ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/26/2018 11:15 PM

Harley
Als ik Damion en Nico spotte liep ik naar die tafel en ging erop zitten. 'Ook goede morgen.' zei ik tegen de twee en keek naar Nico. 'Was het lekker. Tussen de benen van mijn zusje?' vroeg ik met een grijnsje. 'Laat ook maar, het interesseert me namelijk helemaal niet.' zei ik en keek naar Damion en ik kon aan zijn blik zien dat het hem niet aan stond dat mijn humanity uitstond. 'Niet zo saai doen Damion.' zei ik tegen hem en klom van de tafel af. 'Het leven is veel mooier als niks je interesseert.' zei ik tegen hem en liep naar de kantine juffrouw voor een bloodbag.

Damion
Ik rolde mijn ogen. Het was weer zo ver. Het was 1 keer eerder geweest dat ik Harley zonder haar humanity had meegemaakt. Ze was dan ook echt verschrikkelijk irritant. En ook nog eens verschrikkelijk bloeddorstig. 'Welkom in het gekkehuis van Harley.' zei ik tegen Nico terwijl ik naar Mia liep en op mijn lip beet. 'Ik vraag me af hoeveel mensen ze dit keer heeft omgelegd.' zei ik terwijl ik mijn arm om haar middel sloeg en ik naar Harley keek die alle aandacht van de aula naar haar toe had getrokken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 11:26 PM

Niko
Als ze dat zegt wil ik bijna mijn mond voorbij lopen over dat ze was verkracht maar ik hield het voor me. Ik nam diep adem “niet zo lekker als het zien van iemand die gewoon jaloers is.. maak je geen zorgen liefste Harley.. ik neuk geen kleine meisjes.” Ik liep de kantine uit waarom zou ze anders zich zo gedragen ze was gewoon verliefd op me punt uit.. ik was niet iemand die dingen slecht inschatten.. maar ik denk dat ze vanaf het begin al een oogje op me had.. totdat ze die lelijke kant van me ontdekte. Maar ergens vond ik het wel leuk spelen met haar vampieren gevoelens.

Mia
“Was ze ook zo toen het uitging?” Grapte ik om te pijlen ik bedoel maar je ging toch echt niet zomaar uitelkaar zonder slag of stoot. Als Ik zie dat Nick het leuk vind om haar zo te zien bijt ik grijnzend op mijn lip “volgens mij is hier iemand verliefd.” Ik was zelf een vampier en ik als ik jaloers werd.. gedroeg ik me net zoals Harley.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2018 11:35 PM

Harley
'Droom verder Nico.' zei ik nog en nam de bloodbag aan. Ik dronk hem in een keer leeg en trok een vies gezicht. 'Dat ik die troep ooit heb kunnen drinken.' zei ik tegen mezelf. Ik liep de aula uit en duwde een nerd die in mijn weg stond aan de kant. Verderop in de gang zag ik Harper staan. Hij was ook wel een lekker ding. Een witch. Ik liep op hem af en zag de verbena in zijn ring en keek naar hem. 'Hey Harper.' zei ik verleidelijk en hij grijnsde. 'Harley, eindelijk weer terug?' vroeg hij. Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Ja, heb je me een beetje gemist?' vroeg ik en liep met hem mee. Uiteindelijk kwamen we zonder dat hij het door had bij zijn dorm en liepen we naar binnen. 'Let's have some fun.' zei ik grijnzend.

Damion
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, niet toen het uit ging. We gingen redelijk goed uit elkaar.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ze is een keer eerder zo geweest toen ze erachter kwam dat haar vader contact had gezocht met haar moeder en Harley graag wou leren kennen, maar haar moeder het hem verbood.' zei ik tegen haar keek weer naar Harley die de aula verliet. 'Harley? Dat denk ik toch niet? Ze heeft een verschrikkelijke hekel aan hem.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 11:56 PM

Mia
“Nou als je het niet ziet ben je toch echt wel blind” zei ik tegen hem “het is overduidelijk dat ze van slag is vanwege Nicko.. kijk hoe ze bij hem in de buurt doet.” Ik nam diep adem en keek Damion aan “al weet ik wat de uitkomst van dit allemaal is.. pest hem er niet mee maar Nick heeft nog nooit een vriendin gehad omdat niemand hem kan handelen.. zegmaar in bed.” Zelfs ik kon het niet aan mischien eens in de zoveel tijd maar nooit dat ik regulier met Nick naar bed zou gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/27/2018 12:20 AM

Damion
Ik fronste. 'What the fuck doet hij dan wel niet in bed als niemand hem kan hendelen?' vroeg ik en keek naar Mia. 'En hoe weet jij dit allemaal?' vroeg ik haar. Zou Mia ooit met Nico zijn geweest? Daar hadden we het eigenlijk nooit over gehad. Als ik het me zo bedenk, ze neemt het wel altijd voor hem op?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 10:14 AM

Mia
“Zijn vader en mijn vader zijn beste vrienden.. en ik had gevoelens voor Nicko gehad maar hij niet voor mij.. we hebben 1 keer seks gehad maar dat was alleen omdat ik aandrong.” Zei ik eerlijk tegen hem “maar ik heb jou nu en het is al 2 jaar geleden dat ik gevoelens voor hem had.” Zei ik tegen hem mijn gevoelens voor Nicko waren er alleen omdat hij me redde uit de put.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/27/2018 11:15 AM

Damion
Als ze me dat vertelde knikte ik. 'Oké dan.' zei ik en wist niet goed wat ik ervan moest vinden. Ik kon er niet tegen dat Nico mijn meisje had gehad en haar ook nog eens teleur had gesteld. Ik beet op mijn lip en keek weer naar Mia. 'Dan ben ik bij deze blij dat hij blind is en jou heeft laten lopen. Nu ben je namelijk de mijne.'zei ik met een glimlachje en drukte een kusje tegen haar lippen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 11:22 AM

Mia
Ik kon zien aan hem dat hij jaloers was wat me wel deed glimlachen gewoon omdat het schattig was als hij jaloers is.” Natuurlijk ben ik de jouwe babe” ik plaatste mijn lippen op de zijne en gaf hem een goeie zoen. Niko was in het verleden net als Cam en alle andere jongens.” Nu we dat op tafel hebben.. hoe kreeg je in Gods naam een relatie met een servant?” Ik zou nooit mijn eigen servants daten daar was ik te hoog voor.

Nicko
Als ik Harper uit Harley’s kamer zie lopen steek ik een joint op en hield ik hem kort in de gaten. Zo te Zien had hij haar gebald ik nam diep adem nu Damion niet echt op haar letten moest er wel iemand komen om haar te bedaren. Ik klopte op haar deur en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/27/2018 11:30 AM

Harley
Als ik op de deur hoor kloppen kwam ik met een grijns overeind. 'Ben je iets vergeten, love.' zei ik en opende de deur. Als ik Nico zijn gezicht zag rolde ik mijn ogen en liep terug mijn kamer in, maar liet de deur open. 'Als we daar niet onze charmante heer Nikolaj hebben.' zei ik en plofte terug op bed. Ik zat in mijn lingerie en had het bloed van Harper nog om mijn lippen. Ik stak een joint aan en likte langs mijn lippen. Ik nam een hijs en keek Nico ongeïnteresseert aan. 'Dus... wat kom je doen?'

Damion
Ik glimlachte als ik haar lippen zo teder tegen de mijne voelde en keek haar verliefd aan als ze haar lippen weer eraf haalt. Als ze over Harley en mij begon haalde ik mijn schouders op. 'We zijn samen opgegroeid. Ik heb haar nooit echt als mijn servant gezien. Ze was en is altijd mijn maatje geweest.' zei ik tegen haar en dacht even na. 'Als je al zo lang vrienden bent zou het bijna logisch moeten zijn dat een relatie niet op dat level kan werken. '

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 01:01 PM

Niko
Ik nam nog een laatste teug van mijn tabak en brandde mijn sigaret uit in haar asbak.” Wat heeft jou jou weer zo omgeswitcht eerst was je nog een bang meisje met een groot geheim” zei ik tegen haar terwijl ik om me heen keek.” Ik heb je zusje trouwens weggestuurd.. ze was niet goed genoeg” zei ik zuchtend terwijl ik haar aankeek.

Mia
“Ja dat wel” zei ik tegen hem “ik doe het je. In ieder geval niet na.. mijn ouders vermoorden me als ik ook maar iets begin met mensen die niet royal zijn.” Ik had strenge ouders zelfs de prins van Rusland was niet goed genoeg voor me. Het liefst zagen ze me trouwen met iemand van mijn eigen bloedlijn.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum