ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 73 | 74 | 75 | 76 | 77 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/16/2018 08:28 PMRoan
“Natuurlijk ik ben Roan Lincoln king of seks.” Zei ik terwijl ik haar tegen me aan trok en een pets op haar rechterbil gaf en er in begon te knijpen. Ik legde mijn hoofd tussen haar borsten en genoot van haar lekkere lichaam.” Ik neuk wel vele male beter dan Dylan toch?” Vroeg ik grijnzend nou volgens zijn exen was het meestal wel zo.
Maddie
Als Dylan thuis komt met een immens mooie vrouw slik ik “hi ik ben Millie Salmizno.. Dylan’s moeder.” Zei ze met een liefelijke glimlach terwijl ze haar hand uitstak “Maddie gewoon Maddie.” Zei ik onder de indruk van haar schoonheid niet te geloven dat Dylan zo een mooie moeder had.
from LostSouls on 11/16/2018 08:32 PMHailey
Ik lachte als hij zichzelf zo benoemd. 'Zorg maar dat je in vorm blijft king of seks, want hiervan wil ik als we later oud en verrimpeld zijn nog meer.' zei ik met een grijnsje. Als hij vraagt of hij beter is dan Dylan besloot ik hem te plagen. 'Nou... Dylan...' zei ik bedenkelijk maar schiet dan terug in de lach. 'Natuurlijk ben je beter dan Dylan. In elk onderdeel.' zei ik en drukte nog een zuigzoen op zijn borstkas.
Dylan
Als we thuis komen keek ik meteen naar het mooie gezichtje van Maddie. 'Ik eh... Ze blijft hier een tijdje als je het niet erg vind.' zei ik tegen Maddie en drukte een kus tegen haar lippen. 'Je hebt niks gemist. Beetje drama van mijn tante en mijn vader tegen mijn oom.'zei ik tegen Maddie. Natuurlijk was het wel heel wat, maar ik wou haar zo veel mogelijk buiten beschouwing laten.
from walkingdead on 11/16/2018 09:20 PMRoan
Als ze met een Nou begint kijk ik haar strak aan maar als ze zegt dat ik de beste ben grijns ik breed.” Zo wil ik het horen” zei ik grijnzend en kwam vervolgens overeind ik trok mijn boxer aan en keek naar haar naakte lichaam.” Runnen je ouders een school hier.. want dit moet me hel erg denken aan mijn middelbare school tijden.” Zei ik met een glimlachje “toen was ik nog die ene player die iedereen wilde samen met Dylan.” Zei ik met een lachje.
Maddie
Als Dylan dat zegt glimlach ik “nee je moeder is altijd welkom,” zei ik tegen hem. Terwijl ze volgens mij haar weg wel wist hier “ik ga even slapen genieten jullie maar vanelkaar het was tenslotte een lange dag voor mij en Dylan.” Zei ze met een knipoog terwijl ik kort een buiging maakte en me omdraaide naar Dylan “je moeder is echt beeldschoon net een model.” Zei ik zacht tegen hem terwijl ik niet had verwacht dat ze hier zou zijn aangezien hij heel privé was over zijn ouders.
from LostSouls on 11/16/2018 09:24 PMHailey
'Soort van.' zei ik met een lachje. 'Ik heb hier mijn gemene plannetjes gesmeed met de personen hier om jou van je troon te stoten. Ik heb mijn ouders meer onder controle dan zij mij.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn warrige haar. Ik kwam overeind en ook ik begon me terug om te kleden.
Dylan
Ik glimlachte. 'Als je iets nodig hebt hoor ik het.' zei ik nog tegen mijn moeder als ze weg liep. Ik glimlachte naar Maddie en nam haar op de bank in mijn armen. 'Waar denk je dat ik mijn goede looks vandaan heb?' vroeg ik haar met een lachje. 'Het verbaasde me ook dat ze nog zo mooi uitzag.' Dat moest wel betekenen dat ik goede genen had.
from walkingdead on 11/16/2018 09:42 PMRoan
Ik schoot in de lach “oee ik zou echt niet langer hier willen blijven.” Zei ik grinnikend terwijl ik mijn jas aantrok en haar hielp met haar bh dicht maken.” Zo zie je maar het zit in de gene.. mooi en machtig zijn” ik maakte een zuigzoen in haar nek en stak voor onderweg een sigaretje op.
Maddie
Ik grinnikte en Glee met mijn beide handen langs zijn mooie gezicht “ik heb je gemist.. hoe was het bij Roan trouwens deed hij nog irritant?” Vroeg ik terwijl ik in gedachtes zat zijn moeder wist volgens mij wel ergens dat ik een half engel ben die zich in de toekomst aan haar zoon zou verloven. Vond ze dat niet gek?
Bowie
Ik keek naar buiten en raakte misselijk van het feit dat Lorenzo en Anastasia het zo voor elkaar opnamen ookal zijn ze nicht en neef die elkaar eerder kende.. Mijn zoon ging zich echt niet verloven aan dat ding dat zichzelf een Lincoln noemt al trouwe hij met de 1ste en bete hoer.. ik wilde hem absoluut niet hebben met Hailey.
from LostSouls on 11/16/2018 09:54 PMHailey
Ik lachte. 'Wees gerust. Het zijn getrainde pitbulls. Ze moorden alleen op mijn teken.'zei ik met een grijnsje. Als hij me helpt met mijn BH draaide ik me abrupt om en drukte mijn lippen even tegen die van hem. Vervolgens deed ik mijn kleren weer aan. 'Zullen we gaan mijn mooie machtige lover.'zei ik grijnzend en stak mijn hand naar hem uit.
Dylan
Ik glimlachte. 'Roan was heel lief. Hij nam het vaker voor me op.' zei ik tegen haar. 'Hij haat me niet echt. Hij haat gewoon wat ik gedaan heb, maar ik denk dat hij mij daar nu voor heeft vergeven.' zei ik en kriebelde haar over haar rug.
from walkingdead on 11/16/2018 10:05 PMRoan
Eenmaal in mijn kasteel zie ik mijn vader wachtend op mijn troon “Roan.” Zei hij terwijl hij Hailey compleet negeerde en hij de gelijkenis met mijn moeder wel kon zien.” Vader” zei ik suf terwijl ik voor hem boog “ik ben op een voorstel gekomen.. en je moeder komt terug in dit kasteel wonen.. maar in ruil daarvoor moet ze alle contact verbreken met die achterlijke vader van je half zusje.” Zei hij terwijl hij naar Hailey keek en ik beschermend voor haar ging staan “als ze dat niet doet.. Verbied ik het jou om überhaupt contact te hebben met je moeder of dat ding achter je wat zich familie noemt.” Hij kwam overeind “bespreek het maar met die hoer van een moeder van je en zorg maar dat je oom geen stap meer in mijn territorium zet.” Als hij alles zo grof zegt en vervolgens wegloopt draai ik me naar Hailey om “negeer hem.. hij heeft heel wat doorgemaakt dus hij bedoeld het miet zo.” Ik en mijn vader waren lastige duivels we konden onze gevoelens moeilijker beheersen en worden snel territoriaal over mensen.
Maddie
Ik glimlachte lief “gelukkig” ik drukte vervolgens mijn lippen op de zijne en Glee met mijn hand door zijn haren.
from LostSouls on 11/16/2018 10:14 PMHailey
Als we binnen komen zie ik een man staan dat redelijk op Roan leek. Oom Bowie dus. Hij begint meteen negatief in mijn boekje. Ik hoorde hoe hij me noemde terwijl hij me gruwelijk negeerde. Ik balde mijn handen tot vuisten en keek naar Bowie die mij vertelde mij er niks van aan te trekken. Ik schudde mijn hoofd en liep achter mijn oom aan. 'En jij bent verbaasd dat mijn moeder je verlaten heeft? Niemand wilt bij zo een bevooroordeelde, verstikkende man zijn. En dan ken ik je maar 5 seconden.' zei ik en liep weer terug naar Roan.
Dylan
Als ik Maddie haar lippen tegen de mijne voelde hield ik ze even vast met de mijne. Ik streelde langs haar arm en glimlachte tegen haar lippen. 'Ik heb jou ook gemist.'zei ik en begon dingen te bedenken hoe ik haar ten huwelijk moest gaan vragen.
from walkingdead on 11/17/2018 06:58 AMMaddie
Als hij dat zegt glimlach ik zwakjes “we hebben 2 keer seks gehad.” Fluisterde ik in zijn oor “word het niet tijd dat we dat aantal gaan vermenigvuldigen.. want ik heb het gevoel dat ik nog niet eens de helft van je seks kunsten heb mee gemaakt.” De 1ste keer was het oraal en cowgirl geweest en de 2e alleen maar cowgirl ik had het gevoel dat hij zich inhield. Ik kwam overeind en keek hem aan “maar het kan ook wachten hoor.” Zei ik aangezien zijn moeder hier ook was.
Roan
“Waarom ben je altijd zo lekker als je brutaal bent.” Zei ik met een lachje mijn vader had niet eens voor 1 woord tijd gehad hij haten bijna alles wat met Lorenzo te maken had. Ik wilde niet dat ik zo zou worden met Dylan.” Ik moet je wel iets vertellen over je vader en mijn moeder” zei ik lipbijtend tegen haar.
from LostSouls on 11/17/2018 11:44 AMHailey
Ik zuchtte. Zelfs als ik hem beledigde vond hij me niet waardig een klap te verkopen of überhaupt aan te kijken. Ik keek naar Roan en glimlachte zwakjes. 'Wat is er met ze?' vroeg ik en zag dat hij zich ongemakkelijk voelde om dit te moeten zeggen.
Dylan
Als ze dat zei grijnsde ik. 'We gaan niet wachten, dit hoef je mij geen 2e keer te vertellen.' zei ik met een lachje. Ik kwam van de bank af en trok haar op en liet haar zo om mijn middel klemmen terwijl ik haar omhoog hield bij haar heerlijke billen.