ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/20/2018 04:19 PM

Bowie
Ik had besloten om mijn gevoelens voor Anastasia weg te gummen voor goed. Nu kon ik normaal seks hebben met een vrouw zonder aan haar te denken. Ik nam diep adem en vroeg me af hoe het met Mils ging na wat er is gebeurt. Ik voelde me schuldig tegenover haar over wat ik haar aan had gedaan. Ik nam diep adem en stak een joint op een paar jaren geleden had ik niet eens een zoon.. Toen was ik nog een allerdaagse schooljongen.. ik had gewenst dat ik dat leventje terug kon krijgen.

Millie
Ik glimlachte zwak en was blij dat hij me nogsteeds als zijn moeder zag. Ik voelde mijn telefoon af gaan en drukte een kus op Dylan zijn wang ''ik ga even dat belletje plegen.. kom jij maar alvast op ideeen om het goed te maken met Maddie.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik opnam en naar buiten liep ''hey met Millie.'' Zei ik '''hey met Bo.'' 

Roan
Ik zag Hailey buiten zitten en nam diep adem ''het spijt me.'' Zei ik zacht tegen haar terwijl ik naast haar ging zitten ''ik moest er ook helemaal niet hier naartoe laten komen.'' Zei ik zuchtend ik werd gek van mijn ouders en hoe deze familie inelkaar zat iedereen deed het me elkaar en het was gewoon verschrikkelijk. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 04:38 PM

Hailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Het ligt niet aan jou. Ik wou haar ook ontmoeten.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. 'Het is allemaal mijn schuld dat deze familie zo fucked up is. Als ik er niet was geweest was je moeder nog bij je vader en had jij een gelukkiger leven gehad.'zei ik en keek naar mijn handen terwijl er een traan over mijn wang liep.

Dylan
Ik knikte en liep terug onze kamer in. Ik begon plannen te bedenken om het goed met haar te maken en voelde me eigenlijk steeds rotter over wat ik tegen haar had gezegd. Natuurlijk wou ze me niet afmaken. Ik kon mezelf wel kapot slaan door die zin.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/20/2018 05:15 PM

Roan
Ik schudde mijn hoofd en legde mijn arm om haar heen ''zeg nooit dat het jou schuld is.. ik denk dat mijn moeder je vader niet kan loslaten omdat hij er al die tijd voor haar is geweest... toen ze ruzie kreeg met mijn vader ze waren nou uberhaupt nicht en neef.'' Zei ik zacht ''en mijn oom word heel kwetsbaar als er over mijn tante word gepraat daarom trekt hij meer naar mama.. omdat Dylan en zijn moeder vaak heeft teleurgesteld,.. zegmaar zij oordeelt hem niet en mijn moeder is waarschijnlijk alleen met mijn oom omdat het de vader is van haar dochter.'' Ik heb het al mijn hele leven gesnapt maar ik snapte niet waarom mijn moeder niet met ons alleen wou zijn ze hoefde niet met mijn vader  te zitten maar alleen met mij en Hailey.

Maddie
Ik lag droevig in bed en voelde me kut ik was niet genoeg voor hem.. ik was niet zoals Rose ik kwam met te veel problemen. En ik snapte waarom hij me wantrouwde ik kwam natuurlijk uit de hemel de grootste vijand van hell. Misschien waren een engel en duivel gewoon niet bestemd voorelkaar misschien had mijn vader wel gelijk.. duivels zullen jullie nooit accepteren Maddie en Dale.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 07:18 PM

Hailey
Ik keek naar Roan als hij dat zegt. 'Ik haat deze situatie.' zei ik tegen hem en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'En je gaat niet naar Siberië om een of andere sloerie te trouwen. Je bent van mij en het interesseert niet wat je vader daar van zegt.' zei ik en nam zijn arm vast. Ik kon hem echt niet kwijt raken. Zeker niet nu. Wie weet wat voor een domme dingen ik doe zonder hem.

Dylan
Ik keek bij Maddie naar binnen en zag dat ze huilend op bed lag. Ik ging bij haar zitten en streelde over haar haar. 'Sorry voor vanmiddag. Die opmerking was echt overbodig.'zei ik zacht tegen haar en bekeek haar betraande gezicht. Ik haatte het om haar zo te zien en al helemaal wetende dat ik de oorzaak was van die tranen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/20/2018 07:53 PM

Roan
Als ze zegt dat ik van haar ben glimlach ik zwak. Ik nam haar kin vast en zoende haar volle lippen zacht.'' En jij bent ook van mij'' zei ik tegen haar terwijl ik zwak glimlachte.

Maddie
Als hij zijn excuses aanbied blijf ik een tijdje stil liggen.''Als je me niet meer wilt omdat ik een engel ben begrijp ik dat best'' zei ik zacht tegen hem terwijl ik hem in zijn ogen aankeek.

Millie
''Ik ben hier alleen voor Dylan.. ik praat niet meer met lorenzo en anastasia.'' Zei ik tegen Bowie terwijl ik naar hem keek hij draaide zich om en kwam dichter naar me toe ''ik heb nog nooit seks gehad met een heks.'' Als hij dat  zegt bijt ik op mijn onderlip ''en ik niet met een mens.. maar dat komt nog wel.'' Ik gaf hem een duwtje en kon echt geen seks hebben met de vader van mijn neefje hij grinnikte zacht ''waren de tijden maar als vroeger dan had ik je zo ingepalmd met mijn charmes.'' Als hij over vroeger praat zucht ik zacht. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 08:36 PM

Hailey
Ik glimlachte tegen zijn lippen en wist dat het goed zat. Hij zou mij ook niet alleen laten en Bowie kon ons daardoor niks maken. Ik haalde een hand door zijn haar en kroop dichter tegen hem aan door de koude bries. Ik liet zijn lippen los en keek in zijn ogen. 'Ik hou van je.' zei ik tegen hem met een glimlach. Dit was de eerste keer dat ik het hem zei en ik meende het.

Dylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Zeg dat niet. Natuurlijk wil ik je nog steeds.' zeg ik tegen haar en kwam overeind. 'Kom, ik wil je iets laten zien.' zei ik tegen haar en stak mijn hand uit zodat ze die kon vastpakken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/20/2018 09:00 PM

Maddie
Als hij dat zegt word ik nieuwsgierig ik nam zijn hand vast enn kwam overeind. Ik vroeg me af wat hij me wilde laten zien.

Roan
Als ze zegt dat ze van me houd glimlach ik zwak ''wij worden nooit als onze ouders toch?'' Zei ik terwijl mijn hand onder haar rok glee en ik het moeilijk vond om ik hou van je terug te zeggen. Ik zei nooit dat ik van iemand hield.. of ik liet het zien of ik zeg het pas later.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 09:07 PM

Hailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Nooit.'zei ik tegen hem. Als ik iets niet wou dan was het zoals mijn moeder worden. Ik haalde diep adem en grijnsde als hij zijn hand onder mijn rok verplaats. Ik beet op mijn lip en keek hem aan.

Dylan
Ik glimlachte en nam haar mee naar de tuinen. Achterin de tuin was een grote vijver. Op die vijver dreef een vlot. Ik had op dat vlot met kaarsen de randen versiert en in rozen stond er. - Maddie, wil je met me trouwen - Ik deed mijn handen voor haar ogen als we de tuin in lopen en begeleidde haar naar de vijver. Als we daar zijn glimlachte ik. 'Klaar voor?' vroeg ik en liet mijn handen van haar ogen zakken. Achter haar was ik op een knie gaan zitten met de ring in mijn hand.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/20/2018 09:32 PM

Maddie
Als de vijver helemaal belicht is kijk ik mijn ogen uit maar wanneer ik zie Maddie wil je met me trouwen. Draai ik me in een ruk om waar ik Dylan op zijn knieeen zag. Al mijn twijfels waren in 1 keer weggevaagd ''ja graag zelfs.'' Ik drukte mijn lippen tegen de zijne terwijl hij nog op zijn knieen zat.. dit was dus officieel mijn verloving met Dylan. En het mooiste wat me is overkomen in mijn leven.

Roan
Ik grijnsde breed en duwde haar op haar rug in het gras terwijl ik boven haar ging hangen en mijn lippen terug tegen de haren drukte. Op een dag zou ik me aan haar verloven mijn zusje was de enige vrouw waar ik om gaf. Mijn hand glee weer terug onder haar rok terwijl mijn vingers haar string wegschoven en haar begonnen te plezieren. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 09:45 PM

Anastasia
Ik sloot de deur achter me en keek op naar Lorenzo die me opwachtte. 'En? Hoe ging het?' vroeg hij me. Ik beet op mijn lip om mijn tranen enigzins tegen te houden, maar het lukte niet. Ik barstte in huilen uit en vloog in zijn armen. 'Het ging helemaal mis daar.' zei ik door mijn tranen heen en slikte om de brok in mijn keel weg te proberen krijgen.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen om haar heen. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik bezorgd en streelde met mijn hand door haar haren. 'Heeft ze zich bedacht? Wil ze ons niet meer zien?' vroeg ik, maar merkte dat dit haar nog verdrietiger maakte dus hield ik maar mijn mond en besloot haar gewoon te troosten en te kalmeren.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum