ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/04/2018 12:07 AMAnastasia
Ik grinnikte en knikte. Als hij terug naar binnen liep keek ik hem kort na en beet glimlachend op mijn lip. Als tante Xenia mij riep schrok ik op uit mijn gedachtes en kwam overeind. Ik liep snel naar binnen en keek naar Lorenzo die zijn ogen bitter op Bowie had gericht. 'Ga je ook me Lor?' vroeg ik. Hij keek op en knikte kort waarna hij met ons mee ging. 'Hij is familie nu. Waarom haat je hem nog steeds zo?' vroeg ik zacht zodat alleen hij het kon horen.
Lorenzo
Ik startte instagram op en bekeek de foto's van Millie. Als iemand aan haar kwam flipte ik hem helemaal uit. En nu moest ze sessies gaan doen met dat joch wat zich voordoet als een Lincoln? Ik keek hem vol afschuw aan en keek op als ik de stem van Ana hoorde. Ik knikte en kwam overeind. We liepen met zijn allen naar buiten waar een limo klaar stond. 'Omdat hij zoveel op die zogenaamde oom van ons lijkt is hij al meteen familie? Nou voor mij niet hoor.' mopperde ik als antwoord op Ana en stapte in.
from walkingdead on 05/04/2018 12:20 AMMillie
"Ik ben Millie mijn familie served de Lincolns al jaren." Zei ik met een buiging naar Bowie toe terwijl ik Lorenzo vanaf mijn ooghoek zag. Moest hij echt mee komen? Nu had ik sowieso concentratie problemen "ik moet even je handen vastnemen zodat ik een sirelink kan verbinden.. om te kijken of je maar iets onnatuurlijks in je hebt." Hij deed wat ik vroeg en ik begon gelijk met de daad "hesmantos devisios minenis." Ik voelde een keiharde druk mijn magie wegduwen ik had meer magie nodig om daar door heen te komen. Ik opende mijn ogen "je hebt iets onntuurlijks dat kunnen we nu wel bestellen" zei ik terwijl zijn tante me aankeek "nu hij verbonden is met jou zal je hem ook helpen op school hem introduceren en stap voor stap zijn krachten ontdekken Mil je hoeft niet altijd elkaar te zien want de sirelink houd jullie gebonden." Zei mijn moeder "uitstekend dan is dat geregeld." Zei prinses Xenia.
Bowie
Millie niet slecht Ik had haar nooit echt bekeken maar ze was een True beauty terzijde dat ik haar bijna om het leven had gereden." Sorry van laatst" zei ik tegen haar ze schudde haar hoofd "het is oké.. dan zie ik je morgen op school." Haar moeder nam haar terug mee naar binnen terwijl ik terug naar Anastasia en de limo liep Lorenzo moest ik maar negeren dat zag ik nu al." Kan je me uitleggen wat een sire link inhoud Ana?" Vroeg ik terwijl ik steeds meer met haar wilde praten." Ja onderweg naar Mac Donalds kan je dat uitgelegd worden!" Riep Xenia terwijl ik grijnzend instapte.
from LostSouls on 05/04/2018 12:32 AMLorenzo
Eenmaal bij Millie keek ik maar toe. Alleen het aanraken voor de spell maakte me al stik jaloers. Als alles eindelijk gedaan is en ze het huis verlaten liep ik naar Millie toe. Zodra iedereen de kamer had verlaten drukte ik snel een kus tegen haar lippen. 'Ik vertrouw dat joch niet.' zei ik tegen haar. 'Kun je vanavond hier weg komen denk je?' vroeg ik haar en keek naar buiten waar mijn tante al de limo instapte.
Anastasia
Ik zag het hele gebeuren en zuchtte kort. Als het eindelijk klaar is liepen we allemaal naar buiten. Bij Bo zijn vraag glimlachte ik. Zodra ik antwoord wou geven werd ik al onderbroken door tante Xenia. Ik grijnsde en stapte de limo in om vervolgens mijn antwoord alsnog te vertellen. 'De sirelink houd in dat jij en Millie nu verbonden zijn. Jullie geest maar ook jullie lichaam. Niet altijd positief. Als Millie zich nu zou verwonden voel je dezelfde pijn en krijg je dezelfde wonden. De sirelink is voor haar het handigst om je in de gaten te houden en je te kunnen vinden op elk moment van de dag.'
from walkingdead on 05/04/2018 10:19 AMBowie
"Nou dat is creepy." Zei ik met een glimlach terwijl ik even uit het raam keek. En Lorenzo vrij wel lang deed "het zou me niet verbazen dat je neef dat heksje meisje date." Zei ik verveelt "aangezien ik zijn blikken al een tijdje in mijn rug voelde prikken." "Ze kunnen niet daten Millie familie mengt zich liever niet met onbekende dingen behalve in zakkelijke dingen." Zei Xenia "dus ze zullen vast vrienden zijn of zo iets."
Millie
Als Lorenzo me kust kus ik mee maar bij zijn vraag beet ik op mijn onderlip." Ik kan het proberen dan zie ik je vanavond bij je penthouse oké?" Zei ik tegen hem terwijl ik een laatste kus op zijn lippen plaatste "now go."
from LostSouls on 05/04/2018 02:32 PMLorenzo
Als ze zei het te proberen glimlachte ik breed. 'Tot vanavond.'zei ik tegen haar en liep snel naar buiten. Ik stapte de limo in en haalde een hand door mijn haar. 'Waar wachten we nog op? Rijden.' zei ik en ging wat onderuit zitten en nam mijn telefoon erbij.
Anastasia
'Meerendeels van de tijd heb je het niet in de gaten.' zei ik en glimlachte. Als hij insinueert dat Lorenzo en Millie samen waren grinnikte. 'Nu je het zegt hij heeft de laatste tijd bijna geen scharrels zover ik heb gezien.' zei ik maar Xenia zei al dat het niet kon. Ze kon zich nog verbazen. Als Lorenzo eindelijk instapt konden we gaan.
from walkingdead on 05/04/2018 03:05 PMBowie
Mijn nieuwe leven beviel me wel al kreeg ik sterk het gevoel dat mijn vader me niet had achter gelaten. Ik deed een duur uniform aan van Ralph Lauren en fixeerde mijn haar in de spiegel." Je ziet er goed uit in dat pak net je vader" zei mijn tante grijnzend terwijl ik zwak glimlachte. En het vandaag mijn eerste schooldag was op een nieuwe school.. al had ik graag Filip en Sasha gedag willen zeggen.
Millie
Ik werd wakker bij Lorenzo in bed en keek even naar het plafond. Vandaag begon mijn 1ste dag als een echte salmizno heks. Ik wist hoeveel het betekende voor mijn familie maar betekende het veel voor mij?
from LostSouls on 05/04/2018 08:45 PMAnastasia
Ik haalde een borstel door mijn haar en trok mijn school uniform aan. Ik had het rokje iets korter laten maken dan de andere meiden van de school waarbij ze tot net boven de knie kwamen. Die van mij kwam halverwege mijn bovenbeen. Ik trok de stropdas wat scheef aan en liep met mijn tas naar beneden. Daar trok ik mijn kousen nog wat omhoog en trok vervolgens mijn zwarte hakken aan. Ik had wel zin in vandaag. Ik wist niet waarom, want normaal haatte ik school.
Lorenzo
Langzaam werd ik wakker en ik keek naast me waar tot mijn verbazing Millie lag. 'Hey babe.' zei ik met mijn schorre ochtend stem. 'Ik had verwacht dat je na gisteravond meteen naar huis zou gaan. Je ouders zullen wel ongerust zijn.' zei ik met een grijnsje. Volgens mij mocht die hele familie me niet, dus zodra ze wisten dat we waren aan het daten zullen ze wel pogingen van marteling uitvoeren.
from walkingdead on 05/04/2018 09:15 PMMillie
"Als jij me niet zo goed had geneukt was mijn ziel niet uit mijn lichaam gevlogen gister nacht.. en was ik nu thuis." Zei ik met een grijnsje terwijl ik overeind kwam en mijn uniform aantrok. Gelukkig had ik die aangehouden mijn boeken zaten in mijn kluis dus ik was ready to go.
Bowie
"Nu je een Lincoln ben heb je ook recht op een Lincoln auto." Xenia gaf me de sleutels van een gloed nieuwe Porsche helemaal voor mij alleen." Wauw dit is nogal.. uitbundig maar i like it" ik gooide mijn tas op de achterbank "succes op school!" Ik stapte in en startte de motor gelukkig was mijn nieuwe school niet ver. Binnen een mum van tijd stond ik in de halen van een gigantische groot kasteel gevormd naar een moderne school." Oe wie is hij?" Horde ik een meisje zeggen "another candy that i can suck?" Ik glimlachte zwak bij al die opmerkingen well het was niet dat ik het niet gewend was. Want op mijn vorige school lagen ze ook voor me voeten al was ik heel kritische in het geval van meisjes. Ik liep door en zag mijn nieuwe kluis staan Bowie Lincoln.. daar moest ik nog even aan wennen.
from LostSouls on 05/04/2018 09:35 PMLorenzo
'What can I say. Ik ben nu eenmaal een expert.' zei ik tegen haar en kwam ook langzaam overeind. 'Ik heb geen zin in school. Kunnen we niet gewoon de hele dag in mijn bed liggen?' vroeg ik en haalde een hand door mijn warrige haar. Ik trok een schone boxer aan die ik uit de kast haalde.
Anastasia
In mijn Jaguar reed ik naar school waar ik parkeerde en uitstapte. Ik flipte kort mijn haar en zag Bowie naar binnen lopen. Ik liep achter hem aan. 'Hey Lincoln. Welkom op je nieuwe school.' zei ik met een grijnsje en keek naar zijn kluisje. Nog een Lincoln op school. Goed voor de reputatie. Ook al zou hij aardiger zijn dan Lor en mij denk ik.
from walkingdead on 05/04/2018 09:45 PMBowie
" yeah ik moet daar wel echt aan wennen it used to be Carter." Zei ik zuchtend terwijl ik mijn kluisje sloot en ik een afspraak met die Millie had na het 1ste uur." Waar heb jij les.. aangezien jij de enige bent die ik hier ken hoop ik dat we samen les hebben." Zei ik met een glimlach terwijl ik de hou vast van mijn tas vast nam.
Millie
Ik grinnikte "Nope ik heb een afspraak met die Bowie en ik zit er vast aan de komende tijd." Zei ik zuchtend tegen Lor terwijl ik mijn haar een beetje fixeerde. En ik Lorenzo's limo al zag staan.