ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/04/2018 09:53 PMLorenzo
Bij de naam Bowie zucht ik geïrriteerd. 'Konden ze geen andere heksen familie vinden voor dat snot joch?' vroeg ik mompelend terwijl ik mijn broek aantrok gevolgd door mijn blouse en stropdas. 'Als hij iets probeerd ik vermorzel hem. Het maakt me niet uit dat hij nu de Lincoln naam draagt.' zei ik en liep de deur uit naar onder waar ik mijn jasje nam en de deur open hield voor Millie.
Anastasia
'Sorry, heb je liever niet dat ik je zo noem?' vroeg ik en beet op mijn lip. Als hij zegt dat hij hoopt hetzelfde rooster te hebben neem ik zijn rooster uit zijn handen en keek ernaar. 'We hebben zometeen beide geschiedenis. Oer saai maar wel het vak waar ik de beste punten scoor.' zei ik en knikte de richting in waar we heen moesten.
from walkingdead on 05/04/2018 10:05 PMBowie
Ik schudde mijn hoofd "noem me hoe je wilt i dont mind." Zei ik tegen haar terwijl ik met haar mee liep." Geschiedenis verschrikkelijk" zei ik met een lachje terwijl we de les binnen liepen en ik bij het raam ging zitten.
Millie
"Maak je een zorgen ik kan mezelf wel beschermen." Zei ik tegen hem terwijl ik in de limo stapte "wat is hij eigenlijk van Je?" Vroeg ik.
from LostSouls on 05/04/2018 10:11 PMLorenzo
Ik zuchtte en keek naar Millie. 'Geen idee, volgens mij een neef.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Maakt ook niet uit. Voor mij betekent hij geen ene fuck.' zei ik en keek door het raam naar buiten. We waren al laat. Niet dat het mij iets interesseerde.
Anastasia
Ik glimlachte en liep met hem de les in. 'Deze les word door meneer Larsson gegeven. Hij is een knappe man, maar les geven is niet zijn sterkste kant.' zei ik tegen Bowie. Eenmaal zittend haalde ik mijn boeken tevoorschijn en begon wat te kriebelen in mijn schrift.
from walkingdead on 05/04/2018 10:22 PMBowie
"Wat is zijn sterkste kant dan wel?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek "paal je hem?" Vroeg ik haar met een grijnsje. Terwijl meneer Larsson zijn oog even op haar liet vallen. Het verbaasde me niet ze was natuurlijk knap en charming. Ik was knap maar niet erg charmant liefde zal ik toch altijd moeilijk blijven vinden dichtbij komen bij wat dan ook.. Ik denk dat mijn verleden me toch altijd in de weg zal blijven zitten.
Millie
"Lor" zei ik zuchtend maar ik liet hem maar. Soms was hij te haatdragend maar dat zat in hem vanaf kinds af aan. Hij hield er niet van als zijn relaties met mensen aangetast zouden worden door "nieuwkomers." Ik nam diep adem terwijl de limo stopte "ik zie je in de les." Ik drukte een kus op zijn wang en stapte uit waarna ik de school binnen viel en vervolgens de les "Miss salmizno ook voor het eerst te laat.. maar ga zitten." Ik knikte en ging achter Anastasia zitten naast Mady. Ik keek even kort naar Bowie je kon zien dat hij menselijk was.
from LostSouls on 05/04/2018 10:35 PMAnastasia
Als hij dat vraagt schiet ik zacht in de lach. 'Nee was het maar zo. Al was het alleen al om me moeder dwars te zitten.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ik paal niet zomaar iedereen. Tenzij ik behoeftes heb. Dan laat ik me soms wel eens gaan.' zei ik. Ik draaide een lok om mijn vinger en keek naar meneer Larsson. Ik merkte dat hij er zenuwachtig van werd en zich een paar keer versprak. 'Al is het wel leuk om te misleiden.' zei ik zacht met een grijnsje. Als Millie binnen kwam gelopen grinnikte ik. 'Wilde nacht gehad?' vroeg ik haar. Ook al wist iedereen dat ze maagd was.
Lorenzo
Ik knikte en bleef nog even zitten. 'Verdomme.' mompelde ik en stapte uit waarna de limo weg reed. Ik liep op mijn dooie gemak naar mijn lokaal en ging zitten. 'Ook voor jou gelden regels Lorenzo. Voor volgende les mag je de eerste 3 hoofdstukken overschrijven.' zei de docent. Ik rolde mijn ogen. 'Joe, wat jij wilt.' zei ik mopperend en staarde wat voor me uit.
from walkingdead on 05/04/2018 10:59 PMBowie
Ik grinnikte zacht en merkte dat Millie de klas in kwam en Lorenzo vlak na haar. Ik draaide me kort nase haar toe en voelde de link tussen ons ze zal een tijdje op mijn lip blijven zitten. Hopelijk kon ze mijn krachten naar buiten brengen.
Millie
Als Anastasia dat zegt kijk ik arrgant weg "ik ben jou niet." Zei ik mompelend iedereen wist dat ik arrogant was dus was ik ook sneller het doelwit om grapjes over te maken. De les vloog snel voorbij terwijl ik met Bowie naar de ruimte liep waar ik mijn spell kon uitoefenen. Ik had vorige avond nog kort gestudeerd en vond uiteindelijk het juiste middel om in ieder geval zijn duivel aan te krijgen. Maar we hadden hier te maken met een spell nog krachtiger dan een hele coffin dus moest ik een sirelink hebben of het werd Lorenzo or Anastasia. Het meest praktische om te kiezen was iemand waar hij al een beetje een band mee had en dat was Anastasia." Hou zijn hand vast en dan zal ik jullie linken" zei ik tegen Ana." Ik snap niet hoe je vader al je duivelse hormonen stil heeft kunnen leggen zo een spell is jaren voor nodig vampiers dromen daarvan om weer is mens te worden." Zei ik tegen hem "dat is dan ook een waarschuwing gelijk." Ik sloot mijn ogen en maakte een cirkel om hun heen "devisum hesmantos sevenujim devisum hesmantos sevenujim." Ik opende mijn ogen en voelde nog teeds dat hij mens was "de sirelink is er.. maar jullie bloed wilt niet samen gaan.. het lijkt er op alsof jullie niet in lkaar mogen gaan." Zei ik tegen ze.
Bowie
"Er moet een andere mannier zijn ik kan niet vooraltijd mens blijven." Millie schudde haar hoofd "dat zal je ook niet maar voor nu moet je gewoon genieten van school en het leven.. Want voor je het weet ben je vrij en word je net als haar." Millie wees naar Ana "een bloedzuiger die levens ontneemt of met haar duivelse krachten je vooreeuwig kan mishandelen." Ze klonk niet zo best over Ana en haar geaardheid "wanneer je 1 van hun word ben je geen mens meer en weet je het verschil tussen hell en hemel niet meer." Zei Millie terwijl ik sterk het gevoel kreeg dat ze een soort van vendeta met Anastasia had.
Millie
Ik haten Anastasia dat was geen leugen ze bleef een vijand voor mijn relatie met Lorenzo ookal was Bowie er nu. Als Bowie er niet was geweest zou het wicht nu nog proberen om Lorenzo voor zich zelf te krijgen. Iedereen weet dat die 2 seks hadden gehad omdat het de Lincolns zijn al was ik blij dat Lorenzo niet de juiste Lincoln was. En ik denk dat Anastasia best wel wist dat Bowie nu iedereens favoriete snoepje begon te worden ze was een volbloed duivel.. eentje die je niet kon vertrouwen. En Bowie zal vallen in haar val zodra hij een duivel werd.
from LostSouls on 05/04/2018 11:36 PMAnastasia
Als ze zo reageert rolde ik mijn ogen. 'Sorry hoor. Wist niet dat je je koffie had overgeslagen.' zei ik en volgde verder de les. Als die was afgelopen was het tijd voor Bowie zijn transformatie lessen. Ik keek zuchtend toe en kwam van de tafel af als Millie vraagt mijn hand in die van Bowie te leggen. Ik keek kort met een kleine glimlach naar Bowie om me vervolgens te focussen op de link. Als het niet werkt frons ik dan ook. Zuchtend laat ik Bowie zijn hand los en keek naar de twee. Zodra Millie haar slechte woorden over me uit had gesproken greep ik haar bij haar keel in de lucht. 'Ik weet niet wat jij tegen mij hebt, maar ik zal maar oppassen als ik jou was. Dat jou familie trouw is aan de mijne betekend niet dat dat andersom zo geld.' siste ik en zette haar vervolgens weer neer. 'Ik weet niet wat jou probleem met mij is, maar je zoekt die link maar uit.' zei ik en keek kort naar Bowie. 'Sorry Bo.' zei ik en liep het lokaal woedend uit. Ik liet niemand zo over mij praten en al zeker niet een of andere domme heks die denkt dat ze heel wat is omdat ze een paar objecten kan laten zweven. Boohoo wat een werk. Ik liep naar buiten waar ik bij de fontein ging zitten en een joint aanstak.
Lorenzo
Na de les liep ik meteen met Alec naar de kantine. 'Heb je die nieuwe gezien? Die maf wat Millie bijna overreed? Ze zeggen dat hij een Lincoln is.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Het is een kakkerlak die zich in onze familie probeert te wringen voor het geld of roem. Geen idee waarom. Hij is gewoon een gluiperd.' zei ik en zocht een tafeltje uit. Amber en Chloé kwamen bij ons zitten. Ik glimlachte kort naar de twee die duidelijk de vorige nacht gefeest hadden. 'Katertje, dames?' vroeg ik. 'Shut up Lor.' zei Chloé.
from walkingdead on 05/05/2018 12:51 AMBowie
Als beide meisjes tegen elkaar uitvallen weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik krabde door mijn haren en keek Anastasia na "lijkt er op dat jullie 2 geschiedenis hebben." Zei ik tegen Millie terwijl ze op adem kwam en ik haar mijn fleswater aanbood." De waarheid is dat niemand haar mag en ze alleen gezien word als een object waar we voor moeten buigen maar verder betekend ze helemaal niks." Zei Millie terwijl ik haar haat kon voelen "well ik ben maar een mens maar in mijn wereld zien we dat als jaloezie.. en jaloezie moet je nooit verder laten uitspreiden kijk bijvoorbeeld naar wat jullie gemeen hebben.. jullie zijn beide meisjes maar in verschillende werelden." Zei ik tegen haar "misschien moet je die van haar vanaf een ander perspectief zien." Zei ik met een glimlach.
Millie
Als hij dat zegt besef ik een beetje dat ik wel te ver was gegaan. Tenslotte bleef het Lorenzo's nicht." Ik zal je advies proberen op te volgen.. lijkt er op dat mensen meer optimistischer zijn dan supernaturels" zei ik zuchtend terwijl de les voorbij "ik zie je morgen weer ik heb nu een afspraak met iemand." Hij knikte en liep de zaal uit terwijl ik hoopte dag Anastasia mijn opmerkingen niet te sirieus zou nemen en naar Lorenzo er mee ging.
from LostSouls on 05/05/2018 01:08 AMAnastasia
Ik probeerde te kalmeren door de joint, maar het hielp niet echt. Ze haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Nadat ik de joint op had gerookt liep ik naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en gulzig leeg dronk. Chris pakte mijn pols. 'Alles oké?' vroeg hij me. Ik keek hem geïrriteerd aan. 'Prima.' zei ik en ging bij Chloé en Amber zitten. 'Waarom ben jij zo chagrijnig?' vroeg Lor. Ik rolde mijn ogen. 'Die stomme bitch van een heks wat Bowie helpt.' zei ik tegen hem. 'Ze wreef het er bij hem lekker in dat ik een bloedzuigende moordenaar ben die plezier haalt uit pijn en marteling. Nu was het persoonlijk op mij gericht maar ze had het over alle vampiers, duivels en mixed. Wie denkt ze wel niet dat ze is?! Omdat ze een beetje kan toveren denkt ze meteen dat ze beter is.' spuugde ik uit en keek naar Chloé en Amber. 'Wat een bitch. Als ik haar tegenkom zal ik eens laten zien wat een monster ik kan zijn.' siste Amber.
Lorenzo
Ik luisterde naar het verhaal van Ana. Het leek me niets voor Millie om zoiets te zeggen. Het maakte me best wel pissed. Ze wist wat ik was en zo praat ze dus achter mijn rug om. Ik rolde mijn ogen en keek naar de meiden. 'Rustig nou maar. Het heeft geen zin om haar zo aan te vallen.' zei ik en beet mijn kaken samen. 'Kom, de les gaat zo beginnen.' zei ik tegen ze en kwam overeind. Hierdoor kon nog wel eens een heftige discussie ontstaan tussen Mill en mij.
from walkingdead on 05/05/2018 01:25 AMMillie
In de les liep ik maar een beetje uit het raam te staren. Well ik zat voor het eerst ook weer is alleen en het leek er op dat Anastasia haar mond voorbij had gepraat. Fine die trut had het voor het zeggen nu het boeide me toch niet meer." Nou wie wil labpartners zijn met Millie" als niemand zijn hand opsteekt en Lorenzo ook niet nam ik diep adem "weet je ik doe het allemaal.."
Bowie
Ik stak mijn hand op "ik wil haar best wel helpen." Zei ik "dan staat dat vast Bowie Lincoln en Millia Salmizno 23 dec" ik kwam overeind en nam plaats naast Millie." Aangezien jij mij helpt zullen we vast een goed team zijn" zei ik grijnzend terwijl ze zwak glimlachte "thx." Als we eindelijk het lab in mogen en een meisje Millie haar tablet omkieperde zonder enige pardon maak ik mijn mond open." Een sorry zou fijn zijn" zei ik "wat wil jij doen faggot Lincoln?" Vroeg haar vriendje. Terwijl ik mijn kaken opelkaar beet "je bent een mens er is niets wat je kan doen Bowie Lincoln wat een grap." Luister niet naar ze.. Je staat toch boven hun Lincoln of niet" zei Millie terwijl ik mezelf weer bijelkaar raapte "tenminste heb ik mijn normen en waarden nog." Zei ik zuchtend terwijl ik niet begreep waarom iedereen zo hard en koud hier was.