ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 74 | 75 | 76 | 77 | 78 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/17/2018 01:31 PMMaddie
Als hij me optild en ik zijn grote handen bij mijn billen voel glimlach ik breed.” Hmm jij mag bedenken waar je me gaat neuken” zei ik zacht in zijn oor “ik heb geen limits.” Hoe kon een engel nou zo bloedgeil zijn?
Roan
“Ze willen je beide zien.. al ga ik daar niet akkoor mee ze kunnen wegblijven wat mij betreft.” Door hun had Dylan geen vader die naar hem omkeek en was mijn vader diep ongelukkig geworden.” Maar jij mag beslissen of je ze wel of niet wil ontmoeten” zei ik tegen haar “al is je vader hier niet meer welkom volgens mijn vader.”
from LostSouls on 11/17/2018 01:43 PMHailey
Als hij dat zegt beet ik op mijn lip. Ik zat in tweestrijd. Ik wilde ze dolgraag ontmoeten omdat ik zoveel vragen had, maar aan de andere kant wist ik dat er geen verandering zou zijn. 'Ik weet het niet.' zei ik eerlijk tegen Roan en plofte op de bank. 'Weet je waar ze zijn dan?' vroeg ik en zuchtte even. Hij had al verteld dat mijn vader ergens in Frankrijk moest zitten, maar mijn moeder.
Dylan
Ik grijnsde breed en liep zo met haar in mijn armen naar het tuinhuisje. Sommig personeel keek ons gek aan dat ik haar zo door het huis droeg, maar hun denken ook wel te weten wat we gaan doen. Als we eenmaal bij het tuinhuisje zijn opende ik een beetje moeilijk de deur en zette haar eenmaal binnen op de soort tafel. 'Als ik te ver ga moet je het zeggen.' zei ik en zocht naar wat touw.
from walkingdead on 11/17/2018 02:03 PMMaddie
Als hij dat zegt knik ik en trek ik alvast mijn jurk over mijn hoofd. Ik was benieuwd wat hij met mijn lichaam zou doen. Seks in een tuinhuisje het winde me wel op dat hij zo creatief was.
Roan
“Mijn moeder zei dat ik er altijd kan bellen.. als je niet alleen wilt gaan steun ik je.” Zei ik alsof ik geen zin er in had maar voor haar best wel een uitzondering wilde maken. Ik moest trouwens ook nog over mijn vader met haar praten. Waarom ze ons zo in de steek gelaten had en vooral mij die onder dat geruzie moest lijden.
from LostSouls on 11/17/2018 03:21 PMHailey
'Dat kan ik toch niet van je vragen? Je haat ze.'zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Ik wil ze wel confronteren. Ze er in wrijven dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt, maar het veranderd waarschijnlijk helemaal niks.' zei ik en zuchtte.
Dylan
Als ik het touw heb gevonden grijnsde ik. 'Geef me je handen.'zei ik en nam beide handen vast die ik samen vast bond. Als ze goed vast zaten gooide ik de andere kant van het touw over de balk boven ons hoofd en maakte het touw zo vast dat ze nergens met haar handen aan kon komen en dat ze helemaal aan mij was overgeleverd.
from walkingdead on 11/17/2018 03:47 PMRoan
“Dan doen we dat samen.” Zei ik koppig terwijl ik haar nergens alleen kon laten “ik wil je niet alleen hebben met die mensen.” Zei ik snuivend terwijl ik een kusje op haar lippen drukte.” Zal ik haar nu bellen?” Vroeg ik terwijl ik haar aankeek.
Maddie
Als hij me vastbind kijken mijn diepe blauwe oogjes nieuwsgierig naar wat hij voor duivelse dingen met me ging doen.” Dus je houd van kinky” zei ik met een grijnsje terwijl ik niks kon doen en mijn tepels door de opwinding priemde.
from LostSouls on 11/17/2018 04:23 PMHailey
Ik knikte. 'Oké, bel dr maar.' zei ik en voelde spanning door mijn lijf trekken. Normaal ben ik zo een cold ass bitch dat niks interesseert, maar dit is toch even iets anders.
Dylan
'Goede ondervinding.'zei ik tegen haar en drukte mijn lippen tegen de hare. ondertussen gleden mijn handen over haar rug naar haar bh bandje die ik losmaakte. Ik schoof het naar boven en deed de bh achter haar nek zodat ik toch geen last ervan had en bekeek haar prachtige borsten. Ik drukte overal kusjes en zuigzoentjes en beet zachtjes op haar tepels om ze nog harder te maken dan ze al zijn.
from walkingdead on 11/17/2018 08:10 PMRoan
Als dat zegt grijns ik ''hm zit in de gene.'' Zei ik terwijl ik me afvroeg hoe het met Dylan ging ''ik ga Dylan toch wel vragen om weer hier te komen wonen.. ik heb het gevoel dat ik zonder hem nog inpulsiefer word.'' Ik beet op mijn llip en tikte mijn moeders nummer in en zette haar gelijk op luidspreker ik nam Hailey's hand vast en kneep er zachtjes in.
Lorenzo
Als Ana's telefoon af gaat glij ik uit haar en plof ik hijgend naast haar ''neem maar op ik ga me zo effe douchen.'' Zei ik terwijl ik een sigaret opstak,
Maddie
Een kreun verliet mijn lippen terwijl mijn lichaam gelijk in de aanval wou schieten maar ik vast zat aan dat rottouw.'' Dylan'' zei ik piepend terwijl ik echt niet wist wat ik kon verwachtem.
from LostSouls on 11/17/2018 08:19 PMAnastasia
Ik hijgde en zuchtte geërgerd. Waarom moet ik gestoord worden tijdens de seks? Ik keek op het schermpje en zag een onbekend nummer. 'Met Ana Lincoln.' zei ik en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen.
Hailey
'Ik denk dat dat meer de vraag voor Maddie is. Dylan gaat niet zonder haar.'zei ik en keek naar de telefoon. Als hij word opgenomen en ik een vrouwelijke stem hoorde beet ik op mijn lip. Ik had haar stem nog nooit gehoord.
Dylan
Ik liet mijn lippen een spoor naar beneden maken over haar lichaam. Eenmaal bij haar string had ik die binnen no time uit. Ik drukte kusjes aan de binnen kant van haar dijen en ging zo naar haar vriendin toe. Ik begon met rustige likjes en zocht haar meest gevoelige plekjes op zodat ze helemaal gek word.
from walkingdead on 11/17/2018 08:35 PMRoan
''Met mij je zoon en je dochter Hailey'' zei ik wat zeur omdat ik kon horen dat ze seks had gehad. Ik nam diep adem ''waar ben je?'' Vroeg ik als eerst ''want van papa moest ik zeggen dat je hier weer welkom bent.''
Maddie
''Fuck'' kreunde ik uit omdat zijn likjes me gek maakte ik wilde volop pleasure voelen. Ik keek naar hem en sloeg mijn rechterbeen over zijn schouder zodat ik zijn tong goed kon voelen. Hij was echt lekker gespierd en om hem zo te zien maakte me helemaal gek.
from LostSouls on 11/17/2018 08:46 PMAnastasia
Wanneer ik hoor dat het Roan en Hailey zijn zit ik meteen recht overeind. 'Roan, lieffie.' zei ik en beet op mijn lip, niet wetende of ik ook meteen iets tegen Hailey moest zeggen. Of dat ze überhaupt mee luisterde. 'Ik ben bij je oom, maar ik kom er aan.'zei ik tegen hem.
Hailey
Als ik haar zo hartelijk naar Roan hoor doen glimlachte ik zwakjes. Ik ben blij dat Roan toch nog wel een moeder heeft die van hem houd. Ondanks wat er allemaal gebeurd is.
Dylan
Ik merkte aan haar dat dit haar al gek maakte. Dit liet me grijnzen. Zodra ik merkte aan haar dat ze dicht bij haar orgasme zat stopte ik. Ik liet haar benen van mijn schouders glijden en ging rechter staan. Ik liet het touw naar beneden en maakte haar polsen los. Mijn vriend stond inmiddels recht overeind. Ik hielp haar van de tafel af en draaide haar snel om. Dit keer bond ik haar polsen achter haar rug om vast. Ik trok mijn broek en boxer in een keer naar beneden waardoor ik nu helemaal naakt stond. Ik duwde haar tegen de tafel aan met haar gezicht en bovenlichaam op de tafel. Met mijn vriend ging ik plagend over haar vriendin om vervolgens, zonder dat ze het verwachtte, mijn vriend bij haar binnen te laten dringen en op een rap tempo te laten stoten.