ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/13/2018 09:53 PM

Millie
Als ik de stem van mijn zoon hoor breek ik bijna in 2... de laatste keer dat ik zijn stem horde was toen ik afscheid nam van Lorenzo. Hij wist zeker niet dat ik zijn moeder was maar dat hoefde hij ook nog niet te weten ''ik ben Millie Lincoln en nee ik en deze familie zijn niet bepaald op 1 lijn.'' Ik keek verachtend naar Anastasia wtf is er met haar gebeurt en nu moest Lorenzo alleen nog komen en dan was de familie compleet. 

Bowie
Ik keek snuivend naar Anastasia die aan mijn zoon kwam ''nu nog die waardeloze vader van je Dylan.'' Zei ik grimmig als ik en Dylan iets gemeen hadden was het de hekel die we deelde naar Lorenzo. Dylan was bijna net als mijn zoon voor me ondanks dat ik hem opgevoed had. 

Roan
Ik keek mijn moeder aan met grote ogen ''mam.'' Zei ik zacht terwijl haar handen warm waren net als vroeger als ze me vasthield wanneer ik ziek was, Ik kon niet zeggen dat ik haar niet gemist had. Maar het voelde niet oké ''jullie komen allemaal zeker voor Hailey.. en proberen mijn leven te verpesten door haar van me af te nemen.'' Zei ik vooral richting mijn moeder mijn vader keek mijn moeder niet eens aan en blijkbaar mijn tante ook niet..'' je kan geen relatie startte of wat dan ook met je eigen bloed.. het is een vervloeking.'' Zei mijn vader ''het gaat zwaar tegen de principes van je moeder.. maar we weten allemaal hoe ongelukkig je nu bent Anastasia.'' Zei hij terwijl de liefde die hij voor deze vrouw had er uit was gezogen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 10:06 PM

Anastasia
Als de servant met mijn drank eraan kwam nam ik een slokje. Ik kwam terug overeind als Dylan binnen kwam en glimlachte. 'Dylan, lieverd.' zei ik en bekeek hem. Het was vreemd iedereen zo volwassen te zien. Ik keek naar Roan en schudde mijn hoofd. 'Ik ben hier niet om haar van je af te nemen Roan. Al zou ik haar graag op de troon zien. Al zou ik haar überhaupt graag zien.' zei ik en keek op als Bowie mij verteld hoe ongelukkig ik wel niet moest zijn. 'Daar ben je altijd heel goed in geweest. Voor mij bepalen hoe ik me voel. Als jij me niet had gedwongen Hailey af te staan en je gewoon normaal tegen dat kind had kunnen doen als ze bij ons was gebleven, waren we nu een stuk gelukkiger geweest ja, maar daar was je te zwak voor.' beet ik hem toe en ik dronk mijn glas leeg. 'En even terug komend op onze zoon en zijn liefde voor mijn dochter. Deze hele familie bestaat uit incest. Dat is wat ons puur houd. Je weet hoe wij bij elkaar zijn gekomen.' zei ik en liep naar Roan toe. Als Hailey en Roan samenkwamen had ik beide kinderen op de troon, dat zou nog beter zijn dan alleen Hailey. Het enige nadeel is dat hun kinderen waarschijnlijk een menselijke kant krijgen van Roan. 

Dylan
'Ik weet wie je bent hoor, ondanks dat je nooit je gezicht hebt laten zien.'zei ik tegen Millie en zuchtte. Ik keek naar mijn oom en tante die de eerste kans die ze hadden meteen grepen om weer ruzie te maken. 'Misschien moeten we even plaats nemen in de vergaderzaal? Dan zit er tenminste nog een tafel tussen hun twee voor ze elkaar hier beginnen af te slachten waar nota bene hun kind bij staat.'zei ik. Voor Roan moest dit ook vreselijk zijn om zijn ouders zo te zien. Als ik achter me de stem van mijn vader weer hoor rolde ik mijn ogen. 'Kan er ook nog wel bij.' zei ik geërgerd.

Lorenzo
Als ik aankom bij het kasteel keek ik met een grote glimlach naar de familie. 'Wat een opkomst.'zei ik en keek naar mijn zoon die voor mij met zijn rug naar mij toe stond. Ik legde een hand op zijn schouder, maar hij trok zich meteen van me weg. Was te verwachten. Dat joch haat me al heel lang. Als ik mijn hoofd een kwartslag draai en Millie zie viel de glimlach meteen van mijn gezicht. Mijn blik werd koeltjes. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2018 10:30 PM

Bowie
Als ze dat zegt moet ik me proberen in te houden ''goh als jij benen had dicht gedaan was de familie alsnog puur.'' Het boeide me niet wat ze zei ''stop geen valse woorden in zijn hoofd Anastasia.. jij ziet liever Dylan en Hailey die troon overnemen dan een half menselijke kind dat op mij lijkt.'' Ik en Anastasia bleven maar voordurend ruzie maken over Roan totdat ze die affaire startte met Lorenzo die op het walgelijke idee kwam om Hailey op te sporen en haar te binden aan Dylan. Ik was misschien geen goeie man voor haar geweest maar ik zie nog liever iedereen dood gaan dan dat mijn zoon van de troon word afgekikkeld. Ana was die affaire sowieso gestart omdat het ook lorenzo's dochter was en met ze tweeen sta je natuurlijk sterker.

Maddie
''Mijn zoon gaat die troon niet op.'' Zei ik gelijk in verdedeging terwijl ik voor hem ging staan ''hij word de volgende koning van de hemel zodra hij verloofd is aan dat meisje.'' Ik negeerde Lorenzo ik had Dylan zoveel uit te leggen hij was mijn alles en het liefst zou ik hem nog 1 keer in mijn armen willen hebben ''ik ben misschien wel verbannen uit deze familie.. maar niemand beslist voor mijn zoon met wie hij trouwd.'' Ik keek Lorenzo recht in zijn ogen aan ''als jij dit toelaat om onze zoon te verbinden aan je dochter ben je nog doder dan dat je al was voor me.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 10:41 PM

Lorenzo
Ik begin te lachen. 'En jij denkt dat mij dat iets doet? Lieve Millie, jij bent weggegaan van ons. Het interesseert me niet meer hoe dood ik voor jou ben aangezien je ook dood voor mij bent.'zei ik tegen haar en keek op als Dylan boos word. 'GENOEG!!' riep hij en keek iedereen een voor een serieus aan. 'Mogen we alsjeblieft zelf weten wie op de troon gaat zitten en wie ons gelukkig maakt?' vroeg hij geïrriteerd. Hij had een punt, maar het was al jaren dat nichten en neven met elkaar trouwden. Dit om afwijkingen in de familie te voorkomen. 'We willen het beste voor je Dylan.' zei ik tegen hem.

Dylan
'Jullie willen het beste voor jullie zelf. Wat Roan, Hailey en ik ervan vinden boeit niemand hier een ruk. Ik zal nooit maar dan ook echt nooit met Hailey samen komen, dus zet dat maar uit jullie hoofd. Roan houd van haar en ik hou van Maddie. Dit betekend niet dat ik koning van de hemel word want ik ben niet van plan om mijn gedrag te veranderen zodat ik in die plek van pure goedheid word geaccepteerd.' zei ik en zuchtte. 'Kijk nou eens naar jullie zelf. Roan regeert de hell prima. Ik heb geen behoefte om zijn plaats over te nemen en waarom zou ik?' zei ik en balde mijn handen tot vuisten.

Anastasia
Ik rolde mijn ogen als ik Maddie hoor. 'Je eigen zoon hoeft je niet eens als een moeder, wat doe je hier nog?'zei ik tegen haar en keek naar Dylan. Er was geen twijfel mogelijk over dat de kinderen het er niet mee eens zullen zijn. Ik vroeg me nog altijd af waar mijn dochter was. Aangezien ze niet met Lorenzo of Dylan was, betekende het dat ze niet in Moskou was bij hem. Ik liep naar Roan en glimlachte naar hem. 'Weet je waar je zusje is? Ze zou op zijn minst mee moeten discussiëren over haar toekomst.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2018 11:03 PM

Roan
Als Dylan dat zegt kom ik tot mezelf ik neem diep adem en stopte die bange Roan achter slot en grendel.'' Mijn zusje krig je nooit te zien'' zei ik simpel tegen mijn moeder ''ze is van mij maakt niet uit dat het jullie dochter is.. ze is mijn prinses mijn zusje en ik wil jullie kwade geesten niet om haar heen.'' Zei ik terwijl ik een sigaret opstak ''Dylan mag trouwen met wie hij wil.. maar niet met mijn Hailey.''

Millie
Als Anastasia dat zegt voel ik de woede in me borrelen ''als jullie me niet onder de grond hadden gestopt.. zou ik uberhaupt een moeder kunnen zijn voor mijn enige zoon.'' Kaatste ik terug als Roan dat zegt merk ik dat hij heel erg menselijk is.. zijn gevoelens bepeelde hem zo danig dat hij zelfs Dylan in bescherming nam.'' Je zal je dochter nooit zien en jij ook niet'''zei ik tegen Lorenzo ''over debielen gesproken.'' Ik liep kwaad weg en had nog maar weinig tijd en mijn tijd ging ik niet verspillen aan Lorenzo of Ana het deed me pijn dat ze zeiden dat ik was weggelopen.. ik was in princiepe dood gegaan voor deze familie. 

Bowie
Ik keek Millie na en zag hoe Roan in verdedeging schoot over zijn kleine zusje.''Lorenzo hou maar je bek dicht want de laatste 6 jaar was je er niet eens voor die jongen.'' Ik keek kort naar Anastasia ''ik zei je toch je krijgt niks uit hem.. je dochter zal je nooit zien.. zolang je accepteerd dat je zoon half menselijk is en niet in de illusies van jou trapt.'' In mijn hoofd had ze me verraden voor Lorenzo en haar dochter maar in mijn hart was ze nog steeds de ware. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 11:19 PM

Anastasia
'Ik denk dat Hailey zelf in staat is om te bepalen of ze haar ouders wilt ontmoeten. Je hebt haar al een keer eerder van me afgenomen in een zwak moment, Bowie. Dat laat ik je niet nog een keer doen.' siste ik naar hem en gooide het glas naast zijn hoofd tegen de muur kapot. 'Ik ben zo klaar met jouw gecommandeer. Waarom denk je dat ik bij je weg ben gegaan? Mijn leven is van mij en ik laat het zeker niet bepalen door jou.'zei ik tegen hem. Natuurlijk miste ik Bowie eigenlijk. Ik miste alles aan hem, zelf zijn koppigheid. Hij was mijn ware, maar we zaten nooit op een lijn dus het werkte gewoon niet. Met Lorenzo had ik het leuk. We hadden dezelfde doelen en waren het op elk vlak met elkaar eens.

Lorenzo
Ik keek Millie achterna en beet mijn kaken samen. Ik was toch wel blij haar nog gezien te hebben, al zou ik dat nooit toegeven. Ik heb altijd van haar gehouden en ik ging eraan kapot dat ze weg ging voor een fout wat ook de mijne is geweest. Als Bowie dat zegt over Dylan snuif ik minachtend. 'Denk je dat ik niet weet dat ik een slechte vader ben geweest? Dat heeft nooit betekend dat ik niet verdoms veel van hem hou, ja?! Jij hebt mijn zoon alleen maar onder je hoede genomen zodat je zo kon zorgen dat hij niet op de troon kwam, maar dat Bowie die kroon op zijn hoofd draagt.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2018 11:37 PM

Bowie
''Jou zoon wilde niet eens op die troon komen,,'' zei ik tegen hem ''als je nog intresse in hem had.. had je dat geweten.'' Zei ik tegen Lorenzo ''je hebt je eigen gezin kapot gemaakt en het mijne ook en dan wil je dat ik jou woorden pik.'' Ik liep dichter naar hem toe ''ik ben misschien wel laterr in deze familie gekomen..maar dat betekend niet dat ik mijn eigen familie gewoon niet ram sla.'' Ik had last van losse handjes door stress geen seks en mijn emoties waren ook niet bepaald op orde.'' Dat je aan mijn nu ex vrouw kan zitten betekend niet dat ik niet uit mijn fel ga springen wanneer ik jou zie.'' 

Roan
''Pa kom op.'' Zei ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder plaatste en hem wegtrok van mijn oom.'' Laat ma hem ballen,, ik heb de troon ik heb mijn zusje geen van beide krijgt haar te zien.'' Zei ik een beetje stoned ''en ik heb mijn beste vriend.'' Ik wees naar Dylan en nam nog een trekje ''ze is ergens veilig ver van hier.'' Zei ik terwijl ik me rug keerde tegen mijn moeder puur omdat ik medelijden had met Dylan en zijn ouders. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 11:47 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en liep naar Lorenzo en Bowie. Ik trok Lorenzo weg die ook klaar stond om Bowie een klap te verkopen. 'Waarom kan deze familie nooit normaal doen..' zuchtte ik zacht en keek naar Lorenzo. 'Kom, we vinden haar zelf wel. We hebben niemand nodig om ons eigen vlees en bloed te vinden.' zei ik en draaide hem richting de uitgang. Ik keerde me naar Roan en glimlachte zwak. 'Ik weet dat ik niet je favoriete persoon ben op dit moment en dat ik je een beetje verwaarloosd heb de afgelopen jaren. Maar ik wil dat je weet dat ik er vanaf nu voor je ben als je wilt. Je kunt me altijd bellen.'zei ik en streelde nog een keer over zijn wang. 'Ik hou van je, ondanks alles.'zei ik en liep het kasteel uit met Lorenzo. Ik keek nog een keer over mijn schouder naar Bowie en slikte. 

Dylan
Ik glimlachte als Roan het voor me op nam. Als we nog maar met 3 over zijn gebleven zuchtte ik en liet me in een stoel zakken. Ik haalde een hand over mijn gezicht en keek ze na door de deur. 'Wat een gezellige reünie.'zei ik tegen ze.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/14/2018 12:02 AM

Roan
Ik luisterde niet naar mijn moeder ik haten haar maar hield van haar. Ookal wist ik dat ze mij en mijn vader verwaarloosde.” Nou voor het eerst dat mijn pa naar iemand anders uithaalde dan ik.” Ik schonk een glas whisky in en gaf hem een proost ik moest mijn vader een beetje bedaren en gaf hem een glas.” Maak je niet zo een druk pa laat er maar ballen met zijn pa no offense Dylan.. vind ze toch leuker dan naar mij om kijken.” Zei ik zuchtend mijn vader zat ook fout voor het verbannen van Hailey.. maar ik snapte zijn woede wel het ging niet eens meer om Haikey maar om het gevoel te hebben dat hij mijn moeder kwijt zou raken er aan.” Dankjewel” zei mijn vader die zijn glas zo naar binnen slokte “moet je niet naar je moeder?” Vroeg ik aan Dylan “iedereen zegt dan wel dat ze je verbannen heeft maar dat is niet zo.” Zei mijn vader “ze heeft heel veel an dit drietal moeten pikken.” Zei hij met een klein glimlachje “wees in ieder gaval een beetje lief voor haar.. net als voor je kleine sexy engel.” Zei ik plagend.

Lorenzo
Ik zoende zacht met Anastasia mee maar mijn hoofd lag nog reeds bij Millie ze was de wereld voor mij geweest.. En toen ik haar zo zag staan miste ik alles aan haar en niet perse de seks. Maar gewoon hoe ze was behulpzaam heel schattig met Dylan liep ze dan te slapen in mijn kasteel we hadden een perfect leven kunne hebben als ik mijn pik niet in Anastasia had gestoken en nu deed ik het weer. Ik schoof mijn vriend bij haar naar binnen “je bent echt geil.” Zei ik zacht in haar oor “na jaren je niet geien te hebben.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2018 12:11 AM

Dylan
Ik nam het glas van Roan aan en dronk ervan. Ik grijnsde als hij over Maddie begon. 'Ik ben al lang blij dat Maddie hier niet bij was.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Wat betreft mijn moeder. Ze is weer weggelopen. Ik denk niet dat ik haar nu zo een twee drie ga vinden. Ze had ook gewoon contact met mij kunnen zoeken. Dat heeft ze ook niet gedaan.'zei ik en kwam overeind. Ik liep naar Roan en fronste kort. 'Waar is Hailey überhaupt?' vroeg ik aan hem. Als ze hier nog was dan was ze denk ik allang naar beneden gekomen om zich ergens mee te bemoeien.

Anastasia
Ik kreunde in Lorenzo zijn oor. Ik genoot zeker van onze seks, maar ik kon het niet helpen om aan Bowie te denken. Hij is altijd mijn steun en toeverlaat geweest, totdat ik het niet meer aankon niet bij mijn kleine meisje te kunnen zijn. Ik zette mijn nagels in zijn schouders en hijgde in zijn oor. Natuurlijk wist ik ook wel dat nu Lor Millie weer had gezien dat hij nu echt niet mijn lichaam voor zich zag. Maar hier had ik vrede mee. We dachten beide aan een ander.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum