ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/22/2018 10:01 PM

3 maanden later

Maddie
Ik was zo nerveus voor het huwelijk en bekeek mezelf in de spiegel helemaal opgedoft. Mijn jurk was meer dan een miljoen waard met al die diamanten er op.'' Je ziet er prachtig uit'' horde ik Dalia zeggen die in haar bruidsmeisjes jurk stond. Ik glimlachte zwak en kwam van het afstapje af waar ik op stond om mijn jurk te laten fixeren door de maids. Mijn schoonmoeder kwam aangelopen en keek naar me ''je bent prachtig Maddie klaar om weg gegeven te worden aan de man van je leven?'' Vroeg ze glimlachend terwijl ze haar hand uitstak en ik die aannam ''natuurlijk.''

Roan
Met een glas wijn stond ik bij het buffet terwijl iedereen op de bruid aan het wachten was. Mijn vader was er ook na een lange tijd hij stond te praten met Hailey terwijl ik mijn neef nee voor mij mijn broer even wegnam van de vele mensen. Ik sloeg mijn arm rond zijn schouder ''dus je weet zeker dat je gaat trouwen.. geen andere wijven meer?"' Zei ik nog met een grijns terwijl het me verbaaste dat zijn vader er ook was en mijn moeder maar ze zaten gescheiden van elkaar. 

Bowie
''Ik ga even met je vader praten ben zo terug.'' Ik zette mijn hand voorzichtig op Lorenzo zijn schouder terwijl hij zich omdraaide ''gefeliciteerd met Dylan..'' Ik bracht mijn lippen kort naar zijn oor ''ga je nog met Ana?''Vroeg ik terwijl ik haar helemaal alleen zag zitten aan de andere kant van de zaal. Iets zei me dat ze dood ongelukkig was in Amerika heb ik dingen mee gemaakt die me iets losser maakte.. misschien kon ik Ana mee nemen naar Amerika.. als vrienden natuurlijk. Haar laten zien dat er meer is dan alleen Rusland dat we alsnog gelukkig konde leven ik wilde haar terug. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 10:11 PM

Hailey
Ik knikte naar Bowie en glimlachte als hij naar mijn vader liep. Ze konden dus toch normaal praten? Ik liep zuchtend naar een van de obers toe om een glas bubbels te pakken. Ik had een bordeaux rode kante jurk aan. Off shoulder en tot aan de grond. Het zat strak om mijn lichaam zodat het mijn vormen benadrukte. Eronder had ik hoge hakken aan en mijn haren zaten gekruld aan een kant van mijn schouder. Ik had meer het gevoel dat ik hier was voor Dylan. Maddie en ik spraken nog steeds niet tot weinig. Ze was boos en ik snapte nog steeds niet goed waarom. Omdat ik met Roan was, maar zij was nu ook met Dylan dus ik snapte de hele situatie niet. 

Dylan
Als Roan naar me toe komt grijnsde ik. 'Nee, Ro. Ik ben helemaal klaar om me aan Maddie te binden.'zei ik. Dit was natuurlijk niet mijn eerste huwelijk dus ik wist hoe het was om solidair te leven. 'Wanneer ga jij die zus van ons eens vragen.' zei ik tegen hem en nam nog een slok uit mijn glas. Over een uurtje was ik getrouwd met mijn mooie Maddie.

Lorenzo
Zodra ik de hand op mijn schouder voelde keek ik op. Het was Bowie. Ik glimlachte zwakjes. 'Dankje.' zei ik tegen hem. Het verbaasde me dat ik op zijn bruiloft mocht zijn, maar ik was er wel zeker blij mee. Als hij over Ana begint keek ik haar richting op. 'Nee. Toen jij bent vertrokken heeft ze het afgekapt. Ik was het er mee eens. Onze liefde lag ergens anders.' zei ik tegen hem en keek weer weg van Ana.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 10:36 PM

Bowie
Ik knikte en liep met mijn handen in mijn zakken van mijn cober naar Anastasia ''is die plek naast je nog vrij?'' Vroeg ik haar terwijl ik er geweldig uitzag dat vond ik zelf dan. Dit was Dylan zijn 2e huwelijk daar waren alleen ik en Roan bij geweest., de vorige keer kwam niet opdagen maar dat deerde Dylan niet.. maar nu was het heel anders letterlijk iedereen was er. 

Roan
Ik grijnsde breed en horde het koor het huwelijkslied spelen ''Dat gebeurt nog wel.'' Zei ik terwijl ik dacht aan Hailey in een jurk en dan onze honeymoon ergens in hawaii waar ze dan haar mooiste lingerie uit de kast zou halen, en ik haar als een cadeautje zou behandelen. Maar als die dag zou komen zou het ook echt vrijen zijn en niet meer neuken.. dan waren we officieel volwassen. En dat wilde ik nog niet ''ik breng je naar het altaar heer Lincoln.'' Zei ik grijnzend terwijl iedereen ging zitten.

Millie
Max zijn dochtertje gooide de bloemblaadjes voor Maddie's aankomst. Ik glimlachte en was blij dat Max eindelijk was getrouwd met Maria .. nu was iedereen happy en hadden de lincolns hun eerste happy ending in de pocket. Ik keek naar Maddie die nerveus was ik legde mijn hand voorzichtig op haar wang ''je bent perfect te perfect zelfs voor Dylan.'' Zei ik tegen haar ''je gaat het beter doen elke ex in zijn leven jij bent iemand die hij nooit zal vergeten.''Ze werd verzekerder en knikte dankbaar ik voelde de vloek inslaan en moest vaart erin maken. Ik liep met Maddie de zaal binnen terwijl het koor speelde Vincent was de priester Max en Roan stonden netjes achter Dylan. Terwijl iedereen stil was geworden door de prachtheid van zijn toekomstige vrouw. 

Maddie
Ik liep richting het altaar met Millie terwijl mijn hart super snel klopte. Ik liep met mijn boeket en ik voelde al die ogen op mij gericht dit werd de mooiste dag van mijn leven. Eenmaal bij de altaar ging ik tegenover Dylan staan die mijn sleeve die voor mijn gezicht hing na achter mocht doen.. zodat hij zijn vrouw recht in haar ogen kon aankijken.
delfina_b-pronovias.jpg

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 10:49 PM

Hailey
Als de muziek begint ging ik snel zitten. Ik keek om naar Maddie en glimlachte breed. Ze zag er echt op haar mooist uit. Zo mooi had ik haar nog nooit gezien. Ik haalde een keer diep adem en keek haar na tot het altaar waar ik Dylan al met traantjes zag staan. Ik was blij dat die twee elkaar zo gelukkig maakte.

Dylan
Ik grijnsde naar hem en liet me naar het altaar brengen. Er ging van alles door me heen. Kriebels door mijn hele lichaam en toen kwam ze binnen. Mijn kaak viel nog net niet open. Ze zag er echt prachtig uit. Ik beet op mijn lip en merkte dat ik tranen moest laten. 'Fuck man.' zei ik zacht in mezelf. Ik zou niet huilen had ik mezelf beloofd. Als ze eenmaal voor me stond deed ik haar sluier naar achter en keek haar in haar mooie ogen aan terwijl Vincent begon met de speech.

Anastasia
Als ik de stem van Bo hoor keek ik naar hem op. Ik glimlachte zwakjes. 'Ja, ga zitten.' zei ik en haalde mijn tasje van de stoel af. Ik wist dat ik hem vandaag ging zien, maar ik wist niet hoeveel inpact het op me zou hebben. Hij zag er echt op zijn best uit. Ik slikte en keek naar de deuropening als de muziek begon te spelen. Maddie kwam binnen en ze zag er prachtig uit.

Lorenzo
Zuchtend keek ik Bowie na. Ik vroeg me af waarom hij het deed. Hij had Ana duidelijk gemaakt niks meer met haar te willen en ze heeft de afgelopen maanden zo hard haar best gedaan om niet aan hem te hoeven denken. Ze was een geweldige moeder geweest de afgelopen tijd. Ik keek maar weer naar voor waar nu Maddie en mijn prachtige zoon gehuwd werden. En mijn prachtige ex vrouw die ernaast stond.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 11:00 PM

Maddie
Als ik Dylan zo zie maakt mijn hart een sprongetje ''Maddie neem jij Dylan Brian Lincoln als je wettige echtgenoot?'' Ik twijfelde geen moment ''ja ik wil.'' Zei ik zacht terwijl we alleen gefocust waren opelkaar en Dylan me de ring om mocht doen. Iedereen was er van zijn familie en ik voelde dat dit huwelijk veel bijelkaar had gebracht mede met de hulp van zijn moeder... hij had een geweldige moeder.

Millie
Ik voelde mijn hart sneller kloppen en probeerde niet flauw te vallen. Ik kneep in mijn jurk en kon bijna niet meer rechtovereind staan. 

Bowie
Ik keek naar die 2 en had Dylan nog nooit zo emotioneel gezien maar aks ik merk dat Millie bijna paars wegtrok. Draai ik me om naar Lorenzo ''wat gebeurt er met Millie?'' Vroeg ik hem terwijl iemand er snel moest gaan ondersteunen. 

Roan
Ik keek glimlachend naar Hailey die helemaal voor aan zat. En merkte ook dat Dylan zijn moeder bijna bezweek ik ondersteunde haar snel on opgemerkt terwijl ze zwak glimlachte ''dankje klein neefje.'' Zei ze terwijl ik zag dat ze niks wilde verstoren en met alle macht rechtovereind probeerde te blijven ''geen zorgen ze merken niks.'' Zei ik zacht in haar oor terwijl Dylan zijn ja woord moest geven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 11:07 PM

Dylan
Als ze ja zegt maakte mijn hart een sprongetje. Alsof ik niet zeker wist wat ze zou gaan zeggen en ze toch het juiste antwoord gaf. Ik grijnsde en nog voor Vincent Maddie haar naam kon uitspreken zei ik het al. 'Ja, ja ik wil!'zei ik blij en wachtte tot ze mijn ring had omgeschoven. 'Dan verklaar ik u nu, als eerste Engel en Duivel sinds eeuwen, man en vrouw. U mag uw bruid kussen.' zei hij en ik nam Maddie meteen in mijn armen en drukte mijn lippen innig tegen de hare. De zaal joelde het bij elkaar. Ik grijnsde tegen haar lippen en liet haar vervolgens los.

Lorenzo
Als Bowie dat zegt verlegde ik mijn focus op Millie en merkte dat ze niet goed werd. Ik maakte aanstalte om op te staan, maar zag dat Roan haar al ondersteunde. Ik beet mijn kaken bij elkaar en realiseerde me dat ze niet veel tijd meer had. De afgelopen 3 maanden was ik alleen maar bezig geweest om Jace te vinden. Het was me bijna gelukt, maar die eikel wist dat ik hem wou onderscheppen en was me steeds te slim af.

Hailey
Ik glimlachte naar Roan en merkte op dat hij Millie ondersteunde. Ik beet op mijn lip. Ik snapte het verhaal achter Millie niet precies, niemand heeft me dat ooit echt uitgelegd. Ik wist alleen dat het iets met een vloek was en dat ze snel achteruit ging.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2018 11:18 PM

Maddie
Als hij me zo innig zoent en me vervolgens loslaat grijns ik breed ik gooide mijn boeket de menigte in. En trok Lorenzo weer terug aan zijn stropdas terwijl ik hem opnieuw zoende ''ik kan je nu officieel mijn man noemen.'' Zei ik zacht tegen zijn lippen aan terwijl ik zo blij was met alles wat hij voor me had gedaan. 

Roan
Ik bracht Millie naar mijn oom Lorenzo en wilde niet dat Dylan op zijn geluksdag zich ging stressen over zijn moeder.. dat wilde zij zelf ook niet. Ik liep terug naar mijn ouders terwijl mijn vader al gelijk vroeg wat er aan de hand was.'' Die vloek..'' Mijn vader wist gelijk waar ik het over had en gaf me een flesje.'' Geef dit aan Lorenzo ik heb er maanden voor gestreden in Amerika.. maar hierin zit een reverse spell in Millie weet hoe ze die aan kan brengen bij haar zelf.. het zal de vloek verbreken.'' ik knikte en liep mijn oom achterna terwijl ik hem het flesje snel gaf ''ik ben zo terug zorg goed voor haar.''

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/22/2018 11:39 PM

Lorenzo
De rest van de ceremonie was ik alleen maar gefocust op Millie. Ik beet op mijn lip en nam haar meteen over als Roan haar naar me toe bracht. 'Leun maar op mij.' zei ik tegen haar en nam haar mee de drukke zal uit en zocht een rustige kamer op. Daar legde ik haar neer op de bank en keek op als Roan iets nabracht. Het was een flesje met een blauwe vloeistof in. Ik knikte naar Roan en keek naar Millie. Ik streelde over haar haar. 'Blijf bij me oké. Roan gaf me dit, weet je wat je hiermee moet?' vroeg ik haar en zag dat ze steeds een beetje bleker werd. Innerlijke paniek brak los. Ik kon haar echt niet kwijtraken. Niet voorgoed.

Dylan
Ik glimlachte breed als ze dat zo zei. 'Schei uit. Straks wind je me nog op, vrouw van me.' zei ik. Het klonk heerlijk. Ik trok haar tegen me aan en kon niet wachten tot het feest losbarste. Dansen en drinken. De verassing was dat ik had geregeld dat we dezelfde nacht nog zouden vliegen naar onze honeymoon.

Hailey
Ik zie dat eigenlijk snel na het ja woord dat Roan met Millie het altaar verlaat. Ik volg ze met mijn ogen en zie pap met haar weg gaan. Ik beet op mijn lip. Ik wou dat ik iets kon betekenen voor haar, maar ik zou niet weten wat ik kon doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/23/2018 01:13 PM

Millie
Als ik Lorenzo met het flesje zie word mijn ademhaling zwaarder. Ik glimlachte zwak “Lorenzo.. als dit niet werkt wil ik gezegd hebben dat ik vooraltijd van je hou” zei ik met tranen in mijn ogen “je bent het beste wat me ooit overkomen is.” Ik Glee met mijn hand langs zijn wang terwijl ik het drankje naar binnen kieperde “hesmanyos Parae.” Zei ik zacht terwijl mijn lichaam het langzaam begaf en het niet hielp.

Roan
Ik liep op Hailey af en trok haar overeind tegen me aan ik nam haar kin vast.” Ooit zal ik je vragen om met me te trouwe” ik bracht mijn lippen naar haar oor “zorg je dan wel dat je een goeie lingerie aantrekt die ik vervolgens van je lichaam kan rukken?” Vroeg ik grijnzend terwijl ik naar Dylan en Maddie keek die de taart aan het snijden waren. Ik was blij voor Dylan hij was eindelijk gelukkig.

Bowie
Ik keek kort naar Anastasia en nam diep adem “ik horde van Roan dat je goed voor hem bent geweest de afgelopen 3 maanden.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar Roan keek en haar dochter.. ze moeste me aan ons 2 denken toen we jong waren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/23/2018 02:09 PM

Hailey
Als hij mijn kin vastnam grijnsde ik breed en keek ik in zijn ogen. 'Mijn meest sexy lingerie bewaar ik voor die nacht.' zei ik en beet op mijn lip. Dylan leek me gelukkig met Maddie en andersom ook. Ik glimlachte en keek weer naar Roan. Ik drukte een kus tegen zijn lippen en liet mijn lippen vervolgens mij zijn oor. 'Ik heb hier niks onderaan.' zei ik zacht in zijn oor en nam zijn oorlel kort in mijn mond om er zachtjes op te bijten. 

Lorenzo
Ik keek naar Millie en schudde mijn hoofd. 'Millie je gaat me niet verlaten.' zei ik en keek hoe ze het flesje leeg dronk. Ze werd er niet beter van en de tranen liepen over mijn wangen. 'Nee, mills. Wakker blijven alsjeblieft.' zei ik paniekerig en gaf haar zachte klapjes tegen haar wang om haar wakker te houden. Ik beet in mijn pols om haar mijn bloed te geven. Ik wist dat het niet zou werken maar ik handelde uit paniek. 'Ik hou van je, zoveel het spijt me zo erg, dit is allemaal mijn schuld.' zei ik huilend en legde mijn hoofd op haar buik. Ik had nog nooit zo hard gehuild.

Anastasia
Ik glimlachte als hij dat zei. 'Ik heb genoeg om in te halen met mijn mannetje.' zei ik en keek naar hem. Hoe hij daar stond met Hailey. 'Ze maken elkaar echt gelukkig.' zei ik en dronk van mijn glas bubbels.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum