ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/27/2018 11:32 PMDamion
Ik beet mijn kaken op elkaar en voelde mijn hartslag versnellen. Hij maakte me zooo pislink. Ik haalde Mia haar hand van mijn arm en liep de kamer uit richting de aula waar Harley zat met haar benen op de tafel de whiskeyfles in haar ene hand en een hamburger in haar andere. Ik keek rond ons, de aula was leeg. 'What the fuck hoor ik van die kloothommel, Har.' siste ik naar haar. 'Ik dacht dat wij elkaar alles vertelde.' Ze keek me droog aan. 'Babe, ik heb geen idee waar je het over hebt.' zei ze en at daarna rustig verder van de burger. Ik beet op mijn lip en keek nog een keer rond of er niemand was, behalve Mia, Harley en ik. 'Dat gedeelte waar je verkracht bent misschien?' zei ik al iets zachter.
Harley
Ik at gewoon rustig van mijn burger, maar als dat woord uit zijn mond komt rolde ik mijn ogen. 'Die kut hond kan zijn mond ook niet een keertje houden.' zei ik geïrriteerd en ging recht zitten. De burger legde ik op de tafel en ik nam een slok Whiskey uit de fles. 'Het was niks. Ze zijn nu dood, wat is de big deal? Behalve dan dat ik ze liever zelf had afgemaakt, maar Nick besloot mij dat pretje te ontnemen.' zei ik en haalde mijn schouders op.
from walkingdead on 12/28/2018 02:22 PMMia
Als Harley het zo harteloos op tafel legd kijk ik haar verbitterd aan.” Waren het Cameron en Alex?” Vroeg ik haar terwijl ik me niet kon voorstellen dat Nicko dit verzwegen voor me hield. Hij zou zoiets meestal vertellen ookal waren we geen beste vrienden meer.” Laat maar ik vraag het hem zelf wel” aangezien ik haar in deze staat niet echt mocht ik liep vervolgens weg en zocht Niko op.
from LostSouls on 12/28/2018 03:14 PMHarley
'Waarom denk je dat ze dood zijn lieffie.'zei ik tegen haar en zag haar wegbenen naar Nick. 'Kijk maar uit Damion. Volgens mij zit daar nog gevoel.' zei ik en pakte mijn burger weer op om een hap te nemen. Damion keek me boos aan en ging naast me zitten. 'Hoor je wel wat je allemaal zegt, Har.' zei hij en ik zuchtte. 'Als je iemand een preek wilt geven ben je niet op het juiste adres.'
Damion
Ik schudde zuchtend mijn hoofd. 'Is dit de reden dat je de switch hebt omgezet?'vroeg ik haar. Ze kwam overeind en dronk de laatste beetjes uit de whiskeyfles. 'Hier heb ik geen zin in. Als je alleen kan zeiken, laat me dan maar met rust. Het gaat helemaal prima met me en heb geen last van wat dat dode vlees me heeft aangedaan.' zei ze en verliet de aula.
from walkingdead on 12/28/2018 09:53 PMMia
Als ik Nicko eenmaal op de gang vind trek ik hem aan zijn arm naar me toe.” Is het weer zo ver?” Vroeg ik hem direct “laat me je teken zien.” Zei ik hij keek me aan maar deed toen wel wat ik zei als ik zijn Lincoln teken zie met een paar paarse aderen er omheen valt mijn mond open.” Nogsteeds geen servant?” Hij schudde zijn hoofd en trok zijn shirt weer omlaag “ik ga terug naar Rusland vanavond... mijn moeder ontmoeten.. kom met me mee Mia.” Zei hij ineens “ik vertrouw niemand behalve jou.” Ik schudde mijn hoofd “ik ben met Damion hij gaat het niet accepteren als ik mee ga.”
from LostSouls on 12/28/2018 10:06 PMHarley
Eenmaal op de gang zag ik verderop Mia en Nico staan. Ik haalde een hand door mijn haar en bekeek ze vanaf een afstand. Vroeg hij Mia nu serieus mee naar Rusland? Dat zou Damion inderdaad niet waarderen. Dan was het denk ik zo goed als voorbij tussen die twee. Ik wist hoe gelukkig Mia hem maakte en ik kon het niet laten gebeuren dat ze hem zo een pijn zou doen. Door deze gedachte merkte ik dat mijn switch nu half om half stond. Ik liep op de twee af en keek naar Mia. 'Geloof dat maar, als je nu met Nico mee gaat ben je hem kwijt. Kies verstandig.'zei ik tegen haar en leunde tegen de kluisjes. Ook al had ik hier niets mee te maken, ik stond hier maar bij als de irritante vlieg die in de zomer om je heen zoemt.
from walkingdead on 12/28/2018 10:24 PMNico
Als Harley ermee komt bemoeien kijk ik haar geïrriteerd aan “waar bemoei jij je nou weer mee?” Vroeg ik geïrriteerd “ga Damion’s reet likken ofzo.. ik snap überhaupt niet waarom ik je gered heb.. alleen maar om stank voor dank te krijgen.” Ik richtte me weer op Mia en wachtte af op haar antwoord.
Mia
Als Harley en de rest me in een dilemma plaatsen neem ik zuchtend adem.” Ik ga niet zonder Damion” zei ik toen “of jij accepteerd dat Damion familie van je is... of je blijft pijn lijden.”
from LostSouls on 12/28/2018 10:30 PMHarley
'Ik bemoei me met het geluk van mijn beste vriend, dankjewel voor het vragen.' zei ik tegen Nico en keek naar Mia als ze een ultimatum stelt. Ik lachte. 'Damion gaat ook echt niet met je mee love.'zei ik en beet op mijn lip. 'Je zult een keuze moeten maken en als ik jou was zou ik voor Damion kiezen. Je vind niet snel iemand die je zo gelukkig maakt en Nico is al een hele tijd je vriend niet meer. Waarom zou je hem nu helpen als hij dat de laatste tijd helemaal niet voor jou over had?' vroeg ik en keek naar Nico. Volgens mij kon hij me wel villen, maar goed. Mocht ik ook een beetje lol? Het was ook alleen maar in mijn voordeel als Mia niet ging. Dan kon Nico niet als een blok voor haar vallen.
from walkingdead on 12/28/2018 10:42 PMMia
Als Harley me langzaam op mijn zenuwen begint te werken kijk ik haar duivels aan “ik weet dat je zijn ex of beste vriendin bent.. maar Damion kan dat prima voor zichzelf bepalen.. waarom ga jij anders niet mee aangezien het je zo interesseerd.. Love.. jullie 2 zijn de gene die ons betrekken in jullie zaken.” Zei ik tegen hun “ik bracht mijn lippen naar Harley’s oor en fluisterde;” Ik zou Damion nooit pijn doen onthoud dat goed.” Waarna ik vervolgens wegliep en me niet meer wilde bemoeien met die 2
Niko
Als Mia wegloopt kijk ik Harley aan “ben je jaloers ofzo... Eerst met je zusje en nu met Mia.” Zei ik tegen haar “jij word zeik ziek van alles.” Zei ik zuchtend terwijl ik neerplofte ik wilde niet alleen nar Rusland omdat ik niet wist wat ik zou doen als ik mijn moeder weer zag.
from LostSouls on 12/28/2018 10:49 PMHarley
Ik probeerde mijn grijns in te houden als ze me zo aanspreekt en keek haar na als ze wegliep. Beter dat ze hem geen pijn deed inderdaad. Ik richtte me op Niko en haalde mijn schouders op. 'Mijn zusje haat ik omdat ze altijd zo jaloers moet doen en Mia moet er gewoon niet aan denken om een haar op Damion zijn hoofd te krenken. Dus heb vooral geen te hoge eigendunk Nick want ik ben niet jaloers op de mensen die met jou omgaan.' zei ik en bekeek hem. 'Als je per se begeleiding nodig hebt in Rusland, neem dan niet iemand die bezet is en waarvan de vriend jou haat als de pest. Zo verpest je het alleen maar voor hen.' zei ik.
from walkingdead on 12/28/2018 10:59 PMNiko
“Ik heb niemand anders.” Zei ik “Mia is mijn enige vriendin die ik nu over heb.. de rest heb ik vermoord” zei ik zuchtend “en aan jou gezeik heb ik niet veel goeds aan.” Ik stak een joint op en keek haar aan “ik weet nu wel dat veel mensen mij niet mogen en dat is al jaren zo.”
Mia
Ik liep naar Damion’s dorm en viel geïrriteerd binnen “ugh kunnen die 2 gewoon ophouden met het elkaar in de weg staan” ik plofte neer op bed en nam diep adem.