ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 76 | 77 | 78 | 79 | 80 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/19/2018 08:50 PMRoan
“Nou ma dit is Hailey het kin dat je een jaar geleden voor me had afgestaan.” Zei ik tegen haar terwijl mijn vader kwam aangelopen “Anastasia.” Zei hij kalmer dan ooit “je kamer is al klaar gemaakt ook voor je dochter.” Voor het eerst zag hij Hailey als een mens en geen object.” Roan... jij vertrekt binnenkort naar Slowakije waar je vrouw vandaan komt.” Net hoe ik hoop begon te krijgen in mijn vader.
from LostSouls on 11/19/2018 08:59 PMHailey
Ik keek naar mijn moeder en wou net iets zeggen als we worden onderbroken door Bowie. Ik schudde mijn hoofd. 'Roan gaat nergens heen. Hij is de koning en Max gaat als zijn rechterhand hier niet regeren zolang hij weg is. Als die bitch met hem wilt trouwen komt ze maar hierheen.' zei ik koppig tegen hem. 'En ik kan niet hier blijven zonder Lorenzo, Bo.' zei mijn moeder. Wat me wel weer tegen viel. Ze verkoos oom Lorenzo boven een leven met haar kinderen.
from walkingdead on 11/19/2018 09:41 PMBowie
Als ze Bo zegt raakt ze me gevoelige kant maar als ze zegt dat ze niet zonder Lorenzo hier wou wonen kijk haar bespottend aan.” Ik ben misschien gescheiden van jou maar op papier ben je nog steeds mijn vrouw.. Lorenzo is hier niet welkom of je woont bij je kinderen of je blijft weg ach ja het zou me niet verbazen als je weer weg rend van mij en Roan.. dus waarom ook niet van haar.” Zei ik terwijl ik naar Hailey wees en het me niet zou verbazen als ze Hailey mee nam en een gezinsleven op te bouwen in een ander land met Lorenzo. Ik wilde mijn zoon niet breken zoals ik.. dus het was beter voor hem om verliefd te worden op een ander meisje.
Maddie
Ik klopte op Dylan’s deur en nam diep adem “ik weet dat je boos bent omdat ik het verzwegen heb over mij en mijn vader.”Zei ik “maar ik wilde je niet met mijn problemen opscheppen.. ik zie mijn vader niet eens als mijn vader.. dus boeide me het niet echt om over hem te praten.” Hailey wist wel wie mijn vader was maar dat was meer omdat ze zo haar eigen onderzoek had gedaan.
from LostSouls on 11/19/2018 09:57 PMAnastasia
'Ik laat jullie niet in de steek. Ik ben nu met Lorenzo en dat ben je helemaal zelf schuld.' zei ik tegen hem. 'Ik ben heus in staat om een relatie met mijn kinderen op te bouwen zonder full time op hun lip te zitten. Daar hebben ze jou al voor.'zei ik tegen hem en keek naar Roan en Hailey. 'Ik laat jullie echt niet in de steek en ik zou ook weer hier willen wonen, maar je vader..' zei ik maar stopte. Ik wou Bowie niet perse slecht gaan praten bij Roan.
Dylan
Ik zuchtte. 'Was dat een van je missies? Je bij Hailey aansluiten om ons samen met haar af te maken en haar erna?' vroeg ik haar. Ook al meende ik het niet. Het leek me niet dat dit daadwerkelijk haar plan was geweest.
from walkingdead on 11/19/2018 10:16 PMRoan
“Mam ben je sirieus.. het is een wonder dat mijn vader je überhaupt hier terug laat komen om een band op te bouwen met mij en Hiley.” Ookal zou hij me sturen naar Slowakije ik zou Hailey natuurlijk mee nemen als dat zou gebeuren. Dus weinig zin had het zeker ik nam Hailey tegen me aan “zonder haar ga ik nergens heen.” Zei ik tegen mijn vader.
Bowie
“Hoor je jezelf wel.. wat mij betreft blijf je lekker weg en neem je dochter mee ga maar happy family met Lorenzo spelen.. je boeit me toch niet meer.” Zei ik tegen haar terwijl ik Roan aankeek “aha maar jij gaat nergens heen zolang je mijn kind bent.. ik wil je niet hebben met je moeder buitens huis.. straks zet ze nog meer onzin in je kop.” Ik keek Anastasia kort aan “jij bent dood voor mij.” Ik deed mijn ring af en gooide die voor haar voeten waarna ik weglie
Maddie
Als hij dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar “laat maar vergeet wat ik gezegd heb.” Ik liep met tranen in mijn ogen weg hoe kon hij zoiets zeggen?
from LostSouls on 11/19/2018 10:27 PMAnastasia
Ik beet mijn kaken op elkaar en luisterde gewoon naar wat iedereen te zeggen had. Ik kon er niets tegenin brengen. Als Bowie de ring voor mijn voeten gooit ontstaan er tranen in mijn ogen. We waren nooit echt gescheiden wat ik eigenlijk van binnen ook niet wilde. Ik pakte de ring op en keek naar de datum die erin gegraveerd stond.
Hailey
Als ik dit zo hoor. Die ruzie tussen mijn moeder en Ro zijn vader slikte ik. Dit was allemaal mijn schuld. Als ik niet was geboren dan waren hun nog bij elkaar geweest en had iedereen binnen de familie een gelukkig leven. 'Ik kan dit niet.' zei ik en liep uit Roan zijn armen, langs mijn moeder naar buiten waar ik graspte voor adem.
Dylan
Ik zuchtte. Nu wist ik dat ze ook boos was op mij. Ik wist het even niet meer. Of ik moest blijven zitten of achter haar aan moest gaan en zomaar moest zeggen dat het oké was. Ik kwam overeind en liep achter haar aan. 'Het spijt me dat ik dat zei, maar sinds wanneer verzwijgen wij dingen van elkaar? Liegen wij? Ik dacht dat wij anders in elkaar staken Maddie.' zei ik tegen haar.
from walkingdead on 11/19/2018 10:52 PMRoan
“Pa!” Zei ik terwijl hij het nu echt officieel had gemaakt hij moest mijn moeder niet meer en dat kon ik wel zien.” Waarom wil je überhaupt bij die schoft blijven?!” Vroeg ik mijn moeder kwaad “hij heeft je niks te bieden hij is gewoon nog zo een hopeloos geval die verlaten is door zijn vrouw.. hij houd niet van je zoals pa.. En nu laat je kans gewoon gaan om met mij en Hailey te zijn.. de jaren dat ik niks voor je bekende heb ik allemaal doorgeslikt wetende dat mijn moeder in bed lag met mijn oom.” Zei ik tegen haar “jij bent me jou tijd schuldig en al helemaal aan die van Hailey.”
Maddie
“Dat dacht je dan verkeerd misschien is het ook wel zo.. engelen horen niet met duivels straks maak ik je nog af in je slaap.” Zei ik met tranen in mijn ogen ik rukte me los en liep het kasteel uit. Hoe kon hij in godsnaam denken dat ik ook maar echt van plan was om hem af te maken. Ik heb seks met hem gehad mijn grootste geheim met hem gedeeld.
Millie
Ik zag dat Maddie en Dylan een soort van ruzietje hadden en liep op Dylan af ik legde mijn hand op zijn schouder.” Laat er maa even vrouwen draaien wel bij na een paar minuuutjes alleen.” Zei ik tegen hem terwijl het nog moeilijk voor hem ging. Worden met zo een vriendin ze was tenslotte puurheid en hij precies het tegenovergesteld. Zo waren Jace en ik ook met Jace had ik een aantal keren seks gehad maar het was meer familie opwinding dan werkelijk gevoelens.
from LostSouls on 11/19/2018 11:06 PMAnastasia
'Ik weet het oké?!' riep ik naar Roan. Ik veegde mijn tranen van mijn wangen. 'Je vader heeft me altijd tegengewerkt wat Hailey betreft. Het ging gewoon niet tussen ons. Natuurlijk is dat geen excuus dat ik jou bij je vader heb achtergelaten.' Ik zuchtte en probeerde mijn tranen op te houden. Ik keek kort naar de deuropening waar zojuist Hailey door verdween. 'Ik had gewoon een gigantisch schuldgevoel dat ik Hailey heb opgegeven en je oom begreep dat gevoel. Als ik moest kiezen van wie ik het meeste hield koos ik voor je vader opnieuw en opnieuw, maar we gaan gewoon niet samen en als ik hier zou blijven wonen zou er alleen maar ruzie zijn en dat benadeeld ook jou en je zus.'
Dylan
Ik keek haar na en balde mijn vuisten. Ik werd hier zo ontiegelijk boos van. Als ik de hand van mijn moeder op mijn schouder voelde raakte ik enigzins gekalmeerd. 'Ik hou van haar, maar misschien zijn wij niet goed voor elkaar.'zei ik en beet op mijn lip. Met Rose had ik nooit dit soort problemen. We waren altijd happy family met elkaar.
from walkingdead on 11/20/2018 06:49 AMMillie
Ik nam zijn gezicht vast en keek in zijn ogen “zeg nooit dat jullie niet goed voorelkaar bestemd zijn,, dat kan haar afschrikken en dan rent ze zo een andere man zijn armen in wil je dat?” Vroeg ik aan hem ik zag aan hem dat Lorenzo hem te veel aan zijn lot had overgelaten. Waardoor het leek dat hij een laag zelfvertrouwen had.” Ruzie ga je altijd hebben,, ik en je vader hadden dat ook en zelfs nu nog heb ik een zwak voor hem.. maar jij bent sterker dan ik.” Zei ik met een glimlach tegen hem.
Roan
“Dan waarom probeerde je hem niet te overtuigen dat Hailey zoeken een goed plan was?” Zei ik het maakte me pissed “waarom was je alsnog niet mt mijn vade gebleven.. oke hij wilde Hailey niet waarschijnlijk omdat hij wist wat voor klootzak en wat voor zwakke vrouw jij kon zijn.. maar je kon me op zijn minst aandacht geven dan de familie hoer uithangen.” Ik had nog nooit zo iets tegen mijn moeder gezegd en ik wilde het ook niet terug nemen “ik hoef je nooit meer te zien.” Ik liep weg en probeerde te kalmeren.
from LostSouls on 11/20/2018 12:36 PMDylan
Als mijn moeder dat zegt knik ik. Ik slikte even en keek naar de grond. 'Ik ben blij dat je er bent.' zei ik tegen haar en gaf haar een knuffel. Dit had ik mijn hele leven moeten missen. Goede wijze raad van mijn moeder. Iemand die me fatsoenlijk zou uitleggen hoe dit werkt. Het leven. Ik heb het altijd maar alleen moeten doen.
Anastasia
Ik beet op mijn lip en keek hem na. Het was hopeloos om nu met hem te praten. Hij was boos en dan was hij net als zijn vader niet voor reden vatbaar. Ik ben hier voor niks gekomen. Ik heb mijn dochter een minuut kunnen zien en net 5 woorden met haar gewisseld. Ik liep het kasteel uit en reed terug naar huis.