ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 69 | 70 | 71 | 72 | 73 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/12/2018 01:01 PMMaddie
Ik werd gapend wakker en ging een beetje overeind zitten waarna ik Dylan als een nachtengaaltje zag liggen slapen. Ik pinde mijn haar los en pakte mijn kamerjas van de vloer waarna ik overeind kwam en Dylan nog eventjes liet slapen. Ik liep de gang op en horde dat het kasteel druk was Dalia rende zo langs me heen terwijl ik haar bij haar arm vast greep ''hey waarom is het zo druk?'' Vroeg ik ''Dylan's vader is hier net aangekomen.'' Als ze dat zegt ren ik van de trap naar beneden en zie ik een bloedmooie man staan ergens in de 40 hij keek me recht aan..'' jij moet Maddie zijn'' zei hij zwak glimlachend terwijl ik niet wist hoe hij mijn naam kende.
Bowie
''Waar is mijn zoon?'' Vroeg ik Max terwijl ik ijskoud mijn zoons erfgoed binnen liep.'' In zijn kamer heer'' ik knikte en liep binnen ''waar is ze?'' Vroeg ik ''Wie?'' ''Hailey.''
Roan
Mijn ogen werden groot bij het zien van mijn vader ''wie is Hailey?'' Probeerde ik nog maar hij gaf me al snel een klap ''speel geen spelletjes met me Roan.. waar is ze?'' Mijn ogen werden rood maar ik probeerde me in te houden ''als je moeder haar vind.. zal ze je van de troon afstoten.. nu ze je niet eens meer als zoon ziet.'' Als hij dat zegt besef ik dat ik wat dingen voor Hailey had achtergehouden.. mijn moeder wilde dat Hailey op de troon kwam omdat ze is hertrouwd met Dylan's vader. Ze hield niet meer van mijn vader zoals vroeger en ze had me liever niet gekregen wetende dat ik half mens ben. Als ik werd afgezet door mijn moeder zou ik net als Dylan niks voorstellen behalve een deel van de koninklijke familie. Hailey zou dus trouwen met een vreemde en dan zou er een einde aan mijn goeie leventje komen.
from LostSouls on 11/12/2018 01:39 PMHailey
Zuchtend plofte ik op mijn bed en staarde naar het plafond. Daar was ik weer. Terug in mijn oude leventje. Misschien maar beter ook. Een troon op mijn hoofd zorgde voor ellende. En geen goede ellende waar ik van geniet. Maar ellende voor mij. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn telefoon. Hij mist me niet eens, anders had hij wel een bericht gestuurd.
Dylan
Ik hoor wat ophef op de gang en zuchtte. Langzaam opende ik mijn ogen en voelde ik naast me op het matras, maar er lag niemand meer. Ik fronste en kwam overeind. Misschien was ze al gaan ontbijten. Ik trok snel wat kleren aan en liep ook maar naar onder om te gaan ontbijten. Halverwege de trap bleef ik even staan. 'Wat the fuck doe jij hier!' riep ik boos en liep naar beneden en ging voor Maddie staan. 'Mijn huis uit!' riep ik hem boos toe en voelde mijn ogen vuurrood worden van agressie die ik kreeg van die man.
from walkingdead on 11/12/2018 03:08 PMLorenzo
Ik grijnsde breed bij die brutale bek van mijn zoon ''ik kom niet persé voor jou als je dat denkt.. ik ben opzoek naar je zusje voordat Bowie haar vind.'' Ik keek verveelt naar mijn handen ''en ik zie dat je charmes een engeltje in huize lincoln hebben gebracht.'' Zei ik terwijl ik naar haar keek ''je weet toch dat zulke mensen als haar vijanden van de familie zijn.''
Ik doe na jou Roan weer ben effe snel tand asrts
from LostSouls on 11/12/2018 03:35 PMDylan
'Dan ga je lekker naar je favoriete stiefzoon. Laat mij en vooral Maddie hierbuiten of ik zorg er zelf wel voor dat je Hailey niet meer zal vinden.' zei ik tegen hem en ik zag in mijn ooghoek dat mijn personeel in de deuropening stond, vol spanning te kijken. Ik draaide me naar ze toe. 'Hebben jullie geen werk te doen?' vroeg ik hen en keek vervolgens weer naar mijn vader. 'Je hebt je antwoord, nu vertrek en waag het niet om terug te komen.' beet ik hem toe.
from walkingdead on 11/12/2018 04:54 PMMaddie
Als zijn vader zo over me praat begrijp ik waarom Dylan liever niet met zijn vader geassocieerd word. Ik bleef achter Dylan schuilen en werd er bet wel bang van hoe hij naar me keek.
Lorenzo
“Ik kom wanneer ik wil want het is nog steeds mijn en je moeders erfgoed.” En besefte even dat ik over Millie begon.. Dylan kende zijn moeder niet maar wanneer ik over Millie begon werd alles een beetje wazig voor me.” Pas maar op met dat engeltje van je.. straks is ze ook niet zo veilig als je moeder” ik liep arrogant weg en besloot om langs huize Lincoln te gaan. Wie weet wat Bowie met die jongen van hem deed.
Roan
“Waarom laat je ma überhaupt vrij als je weet dat Hailey hier is.” Zei ik geïrriteerd tegen hem “door jou stomme kop is ze ontketend moest je perse op da misbaksel verliefd worden.” Vroeg hij geïrriteerd terwijl hij het over Hailey had “ze is mijn zusje en je kent er niet eens.” Zei ik tegen hem in terwijl niemand zo mocht praten over Hailey.”je verliest hier je macht mee weet je dat?”
from LostSouls on 11/12/2018 05:00 PMDylan
'Noem je prijs maar. Ik betaal alles ervoor om van jullie af te zijn.'zei ik tegen hem en keek hem na. 'Eikel.' mopperde ik nog. Wat hoopte ik dat hij een keer door iemand vermoord word. Ik zou het graag zelf proberen, maar van mij word het verwacht dus ze kijken wel uit. Ik haalde diep adem en nam Maddie haar hand vast en kneep er zachtjes in.
Hailey
Met de minuut dat ik geen bericht kreeg werd ik bozer en bozer. Heb ik serieus zo weinig voor hem betekend? Ik besloot zelf een bericht te sturen en nam mijn telefoon. - Je had toch gelijk. Er zit geen diepte in jou. Zoek maar een ander neukobject. - stuurde ik naar hem en gooide mijn telefoon verderop op mijn bed. Leuk dit.
from walkingdead on 11/12/2018 10:16 PMMaddie
Als hij in mijn hand knijpt knijp ik terug.''Wat bedoelt hij met Hailey?'' Vroeg ik zacht terwijl ik nu snapte waarom mijn familie me liever niet had met duivels.. je had ook zulke duivels als zijn vader die heel tradioneel waren. Ik trok hem tegen me aan ''je hebt gelijk laten we er ons maar beter niet mee bemoeien.''
Roan
'' Het boeit me fcking niet dat ik de troon hiermee verlies.'' Zei ik kwaad ''ik hou van haar als hoe ze is.. en al wilt ma haar op de troon zien dan laat ik dat ook gewoon toe... tenslotte gaf ze wel om mij als persoon en niet als een object.'' Zei ik laaiend terwijl mijn duivel was ontketend ik zag aan mijn vader dat hij zich niet meer gedeist kon houden en hij haalde al uit ''Bowie stop!'' Ik horde een stem die ik niet herkende en nog nooit van had gehoord een mooie vrouw stond in de deuropening ''ik breng je naar haar maar val niet je zoon aan hij is natuurlijk mijn zoons beste vriend.'' Zei ze met een knipoog terwijl ik schuin keek ''Millie salmizno lange tijd niet gezien zins je die jongen van je bij ons heb weg gedaan..waarom ben je hier?'' Ze nam diep adem ''ik heb niet lang maar ik ben hier voor de uitverkorene.. mijn zoon die een jaren lange oorlog gaat stoppen.. en ik mijn neefjes en nichtjes liever heel dan helemaal tradioneel vind je niet.'' Haar ogen waren intens groen net als die van Dylan en ze leek helemaal niet op een royal meer iemand die alle regels zou overtreden om te krijgen wat ze wilt.
from LostSouls on 11/12/2018 11:04 PMDylan
Ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen om me heen. 'Ik weet het niet. Nu hoeft ze in iedergeval niet naar hem te zoeken.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar kruin. 'Ik kan misschien wel maar beter naar Roan gaan. Als zijn vader echt bij hem is heeft hij iemand nodig.' zei ik tegen haar en keek haar vervolgens aan.
Hailey
Als hij zelfs het sms'je negeert word ik woest. Ik kwam overeind en gooide schreeuwens mijn boekenkast van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Al mijn hele leven word ik weggestopt, genegeerd. Ik ben voor niemand echt belangrijk. Niemand die 100% om me geeft en voor me zou sterven. Behalve Maddie, maar of dat altijd oprecht is geweest ben ik nu ook niet meer zeker van.
from walkingdead on 11/13/2018 09:12 PMMaddie
Als hij dat zegt knik ik ''ga maar.'' Zei ik tegen hem terwijl ik miijn lippen nog kort tegen de zijne drukte ''doe alsjeblieft niks doms ja ik wil je wel heel terug hebben.'' Zei ik nog tegen hem ''ik wil nog zoveel tussen de lakens mee maken.. dus denk er om.''
Bowie
''Alles is veranderd hier Millie.. ik ben gescheiden van Anastasia door dat kind die ze gebaard heeft met Lorenzo.'' Zei ik terwijl mijn pijn en verachting niet verdoofd kon worden. Eigenlijk was Hailey niet helemaal het probleem het probleem was dat Ana niet meer hetzelfde was zins ze haar had afgestaan.. ze kreeg Roan maar het was niet genoeg om de leegte in haar te vullen. Het zinde haar totaal niet dat Roan onze zoon was die ook aandacht nodig had. Millie schudde haar hoofd ''je bent gewoon jaloers.. omdat Ana altijd een zwakte voor haar kinderen zal blijven hebben bastaard of niet..'' Ze keek Roan aan ''het zou me niet boeien wie familie van me is want dat hoge pief gedoe is zo ouderwets.. ik bedoel hoe kunnen jullie mijn zoon in zo een tradionele familie laten opgroeien laat ze vrij zijn.'' Zei ze ''wij waren namelijk ook vrij toen we tieners waren en dat weet je.. jij neukte Ana Lorenzo sprong er verolgens op en daarna op mij.. dat is het leven.. en nu hebben we kinderen gebaart die nu door onze fouten moeten leiden.'' Ze mocht eigenlijk niet praten omdat ze er vroeger zwaar op tegen was.. maar door onze handelingen kon ze haar zoon niet zien opgroeien. Dus dit klonk nog wel ideaal uit haar mond het was tenslotte Millie Salmizno ''ben je niet bang dat Dylan of mijn oom je zal zien?'' Vroeg Roan terwijl ik me dat ook afvroeg.
from LostSouls on 11/13/2018 09:28 PMAnastasia
'Wel, wel, wel.... Familie reunie?' vroeg ik met een grijns. 'Mijn favoriete ex man en schoonzus. Nou ja schoonzus. Dat kan ik niet zeggen aangezien je bent weggelopen van je zoon en je man.' zei ik en keek naar Roan. Ik glimlachte. Hij was echt volwassen geworden. 'My boy.' zei ik en liep naar hem toe. Ik nam zijn hoofd in mijn handen en bekeek hem goed. 'De afwezigheid van je vader heeft je goed gedaan zie ik.'zei ik en keek vervolgens met een uitdagende blik naar Bowie. 'Dus, waar is de rest? Mijn favoriete neefje/ stiefzoon? Deze familie word eigenlijk met de generatie verwarrender.'zei ik en ging op een stoel zitten met mijn benen gekruist. Ik vingerknipte naar een servant die bij de deur stond. 'Schenk me eens een goede Bourbon in lieverd.'
Dylan
Na weer met mijn auto naar het kasteel te hebben gereden liep ik over de kiezels naar de voordeur die open stond. 'Ik haat deze familie.' zuchtte ik geïrriteerd. Als ik de deur binnen kwam keek ik rond. 'Wat een verassing. Je zou denken dat ouders er altijd voor je zullen zijn en wanneer je eindelijk opgeeft aan het idee dat je ze ooit nog terug zult zien staat de hele familie voor je neus.' zei ik en keek naar een vrouw die ik vaag herkende van vroeger en van de foto's. 'Goh wat een eer jou weer eens te zien verschijnen. Verassing dat je nog leeft, want erg spraakzaam naar je familie ben je niet.'zei ik tegen haar en keek vervolgens naar Roan. 'Ben je oké?' vroeg ik hem.