ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/19/2018 10:51 PMHarley
Ik beet op mijn lip als hij begint over mijn ontmaagding. 'Ik was 15.'zei ik en haalde mijn schouders op. 'Daarvoor had ik wel al aan mezelf gezeten.' zei ik en keek weer uit over de horizon. Het was inmiddels aan het schemeren. Ik keek naar Niko en glimlachte. 'Daar heb jij niks te klagen zeker? Elke nacht een ander.' zei ik en keek naar mijn handen.
Damion
Haar kreunen motiveerde me alleen maar om beter mijn best te doen. Als haar Bh eindelijk uit is liet ik mijn handen haar borsten omvatten en kneedde er zachtjes in. Ik merkte door dit dat mijn vriend al aardig rechtovereind stond en eigenlijk al aan me smeekte voor meer.
from walkingdead on 12/19/2018 11:06 PMNiko
“Nou dat valt best wel mee.. ik neuk wanneer ik echt zin heb en dat is niet vaak... na een tijdje ga je het saai vinden omdat het steeds met een ander is.” Zei ik tegen haar ik was wel iets jonger dan haar toen ze het verloor.
Mia
Ik kwam kreunend klaar en zag dat zijn vriend aardig tenten had gebouwd. Ik kroop bij zijn gezicht vandaan en ging in doggy positie liggen.” Neem me” zei ik geil terwijl ik over mijn schouder naar hem keek en mijn lichaam verlangde naar zijn pik.
from LostSouls on 12/19/2018 11:12 PMHarley
'Misschien moet je een vast iemand vinden.'Zei ik tegen hem. Ik wist dat als ik zelf eenmaal seks had dat ik als een of andere loopse hond echt nog de hele week zin had. Bijna afkickverschijnselen zou vertonen ofzo. Ik beet op mijn lip en keek naar de lucht waar de eerste sterren verschenen.
Damion
Als ze klaar komt ontving ik het sap en keek op als ze op handen en knieën verplaatste. Ik grijnsde en ging op mijn knieën zitten. Met mijn hand haalde ik wat van haar vocht van haar vriendin en smeerde mijn lul ermee in. Ik nam haar heupen vast en liet me in haar glijden. De eerste paar stoten langzaam maar daarna steeds sneller en harder. Grommen verlieten mijn lippen en ik liet mijn rechterhand met een pets op haar bil neer komen.
from walkingdead on 12/20/2018 07:22 AMNiko
“Daar ben ik te arrogant voor.” Zei ik simpel tegen haar maar nu Juul terug is wist ik dat niet zo zeker.” Ik moet naar mijn vrienden” zei ik terwijl ik nu niet wist hoe ik precies met haar om moest gaan. Ik wilde geen vrienden zijn maar ik wilde haar ookk niet weg hebben ik liep naar de uitgang van het dak en keek nog kort naar Harley terwijl ik de deur openhield.
Mia
“Dat was echt lekker” zei ik om op adem te komen terwijl ik nog nooit zo genoten had. Ik draaide me om naar Damion die ook op adem moest komen en glimlachte zwak.
from LostSouls on 12/20/2018 11:16 AMHarley
Ik glimlachte zwakjes. Dacht ik wel. Als hij vertelde dat hij naar zijn vrienden moest knikte ik. Ik bleef hier nog wel even zitten. Lekker rustig. Even nadenken over vandaag. Ik trok mijn knieën op, legde mijn armen eromheen en mijn hoofd erop.
Damion
Ik hijgde nog uit van de inspanning en keek naar Mia. 'Dat was het zeker.' zei ik en keek naar het plafond. Toen ze naar mijn tafel liep vanochtend had ik niet bepaald verwacht dat we weer het bed in zouden duiken, maar het was wel heerlijk. Ik keek naar haar mooie ogen en beet op mijn lip.
from walkingdead on 12/20/2018 05:14 PMMia
3 welen waren voorbij gegaan ik had lol met Damion maar merkte aan mezelf.. dat dit niet alleen maar lol was wat ik voelde. Ik liep over de gang met mijn boeken en was nog nooit zo happy geweest.
Niko
3 weken waren voorbij veel was veranderd ik liet Damion en Harley met rust. Maar ik zat nogsteeds dingen voor mezelf uit te vinden.. zegmaar hoe ik mijn moeder moest gaan confronteren. Ik liep over de gang met Cameron die geïrriteerd leek door het feit dat het Mia meer zag lachen met Damion dan met hem. Ik nam diep adem en zag toen Harley.
from LostSouls on 12/20/2018 05:55 PMHarley
Ik stond met mijn kluisje open mijn boeken te verwisselen en ondertussen kletste ik met Kate die gister met Jace het bed had gedeeld en dat helemaal geweldig vond. Ik lachte even om haar enthousiasme. 'Het klinkt niet echt als alleen een scharrel zoals jij het nu verteld.'zei ik en deed mijn kluisje vervolgens dicht en leunde er tegenaan. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Ik had mijn ogen sowieso al langer op hem gericht.'zei ze en ik haalde mijn schouders op. 'Misschien moet je het gewoon proberen. Voor het zelfde geld vind hij jou ook leuk.'zei ik en keek de gang door. Verderop zag ik Niko. Ik slikte even en glimlachte zwakjes waarna ik me weer op Kate concentreerde. Sinds ons gesprek op het dak was hij minder vervelend geworden. Tenminste tegen mij en Damion.
Damion
Ik zat met Nate aan een tafel in de aula en nam een hijs van mijn joint. 'Hoe zit dat nou met jou en die Mia?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en kreeg een soort warm gevoel van binnen. Ik begon echt wel meer voor haar te voelen dan alleen vrienden. Ik beet op mijn lip. 'Geen idee, we zullen wel zien hoe het uiteindelijk uitpakt.' zei ik. Hij lachtte. 'Doe maar niet zo koeltjes. Ik kan aan je zien dat je meer wilt.'
from walkingdead on 12/20/2018 06:48 PMNiko
Als Harley naar me glimlacht kijk ik onverschillig weg. Ik wist niet waarom ik aardiger tegen haar was geworden. Gister had ik bog met julia geneukt maar dat was niet bepaald een vluggertje waar ik heel erg van genoten had. Mijn voorkeur ging nogsteeds uit naar kinky hard vast pakken bij je nek. Bij Julia was het iets te sensueel ik moest gewoon iemand hebben die ik ruig kon neuken om mijn woede in lust te maken. Ik horde Damion’s gesprek en besloot me te bemoeien “doe geen stomme dingen waar je later spijt van gaat krijgen.. ze is namelijk biet zomaar iemand.” Zei ik tegen hem terwijl Mia diep in mijn hart nogaltijd mijn beste vriendinnetje was geweest toen ik klein was. Ik liep hem toen voorbij richting de Auka.
Mia
Het bak was binnenkort en ik wist niet hoe ik Damion mee zou kunnen vragen.. of durven vragen aangezien hij niet mijn vriendje is... eigenlijk was hij nogsteeds van iedereen. Dus ik moest er maar mee door gaan dat hij ook natuurlijk door andere meisjes gevraagd zal worden. Nu we ofzo elke dag elkaar deden vond ik dat het tijd werd om uit de friendzone te stappen.. en dat moest toch ooit gebeuren.
from LostSouls on 12/20/2018 06:59 PMHarley
Zodra ook Kate weer wist hoe ze moest lopen en praten tegelijk liepen we naar de aula. We hadden nog even de tijd voor de les zou beginnen en ik had zin in een bloodbag. Ik haalde een hand door mijn haar en bestelde deen O Negatief als we er staan en nam hem meteen aan. Ik dronk ervan en zag verderop Damion met Nate zitten. Ik nam Kate mee naar die tafel en glimlachte. 'Waar hebben jullie het over?' vroeg ik. 'Mia.' zei Nate en Damion keek hem even streng aan. 'Nou nou, vergeet jij me iets te vertellen?' vroeg ik met een grijnsje.
Damion
'Misschien.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Wanneer ik Niko hoor bemoeien fronste ik. Wist ik iets niet van haar? Nou ja, waarschijnlijk wist ik de helft nog niet eens. Als dan Harley erbij komt zitten zuchtte ik even. 'Misschien moet je haar vragen voor het bal?' stelde Nate voor. 'Ik denk dat ze dat wel kan waarderen.' zei Harley met een grote grijns.
from walkingdead on 12/20/2018 07:08 PMNiko
“Met wie ga jij naar het bal?” Vroeg Jason terwijl ik mijn schouders ophield “ik weet het nog niet.. ik denk dat ik alleen ga... heb geen zin in een dooie armcandy zoals jou zusje... ze neukt toch alles wat los en vast zit.” Hij grinnikte “daar heb je een punt... maar volgens mij ligt het heel anders.” Zijn blik Glee naar Harley “hou toch op ik met een vampier gezien worden nooit van mijn leven.” Zei ik terwijl ik ook naar Harley bleef staren met wie zou ze gaan eigenlijk?