ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/21/2018 11:55 AMKom maar op Cameron. I'll eat you for breakfast
Harley
Het was nu een paar uur verder. De lessen waren voorbij en de voorbereidingen waren begonnen. Ik was bezig met het uitzoeken van mijn kleren. Ik wist zeker dat ik de jurk had ingepakt! Als ik hem achterin de kast vind glimlachte ik breed. Ik legde de jurk op het bed en liep de badkamer in om me te douchen en te verzorgen. Na een tijdje was ik daarmee klaar en ging ik met mijn make up tas op de grond voor de spiegel zitten om mijn make up te doen. Ik maakte een mooie smokey eye met goude tinten erin en een donkerrode lip. Mijn haar krulde ik en liet ik over mijn schouders hangen. Als ik eindelijk klaar was met mijn make up en haar deed ik de jurk aan. Ik bekeek mezelf in de spiegel en op dat moment komt Kate binnen. 'Wauw, jij moet wel met een heel bijzonder iemand naar het bal gaan.' zei ze. Ik zuchtte. 'Dat is het enige dat niet klopt aan deze avond. Niko heeft me zowat gedwongen met hem te gaan.' zei ik en bekeek mezelf nog eens in de spiegel.
Damion
De aanvang van het bal kwam steeds dichterbij. Ik zou Mia ophalen rond 8 dus ik had nu nog een uur om me om te kleden en alles. Uiteraard had ik nog niks gedaan en wachtte ik met alles tot op het laatste moment. Na het douchen deed ik een geurtje op en trok ik mijn smoking aan met een zwarte stropdas. 'Dus nu je haar gevraagd hebt. Zijn jullie officieel?' vroeg Nate. Ik grijnsde en knikte. 'Ik denk het wel, ja.' zei ik en grinnikte.
Outfit van Harley
from walkingdead on 12/21/2018 10:46 PMSexyyyy
Mia
Ik stijfde mijn haren in een aantal golven en fixte mijn eyeliner en wimpers. Ik trok een chiqeu maar toch sexy jurk aan met daar onder stilleto’s die ik na het bal makkelijk kon uitschoppen. Ik keek even nog hoelaat het was en kon niet wachten tot vannacht slaap zou ik zeker niet krijgen. Ik spoot een lekker geurtje op en keek nog even in de spiegel ik zag er echt hot uit.
Niko
Ik trok een wit pak aan ik was ook altijd de enige die een witte had.. de rest droeg allemaal zwart/ ik fixte mijn haren en merkte dat Camron lang wg bleef. Meestal gingen we samen onze date’s ophalen. Ik nam diep adem en was benieuwd hoe Harley er vanavond uit zou zien. Ik keek op mijn horloge en zag dat het tijd werd om Harley op te halen.
from LostSouls on 12/21/2018 10:56 PMHarley
'Nou, als je er zo uitziet snap ik dat ook wel. Ik denk dat op dat hele bal geen enkele meid jou overtreft.' zei ze en ik glimlachte. 'Thanks, babe.' zei ik en nam mijn zwarte naaldhakken uit de kast die ik vervolgens aantrok. Ik fatsoeneerde mijn jurk nog even en keek naar de extreem diepe uitsnede tussen mijn borsten. Die was bijna groot genoeg om shots uit mijn navel te kunnen doen zonder me uit te kleden.
Damion
Ik haalde nog een keer een hand door mijn haar en liep richting Mia haar dorm als ik klaar ben. Ik klopte aan en had een roos voor haar meegenomen. Gewoon om de charmeur uit te hangen. Als de deur opengaat valt mijn mond nog net niet open. 'Je ziet er beter dan geweldig uit.' zei ik tegen haar en gaf haar de roos.
from walkingdead on 12/22/2018 08:42 PMNiko
Ik stond te wachten in de entree hal en zag al die koppeltjes om me heen.. ik was niet eens een koppel met Harley. Ik nam diep adem en was ergens wel blij om met haar te gaan.. niet dat ze me aantrok.
Camron
Ik zag Harley en passeerde haar even “hey er is iets gebeurt met Damion buiten!” Zei ik dringend tegen haar terwijl ik haar lokte naar haar ergste nachtmerrie.
Mia
Als ik zo word overtroffen door Damion’s charmes glimlach ik breed “gracias babe.” Zei ik terwijl ik zijn bloem aannam en een kus op zijn lippen drukte.ik haakte mijn arm door de zijne “laten we dan maar gaan.” Zei ik glimlachend.
from LostSouls on 12/22/2018 08:51 PMHarley
Samen met Kate liep ik naar beneden naar de grote zaal. Als ik binnen kwam keek ik rond en glimlachte breed. 'Het is echt mooi.' zei Kate. Ik glimlachte en knikte. 'Zie ik je zo? Ik ga maar eens op zoek naar Niko.' zei ik en liep verder de zaal in. Als ik Niko verderop zag staan beet ik kort op mijn lip en maakte aanstalte om verder te lopen als vervolgens Cameron me vertelde in lichtelijke paniek dat er iets met Damion is. Ik fronste en keek nog een keer richting Niko. Hij kon wel wachten toch? Ik liep richting buiten hopende dat Damion oké was. Ondertussen stuurde ik een bericht naar Niko dat ik zo zou komen maar dat er iets was gebeurd met Damion.
Damion
Wanneer ik haar tedere lippen op de mijne voelde glimlachte ik. Eenmaal aan mijn arm nam ik haar mee naar beneden naar het bal. Als we binnenkomen grijnsde ik breed en bekeek de ruimte. Het zag er geweldig uit. 'Ze hebben goed hun best gedaan.' zei ik met een glimlachje.
from walkingdead on 12/23/2018 10:17 PMCameron
Eenmaal in het bos stonden Nathan en Jack ons op te wachten. Ik grijnsde vals en duwde haar met vampier snelheid op de grond terwijl Jack een spell uitvoerde om gaar krachten voor 20 minuten weg te houden. Ik draaide haar op haar buik en bond haar vast terwijl ik al sel haar broek naar beneden trok “is kijken of Niko nu nog intresse heeft in je.” Ik grijnsde breed terwijl ik en Nathan op het pint stonden om haar te verkrachten.
Mia
“Ja vind ik ook” ik nam hem naar de dansvloer en ging tegen hem aan dansen.. ik wilde hem alvast hardmaken voor vanavond. Een warming up was wel nodig want ik wilde tot in de ochtend door blijven gaan. Mijn billen schoven langs zijn schaft terwijl ik genoot van de muziek.
from LostSouls on 12/23/2018 10:30 PMHarley
Als ze me naar het bos leidde fronste ik. 'Wat doet Damion hier?' vroeg ik, maar voor ik het wist kwam ik met een harde knal op de grond. Ik wou opstaan en met mijn vampiersnelheid Cameron de lucht in gooien, maar ik voelde mijn kracht langzaam weg ebben. 'What the fuck, laat me gaan Psycho's!' riep ik en probeerde me los te rukken van de touwen om mijn polsen. Mijn jurk moest inmiddels onder zitten met rotzooi, wat me eigenlijk nog pissiger maakte. 'Wie ben je? Zijn bitch? Bang dat je zijn aandacht verliest?' vroeg ik en voelde de koude bries langs mijn lichaam. 'Doe het dan!' riep ik en bereidde me er eigenlijk al op voor.
Damion
Ik grijnsde breed als ze me naar de dansvloer sleept en meteen tegen me aan begon te dansen. Mijn handen legde ik op haar heupen en ik voelde hoe ze met haar billen tegen me aanschuurde. Er ontstond redelijk wel meteen een reactie van mijn paal die steeds minder ruimte had in mijn broek.
from walkingdead on 12/23/2018 10:44 PMNiko
Ik keek op mijn horige en zag dat het te lang duurde ik zag die vriendin van Harley en liep op haar af.” Hey waar is Harley?” Vroeg ik “Cameron nam je mee hij zei dat er iets in het bos met met Dakion is gebeurt.” Als ze dat zegt maar ik Damion gewoon met Mia zie dansen ontstaat er iets van paniek in me ik liep naar buiten en ging gelijk opzoek naar Harley.
Cameron
Ik grinnikte terwijl Nathan ook in de lach schoot “ik vind dat j in mijn pik mag stikken dan hou je mond.” Zei nathan die zijn broek omlaag trok om zich met haar mond bezig te houden “niet doe straks bijt ze je pik er af.” Zei ik lachend terwijl ik mijn lul in haar stopte en we haar belachelijk maakte “je hebt toch geen rank je bent een niemand.”
from LostSouls on 12/23/2018 10:49 PMHarley
'Slimme keus.'zei ik en had dat precies in gedachte. Als hij ook maar probeerde dat ding in mijn mond te stoppen kon hij hem terug erop naaien na vanavond. Als ik vervolgens iemand in me voelde glijden haalde ik diep adem en probeerde alles te negeren. Hun woorden. Alles. Zodra ik mijn krachten terug had leefden ze niet lang meer. Vriendjes van Niko of niet. 'Ik hoop dat je ouders een goede smaak hebben voor een kist, want jij bent dood zodra ik mijn krachten terug heb.' zei ik en kneep mijn ogen even dicht. Ik was niet heel nat dus ik moest toegeven dat het pijn deed, maar ik vertikte het om het slachtoffer te spelen en als een little bitch te gaan huilen. Ik kon er niks aan doen op dit moment. Het enige wat ik kon doen was zorgen dat ze het niet konden na vertellen.
from walkingdead on 12/23/2018 11:30 PMNiko
Als ik geluiden hoor komen uit het bos schuif ik wat bosjes aan de kant. Als ik zie dat Hrley op de grond ligt en Cameron heftig in haar stoot. Zie ik snel flashbacks van Mia voorbij gaan hoe ze huilend en verzwakt op de grond lag. Mijn ogen flikkerde van rood naar grijs Jack zag me al gelijk en grijnsde breed”hey maat.” Zei hij grijnzend “we leren die teef een lesje.. het waa Camron’s idee.” Als hij dat zegt kleuren mijn ogen standaard bloedrood.” Camron’s idee he” zei ik grijnzend “weet je wat mijn idee is.. Harley doe je ogen dicht.” Zei ik met een valse stem en mijn hoektanden die vlijmscherp waren geworden “jullie allemaal 1 voor 1 castreren.” Ik pakte een tak op en gooide die met volle vaart door Jacks lul terwijl ik vervolgens achter hem stond en zijn kop afrukte met mijn tanden. Vervolgens ging ik op nathan af en doorboorde met mijn hand zijn hart er uit waarna hij viel en ik zijn kop de grond instampte met geen limiet. Mijn duivel was zo erg dat ik geen beheersing er over had alles wat me kwaad mAakte .. maakte ik per direct af. Vervolgens richtte ik me op Cameron “we zijn toch vrienden .. Nicc kkk” zei hij terwijl ik grijnsde niet de gewoonlijke grijns.. de grijns van Niko Lincoln.” Ik heb geen vrienden” ik sleurde hem aan zijn kraag diep het bos in en zette mijn klauwe in hem net als een tijger scheurde ik zijn ingewanden er uit “hij is Anastasia haar zoon.”- Dale Heaven.
Mia
Als ik zijn groeispeurt opmerk grijns ik breed “wil je nu al neuken of wil je wachten tot de avond voorbij is baby?” Vroeg ik zacht in zijn oor terwijl mijn seksdrive nu echt hoog stond. Damion was ook echt een lekkertje maar het ging me natuurlijk niet alleen om seks. Hij was ook gewoon anders dan al die andere vieze jongens hier.. hij was smerig in bed maar met mij alleen en dat kon ik waarderen vooral omdat ik verkracht was.