bowie en nam hem even mee weg van de drukte de tuin in. 'Ik kan me niet voorstellen hoe verwarrend dit voor je moet zijn.' zei ik tegen hem en ging op een stenen bankje bij de rozen zitten.
from walkingdead on 05/03/2018 11:41 PMBowie
"Het is niet verwarrend ik wist ergens wel dat mijn vader dingen voor me verzweeg." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "en het spijt me dat ik je wantrouwde dat is fout van Me.. Je wilde me gewoon helpen" zei ik zuchtend terwijl ik over de tuin uitkeek." Tenminste.. willen jullie me en word ik niet verstoten bij mijn andere familie was dat heel anders" voordat mijn vader me in huis nam werd ik eerst door mijn moeders zus opgevoed ze had haar eigen kinderen en ging niet altijd goed met me om.. zoals dat ik minder mocht dan haar kinderen ik moest zelf kijken hoe hun cadeautjes opende en ik niks kreeg.
Conor
Als Ana Bowie mee neemt kijk ik gelijk Teresa aan. Wanneer zou ze het Anastasia uiteindelijk vertellen Tyler is en bleef haar biologische vader. Not to mention dat de voorspelling van Melida salmizno over Anastasia en Bowie ging they fall in love en baren later de meest sterkste Lincoln die er zal bestaan het kind zal zelfs Darren de 1ste surpassen. De familie is allemaal bij incest begonnen de enige mannier waardoor deze familie kon blijven leven is de kracht ineen houden.. iets wat Tyler nooit had gewild maar uiteindelijk bleek hij de uitverkorene te zijn en kreeg hij Ana met T.
from LostSouls on 05/03/2018 11:50 PMAnastasia
'Geen probleem echt niet. Je had het niet kunnen weten.' zei ik en streek een pluk haar achter mijn oor. 'Sorry nog... voor de poging je een steegje in te slepen en leeg te zuigen.' zei ik tegen hem en lachte kort. Wie had dat gedacht? 'Ik denk dat je wel goed op je plaats bent bij Millie. Ik ken haar niet meer dan een aardig en open meisje.' zei ik tegen hem.
from walkingdead on 05/03/2018 11:58 PMBowie
Ik glimlachte zwak "dat zuigen moet ik ook nog even aan wennen.. Ik hoop dat je aan mij en mijn menselijke gedrag pas kan wennen soms kan ik een beetje van kant zijn." Zei ik met een lachje "zolang jij hier bent hoef ik vast niet veel aan te passen." Zei ik met een knipoog terwijl ik terug naar binnen liep "wanneer kan ik die Millie ontmoeten?" Vroeg ik mijn "familie" "wellicht nu." Zei tante Xenia als ik het goed had "Ana kom je mee?" Riep Xenia terwijl ik mijn jas aantrok en die Lorenzo me maar bleef aankijken met een satanische blik in zijn ogen.