ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/21/2018 09:37 PM

Millie
Als hij zegt dat ik en Dylan opelkaar lijken glimlach ik zwak ''hij heeft al zijn knapheid van mij geerfd.. maar hij lijkt volledig op jou'' Zei ik tegen hem ''Lorenzo'' begon ik terwijl ik dichter naar hem toe liep ''laat me los.'' Ik deed mijn ring af en gaf hem terug ik draaide me om en liep het kasteel uit terwijl de tranen in mijn ogen stonden. nog  maar 3 maanden en dan was het voorbij. 

Bowie
''Pa je maakt mijn hemd vies'' ik snotterde wat en deed mijn lincoln ketting af ''deze is voor jou het zal je beschermen tegen al onze vijanden.'' Zei ik tegen hem ik nam diep adem en keek op mijn horloge.'' Nog een uurtje en dan ga ik.. ik zorg dat ik wel op de bruiloft aanwezig ben zodra ik de uitnodiging binnen heb.'' Zei ik met een knipoog tegen hem terwijl hij glimlachte ''ik moet er nog vragen paps dus niet zo gehaastig.''

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 09:42 PM

Lorenzo
Ik glimlachte wanneer ze dat zei, maar zodra ze mij haar ring in mijn handen duwt verdween die lach. Ik zuchtte kort en schudde mijn hoofd. 'Ik zal je nooit los laten.'zei ik nog tegen mezelf. Millie was al weg. Ik slikte en probeerde niet een mental breakdown te hebben dat ze nu officieel kenbaar heeft gemaakt dat ik geen kans maak. Ik deed haar ring in mijn zak en liep naar mijn kamer.

Anastasia
Ik kwam overeind en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik ben naar boven.' zei ik tegen haar, maar volgens mij wist ze wel wat ik ging doen. Ik liep naar mijn oude kamer waar ik Bowie met Roan zag. Ik glimlachte als ik zag hoe goed ze samen waren. 'Bo, kan ik even met je praten voor je gaat?' vroeg ik voorzichtig en glimlachte naar Roan. Mijn grote jongen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 08:26 AM

Bowie
Ik nam diep adem bij het horen van Anastasia en stuurde Roan weg.” Wat kan ik voor je doen.. nog niet tevreden?” Vroeg ik haar terwijl ik overeind kwam en mijn armen overelkaar sloeg. Ik wilde eigenlijk helemaal niet met haar praten voordat ik weg ging. Ik denk dat ik de enige ben die geen gevoelens meer heeft blijkbaar. Maakt niet uit wat ze ging zeggen ik hoefde haar niet meer.

Millie
Ik kwam weer thuis en zag Dyl zitten bij de haard “hey liefie.” Zei ik tegen hem terwijl ik een kus op zijn wang drukte.” Waar is je toekomstige bruid heen?” Vroeg ik met een glimlach terwijl ik naast hem ging zitten. En het eigenlijk wel over zijn vader moest hebben.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 08:14 PM

Anastasia
Ik beet even op mijn lip en keek naar mijn voeten. 'Ik eh..'begon ik en keek hem vervolgens aan. 'Het spijt me dat ik jullie zomaar in de steek heb gelaten om Hailey te gaan zoeken.' zei ik tegen hem en slikte. 'Dat wou ik even gezegd hebben voordat je ging.' Ik merkte aan zijn houding dat hij hier natuurlijk niet op zat te wachten. 'Ik beloof dat ik er nu voor Roan zal zijn.' Ik haalde diep adem en voelde me lichtelijk ongemakkelijk. Ik was eigenlijk wel bereid op een afkaffering dat ik loog en dat ik hem toch weer zou verwaarlozen.

Dylan
Ik keek op met een glimlach als mijn moeder binnen kwam gelopen.'Hey.' zei ik en keek naar het vuur dat de kamer heerlijk verwarmde. 'Volgens mij is ze met Dalia dingen aan het doen en bedenken voor de bruiloft.' zei ik en glimlachte bij het woord. Het maakte me zo gelukkig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 08:29 PM

Bowie
Als ze dat zegt neem ik diep adem “ik ben moe van al dat discussiëren met je.. ik heb er alles aan gedaan om het te laten werken tussen ons.. maar ik ben blij dat je meer naar Roan gaat omkijken.” Zei ik tegen haar terwijl ik een joint opstak “mij ben je al kwijt laat dat niet bij Roan gebeuren.. want dat zal nog zwaarder vallen denk ik.” Ik tilde mijn koffer op en nam een flinke teug “goodbye Anastasia.”

Millie
Ik glimlachte zwak “weet je vader al over je verloving?” Vroeg ik hem expres om zijn reactie te kunnen pijlen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 08:40 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en knikte. Ik had het zelf verpest dus kon ook niet van hem verwachten dat ik terug in zijn armen mocht springen. 'Heb een veilige reis.' zei ik nog en liep de kamer uit naar beneden. Hailey zat er niet meer dus waarschijnlijk was ze bij Roan. Ik schonk een glas whiskey in en ging ermee op de bank zitten. Ik keek naar de ringen om mijn handen en besloot dat het misschien maar tijd werd om ze af te doen. Ze stonden nergens meer voor, alleen voor het verleden.

Dylan
De glimlach verdween als ze over mijn vader begon. 'Zover ik weet niet.' zei ik en ging iets anders zitten uit ongemak. 'Waarom?' vroeg ik en bleef in het vuur kijken. Als het over mijn vader ging keek ik eigenlijk nooit iemand recht aan. Dan konden mensen zien dat het me iets deed en dat verdiende hij niet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 08:52 PM

Millie
“Ik weet dat hij je heeft verwaarloosd Dyl.. maar hij is je vader hij hord het ook te weten dat je happy day gaat vieren met de liefde van je leven.. hij is niet perfect maar hij kan zichzelf nog is bewijzen als je hem een kans geeft.” Zei ik tegen hem terwijl ik keek naar het grote portret van Lorenzo met Dyl in zijn armen toen hij nog een kleuter was.

Bowie
Ik keek haar zuchtend na en kwam Hailey op de gang tegen. Voordat ik haar voorbij liep nam ik mijn joint tussen mijn vingers en keek haar aan “zorg goed voor Roan en probeer zijn tedere hartje niet te breken.. hij heeft al zijn hele leven op je gewacht.” Zei ik tegen haar toen Roan nog een kleuter was vertelde Ana hem verhaaltjes over een verloren prinses die Hailey moest voorstellen. Hij raakte in 1 keer verliefd op een personage dat nooit in zijn leven had bestaan.. maar nu werd het werkelijkheid.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 09:01 PM

Dylan
Ik keek mijn moeder serieus aan. 'Waarom zou ik hem een kans moeten geven als jij dat ook niet doet?' kaatste ik zo terug. Misschien als mijn moeder jaren geleden hem al had opgezocht was die rotvloek al door hem verbroken. Ik zuchtte en keek weer terug naar het vuur. 'Het boeit me niet wat hij doet of denkt. Hij heeft zoveel kansen gehad.'

Hailey
Ik keek op als ik Bowie hoor en glimlachte zwakjes. 'Ik hou van hem. Ik zal alles doen om te voorkomen dat zijn hart gebroken word. Niet alleen door mij maar door iedereen om hem heen.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'En... Het spijt me dat ik de reden ben dat u en mijn moeder niet meer door een deur kunnen. Ik had het graag anders gezien.' zei ik.

Lorenzo
Ik liep naar de lounge waar Ana moest zijn en zag verderop Hailey en Bo staan. Ik zou ze voor nu maar even laten. Bo maakt me af als hij me ziet en misschien is het wel goed als hij ziet dat Hailey geen slecht mens is. Ik liep de andere richting uit om bij de living te komen en zag dat Ana op de bank zat met een glas whiskey. 'Alles oké?' vroeg ik haar.

Anastasia
Ik beet op mijn lip en keek op als ik de stem van Lorenzo hoorde. 'We moeten even serieus praten, Lor.' zei ik tegen hem en dronk mijn glas leeg voor ik hem weer vulde en nog een tweede glas voor Lorenzo.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 09:18 PM

Bowie
“Kind jij bent nooit de reden geweest waarom ik en je moeder niet door 1 deur meer kunnen.. we zijn allemaal fouten begaan in het verleden.. fouten die niet meer recht gezet kunnen worden.” Zei ik tegen haar “ik heb van je moeder gehouden ooit waren we net zo jong als jij ze is mijn zusje net als jij Roan’s zusje bent.. en ik ben altijd gewoon bang geweest dat iedereen haar van me wilde afpakken.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar het plafond keek “jij en Roan zullen mijn fouten nooit begaan begrepen?” Zei ik tegen haar terwijl ik er nu een beetje als mijn nichtje begon te zien ik was iedereen zijn lievelings oom hier en wanneer ik je begon te mogen was het in je voordeel.

Millie
“Jij bent niet als ik Dyl.” Ik streelde langs zijn wang “ik heb je vader het nooit kunnen vergeven wat hij me aan heeft gedaan.. maar in de jaren dat ik hem niet meer zag.. besefte ik hoeveel pijn hij had geleden door zijn eigen domme fouten.. ik heb toen ik jong was nooit kunnen zien hoeveel hij van me hield en hoeveel pijn hij heeft geleden.” Zei ik tegen hem ik drukte een kusje op zijn voorhoofd “je kan zelf beslissen of hij een kans verdient of niet.” Zei ik zacht tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 09:28 PM

Hailey
Als hij dat zegt voelde ik me toch wel een beetje gerustgesteld. Hij zag me nu tenminste echt als een persoon. Ik glimlachte naar hem. 'Ik beloof het.' zei ik hem. Roan was de man voor mij en ik wou niemand anders. 'Ondanks uw norsheid zal ik u toch wel een beetje gaan missen hier.' zei ik met een lachje. 'Heb een veilige reis.'

Dylan
Ik zuchtte langzaam uit en knikte. 'Ik wou morgen naar Roan dus dan zal ik hem wel zien.' zei ik en kwam overeind. 'Ik ga op zoek naar Maddie, jij red je wel?' zei ik haar en glimlachte zwak. Misschien had ze ergens een punt en moest ik het verleden gewoon in het verleden laten. Hij bleef mijn vader en ik moest niet de tijd vergeten toen we gelukkig met zijn drietjes waren.

Anastasia
'We moeten ermee kappen.' zei ik tegen Lor. Hij fronste. 'Waarmee?' vroeg hij. 'Ons, het geneuks, alles. Het is verwarrend voor de kinderen en ook voor ons. Ik weet dat je niet van mij houd op die manier en jij weet dat het bij mij ook niet zo is. Ik hou van Bowie ondanks dat hij me niet meer wilt en jij van Millie. Wie houden we nu nog voor de gek?' zei ik. Hij zuchtte en ging verzitten. 'En Hailey dan? Verdient zij op zijn minst niet een goed voorbeeld?' vroeg hij. 'Zijn we dat dan? Denk eens aan hoe we alles hebben gedaan in ons verleden. Het heeft geen nut meer. We kunnen ook goede ouders zijn zonder de schijn op te houden.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum