ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/23/2018 11:43 PM

Harley
Met dichtgeknepen ogen lag ik op de grond. Hopen dat het snel voorbij was of dat ik op zijn minst mijn krachten terug kreeg. Als ik dan Jack opeens hoor praten met iemand en vervolgens Niko zijn stem hoorde kon ik al helemaal door de grond heen zakken. Ik had een bloedhekel aan zwak zijn dus nu ik hier machteloos lag en dan ook nog eens voor de ogen van Niko. Als hij me vertelde niet te kijken negeerde ik dat en zag wat hij allemaal deed. In plaats van mee te doen redde hij me juist. Ik voelde hoe Cameron uit me gleed en ik haalde opgelucht adem. Niet veel later verdwenen ze dieper het bos in.

Damion
Als ze dat vroeg beet ik op mijn lip en keek even om ons heen. Ik nam haar hand vast en trok haar mee de zaal uit. De eerste open deur die ik vond was naar een lokaal. Ik zette haar neer op een bureau en drukte mijn lippen in haar hals. 'Eerste ronde mag beginnen.' zei ik en zette een dikke zuigzoen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2018 08:42 AM

Mia
Ik had nog nooit seks gehad in een klaslokaal maar dit werd wel mijn eerste geile seks ervaring. Ik nam zijn kin vast en zoende hem weer teder en lustig waarna ik zijn riem los maakte en mijn hand in zijn boxer schoof ik begon aan zijn lul te zitten en voelde dat hij aardig hard van me was geworden. Dat was alleeen maat goed.

Niko
Bebloed kwam ik overeind en keek ik met fel rode ogen naar de hemel “je bent een monster.” Toen ik nog in de hemel woonde werd ik niet geaccepteerd voor wie ik was.. eigenlijk horde ik geëxecuteerd te worden maar mijn vader en ik waren gevlucht. Ik haten mijn leven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/24/2018 11:04 AM

Harley
Mijn krachten stroomden langzaam terug. Ik rukte mijn armen van het touw los en sprong op. Mijn jurk was inderdaad helemaal vies en mijn ondergoed kon ik niet eens meer vinden. Ik liep in de richting waar ik Nico zag verdwijnen en zag hem daar staan. Helemaal bebloed, met een soort afschuw in zijn ogen. Ik beet op mijn lip en liep langzaam naar hem toe. 'Je had jezelf dit niet aan hoeven doen Nick. Niet alleen voor iemand zoals ik.' zei ik en beet op mijn lip. Het was duidelijk dat hij zichzelf haatte voor wat hij was en nu al zeker. Ik had ze ook nog liever zelf afgemaakt. Ik stond inmiddels voor hem en legde mijn hand op zijn bebloedde wang. 'Dankje.' zei ik en keek naar zijn rode ogen. Duivels ogen.

Damion
Ik trok mijn jasje uit en haalde haar hand vervolgens uit mijn broek. 'Eerst jij.' zei ik met een grijns. Ik kroop onder haar jurk in en trok haar string opzij. Mijn tong vond meteen haar genotsplekjes en ging er wat mee spelen. Ze werd al snel natter.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2018 11:19 AM

Mia
Als hij zegt dat ik eerst ben bloos ik maar bij het voelen van zijn tong sloot ik genietend mijn ogen.” Fuck” kreunde ik zachtjes terwijl ik helemaal geen idee had van wat hij daar onder allemaal deed. Ik was nog nooit zo snel nat geworden en beet op mijn onderlip.

Niko
Ik voelde mijn duivel weg ebben en keek Harley aan ik sloeg haar hand weg en keek haar niet aan “raak me niet aan.” Zei ik alleen “ga je wassen ik ruim dit hier wel op” zei ik tegen haar terwijl ik mijn vrienden op de grond zag liggen helemaal geamputeerd ik moest bijna kotsen. Die was dus de werking van mijn duivel oncontrolbaar en Harley had me helemaal niet mogen zien. Alles waar ik mee in aanraking kwam.. werd vervloekt ik stak een sigaret aan en gooide de lijken opelkaar waarna ik ze in de fik stak.. zonder nog wat te zeggen liep ik weg net als bij Mia geen enkel meisje mocht zo dichtbij me komen meer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/24/2018 11:28 AM

Harley
Ik schrok op als hij mijn hand weg sloeg en keek naar hem. Als hij iedereen op een stapel gooit en verbrand bleef ik er staan. Ik sloeg mijn armen over elkaar en liet Niko gewoon gaan. Ik keek naar de vlammen die hoog reikten en een dikke rookwolk boven de bomen uit lieten komen. Een traan rolde over mijn wang, maar ik veegde hem snel weg. Dit is niet gebeurd. Ik ging dit niet mijn leven laten beïnvloeden. Na een tijdje liep ook ik terug richting het gebouw en probeerde ongezien naar mijn kamer te gaan waar ik mijn jurk uittrok en een bad vol liet lopen. Ik voelde me smerig. Niet alleen van de grond maar ook door alles wat er met me was gedaan.

Damion
Als ik haar hoorde kreunen grijnsde ik. Wanneer ze nat genoeg was stopte ik en kwam ik van onder haar jurk vandaan. Ik hield het onderste gedeelde omhoog en duwde haar benen nog wat verder uit elkaar. Inmiddels had ik mijn broek en boxers naar beneden gedaan en met mijn hand wat van Mia haar geil over mijn lid gesmeerd zodat het allemaal makkelijker zou gaan. Ik keek Mia recht aan en liet mijn lul met een diepe stoot in haar om vervolgens met regelmaat te stoten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2018 02:37 PM

2 maanden later

Niko
2 hele maanden had ik in Frankfurt gezeten om bij te komen van het incident. De ouders van Nathan Cam en Jack waren in tranen uitgebarsten bij de begrafenis die bij ons op school werd gehouden. Met de leugen dat ze waren vermoord door supernaturels buiten de school. Ik had geen enkel woord meer gewisseld met Harley zins die dag. Mijn vader had me laten gaan naar Frankfurt maar vandaag keerde ik terug naar night academie ik kwam de school binnen terwijl ik mijn haar grijs was gekleurd dat betekende dat mijn duivel me echt had overgenomen. Ik keek met rode ogen om me heen en zag al snel dat mijn vrienden al snel waren vervangen door nieuwe jongens. Ik grijnsde breed met vlijmscherpe hoektanden “welkom terug Nick.” Horde ik achter me terwijl het Mia was.

Mia
Ik zag Niko als de Niko die ik van vroeger ken en keek naar hem “je bent veranderd.” Merkte ik op “is het grijze zo erg?” Vroeg hij terwijl ik de Niko die duivels haten helemaal niet meer in hem zag.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/24/2018 03:20 PM

Harley
Lachend met Damion liep ik door de gangen. Bij de aankomst hal zag ik verderop Niko staan wat me mijn boeken deed laten vallen en ik wist even niet meer wat te doen. Door zijn verschijning gingen mijn gedachtes meteen terug naar die ene avond. Ik had er niemand over verteld, zelfs Damion niet. Ik raapte mijn boeken op. 'Ik uhm... ben iets vergeten op mijn kamer, ik zie je zo oké?' zei ik tegen Damion en liep weg van de hal. Eenmaal op mijn kamer ging ik even op mijn bed zitten om te bedaren. Hij zag er niet meer uit als de Niko van voor de gebeurtenis.

Damion
Ik lachte en kreeg pas later door dat Harley niet meer naast me liep. Ik draaide me fronsend om en zag dat ze een soort van versteend voor zich uit staarde met haar boeken op de grond. 'Alles oké?' vroeg ik haar en keek hoe ze haar boeken op raapte en eigenlijk al voor dat ze haar zin af had gemaakt er van door ging. Ik fronste en draaide me maar weer om. Ik zag Mia staan verderop met... met Niko? Ik haalde een hand door mijn haar en lachte kort. 'Tot zo ver zijn haat naar duivels.' zei ik in mezelf en liep naar ze toe. Ik legde mijn arm om Mia haar middel en trok haar tegen me aan. 'Welkom terug. Het was niet hetzelfde zonder jou.' zei ik met een neppe glimlach. Het was juist veel rustiger zonder hem. De hele school was beter zonder hem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2018 03:48 PM

Niko
Als ik boeken hoor vallen en Harley zie staan kijken mijn ogen haar kort lang aan mar als ze wegloopt draai ik mijn hoofd naar Damion met zijn irritante verschijning.” Ga aan de kant je verpest mijn uitzicht” ik liep hem met een schouderduw voorbij ik misschien nu duivel maar ik mocht mijn familie nogsteeds niet. Ik zocht mijn dorm op en gooide mijn koffers op bed waarna ik mijn shirt uitrok en mijn Lincoln teken begon in te zalven met crème die ik van een heks had gekregen. Mijn engelkant raasde in me terwijl ik nog niet in evenwicht was.. Damion wel dat kon ik zien maar dat kwam omdat de familie andere duurdere materialen gebruikte om het in evenwicht te brengen. Ik keek in de spiegel en herkende mezelf niet meer ik stak een joint aan en nam een flinke teug.. nu moest ik mezelf opnieuw opbouwen. Kort spookte Harley door mijn hoofd die gebeurtenis wat ik aan haar overhield probeerde danig te vergeten.

Mia
Als Damion aan komt lopen en Niko hem al snel afpoeierde keek ik hem na.” Nou dat is hetzelfde gebleven” zei ik zuchtend terwijl ik niet wist wat er met hem was gebeurt/

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/24/2018 04:14 PM

Harley
Ik zucht gefrustreerd en besloot maar om te gaan sporten. Alles even eruit rennen. Ik kleedde me om in sportkleding en ging naar de sportschool en stapte meteen op de loopband. Ik deed oortjes met muziek in om me af te zonderen en om mijn gedachtes proberen weg te drukken. Ik begon steeds harder en harder te rennen.

Damion
Ik rolde mijn ogen en keek hem na. 'Het kon me niet minder boeien dan dat het al doet babe.' zei ik en nam haar mee naar de aula. Ik zocht een plekje en beet op mijn lip. Ik wist niet of ik dit met Mia moest bespreken. 'Valt je niet ook op dat Harley zich af en toe anders gedraagt dan normaal?' vroeg ik haar. 'Net ook, toen ze Niko zag.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2018 10:40 PM

Mia
Als Damion dat zegt hou ik mijn schouders is op “het valt me wel op ja.. maar misschien is ze gewoon on schok omdat haar grootste verschrikking terug is.” Zei ik ironische ze deed wel vreemd ja ze ging niet meer feesten met niemand meer naar bed geïsoleerd zelfs.

Niko
Als ik Harley zie rennen in de gym druk ik haar loopband uit “2 dingen die ik je moet zeggen en dan ga ik weg.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek en ze haast dood leek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum