ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/27/2018 01:15 PMHarley
'Ik was geen bang meisje.'zei ik en nam nog een trekje van mijn joint. Ik kwam overeind en legde hem in de asbak zodat ik hem zo weer terug kon pakken. 'Het is gewoon veel leuker. Ik hoef me niet meer druk te maken over wat mensen van me denken als ik iemand leegdrink, want het interesseert me geen zak.' zei ik en rolde mijn ogen als hij over Gina begint. 'Kon ik je vanaf het begin wel zeggen. Ze is een waardeloze servant. Waarom denk je dat mijn moeder mij in een belangrijke familie heeft gelaten en haar heeft weggestuurd naar een andere.'zei ik spottend.
Damion
Ik grinnikte. 'Gelukkig ben ik geen servant dan maar.'zei ik tegen haar en grinnikte. Ik was wel benieuwd naar haar ouders eigenlijk. We hebben het er nooit over gehad. 'Hoe zijn je ouders eigenlijk?' vroeg ik haar.
from walkingdead on 12/27/2018 01:30 PMMia
“Streng” zei ik gelijk “mijn vader is zegmaar een soort van Nicko.. maar erger” zei ik lipbijtend terwijl ik hem nog niet had verteld dat mijn vader niet zo een goeie connectie had met de lincolns.” Hij gedraag zich meer als een graaf dan als een vader en mijn moeder is een maîtresse hij 3 vrouwen” mijn broers en zussen waren allemaal hal maar ik was de belangrijkste.
Niko
“Ik wist niet dat je zo een hekel kon hebben aan je verwand.. ze is prima maar alleen is ze niet genoeg voor..me” ik voelde mijn hart pijn doen en greep naar mijn shirt.” Fijn dat je ingen zo verwerkt” zei ik tegen haar “maar het brengt je alleen maar dichter bij hell.” Zei ik grijnzend terwijl ik bijna door mijn benen zakte.
from LostSouls on 12/27/2018 05:28 PMHarley
Ik fronste. 'Jij bent zelf degene die zo een hekel heeft aan je moeder.' kaatste ik terug en merkte dat hij zich iets anders gedroeg en naar zijn borst greep. Als hij over de hell begint lachte ik hard. 'Denk je dat vampieren naar de hemel gaan Niko? Lieve schat, We hebben bloed nodig om te overleven, of het nu van dieren of mensen is. Je hebt altijd wel iemand vermoord. De hell is nu eenmaal onze eindbestemming.' zei ik en keek fronsend als hij bijna door zijn knieën zakte. 'Wat is mis met jou? Te lang je dick nergens ingestoken?' vroeg ik en voelde door de koude bries die door mijn kamer ging kippen vel over mijn lichaam.
Damion
Als ze dat vertelde fronste ik. 'Klinkt ingewikkeld.'zei ik haar en zuchtte. 'Wat is dat dan ook met die royal families die zich wat afneuken en allerlei gezeik.' zei ik tegen haar en dacht aan mijn eigen familieverhalen.
from walkingdead on 12/27/2018 09:17 PMNicko
Mijn ogen werden rood terwijl ik haar vastgreep bij haar keel en tegen de muur duwde. Ik wilde mijn tanden in haar zetten maar hield mezelf tegen “blijf jij maar bloody Mary spelen.” Zei ik toen hijgend terwijl ik haar losliet en de kamer verliet.. ik had nieuwe zalf nodig om de ketens van mijn engelen kant dichter te maken. Maar ik moest e zou een permanente servant vinden.
Mia
“ ja ik had gehoord van mijn vader dat jullie sterk word gehouden door incest.” Zei ik tegen hem “dat jullie verplicht zijn om een kind met elkaar te welken.”
from LostSouls on 12/27/2018 09:33 PMHarley
Ik fronste en keek naar zijn rode ogen maar voelde niet veel later hardhandig de muur tegen mijn rug en zijn handen om mijn keel. Ik legde mijn handen op de zijne en probeerde ze eraf te trekken om weer lucht te krijgen. Uiteindelijk liet hij me los en viel ik proestend op de grond. 'Eikel.' zei ik schor en kwam langzaam maar zeker overeind. Wat de fuck is er mis met hem?
Damion
Ik keek naar Mia en keek bedenkelijk. 'Ik weet niet precies wat het nu is. De een zegt dat het een keuze is, de ander zegt dat er een vloek rust op de familienaam waardoor Lincolns gewoon echt verliefd op elkaar worden. Ik heb werkelijk geen idee.'zei ik en beet op mijn lip. 'Waarschijnlijk ben ik de eerste die niet met een Lincoln zal trouwen.'
from walkingdead on 12/27/2018 10:02 PMNicko
Ik liep dorstig naar mijn kamer en rukte mijn bloes uit.. ik had zonet de neiging om Harley leeg te drinken. Maar als ik mezelf zou laten gaan dan was het niet alleen slecht voor Harley.. maar ook voor Damion die gelijk gesignaleerd zou worden als ik an zijn personal maid zou drinken. Ik scheurde een bloedbag open en dronk die leeg waarna ik het laatste beetje crème op mij tattoo smeerde.
Mia
Als hij dat zegt glimlach ik “hmm” zei ik terwijl ik overeind kwam.” Als jij en ik trouwen dan is het klaar met onze tiener leven” zei ik lachend terwijl ik Nicko struinend over de gang zag lopen richting de boys dorm.” Zag jij dat ook?” Vroeg ik Damion.
from LostSouls on 12/27/2018 10:14 PMHarley
Als ik weer een beetje op adem was trok ik mijn kleren weer aan en was eigenlijk toe aan wat drank. Ik maakte de nog brandende joint in de asbak uit en liep de dorm uit naar de aula waar ik Damion en Mia zag. 'Mooi. Mia, jij bent toch redelijk goed met Nico? Nou hij verloor zichzelf daarzo net. Misschien moet je even kijken of zijn broek niet te strak zit ofzo.' zei ik doelend op zijn korte lontje en ik streelde even over mijn hals. 'Ik ga wat te drinken pakken.' zei ik en liep naar de kantine juffrouw en vroeg om een fles whiskey. Die ze natuurlijk niet gaf dus liep ik haar keuken in en nam hem zelf. Ondanks mijn switch uit stond vroeg ik me toch af wat er gaande was met Nick.
Damion
Ik grijnsde. 'Laten we er daarom ook nog maar even mee wachten.' grinnikte ik en volgde haar blik naar de gang waar ik Nico inderdaad ook zag. Ik haalde een hand door mijn haar en keek vervolgens op naar Harley die bij ons kwam staan. Ongeïnteresseerd zoals ze altijd was als haar switch uit stond. Ik zag de afdruk rond haar nek en kwam overeind. 'Hij heeft haar wat aangedaan.'zei ik tegen Mia en liep naar Nico zijn kamer. Ik beet mijn kaken samen. 'Kon je niet met je poten van Harley afblijven?' vroeg ik hem geïrriteerd en keek hoe hij een soort spul op zijn Lincoln teken smeerde.
from walkingdead on 12/27/2018 10:29 PMNico
Als ik eindelijk in evenwicht ben en ik die verschrikkelijke stem hoor van Damion kijk ik op. Ik grijnsde duivels en besloot mijn mond toch maaar voorbij te praten “dat is nog niks.. jij was er niet toen ze verkracht werd en nu wil je de held spelen Damion?” Zei ik lichtelijk verontwaardigd “jij was te veel met Mia bezig.. waarom zou het je ook boeien wat er met je servant gebeurt?”
Mia
Als Harley geïrriteerd tegen mij doet frons ik maar als Damion inspringt kom ik overeind “Dam bemoei je er niet mee.” Maar voor ik hem kon tegenhouden liep hij al Damion’s dorm binnen en confronteerde hem. Als Nico zegt dat hij te veel met mij bezig is kijk ik hem fronsend aan.
from LostSouls on 12/27/2018 10:48 PMDamion
Ik schrok als hij dat zei en mijn blik verraadde me 100%. Ik herpakte me echter weer snel en keek hem boos aan. 'Je lult. Harley was echt wel naar me toe gekomen als iemand met zijn poten aan haar had gezeten.' zei ik tegen hem en ik schudde mijn hoofd. 'Dat je jaloers bent op Mia en mij betekent niet dat je een of ander bullshit verhaal over Harley moet gaan ophangen.'
from walkingdead on 12/27/2018 11:24 PMNiko
“Dan ken je haar nog niet zo goed.” Zei ik tegen Damion “en ik ben al zeker niet jaloers op Mia en jou.” Zei ik arrogant en liep hem met een schouderduw voorbij.
Mia
Als Nico dat zegt leg ik mijn hand op Damion’s arm “misschien moet je maar gaan praten met Harley.” Zei ik zuchtend.