ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 81 | 82 | 83 | 84 | 85 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/23/2018 02:51 PMGivan
Ik liep ongemerkt binnen en zag mijn dochter getrouwd met Millie haar zoon. Ik nam diep adem en voelde mijn hart ook bezwijken maar vandaag was het Millie haar laatste dag. Ik moest haar redden ze kon niet dood gaan voor mij na wat ze had gedaan voor Dale. Ik liep de kamer in en duwde Lorenzo aan de kant “Millie!” Zei ik bezweet ik was verliefd op haar geworden zins de vloek maar zij niet op mij.” Lorenzo maak me af” zei ik tegen hem terwijl ik Millie’s hand vastnam “sorry dat ik je nooit heb kunnen beschermen tegen mij.” Zei ik met tranen in me ogen. Niemand wist het maar Dale was onze zoon en Maddie was mijn dochter ik kreeg met een andere vrouw.
Bowie
“Dat zie ik” zei ik tegen haar terwijl ik 1 van mijn dagelijkse sigaretjes opstak.” Je bent een zwakke vrouw Anastasia” zei ik tegen haar terwijl ik een hijs nam en haar aankeek.” Maar sterk genoeg om je hier te vertonen en er als nog wat van te maken” zei ik alsof het een compliment moest voorstellen. Ik keek op mijn horloge en merkte dat ze lang weg bleven Lorenzo en Millie.
Roan
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip ik lege mijn handen op haar heupen.” Mijn kamer is helemaal onderin rechts.. als je alvast gaat.. kom ik je zo achterna en zal ik je rijkelijk belonen.” Zei ik terwijl ik brutaal een pets op haar billen gaf.
from LostSouls on 11/23/2018 03:18 PMLorenzo
Als ik opeens word weggetrokken door Givan keek ik naar hem. Ik was woedend en balde mijn handen tot vuisten. Was ze samen met Givan voordat ze stierf? Ik snikte en keek naar hoe hij afscheid van haar nam. 'Ik heb zo lang voor je gezocht en je hebt me zo lang ontlopen en nu kom je de held uithangen?' zei ik vol ongeloof en beet mijn kaken samen. Ik trok hem overeind weg van Millie en gaf hem eerst een rake klap in zijn gezicht met mijn vuist. Vervolgens stak ik mijn hand in zijn borst en nam ik zijn hart vast. 'Jij hebt nooit meerwaarde gehad in deze familie. Jij hebt het leven van mijn vrouw verpest door je aanwezigheid. Ik hoop dat je rot in hell.'siste ik naar hem en trok zijn hart er vervolgens uit en drukte hem helemaal kapot in mijn hand.
Hailey
Ik beet op mijn lip en grijnsde. Ik keek hem nog een keer in zijn ogen aan en nam van een passerend dienblad nog een champagne glas. Ik grijnsde en liep ermee naar de kamer die hij had beschreven en keek rond. Ik glimlachte en streelde met mijn hand over de satijnen lakens. Ik ging er op mijn zij op liggen en wachtte op Roan.
Anastasia
Ik keek gewoon voor me uit en als hij me verteld dat ik een zwakke vrouw ben zuchtte ik van binnen. 'Ben je hier komen zitten om me dat te vertellen?' vroeg ik en zag dat Hailey de kamer verliet. Op de manier dat ze liep kon ik al zien hoe laat het was. Ik grijnsde kort en dronk nog wat van mijn glas.
from walkingdead on 11/23/2018 03:52 PMMillie
Ik schoot overeind en zag Lorenzo met bebloede handen en Givan dood op de grond.'' Lor'' zei ik zacht terwijl ik overeind kwam ik nam zijn bebloede handen vast en zonder na te denken kuste ik hem. Ik kneep in zijn hand en hij mocht absoluut niet terug trekken. Ik hield van hem met heel mijn hart.
Bowie
Ik kwam overeind en schudde mijn hoofd ''ik ben niks zonder een zwakke vrouw heb ik geleerd.. zusje kom je mee naar Amerika?'' Vroeg ik haar met een glimlach.'' Daar zal ik doen alsof er niks gebeurt is'' zei ik terwijl ik diep adem nam.
from LostSouls on 11/23/2018 04:49 PMLorenzo
Als hij op de grond valt slikte ik kort en vroeg me af wat Millie ervan zou vinden dat ik hem had vermoord voor haar. Ik gooide zijn verpulverde hard op zijn lichaam en keek op als Millie weer wakker schoot. Een scheut van geluk ging door mijn lichaam. Ze kwam op me af en al snel voelde ik haar heerlijke lippen tegen de mijne. Ik trok haar zo dicht mogelijk tegen me aan en voelde de tranen nog over mijn wangen stromen. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.'zei ik door het zoenen heen en wou haar niet meer los laten.
Anastasia
Ik keek naar Bowie als hij dat voorsteld. 'Maar.. de kinderen dan?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Ik wist niet goed of dit nou aanstalte was om weer bij elkaar te komen of een test of ik voor mijn kinderen zou kiezen of niet. 'Geef me geen valse hoop, Bo. Jij zei dat het voorbij was.'zei ik en legde zijn ring op tafel die ik al die tijd gewoon voor hem had bewaard om mijn vinger. Ik keek naar mijn eigen trouwring en glimlachte zwakjes.
from walkingdead on 11/23/2018 08:12 PMBowie
Ik pakte de ring en deed die om ''ik voel me minder koning zonder die ring.'' Zei ik tegen haar als ze het over valse hoop heeft zucht zacht ''terzijde dat we wat hadden in het verleden ben je nogsteeds mijn halfzusje,'' Zei ik mompelend ''ik zie je niet meer als mijn vrouw maar ik geef toch wel om je.'' Zei ik moeizaam ''de kinderen kunnen voor zichzelf zorgen..ik bemoei me niet meer te veel daarmee tenzij Roan dat van me eist.. maar als je hier wil blijven prima.'' Ik stak nog een sigaretje op en draaide me al om.. om weg te gaan.
Millie
''Ik raak jou nooit kwijt zelfs als ik dood ben zal ik je alsnog zoeken.'' Zei ik terwijl ik nu zelf ook huilde ik liet zijn lippen los en keek naar Jace zijn lichaam.'' We moeten het lijk wegbrengen tenslotte is het Maddie haar vader ik denk niet dat ze hem zo wil aantreffen'''zei ik snel tegen Lorenzo terwijl de vloek heel wat had losgemaakt in me. Ik had een zoon met Givan Dale maar ik heb hem ter adoptie afgestaan ik wilde dat niemand over Dale wist ik en Givan zouden dat geheim tot aan het graf mee nemen dat ik Dale zijn moeder ben. Dale was een ongeluk that's it.
from LostSouls on 11/23/2018 08:24 PMLorenzo
Ik glimlachte tegen haar lippen. 'Ik zorg er wel voor. Ga naar je zoon.'zei ik. 'De openingsdans zal zo beginnen en dat moet je niet missen.' zei ik en glimlachte zwakjes. 'Ik zorg dat ik over een kwartier terug ben.' zei ik haar en tilde het lijk over mijn schouder. Ik keek naar het bloed op de grond, dat zou ik zo ook even schoon moeten maken.
Anastasia
Ik hield hem aan zijn pols tegen. 'Misschien heb ik het wel nodig. Even een time out, maar ik wil eerst zeker weten dat Roan en Hailey me niet nodig hebben. 'zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes. Ik beet op mijn lip. Mijn gevoel voor hem zat er nog altijd, maar ik zal er niet op handelen in Amerika. Hij heeft zijn punt duidelijk gemaakt.
from walkingdead on 11/23/2018 08:52 PMBowie
''Ga je gang ik vertrek pas morgen om 10 uur.'' Zei ik tegen haar terwijl mijn aandacht naar de mensen ging die zich verzamelde op de dansvloer. Ik zag Roan praten met Dylan en liep op hem af ''volgens mij is alles wel in orde.. ga jij maar naar je meisje.'' Zei ik tegen Roan terwijl hij glimlachte ''dankje pa.. nou veel plezier met je bruiloft Dyl zie je over morgen pas weer.'' Zei hij grijnzend tegen zijn neefje ik heb die 2 zien opgroeien en nu waren ze zo groot.
Roan
Ik liep naar beneden en kwam aan bij mijn kamer waar ik voor de zekerheid aanklopte.
Maddie
Ik danste met Dalia maar merkte al snel dat het nummer slow werd. Ik keek glimlachend naar Dylan terwijl ik mijn hand uittstak.
Millie
Ik knikte en maakte me een beetje schoon met een servetje waarna ik de zaal binnenliep. En Bowie met Dylan zag praten die algauw naar zijn bruid liep ''hey bo.'' Zei ik glimlachend ''je drankje heeft gewerkt.'' Zei ik om hem te prijzen ik stak mijn hand naar hem uit ''zal ik je bedanken met een dansje.'' Hij grinnikte en knikte ''natuurlijk Millie salmizno'' hij nam me mee naar de dansvloer terwijl ik en Bowie al heel lang vrienden waren. Al zins night academy toen ik de opdracht kreeg om zijn duivel te ontketenen en Lorenzo stik jaloers werd. En nu waren we ouders mijn blik glee kort naar Anastasia ''je hebt nog steeds een zwak voor haar hé?'' Zei ik zacht tegen hem terwijl hij zacht in mijn hand kneep ''sst dat is tussen ons.''
from LostSouls on 11/23/2018 09:08 PMLorenzo
Met Givan over mijn schouder liep ik naar de achteruitgang. Ik gooide hem daar in een container en schoof die container weg van het land naar het bos. Op een open plek stak ik de container in de fik en liep vervolgens terug naar het gebouw. Eigenlijk moest ik me even een andere blouse ofzo aan doen. Er zat bloed op, net als op mijn jasje. Ik keek nog een keer achterom. 'Vaarwel, eikel.' zei ik nog en liep het gebouw binnen naar mijn kamer waar ik snel een andere blouse pakte en een andere colbert.
Hailey
Als er eindelijk op de deur werd geklopt grijnsde ik. 'Binnen.' zei ik en ondersteunde mijn hoofd op het bed.
Dylan
Ik knikte. 'Thanks.'zei ik hem en keek hem grijnzend na. Ik wist wel wat hij ging uitspoken. Ik draaide me naar Maddie en liep naar haar toe. Het slow nummer galmde door de zaal en ik trok haar meteen dicht tegen me aan.
Anastasia
Ik keek hen na en beet op mijn lip. Vanavond zal ik Hailey en Roan nog wel tegen komen en anders vraag ik het ze morgen. Ik vond het belangrijk dat ze weten dat ik niet zomaar weg zou gaan als ze me nodig hebben.
from walkingdead on 11/23/2018 09:45 PMRoan
Ik deed de deur open en zag Hailey liggen ''wat moet ik toch met jou.'' Ik deed mijn colbert uit en maakte mijn riem los terwijl ik bij haar op bed glee en mijn lippen op de haren drukte. Mijn handen trokken al snel haar jurk over haar hoofd terwijl ze nu helemaal naakt op bed voor me lag ik deed mijn stropdas wat losser en beet op mijn onderlip.
Maddie
Ik en Dylan liepen samen naar buiten terwijl iedereen ons kwam uitzwaaien behalve Roan en Hailey maar dat boeide niet.'' Veel plezier op jullie honeymoon'' zei Dylan's moeder terwijl ik er nerveus van werd.. want ik wist niet waar Lorenzo me naartoe zou brengen.
from LostSouls on 11/23/2018 09:53 PMHailey
Ik grijnsde als hij binnen komt en zich al snel met me bemoeit. Mijn jurk vloog door de kamer net als mijn lingerie. Ik keek hem verleiderlijk en speels aan en trok hem aan zijn stropdas over me heen. Mijn lippen vonden al snel de zijne. Ik rukte zijn blouse open en liet die van zijn schouders glijden om vervolgens hem te helpen met zijn broek.
Dylan
Ik grijnsde breed en zwaaide de familie en alle gasten uit. Ik hield de deur open voor Maddie van de limousine en grijnsde breed. 'Enig idee waar we naar toe gaan?' vroeg ik haar. Ik had een gigantische cabin gehuurd in Finland bij een groot meer. Het was de perfecte plek om naar het Noorderlicht te kijken en naakt te zwemmen en niemand die ons zou zien want het lag heel erg afgelegen.