ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/26/2018 11:59 AM

Harley
Ik was hard aan het nadenken. Nick intrigeerde me wel. Ook al kende ik hem eigenlijk totaal niet. Hij liet niets los van zichzelf. Maar hoe ging ik iedereen uitleggen dat ik opeens hem zou gaan dienen. Damion zou dit totaal verkeerd oppakken en mijn moeder zou teleurgesteld zijn. Plus de ouders van Damion. Zij hebben mij alles gegeven wat mijn hartje begeerde alsof ik een van hen was. Ik beet op mijn lip en keek naar Nico. Wat moest ik nu doen?

Damion
Ik word wakker als ik naast mij beweging voel en opende langzaam mijn ogen. 'Goedemorgen babe.'zei ik met een hese ochtendstem en drukte een kus tegen haar lippen. Ik glimlachte en rekte me even uit. Als ik haar naakte lichaam bekijk kon ik nog eventjes genieten. Ze was zo mooi. Ik genoot elk moment van haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 12:43 PM

Nick
Na de les kwam ik zuchtend overeind hopelijk had die moeder van Harley meer kinderen want zij was de enige serant die de familie al eeuwen diende. Mijn broer zei al dat hij iets had geregeld ik liep de klas uit en zag een meisje die precies op Harley leek maar alleen iets korter ze werd aangestaard maar ik zag dat ze arrogant was “jij bent zeker de beroemde Nikolaj Lincoln.” Als ze dat zegt frons ik en maakt ze gelijk een buiging “Gina Frontier tot u dienst.” Zei ze met rode verfijnde ogen.

Mia
“Goedemorgen lekkerding.” Zei ik met een glimlach terwijl ik genoot van zijn ochtendzoen.” Lijkt er op dat we laat zijn” zei ik met een lachje terwijl ik naar nachtkastje tastte en de gister gedraaide joint aanstak en een hijsje nam. Werd ik lekker wakker van.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2018 01:00 PM

Harley
Vermoeid van al het denken liep ik het lokaal uit en zag daar Gina voorover gebogen naar Nick toe. Ik zuchtte en liep naar haar toe. 'Wat doe jij hier? Moet jij niet bij je gast familie in Zweden zijn?' vroeg ik haar en ze kwam weer overeind waarna ze me aankeek. 'Ook leuk jou weer te zien zus.' zei ze en ik voorspelde al niet veel goeds bij haar komst. Ze was altijd al een beetje jaloers op me geweest. Zoals eigenlijk bijna alle jongere zusjes. We scheelden elkaar maar 1 jaar. 'Ik heb een nieuwe opdracht gekregen.' zei ze en ze wendde haar blik naar Nick. 'Dat kan niet kloppen, want Nick heeft al een servant.' zei ik terwijl ik een steek van jaloezie door mijn lichaam voelde razen. Ik wist niet eens waarom. 'Jij zeker? Jij bent al vanaf het begin trouw aan Damion en zijn familie.' zei ze. 'Nico is familie van Damion.' zei ik met een neppe grijns.

Damion
'Maakt het wat uit.'zei ik met een lachje. 'We zijn nu toch al te laat. Kunnen we net zo goed blijven liggen.'zei ik en nam de joint tussen haar vingers uit om er zelf een trekje van te nemen. Ik blies de rook in een dikke wolk uit en gaf de joint weer terug aan Mia.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 08:49 PM

Nick
Als ik al snel door krijg dat ze zussen zijn “inderdaad ik heb al een servant.” Ik nam Gina’s hand vast en plaatste een kusje er op “hoop dat je me goed van dienst kan zijn.” Zei ik charmant terwijl ze onder de indruk was.” Knap en beleefd... Blijf jij maar bij je Damion want toen ik hem wou hebben was je ookal zo hebberig zusje lief” fluisterde ze zacht in Harley’s oor. Ik nam diep adem opzicht leek ze me niet zo erg “Nick is familie maar je diend alleen het gezin van Damion dus succes er mee.” Ze haakte haar arm door de mijne terwijl ik voor me uit staarde ik had er alleen nodig voor de spell.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2018 08:54 PM

Harley
Als Nick haar kant koos beet ik mijn kaken samen. 'Prima, geniet van elkaar.' zei ik en liep van ze vandaan. Ik snapte hem echt niet meer. Ik liep naar mijn dorm en ging op mijn bed zitten. Deze school, ik kon niet meer. Ik wou terug naar huis. Dan was ik maar een domme servant. Alles beter dan hier. Misschien moest ik er gewoon vandoor gaan? Mijn humanity uitzetten en vervolgens ergens naar een ver land waar ik heerlijke moorden kon plegen en kon leven als een feestbeest. Klaar met deze wereld.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 10:08 PM

Nick
Als ze zo reageerd weet ik niet waar het vandaan komt.. zij naar mijn dorm waar ze ging zitten op mijn bed “je deelt je kamer niet?” Ik schudde mijn hoofd “ik deelde het met een vriend die er nu niet meer is.” Ik nam diep adem en stak een sigaret op “hoeveel jonger ben je dan Harley?” Vroeg ze toen “1 jaar niet veel.. dus wees niet bang om me aan te raken.” Zei ze verleidelijk terwijl haar maid pakje wel sexy was maar het me niet deerde op het moment.

Mia
Ik liep gedoucht en wel over de gangen en had geprobeerd om de geur van seks weg te douchen maar aangezien ik haast had gehad betwijfelde ik of de geur daadwerkelijk weg was. Ik dacht kort aaan Damion waar ik nog een Blunt mee had gerookt en nog even seks mee had gehad leuk om je ochtend zo vrolijk te beginnen. Ik zag Nick met een nieuw meisje zijn kamer inlopen en fronste ze leek precies op Harley.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2018 10:19 PM

Harley
Na een tijdje had ik besloten om zelf "vakantie"op te nemen en nam mijn gevulde koffer van het bed als Damion binnen kwam. 'Waarvoor is dat koffer?' vroeg hij me fronsend. 'Ik ga op vakantie.' zei ik met een glimlachje en liep langs hem door mijn kamer uit. 'We zitten midden in het jaar, je kunt niet zomaar weg?' vroeg hij. Ik keek niet naar hem om. 'Watch me.' zei ik en haalde een hand door mijn haar terwijl ik met mijn koffertje het gebouw verliet.

Damion
Fronsend keek ik Harley na. Er was echt iets met haar. Ik zuchtte en liet haar maar gaan. Ze zou wel terug komen. Waarschijnlijk had ze gewoon een van haar woede uitbarstingen om een of andere reden. Ik liep naar de aula waar ik wat eten bestelde en ging zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 10:28 PM

2 maanden later

Nicko
Met geen enkele vooruit gang had ik Gina terug moeten sturen naaf Rusland.. ik dronk haar bloed maar ik kon mezelf nog steeds niet beheersen. Ik zag Damion in de kantine en passeerde hem “waar is Harley?” Vroeg ik hem alleen terwijl ik haar ezicht al 2 maanden lang niet had gezien. Ik zag Mia praten met een docent en keek vervolgens Damion aan “je hebt het wel erg goed gemaakt met Mia.” Zei ik terwijl ik jaloers was op de 1 of andere reden niet perse op hun maar hun situatie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2018 10:53 PM

Damion
Ik dronk van mijn koffie in de aula en keek op als Nico opeens naast me staat. Na 2 maanden vroeg hij naar Harley. 'Waar ze precies is, geen idee. Ze vertrok 2 maanden geleden van hier omdat ze vakantie nodig had.' zei ik en nam nog een slok. Als hij over Mia begint keek ik haar richting uit en glimlachte. 'Ja, nooit verwacht toen ik hier kwam. Maar ik hou van haar.' zei ik en keek weer naar Nico. 'Hoe zit het met jou en Gina? Nog steeds zo close, neefje van me.' zei ik.

Harley
Met mijn hoge stiletto's liep ik het terrein op. Na 2 maanden was ik weer terug. Ik had precies gedaan wat ik wou doen. Mijn humanity uit en feesten maar. Ik had mijn neus naar de tering gesnoven, mijn longen kapot geblowd en zoveel seks gehad met mensen die ik daarna leeg had gedronken dat was niet meer te tellen. Ik schoof mijn zonnebril in mijn haar en kwam de aula binnen. 'I'm back, bitches.' zei ik en zat kort met mijn vinger aan mijn matte rood gestifte lippen terwijl ik de ruimte scande.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 11:02 PM

Nicko
Als hij zegt neefje kijk ik hem geïrriteerd aan “nee het is Harley’s zusje te jong voor mij doen.” Zei ik verveelt tegen hem “maar beter ook dat je van haar houd.. zo niet had ik wel met je afgerekend.” Mia was nogsteeds belangrijk voor me als ik Harley’s stem hoor kijk ik op na 1 of andere bezopen teef.” Aha daar is ze” zei ik.

Mia
Ik keek op hij het zien van Harley die op springen stond ik keek kort naar Damion.. dit moest een kant zijn die hij alleen kende het was tenslotte zijn ex.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum