ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/11/2018 10:49 PM

Maddie
Als hij dat zegt frons ik ''Max hates you en Hailey ook.. dus waarom zou hij uberhaupt mee moeten.'' Zei ik tegen hem maar als ik hoor dat het om zijn vader ging en die van Hailey bijt ik op mijn onderlip.'' Kan ze niet zelf gaan anders.. of Roan die haar support?'' Waarom persé mijn Dylan?'' Anders ga ik wel met haar.''

Roan
Als ik Hailey zie kijken vanuit mijn ooghoek glimlach ik zwak. Haar blik zei genoeg.''Wanneer komt die neukverslaafde terug?'' Vroeg Vincent wetende dat hij het over Dylan had Dylan was nou eenmaal een jongen die graag bij vrouwen in bed dook,''Nou niet'' zei ik tegen hem ''ik was zegmaar een soort van gemeen tegen hem.. en nu wilt hij niet terug komen met zijn gestolen bruid.'' Zei ik schouderophalend terwijl ik loog ik wilde hem gewoon niet alleen met mijn Hailey,

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 11:01 PM

Hailey
Ik keek naar die Vincent. 'Er is niks mis met het genieten van seks. Niet dat jij daar iets van zou weten.' zei ik tegen hem insinuerend dat hij geen seks in zijn leven had. Ik at door en zuchtte. Ik haatte het dat Dylan zo zwart werd gemaakt alleen omdat Roan jaloers was. Wat hij niet eens hoefde te zijn.

Dylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil jou niet in zijn buurt hebben. Plus jij kan Hailey op dit moment niet uitstaan. Ze lossen het daar zelf maar op.' zei ik tegen haar. Als ik iets niet wou dan was het dat Maddie mijn vader leerde kennen. Misschien zou ze dan wel proberen om mij met hem te herenigen en daar had ik geen behoefte aan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 11:13 PM

Vincent
''Waarom is zij zo brutaal altijd.. wat is ze van je?'' Vroeg ik benieuwd ik had wel seks trouwens.. Alleen niet zo heftig als Dylan. Ik keek Roan aan die wat speelde met zijn eten ''een maitresse die ik van de straat heb geplukt.'' Hij klonk niet overtuigend ''was zij niet dat meisje waar Max en Dylan over ruziede.. zeg is ben je zwanger ofzo van Dylan of zelfs verliefd?'' Terwijl ik het allemaal maar vreemd vond Roan sloeg hard op tafel wat me deed schrikken.

Roan
''Laten we het er ophouden Vince.. dat ze goed voor mijn behoeftes zorgt.'' Zei ik terwijl ik er niet tegen kon ik begon op mijn vader te lijken. Dit is dus hoe mijn vader zich voelde over mijn moeder die een zwak had voor haar andere bloedverwant. Vincent liet het maar.. maar in mijn hoofd speelde er allemaal dingen ik zag Dylan nu liever onder de grond dan dat hij met Hailey een band opbouwde.

Maddie
Ik merkte aan hem dat hij zijn vader volgens mij liever niet zag ik kwam overeind ''je kan er niet alleen laten gaan.. kijk ik weet dat jullie 2 history hebben maar ik Hailey.. ze wilt alleen dat je mee gaat omdat je haar broer bent en de enige connectie die ze heeft tot haar vader.'' Zei ik tegen hem terwiijl ik een beter hart had dan Roan ik vertrouwde Dylan. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 11:18 PM

Hailey
Ik rolde mijn ogen en voelde mezelf langzaam boos worden. Ik kon het niet uitstaan dat hij me afschilderde als een mislukkeling die hij alleen misbruikte voor seks. Als Roan op de tafelslaat keek ik naar hem en beet mijn kaken samen. Ik kwam overeind. 'Excuseer mij, ik heb geen honger meer.' zei ik en verliet de tafel. 

Dylan
'Hailey wilt me niet mee hebben. Roan is te bang voor zijn vader om mee te gaan dus ziet ze geen andere optie.'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden.' zei ik tegen haar en liep de badkamer in waar ik de douche aanzette en eronder stapte. Ik had geen zin om nog een woord vuil te maken over mijn vader en Hailey.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2018 11:31 PM

Maddie
Als hij dat zegt en me een beetje afpoeierd bijt ik op mijn onderlip ''hetzelfde geld voor jou.. jij bent bang dat je vader je weer uitspuugd.'' Zei ik straight ''mijn hele familie spuugd me uit omdat ik aangetrokken ben tot duivels.. maar alsnog durf ik ze onder ogen te komen zelfs wanneer ze me dood wensen.'' Zei ik tegen hem ''ga voor je zelf niet persé voor Hailey.'' Ik zocht een nieuwe lingerie en trok die aan ''ik kan niet trouwen met een duivel die zijn eigen vader niet eens op zijn plek durft te zetten.'' Zei ik pushend ik had zoveel het gevoel dat Dylan nog nooit de waarheid had gehoord en nu het van mij komt.

Roan
Als Hailey de tafel verlaat blijf ik zitten het boeide me niet hoe zij zich voelde. Ik haten het gewoon dat ze hem beschermde en vooral bij het stukje seks.'' Heer er is een brief van een onbekende het komt van een heks'' ik keek op en kreeg de brief ''zoon'' stond er nauwkeurig geschreven ik opende het en las de zin steeds opnieuw -je moeder is op vrije voeten laat er niet binnen totdat ik terug ben.- Ik schoot overeind en besloot mijn mond hier over te houden.. mijn moeder was niet meer hetzelfde als eerst. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2018 11:37 PM

Hailey
Ik liep naar de living waar ik een glas whiskey inschonk en nors op de bank ging zitten. Waarom was ik hier eigenlijk nog. Roan geeft geen fuck om mij. Als we alleen zijn doet hij alleen alsof zodat hij zijn neukspeeltje niet verliest. Ik dronk mijn glas in een keer leeg en vulde het nogmaals.

Dylan
'Maddie.. Kappen!' waarschuwde ik haar geïrriteerd vanonder de douche uit. Ik zeepte me in en spoelde me af zodat ik er weer onderuit kwam. Ik sloeg een handdoek om mijn middel en droogde met een andere handdoek mijn haar een beetje. 'Je weet niet wat er is gebeurd, hoe die man is, je weet gewoon helemaal niks erover. Dus stop gewoon.' zei ik en droogde nu mijn lijf waarna ik me aankleedde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2018 06:58 AM

Maddie

“Dan niet” zei ik net zo geïrriteerd tegen hem. Ik ging in bed liggen helemaal aan de andere kant hij maakte me boos omdat hij perse zo fel moest reageren. Met een boos gezicht en met me armen overelkaar keek ik recht voor me uit. />

Roan

Max en Vincent liepen met mee naar de vergaderzaal terwijl Max zijn mond open trok “hoe gaat het met die vervelende trut?” Vroeg hij nors terwijl hij het over Hailey had hij kwam net uit mondavie en blijkbaar had hij niet zo een fijn gesprek met zijn vader over zijn 3e bastaard kind.” Ze is geen trut en ze heet Hailey” zei ik tegen hem terwijl Vincent grinnikte “het lijkt alsof je verliefd op een onderdaan bent.”

Reply Edited on 11/12/2018 07:22 AM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2018 11:54 AM

Hailey
Ik had mijn spullen bij elkaar gepakt en had besloten om te gaan. Het was gewoon afkicken. Roan was mijn verslaving, maar ik wist dat hij nooit zo van mij zou houden als ik van hem. Ik beet op mijn lip en liep naar beneden met mijn koffer waar ik mijn jas aandeed en mijn sjaal om.

Dylan
Ik zuchtte als ze zo boos reageert en realiseerde me dat het misschien een beetje te extreem geantwoord was. Zuchtend klom ik in bed en ging ik naar haar toe. Ik drukte een kusje op haar schouder. 'Sorry, ik had niet zo fel mogen reageren. Ik weet dat je alleen maar wilt helpen, maar je helpt mij om niet over hem te praten oké? Die man bestaat gewoon niet meer voor mij.' zei ik en rolde weer naar de andere kant van het bed omdat ze waarschijnlijk toch nog boos was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2018 12:18 PM

Maddie
Ik wilde zijn sorry niet en bleef een poosje zo zitten maar naar 5 minuten rolde ik weer naar zijn kant en sloeg ik mijn armen om zijn middel. Waarna ik met mijn voorhoofd tegen zijn rug aanlag ''van mij.'' Zei ik zacht terwijl ik gapend mijn ogen sloot. 

Roan
Ik wist niet wie ik het beste kon vertrouwen met het feit dat mijn vader mijn moeder vrij gelaten had. Ik vertrouwde letterlijk niemand meer zelfs Dylan die me toch nu haten.. omdat ik eindelijk om een meisje gaf.. misschien iets te veel. Ik bleef een poosje zitten op mijn bed en keek voor me uit al die jaren had ik alleen Dylan gehad... Max en Vince ook wel.. maar Dylan was mijn beste vriend. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2018 12:39 PM

Hailey
Ik liep naar buiten met mijn koffer en gooide die in een van Roan zijn auto's. Ik had zijn sleutel meegenomen en stapte in. Hij had er toch genoeg en als hij hem terug wou kwam hij hem maar halen. Met een rotvaart verliet ik het terrein en reed ik terug naar mijn villa in het bos. Als ik daar aan kom liep ik binnen. 'Hailey! Waar heb je gezeten? Is alles oké?' vroegen mijn onderdanen. 'Niet nu, waar is Noah?'vroeg ik. Ze keken verbaasd. 'Noah is net als jou niet meer terug gekomen.' zei Jennifer. Ik zuchtte. Waar hing hij dan uit? Ik liep meteen door naar mijn kamer en sloeg de deur achter me dicht.

Dylan
Ik glimlachte als ik toch haar armen na een tijdje om me heen voelde. Ik legde mijn armen om die van haar en sloot mijn ogen. Niet veel later viel ik in een rustige slaap.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum